----@---.nl als e-mailadres? oké erg geloofwaardig.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
WAT IK NOU TOCH MEE MAAK JONGENS ;
Ga er maar eens goed voor zitten. (Behalve jij @:GGMM Jij mag gelijk 'niet gelezen' posten)
Dus ik had een mail van de tandarts gekregen, voor de halfjaarlijkse controle. Dus ik bellen. Vraagt die assistente of ik even in de wacht kan blijven. Geen probleem voor deze jongen. Dus ik hoor die assistente op de achtergrond tegen iemand anders praten in een telefoon. En dat duurde even. Sluit de assistente af met ; 'En uw e-mailadres is ----@:---.nl ? Klopt dit?' Blijkt dat goffedomme het e-mailadres van mijn nichtje (nee, geen pics) te zijn.![]()
WAT EEN TOEVAL MENSEN.
(Oh en @:GGMM als je het toch hebt gelezen maak dan geen stomme grapjes ala 'HUH, maar ---@:--.nl is toch helemaal geen echt e-mail adres)
Nu ik het nog eens zo na zit te lezen is het eigenlijk best wel een kut verhaal. Nou ja, de tyfus voor jullie. Allemaal.
JE DIKKE MOEDER ROLAND, ECHT.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
----@:---.nl als e-mailadres? oké erg geloofwaardig.
Huh, maar ---@:--.nl is toch geen echt e-mailadres?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Ga er maar eens goed voor zitten. (Behalve jij @:GGMM Jij mag gelijk 'niet gelezen' posten)
Dus ik had een mail van de tandarts gekregen, voor de halfjaarlijkse controle. Dus ik bellen. Vraagt die assistente of ik even in de wacht kan blijven. Geen probleem voor deze jongen. Dus ik hoor die assistente op de achtergrond tegen iemand anders praten in een telefoon. En dat duurde even. Sluit de assistente af met ; 'En uw e-mailadres is ----@:---.nl ? Klopt dit?' Blijkt dat goffedomme het e-mailadres van mijn nichtje (nee, geen pics) te zijn.![]()
WAT EEN TOEVAL MENSEN.
(Oh en @:GGMM als je het toch hebt gelezen maak dan geen stomme grapjes ala 'HUH, maar ---@:--.nl is toch helemaal geen echt e-mail adres)
Nu ik het nog eens zo na zit te lezen is het eigenlijk best wel een kut verhaal. Nou ja, de tyfus voor jullie. Allemaal.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
WAT EEN TOEVAL MENSEN.
Neem eens een normale UI, idiootquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
WAT EEN TOEVAL MENSEN.
Hue hue.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JE WC-BRIL zeker? HAHAHAHA
@:GGMM lees je mee???
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
WAT EEN TOEVAL MENSEN.
Jij kan niet eens een zin van 8 woorden of langer interpreteren. Dan verschijnen er weer allemaal kaboutertjes op de letters en zie je de wereld aan voor een doedelzak.quote:
Lijkt me wel fijn. Ik lees soms dingen die ik liever niet las. Zoals jouw epistel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kan niet eens een zin van 8 woorden of langer interpreteren. Dan verschijnen er weer allemaal kaboutertjes op de letters en zie je de wereld aan voor een doedelzak.
Op LSD misschien ja..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij kan niet eens een zin van 8 woorden of langer interpreteren. Dan verschijnen er weer allemaal kaboutertjes op de letters en zie je de wereld aan voor een doedelzak.
Pics van je nichtje.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
WAT EEN TOEVAL MENSEN.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn. Ik lees soms dingen die ik liever niet las. Zoals jouw epistel.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
WAT EEN TOEVAL MENSEN.
Nee. Deze is een stuk jonger. Zal jou wel aanspreken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Is dat nichtje datzelfde nichtje wiens Facebook je destijds per ongeluk had gepost?
Dat spijt mequote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
U verpest mijn zorgvuldig uitgekiende grap.
Die eer komt @onlogisch toe. Ik ken Charlotte niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:42 schreef GGMM het volgende:
Dat wijf is dus ook vanwege Charlotte komen posten he
Charlotte maakt deze SC langzaam kapot.
#RIPKNUT
Eerst zeggen geen pics en me dan lekker gaan zitten maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Deze is een stuk jonger. Zal jou wel aanspreken.
Ik heb nooit gevraagd of je hier kwam postenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat spijt me.
[..]
Die eer komt @:onlogisch toe. Ik ken Charlotte niet.
Heb je haar ook al dickpics gestuurd?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevraagd of je hier kwam posten
Dat zeg ik ook niet. @GGMM ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevraagd of je hier kwam posten
lijkt alsof een noord-koreaanse officier hier poolshoogte komt nemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:42 schreef GGMM het volgende:
Dat wijf is dus ook vanwege Charlotte komen posten he
Charlotte maakt deze SC langzaam kapot.
#RIPKNUT
Hij heeft ook weinig ruilwaar. char.rar schijnt gedevalueerd te zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:46 schreef Samzz het volgende:
@:GGMM is geloof ik een beetje zuur omdat ie geen ruilhandel kan bedrijven met @:onlogisch en @:haags_kwartiertje.
Sinds de discussie post je hier, die werd op gang gezet door Charlotte.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat spijt me.
[..]
Die eer komt @:onlogisch toe. Ik ken Charlotte niet.
Klootzakquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Een ritualspakketje maakt waarschijnlijk meer indruk.
Ja, iets wat iedereen heeft en gratis rondgestuurd wordt is nihil in waarde.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft ook weinig ruilwaar. char.rar schijnt gedevalueerd te zijn.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist merk ik...quote:
@El-Stinhoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef Tarado het volgende:
vreemd dat er geen EL en CL finale topics zijn
Neem het initiatief.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef Tarado het volgende:
@El-Stinhoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef Tarado het volgende:
Open er één.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef Tarado het volgende:
@maxi-musquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef Tarado het volgende:
Daar durf ik geen uitspraken over te doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft ook weinig ruilwaar. char.rar schijnt gedevalueerd te zijn.
Dat is dan toeval.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds de discussie post je hier, die werd op gang gezet door Charlotte.
Ik hou haar verantwoordelijk.
Maar Onlogisch mag ook oprotten als hij zo doorgaat.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergat je je inloggegevens maar eens namens je geloof.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik mag geen topics meer openen van mijn geloof.
De EL heb ik niet gevolgd en de CL doet teveel pijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus
Of neem zelf eens een keertje initiatief.
namenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergat je je inloggegevens maar eens namen je geloof.
quote:
quote:
ik vind het vreemd maar ook weer niet zo erg om er zelf wat aan te doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus
Of neem zelf eens een keertje initiatief.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik mag geen topics meer openen van mijn geloof.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef onlogisch het volgende:
WAT EEN TOEVAL MENSEN.
Dit heb ik al gevraagdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet gelezen.
(Oke, wel gelezen maar godsamme wat een kutverhaal. Is dat het nichtje waar je hier ooit een foto van plaatste?)
Echt, ik had deze reactie nog niet gelezen, maar nu scroll ik er voorbij en is het gewoon bijna hetzelfde als ik post! WAT EEN TOEVAL!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Is dat nichtje datzelfde nichtje wiens Facebook je destijds per ongeluk had gepost?
Doe normaal, achterlijke mongool.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt, ik had deze reactie nog niet gelezen, maar nu scroll ik er voorbij en is het gewoon bijna hetzelfde als ik post! WAT EEN TOEVAL!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt, ik had deze reactie nog niet gelezen, maar nu scroll ik er voorbij en is het gewoon bijna hetzelfde als ik post! WAT EEN TOEVAL!
Eens, maar die vind je niet op FOK. Die kansloze kutposts staan overal.quote:
lanks?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat @:scrummie2.0 er vanavond weer ongenadig hard van lanks (zien jullie deze subtiele verwijzing naar de inmiddels legendarische fout die @:GGMM ooit een keer maakte) krijgt.
Oh boeiend. In hel is t lekker warm.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik naar de hel/Amsterdam.
En je komt je vrienden er tenminste tegen huahuahuahuahuahua😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt
Om eerlijk te zijn boeit die hele EL-finale me geen reet.
Nee, mij dus ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt
Om eerlijk te zijn boeit die hele EL-finale me geen reet.
valt een beetje tegen vandaag, graadje of 14quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het kan dus ook Amsterdam worden.
Dat gaan we snel ondervinden, ik maak even een topic.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Behalve de teams die 'm spelen, is er nog iemand anders die het boeit?
Is goed, dan sluit ik 'm snel en dan doen we alsof het écht niemand boeit.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaan we snel ondervinden, ik maak even een topic.
maar ga toch wel kijken denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Behalve de teams die 'm spelen, is er nog iemand anders die het boeit?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed, dan sluit ik 'm snel en dan doen we alsof het écht niemand boeit.
Moet helaas nog wat werk aan mijn scriptie verrichtenquote:
Welke dag niet??quote:
Kan is groot dat ik New York bestel jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou ook nog even een pizza bestellen @:Doublepain
@Calandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou ook nog even een pizza bestellen @:Doublepain
finales zijn wel moeilijke wedstrijden maar vind het wel leuk als er iets op het spel staatquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb met een seizoen Feyenoord wel even genoeg oogaids gehad.
@GGMMquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan is groot dat ik New York bestel ja
Ik zet 'm ook wel op.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
finales zijn wel moeilijke wedstrijden maar vind het wel leuk als er iets op het spel staat
Ik hoop dat Arsenal eindelijk een prijs Europees paktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
finales zijn wel moeilijke wedstrijden maar vind het wel leuk als er iets op het spel staat
Ach, je kunt het hebben!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan is groot dat ik New York bestel ja
Kon ik jou maar hebben.quote:
Volvogodentwitter:VolvoCarNL twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 12:58:56#Liftnodig tijdens #ovstaking? Maak gebruik van onze #carpool experience en wij brengen je naar je afspraak met een gloednieuwe #VolvoS60. We staan nu op de #Zuidas dus kom naar het Gustav Mahlerplein of DM ons! #meerijden #meeliften #liftaangeboden #carpoolen #S60 https://t.co/nlJvfPenuw reageer retweet
ik gun het ze ook wel al schijnt het voor Ajax beter te zijn als Chelski wintquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat Arsenal eindelijk een prijs Europees pakt
omg hoe hou je het volquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, verzekeringen geregeld, als moddervette big op de fiets naar de winkel geweest voor boodschappen, nieuwe computer aangeschaft (onderdelen natuurlijk, zelf in elkaar zetten), nu even niksen en dan de vogelkooien weer schoonmaken. Druk druk druk op de dagbesteding!
Jeetje mina, jij moet KAPOT zijn, vanavond.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, verzekeringen geregeld, als moddervette big op de fiets naar de winkel geweest voor boodschappen, nieuwe computer aangeschaft (onderdelen natuurlijk, zelf in elkaar zetten), nu even niksen en dan de vogelkooien weer schoonmaken. Druk druk druk op de dagbesteding!
Morgen de hele dag in bed liggen.quote:
Ik bench rond de 100kg, over mijn schouders kan ik ongeveer 60/70kgquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sterk je bent.. vast wel
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dus je neemt geen andere auto meer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:06 schreef Doublepain het volgende:
Volvogodentwitter:VolvoCarNL twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 12:58:56#Liftnodig tijdens #ovstaking? Maak gebruik van onze #carpool experience en wij brengen je naar je afspraak met een gloednieuwe #VolvoS60. We staan nu op de #Zuidas dus kom naar het Gustav Mahlerplein of DM ons! #meerijden #meeliften #liftaangeboden #carpoolen #S60 https://t.co/nlJvfPenuw reageer retweet
Klopt ik was daar paar weken terugquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]zuidas daar zit ook Accenturegoden.
Niet ver bij Amstelveenseweg heb je Deloitte en een stukje verderop pwcze kiezen bewust voor de plekken waar de mensen die hoog in de pikorde werken
Dan kun je me iig over je schouder werpen..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bench rond de 100kg, over mijn schouders kan ik ongeveer 60/70kg
Hoop dat je niet viesdik bent
Dat je daar een probleem mee hebt snap ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het kan dus ook Amsterdam worden.
Die man heeft er kijk opquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Ligt eraan welk boek het is.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
I will be gentlequote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dan kun je me iig over je schouder werpen..
twitter:paterpiemelbrie twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 14:54:30@VolvoCarNL Tuurlijk, de Zuidas. Want mensen die in de rest van Nederland naar hun werk moeten zijn mongooltjes reageer retweet
Even een blik op geworpen, mwah.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even een blik op geworpen, mwah.
Tenzij je een gebbetje wilde maken
Houequote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Houe hierbuiten aub. Dat je hier post is al kansloos genoeg.
Ik ga voor lasagne den ik. Ik weet het nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat eten we vanavond?
Hier Mexicaanse ovenschotel met zoete aardappel.
Ik heb nog geen idee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat eten we vanavond?
Ik geef alleen antwoord op deze vraag als Drizzt hem stelt (zoals het hoort).quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat eten we vanavond?
Hm, ook lekker!!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor lasagne den ik. Ik weet het nog niet helemaal.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gemak dient de mensquote:
@Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoord op deze vraag als Drizzt hem stelt (zoals het hoort).
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wel mooi dat alle fans voor morgen er al zittentwitter:Arsenal twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 15:52:50🏟 Baku Olympic Stadium📍 Baku, Azerbaijan 🇦🇿#UELfinal https://t.co/aL4rNwE3hZ reageer retweet
Dan moet hij wel z'n bek opentrekken anders zal er weinig gezegd worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij moet hier gewoon mee ophouden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel z'n bek opentrekken anders zal er weinig gezegd worden.
Het ontgaat me even waarom, maar alsjeblieft:quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar mag je wel een flinke kraan voor meebrengen dan, lol.
zo ver en dan nog een stadion met een sintelbaan ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:17 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi dat alle fans voor morgen er al zittentwitter:Arsenal twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 15:52:50🏟 Baku Olympic Stadium📍 Baku, Azerbaijan 🇦🇿#UELfinal https://t.co/aL4rNwE3hZ reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ontgaat me even waarom, maar alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Volgens mij bedoelde Onlo een andere kraan.. maar goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nou niet zo doen omdat ik je vervelend vind, je moest gewoon lachen.
Mijn god wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Onlo een andere kraan.. maar goed.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je die laatste smiley 2 keer post. Dit verhoogt echt het afkeurende effect
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Onlo een andere kraan.. maar goed.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Over +/- 40-45 minquote:
Ik ben er, hoor.quote:
(lol)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar mag je wel een flinke kraan voor meebrengen dan, lol.
DTS?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Het valt mij ontzettend tegen dat @:Onlogisch zoveel post in het DTS topic.
zindsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:17 schreef onlogisch het volgende:
Wel jammer dat @:Drizzt_Dourden sinds (hier stond eerst zinds, ja echt waar) hij VBL-mod af is hier amper meer post.
Altijd na 17:00 he.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel z'n bek opentrekken anders zal er weinig gezegd worden.
Ja ik bedoel op discordquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Over +/- 40-45 min
[..]
Ik ben er, hoor.
[..]
(lol)
Meerdere keren zelfs.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Fijn dat je toch nog even gelachen hebt vandaag.
Je bent zelf een pareltje!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meerdere keren zelfs.
Vooral m'n Wc-Bril grap vond ik een pareltje.
Ik zit nog op discord, alleen niet meer in de Fok!serverquote:
Ik ook niet maatquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit nog op discord, alleen niet meer in de Fok!server
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Europa League: De finale] Chelsea - Arsenal #1
De rest ook niet, ze staan aan jouw kant.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik meen het. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd.quote:
JA DAT BEDOEL IK DUS GODVERDOMME DRIZZTquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fijn voor hem?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland rijdt dagelijks op een heftruck, als palletsorteerder
Pallets die jij gebracht hebt zekerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland rijdt dagelijks op een heftruck, als palletsorteerder
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Europa League: De finale] Chelsea - Arsenal #1
@Lange_Lans @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
Beetje sneu om met dat soort non-informatie mijn 4 op een rij om zeep te helpen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik meen het. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd.
En de persoon die hem verwijderd heeft is zelf minstens zo leugenachtig en hypocriet. Tijd om elkander te vergeven en verder te gaan.
Verder mis ik zijn avonturen over dat spelletje met die heftruck (ik verwacht dat nu hij geen auto meer heeft dit spel nog veel vaker gespeeld zal worden)
Godver, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Stel je eens voor dat hij ze allemaal met de hand zou moeten sorteren
Fixed.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
Beetje sneu om met dat soort non-informatie mijn 4 op een rij om zeep te helpen.
Als dit het meest nuttige is wat je vandaag gedaan hebt, dan heb ik het erg met je te doen makkerquote:
Aldus iemand die 3 dagen vrij neemt vanwege Hemelvaartsdag.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dit het meest nuttige is wat je vandaag gedaan hebt, dan heb ik het erg met je te doen makker
verwijderdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:33 schreef O_o_ het volgende:
Charlotte heeft aan mij gevraagd of ik ook op dat Discord wil, maar die muts is dus zo dictatoriaal dat ze je ook weer verwijderd?
Nee, dat was je moeder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dit het meest nuttige is wat je vandaag gedaan hebt, dan heb ik het erg met je te doen makker
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik meen het. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd.
En de persoon die hem verwijderd heeft is zelf minstens zo leugenachtig en hypocriet. Tijd om elkander te vergeven en verder te gaan.
Verder mis ik zijn avonturen over dat spelletje met die heftruck (ik verwacht dat nu hij geen auto meer heeft dit spel nog veel vaker gespeeld zal worden)
Lekker ETS2 streamen terwijl mensen zich afvragen wat er nou in godsnaam leuk is aan dat kutspel, genot. Maar wel allemaal elke keer kijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht het was geen heftruck maar een vrachtwagen.
Oei.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:33 schreef O_o_ het volgende:
Charlotte heeft aan mij gevraagd of ik ook op dat Discord wil, maar die muts is dus zo dictatoriaal dat ze je ook weer verwijderd?
verwijderd?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:33 schreef O_o_ het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
De rest ook niet, ze staan aan jouw kant.
Dus als ik er terug op mag komen de VBL boys ook weer?quote:
Dat is wat Charlotte vast hoopt. Maar het gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik er terug op mag komen de VBL boys ook weer?
Toch bijzonder als neukfoutquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef O_o_ het volgende:
Ja leuk, ik wordt voor het eerst in 2,5 jaar tijd op een spelfout betrapd.
Als Charlotte dan ook belooft niet zo vreselijk infantiel te doen in deze SC en niet te modden in of om deze SC, dan ga ik het overwegen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik er terug op mag komen de VBL boys ook weer?
Ik ben zo'n miet die de hele zin aanpast als ik niet 100% weet of iets met -d of -dt moetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb nooit 100% de schuld op één iemand gestoken Rene...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf weten overigens, maar dan mag je Drizzt ook wel eens vergeven.
Het is zo langzamerhand echt tijd voor jou om te vertrekken hier.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb nooit 100% de schuld op één iemand gestoken Rene...
Vooruit ik hap wel...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef O_o_ het volgende:
ik gok altijd maar dan laat ik het ook zien dat ik twijfelquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben zo'n miet die de hele zin aanpast als ik niet 100% weet of iets met -d of -dt moet
Vergeet die laaatste nietquote:
Die ontvang ik toch constant dus bij mij verandert er niets dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:39 schreef onlogisch het volgende:
René, stop hiermee. Je laat hier de deur op een kier staan zo. Straks komt ze weer DM of ik ook weer op discord wil.
Als dat gebeurt, weet ik je te vinden.
Welke?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een Audi Etron, ziet er bruut uit
Welke discord zit je nu dan? Want je bent nog dagelijks online.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wat Charlotte vast hoopt. Maar het gaat niet gebeuren.
Een FOK server zonder Charlotte.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Welke discord zit je nu dan? Want je bent nog dagelijks online.
Leuke auto, maar wel een beetje saai qua design.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft camera's als zijspiegel
Dat is wel een dingetje met Elektrische auto'squote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuke auto, maar wel een beetje saai qua design.
Eens, doe deze discussie in DM of op Discord.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb weinig ego of haat in me... maar moet dit zo openbaar? ..
Door degene die zelf nooit informatie over zichzelf deelt notabene...
Zal overleggen... want we quoten elkaar hier ook.. dusja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil wel weer op de eckte Fok!server.
Wel laag, krijg je snel last van je rug denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:46 schreef DonRaja het volgende:
https://aa.thoughleaser.c(...)riant=15676362948717
Ziet er geinig uit.
Eens. Als je gewoon verdwijnt hebben we het er nooit weer over.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:46 schreef Charlotte3 het volgende:
in de app?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gezellig hier.
Ik kom vanavond wel terug.
In het play-off topic?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gezellig hier.
Ik kom vanavond wel terug.
Ja inderdaad, dat is niet echt handig.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel laag, krijg je snel last van je rug denk ik
Playoffgenotquote:
Gewoon streamgenot, twee minuten later juichen en alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Live op het open kanaal van FOX trouwens.
Ik dacht dat we maten warenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt jammer dat Twente erbij is Drizzt, niks persoonlijks
Het kwam toevallig ter sprake en ik zeg volgens mij niets nieuws.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:46 schreef Charlotte3 het volgende:
@:ggmm
Is hij nog steeds niet terug?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WAAR JIJ ZOMAAR VAN WEG BENT GEGAAN
Oh die app. Was 'm al bijna vergeten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WAAR JIJ ZOMAAR VAN WEG BENT GEGAAN
Dat zal niet meevallen als iedereen jouw tekst blijft quoten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kwam toevallig ter sprake en ik zeg volgens mij niets nieuws.
Maar als er dingen staan die je liever niet wil mag je het verwijderen.
Ik heb nu geen backup meer betreft Applequote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh die app. Was 'm al bijna vergeten.
Oh diequote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat zal niet meevallen als iedereen jouw tekst blijft quoten.
Wat zijn de specs van je nieuwe pc?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Lekker ETS2 streamen terwijl mensen zich afvragen wat er nou in godsnaam leuk is aan dat kutspel, genot. Maar wel allemaal elke keer kijken
Ik heb niks geopenbaard wat niet al bekend was, idioot.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Privézaken openbaren. Ik stel voor dat je jezelf een weekban oplegt
@Littlerabbit en ik genoten hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Lekker ETS2 streamen terwijl mensen zich afvragen wat er nou in godsnaam leuk is aan dat kutspel, genot. Maar wel allemaal elke keer kijken
Nou daar denkt charlotte blijkbaar anders overquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks geopenbaard wat niet al bekend was, idioot.
Ik gaf slechts mijn mening over die zaken.
Nou, ik ben inmiddels heel wat wijzer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks geopenbaard wat niet al bekend was, idioot.
Ik gaf slechts mijn mening over die zaken.
Haar probleem.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou daar denkt charlotte blijkbaar anders over
Dat jij altijd achter de feiten aanloopt is duidelijk ja.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij altijd achter de feiten aanloopt is duidelijk ja.
geef mij maar een lekkere chinees of koreaan hoor lekker hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:littlerabbit en ik genoten hoor
Alleen wilde je geen Poolse hoeren neuken en toen zijn we maar gestopt met kijken
https://tweakers.net/revi(...)asisgamesysteem.htmlquote:
Bami met saté.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Spaghetti.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo patat halen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met groente en een stukje vlees!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smerige dikzak.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga zo patat halen.
#viesdikvarken
Lekker maat, met snacks?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga zo patat halen.
#viesdikvarken
Genot.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga zo patat halen.
#viesdikvarken
geen bijstand voor mijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je moet keuzes maken in de bijstand ouwe reus.
Wie zijn je big 4?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen bijstand voor mijbig 4 voor mij maat
Waarom voor 30 euro meer geen 1660 Ti ?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://tweakers.net/revi(...)asisgamesysteem.html
Met een blurayspeler erbij zodat ik eindelijk THE WIRE kan kiekn.
Wat wil je worden?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pwc deloitte ey of kpmg
oh en accenture (geen big4)
Ik denk eerder dat jij je moet richten op vacatures van het GVB (conducteur, controleur, schoonmaak).quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pwc deloitte ey of kpmg
oh en accenture (geen big4)
Bazengamequote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.insidegamer.n(...)erweldigend-vervolg/
@:GGMM
Idioot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |