Die vogels schiet ik het liefst uit de lucht.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik Ben zo blij dat die dagen weer langer duren!
Kom zo veel makkelijker mijn bed uit en die vogels maken me super blij!
Ahhwww whyquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vogels schiet ik het liefst uit de lucht.
Zie hier een Madam die FOK begrijptquote:
Schijt irritant inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vogels schiet ik het liefst uit de lucht.
Voor uitslapen is het iets minder, maar dan idd verduistering voor de ramen...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik Ben zo blij dat die dagen weer langer duren!
Kom zo veel makkelijker mijn bed uit en die vogels maken me super blij!
Ahhww oordopjes doen wonderen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Irritant gefluit op de late nacht/vroege ochtend. FLIKKER OP
Hitsige fladderduiven om 6u s ochtendsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mag maar vond het zelf wel leuk om mee te kloten, tot plus en min op transistor niveau.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gewoon standaard nand-gates en zo mag gebruiken en je niet alles op transistor niveau moet doen
Wat vaker rukken dan, dan wordt je sneller doofquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies. Rolluikjes dicht en hoppakeequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor uitslapen is het iets minder, maar dan idd verduistering voor de ramen...
Nog meer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat vaker rukken dan, dan wordt je sneller doof
hoeveel bits tegelijkertijd tel je op dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat mag maar vond het zelf wel leuk om mee te kloten, tot plus en min op transistor niveau.
Vermenigvuldigen pastte al niet meer.
4 had ik er gedaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
hoeveel bits tegelijkertijd tel je op dan?
Perfecte maatstafquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nog vogels hoort, dan doe je het niet vaak genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |