Moet helaas nog wat werk aan mijn scriptie verrichtenquote:
Welke dag niet??quote:
Kan is groot dat ik New York bestel jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou ook nog even een pizza bestellen @:Doublepain
@Calandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou ook nog even een pizza bestellen @:Doublepain
finales zijn wel moeilijke wedstrijden maar vind het wel leuk als er iets op het spel staatquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb met een seizoen Feyenoord wel even genoeg oogaids gehad.
@GGMMquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan is groot dat ik New York bestel ja
Ik zet 'm ook wel op.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
finales zijn wel moeilijke wedstrijden maar vind het wel leuk als er iets op het spel staat
Ik hoop dat Arsenal eindelijk een prijs Europees paktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
finales zijn wel moeilijke wedstrijden maar vind het wel leuk als er iets op het spel staat
Ach, je kunt het hebben!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan is groot dat ik New York bestel ja
Kon ik jou maar hebben.quote:
Volvogodentwitter:VolvoCarNL twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 12:58:56#Liftnodig tijdens #ovstaking? Maak gebruik van onze #carpool experience en wij brengen je naar je afspraak met een gloednieuwe #VolvoS60. We staan nu op de #Zuidas dus kom naar het Gustav Mahlerplein of DM ons! #meerijden #meeliften #liftaangeboden #carpoolen #S60 https://t.co/nlJvfPenuw reageer retweet
ik gun het ze ook wel al schijnt het voor Ajax beter te zijn als Chelski wintquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat Arsenal eindelijk een prijs Europees pakt
omg hoe hou je het volquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, verzekeringen geregeld, als moddervette big op de fiets naar de winkel geweest voor boodschappen, nieuwe computer aangeschaft (onderdelen natuurlijk, zelf in elkaar zetten), nu even niksen en dan de vogelkooien weer schoonmaken. Druk druk druk op de dagbesteding!
Jeetje mina, jij moet KAPOT zijn, vanavond.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, verzekeringen geregeld, als moddervette big op de fiets naar de winkel geweest voor boodschappen, nieuwe computer aangeschaft (onderdelen natuurlijk, zelf in elkaar zetten), nu even niksen en dan de vogelkooien weer schoonmaken. Druk druk druk op de dagbesteding!
Morgen de hele dag in bed liggen.quote:
Ik bench rond de 100kg, over mijn schouders kan ik ongeveer 60/70kgquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sterk je bent.. vast wel
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dus je neemt geen andere auto meer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:06 schreef Doublepain het volgende:
Volvogodentwitter:VolvoCarNL twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 12:58:56#Liftnodig tijdens #ovstaking? Maak gebruik van onze #carpool experience en wij brengen je naar je afspraak met een gloednieuwe #VolvoS60. We staan nu op de #Zuidas dus kom naar het Gustav Mahlerplein of DM ons! #meerijden #meeliften #liftaangeboden #carpoolen #S60 https://t.co/nlJvfPenuw reageer retweet
Klopt ik was daar paar weken terugquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]zuidas daar zit ook Accenturegoden.
Niet ver bij Amstelveenseweg heb je Deloitte en een stukje verderop pwcze kiezen bewust voor de plekken waar de mensen die hoog in de pikorde werken
Dan kun je me iig over je schouder werpen..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bench rond de 100kg, over mijn schouders kan ik ongeveer 60/70kg
Hoop dat je niet viesdik bent
Dat je daar een probleem mee hebt snap ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het kan dus ook Amsterdam worden.
Die man heeft er kijk opquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Ligt eraan welk boek het is.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
I will be gentlequote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dan kun je me iig over je schouder werpen..
twitter:paterpiemelbrie twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 14:54:30@VolvoCarNL Tuurlijk, de Zuidas. Want mensen die in de rest van Nederland naar hun werk moeten zijn mongooltjes reageer retweet
Even een blik op geworpen, mwah.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even een blik op geworpen, mwah.
Tenzij je een gebbetje wilde maken
Houequote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Houe hierbuiten aub. Dat je hier post is al kansloos genoeg.
Ik ga voor lasagne den ik. Ik weet het nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat eten we vanavond?
Hier Mexicaanse ovenschotel met zoete aardappel.
Ik heb nog geen idee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat eten we vanavond?
Ik geef alleen antwoord op deze vraag als Drizzt hem stelt (zoals het hoort).quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat eten we vanavond?
Hm, ook lekker!!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor lasagne den ik. Ik weet het nog niet helemaal.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gemak dient de mensquote:
@Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoord op deze vraag als Drizzt hem stelt (zoals het hoort).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |