Hoezo?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef madam-april het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer vroeger donker wordt
En werkt als een trein...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Rolluiken en verduisteringsgordijnen.... Ooit van gehoord?
Is de remedie tegen te veel licht
Nou ja beter dan de treinen vandaag in Nederland...quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn jongste is van mening dat, zolang het nog licht is buiten, ze niet hoeft te slapen..
Haha goeiequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou ja beter dan de treinen vandaag in Nederland...
Dan vertel je haar dat dat niet zo werkt....quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn jongste is van mening dat, zolang het nog licht is buiten, ze niet hoeft te slapen..
Is toch ook zoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is altijd weer confronterend als je aan het nachtbraken bent en het licht wordtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef madam-april het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer vroeger donker wordt
Mijn jongste loopt gewoon doodleuk naar het raam en doet de gordijnen etc. opzij en zegt 'kijk het is helemaal niet laat want het is nog licht'quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Rolluiken en verduisteringsgordijnen.... Ooit van gehoord?
Is de remedie tegen te veel licht
Dat is wel lachen altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is altijd weer confronterend als je aan het nachtbraken bent en het licht wordt
Ik had het vroeger andersom met als ik moest opstaan voor school terwijl het nog donker was, dat ik niet wilde opstaan want het is nog niet lichtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn jongste loopt gewoon doodleuk naar het raam en doet de gordijnen etc. opzij en zegt 'kijk het is helemaal niet laat want het is nog licht'
Heb jij een peuter van 3?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan vertel je haar dat dat niet zo werkt....
Zo moeilijk is het niet. 3 dagen gezeur en het probleem is opgelost.
doe maar een jankbericht dat je de zomer kan afschrijven op DASOOquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weekend mooi weer en daarna weer ruk
Haha opstaan is hier nooit zo'n probleemquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had het vroeger andersom met als ik moest opstaan voor school terwijl het nog donker was, dat ik niet wilde opstaan want het is nog niet licht
Nee nee, dat zal je mij niet zien doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe maar een jankbericht dat je de zomer kan afschrijven op DASOO
Ik heb er een van 20.quote:
Toch spreekt dat niet echt aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word nu al moe van dat vrouwenelftal
snap ik wel als je elf vrouwen bezig moet houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word nu al moe van dat vrouwenelftal
Selectief lezen is een kunst.quote:
Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Selectief lezen is een kunst.
Veel plezier met de zomer die nog erg lang duurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |