Aldus iemand die 3 dagen vrij neemt vanwege Hemelvaartsdag.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dit het meest nuttige is wat je vandaag gedaan hebt, dan heb ik het erg met je te doen makker
verwijderdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:33 schreef O_o_ het volgende:
Charlotte heeft aan mij gevraagd of ik ook op dat Discord wil, maar die muts is dus zo dictatoriaal dat ze je ook weer verwijderd?
Nee, dat was je moeder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dit het meest nuttige is wat je vandaag gedaan hebt, dan heb ik het erg met je te doen makker
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik meen het. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd.
En de persoon die hem verwijderd heeft is zelf minstens zo leugenachtig en hypocriet. Tijd om elkander te vergeven en verder te gaan.
Verder mis ik zijn avonturen over dat spelletje met die heftruck (ik verwacht dat nu hij geen auto meer heeft dit spel nog veel vaker gespeeld zal worden)
Lekker ETS2 streamen terwijl mensen zich afvragen wat er nou in godsnaam leuk is aan dat kutspel, genot. Maar wel allemaal elke keer kijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht het was geen heftruck maar een vrachtwagen.
Oei.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:33 schreef O_o_ het volgende:
Charlotte heeft aan mij gevraagd of ik ook op dat Discord wil, maar die muts is dus zo dictatoriaal dat ze je ook weer verwijderd?
verwijderd?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:33 schreef O_o_ het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
De rest ook niet, ze staan aan jouw kant.
Dus als ik er terug op mag komen de VBL boys ook weer?quote:
Dat is wat Charlotte vast hoopt. Maar het gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik er terug op mag komen de VBL boys ook weer?
Toch bijzonder als neukfoutquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef O_o_ het volgende:
Ja leuk, ik wordt voor het eerst in 2,5 jaar tijd op een spelfout betrapd.
Als Charlotte dan ook belooft niet zo vreselijk infantiel te doen in deze SC en niet te modden in of om deze SC, dan ga ik het overwegen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik er terug op mag komen de VBL boys ook weer?
Ik ben zo'n miet die de hele zin aanpast als ik niet 100% weet of iets met -d of -dt moetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb nooit 100% de schuld op één iemand gestoken Rene...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf weten overigens, maar dan mag je Drizzt ook wel eens vergeven.
Het is zo langzamerhand echt tijd voor jou om te vertrekken hier.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb nooit 100% de schuld op één iemand gestoken Rene...
Vooruit ik hap wel...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef O_o_ het volgende:
ik gok altijd maar dan laat ik het ook zien dat ik twijfelquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben zo'n miet die de hele zin aanpast als ik niet 100% weet of iets met -d of -dt moet
Vergeet die laaatste nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |