quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Houe hierbuiten aub. Dat je hier post is al kansloos genoeg.
Leer Nederlands, domme Turkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Houe hierbuiten aub. Dat je hier post is al kansloos genoeg.
Ik heb tot nu toe 1 ronde gewonnen, maar speel ook nog niet zo heel lang mee.quote:
Daarom niet doodgaan maatquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hier wil je toch niet dood gevonden worden.
Zo. Het is eruit. Goed zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dit neemt slak vormen aan nu, beter wordt dit verotte topic spoedig gesloten voor dat gespam. Het is geen spel meer zo maar ordinair spammen, past meer in MEN
Dat zou dom zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk ook weer naar MEN
Het is nota bene ontstaan om de doodheid in ONZ terug te brengen. Dat lukt enorm, en dan ga je het verplaatsen? Mij ontgaat alle logica hier.quote:
Spamtijd ?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een spamtopic
Was gister toch ook al gezegd, dit gaat niet meer over de doodheid verdrijven maar om spammen. Dat past meer in MEN.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nota bene ontstaan om de doodheid in ONZ terug te brengen. Dat lukt enorm, en dan ga je het verplaatsen? Mij ontgaat alle logica hier.
Waarom reageer je danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hier wil je toch niet dood gevonden worden.
Is dat morgen weer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zoonlief moet nog een nachtje logeren bij z'n klasgenoot vanwege die stomme ov staking![]()
Aaah zo oke ja jammer, meer rust voor jouquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee.......de treinen rijden vanaf morgenvroeg weer maar dan kan hij nu niet naar huis......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |