Qftquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:41 schreef dud0r het volgende:
Als je het woordenboek gelezen hebt is elk ander boek een remix hierop.
Goed beschouwd niet. Topic is een paar keer op slot gedaan door murp, maar dat /10 is pas bij #3 of zo gekomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer was die 1/10 waarschuwing gekomen echt al heel lang geleden toch?
Of in hele korte tijd ineens 5 er bijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd niet. Topic is een paar keer op slot gedaan door murp, maar dat /10 is pas bij #3 of zo gekomen.
Zie nu pas dat we bij waarschuwing 8/10 zitten. Iemand kan niet tellen of is een beetje zat van dit spel
Er zijn er wel meer geweest, maar sommige nummers zijn overgeslagen. Wel aardig van flippiee dat ze er niet direct 9/10 van maaktequote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Of in hele korte tijd ineens 5 er bij
Ik vraag mij af wat van Muiswinkel hiervan zou vindenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd niet. Topic is een paar keer op slot gedaan door murp, maar dat /10 is pas bij #3 of zo gekomen.
Zie nu pas dat we bij waarschuwing 8/10 zitten. Iemand kan niet tellen of is een beetje zat van dit spel
Ik denk dat niemand die "voordat je reageert" berichten opslaat. Zou me zelfs verbazen als danny een geschiedenis ervan bij houdt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat van Muiswinkel hiervan zou vinden
Maar seizoen 3?
Heyquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij stond de teller op 3,1415 / e^2 maar goed
Haloaquote:
5/7quote:
Kan de waarschuwing ook naar beneden... (voor goed gedrag?)quote:
Dat lijkt me wel zo fair. Als ik een maand geen gespam zie, gaat het omlaag.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan de waarschuwing ook naar beneden... (voor goed gedrag?)![]()
Of loopt de teller alleen maar op?
Dat is wel zo eerlijk iddquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo fair. Als ik een maand geen gespam zie, gaat het omlaag.
Duidelijk iemand die niet weet hoe een rekenmachine werkt en gewoon e2 naar boven heeft afgerond.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij stond de teller op 3,1415 / e^2 maar goed
wat vinden jullie van mijn uitspraak?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de zon is altijd al bloedheet geweest
een waarheid als eenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat vinden jullie van mijn uitspraak?
De waarheid...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat vinden jullie van mijn uitspraak?
Ik heb alleen plus en min gemaakt op een rekenmachine zo ver.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die niet weet hoe een rekenmachine werkt en gewoon e2 naar boven heeft afgerond.
Zal wel een hoop gebeitel zijn geweestquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb alleen plus en min gemaakt op een rekenmachine zo ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |