Playoffgenotquote:
Gewoon streamgenot, twee minuten later juichen en alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Live op het open kanaal van FOX trouwens.
Ik dacht dat we maten warenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt jammer dat Twente erbij is Drizzt, niks persoonlijks
Het kwam toevallig ter sprake en ik zeg volgens mij niets nieuws.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb weinig ego of haat in me... maar moet dit zo openbaar? ..
Door degene die zelf nooit informatie over zichzelf deelt notabene...
@:ggmm
Is hij nog steeds niet terug?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WAAR JIJ ZOMAAR VAN WEG BENT GEGAAN
Oh die app. Was 'm al bijna vergeten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WAAR JIJ ZOMAAR VAN WEG BENT GEGAAN
Dat zal niet meevallen als iedereen jouw tekst blijft quoten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kwam toevallig ter sprake en ik zeg volgens mij niets nieuws.
Maar als er dingen staan die je liever niet wil mag je het verwijderen.
Ik heb nu geen backup meer betreft Applequote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh die app. Was 'm al bijna vergeten.
Oh diequote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat zal niet meevallen als iedereen jouw tekst blijft quoten.
Wat zijn de specs van je nieuwe pc?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Lekker ETS2 streamen terwijl mensen zich afvragen wat er nou in godsnaam leuk is aan dat kutspel, genot. Maar wel allemaal elke keer kijken
Ik heb niks geopenbaard wat niet al bekend was, idioot.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Privézaken openbaren. Ik stel voor dat je jezelf een weekban oplegt
@Littlerabbit en ik genoten hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Lekker ETS2 streamen terwijl mensen zich afvragen wat er nou in godsnaam leuk is aan dat kutspel, genot. Maar wel allemaal elke keer kijken
Nou daar denkt charlotte blijkbaar anders overquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks geopenbaard wat niet al bekend was, idioot.
Ik gaf slechts mijn mening over die zaken.
Nou, ik ben inmiddels heel wat wijzer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks geopenbaard wat niet al bekend was, idioot.
Ik gaf slechts mijn mening over die zaken.
Haar probleem.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou daar denkt charlotte blijkbaar anders over
Dat jij altijd achter de feiten aanloopt is duidelijk ja.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij altijd achter de feiten aanloopt is duidelijk ja.
geef mij maar een lekkere chinees of koreaan hoor lekker hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:littlerabbit en ik genoten hoor
Alleen wilde je geen Poolse hoeren neuken en toen zijn we maar gestopt met kijken
https://tweakers.net/revi(...)asisgamesysteem.htmlquote:
Bami met saté.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Spaghetti.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo patat halen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met groente en een stukje vlees!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smerige dikzak.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga zo patat halen.
#viesdikvarken
Lekker maat, met snacks?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga zo patat halen.
#viesdikvarken
Genot.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga zo patat halen.
#viesdikvarken
geen bijstand voor mijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je moet keuzes maken in de bijstand ouwe reus.
Wie zijn je big 4?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen bijstand voor mijbig 4 voor mij maat
Waarom voor 30 euro meer geen 1660 Ti ?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://tweakers.net/revi(...)asisgamesysteem.html
Met een blurayspeler erbij zodat ik eindelijk THE WIRE kan kiekn.
Wat wil je worden?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pwc deloitte ey of kpmg
oh en accenture (geen big4)
Ik denk eerder dat jij je moet richten op vacatures van het GVB (conducteur, controleur, schoonmaak).quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pwc deloitte ey of kpmg
oh en accenture (geen big4)
Bazengamequote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.insidegamer.n(...)erweldigend-vervolg/
@:GGMM
Idioot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |