Tijden veranderen niet, je ziet toch de woningcorporatie en de Molukkers de afspraken blijven voorzetten? Ben je blind ofzo of kan je gewoon niet lezen?quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:41 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dus? Tijden veranderen, net als afspraken.
Eeuwen geleden zijn er tal van steden in Indonesië gebouwd speciaal voor de Nederlanders. Zullen we daar de boel dan ook maar kort en klein komen slaan zodat "we" daar weer kunnen wonen?
Nadat de boel kort en klein geslagen is toen er iemand anders kwam wonen jaquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:42 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Tijden veranderen niet, je ziet toch de woningcorporatie en de Molukkers de afspraken blijven voorzetten? Ben je blind ofzo of kan je gewoon niet lezen?
Ja de volgende keer slaan ze dat raampje weer kort en klein. Zal ik anders jou ff treitere net zolang tot je me een klap geeft. Daarna ga ik ff op internet urenlang roepen dat je geweld heb gebruikt tegen mij, je keihard aangepakt moet worden en het land uit moet worden gedeporteerd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:43 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Nadat de boel kort en klein geslagen is toen er iemand anders kwam wonen ja
Zolang ik al zei, zullen we de boel in Indonesië kort en klein komen slaan?
Ben je blind ofzo of kan je gewoon niet lezen?
Als je jezelf getreiterd voelt door de huidskleur van je nieuwe buurman, dan zegt dat meer over jou.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:47 schreef Oceanier het volgende:
Zal ik anders jou ff treitere net zolang tot je me een klap geeft.
Weer fout, de woningcorporatie is de treiteraar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:54 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Als je jezelf getreiterd voelt door de huidskleur van je nieuwe buurman, dan zegt dat meer over jou.
Vooruit, ik hap.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:55 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Weer fout, de woningcorporatie is de treiteraar.
Omg, vermoeiend
Wat ben je toch vermoeiend lola69. Als jij een afspraak met iemand hebt en diegene laat je stikke stuur je zeker bloeme op.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:56 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Vooruit, ik hap.
Als je jezelf getreiterd voelt door de huisbaas van je buurman, door de huidskleur van je nieuwe buurman, dan zegt dat meer over jou.
Omg, vermoeiend
Molukkers hoeven helemaal niet te integreren, dat bepalen zij helemaal zelfquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:59 schreef cempexo het volgende:
Het zoveelste bewijs...integratie bestaat niet.
Behalve dan bij de 'politici'.
De mensen die met poep gaan gooien naar andere mensen omdat ze een andere afkomst hebben moeten keihard aangepakt worden. Dat is wat ik zei. Jij probeert het racisme naarstig om te keren maar dat gaat je duidelijk niet zo goed af.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus je wil helemaal geen "keiharde" oplossing.
Waarom roep je het dan...?
Is toch malletjes
Jongeman, ik deel qua bloed en geschiedenis een stuk meer met molukkers dan met Nederlanders.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:39 schreef Oceanier het volgende:
[..]
[..]
Ja jullie millenials roepen keihard racisme naar Molukse wijken. Maar jullie hebben nog nooit racisme meegemaakt. Sterker nog, jullie weten geeneens wat racisme is. En dan hier stoer de racismekaart trekken en vingertje wijzen naar afro-americans. Haha idd ironisch
Bestudeer Maslow.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:00 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Molukkers hoeven helemaal niet te integreren, dat bepalen zij helemaal zelf
De enige slachtofferrol wentelaars zijn de racismekaart trekkers. Qua bloed en geschiedenis snap je niks van de redenen van het ontstaan van de Molukse wijken. Je moet nog heel veel leren. Begin eerst maar eens met het leren van wat racisme is.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:00 schreef ems. het volgende:
[..]
De mensen die met poep gaan gooien naar andere mensen omdat ze een andere afkomst hebben moeten keihard aangepakt worden. Dat is wat ik zei. Jij probeert het racisme naarstig om te keren maar dat gaat je duidelijk niet zo goed af.
[..]
Jongeman, ik deel qua bloed en geschiedenis een stuk meer met molukkers dan met Nederlanders.Waar het om gaat is dat dit gedrag niet door de beugel kan en dat de 'afspraken' (als je het zo kan noemen). Ouderwets, verjaard en, zo blijkt, contraproductief zijn. Kan je wel gaan slachtofferen maar dat verandert exact niets aan de situatie.
Nee, ik gooi liever ruiten in van mensen met een andere huidskleur en afkomst, bedreig ze en zeg ze dat ze niet bij mij in de buurt mogen wonen. Dat valt allemaal buiten racisme, begrijp ikquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:03 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens met het leren van wat racisme is.
Ah alweer die zielige ruit. Roep me maar wanneer je bloemen opstuurt naar die ruit en eindelijk uit de slachtofferrol stapt. Dan zal ik je nog eens ff haarfijn uitleggen hoe de regels in dit land werken en dat jij je daaraan te houden hebt, net zoals alle inwoners van dit land niet zomaar in een Molukse wijk kunnen wonen volgens de regering en de woningcorporaties.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, ik gooi liever ruiten in van mensen met een andere huidskleur en afkomst, bedreig ze en zeg ze dat ze niet bij mij in de buurt mogen wonen. Dat valt allemaal buiten racisme, begrijp ik![]()
Voor de rest succes met je geslachtoffer. Allicht ga je ooit nog leren dat je daar niets mee opschiet.
Ja misschien moet je ermee stoppen. Je maakt Molukkers ook moe met die huidskleurengedoe lolquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:18 schreef ems. het volgende:
Lijkt me zo vermoeiend, de hele tijd met mijn huidskleur schermen om maar mijn zin te krijgen
is vooral een gebrek aan argumenten denk ik danquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:18 schreef ems. het volgende:
Lijkt me zo vermoeiend, de hele tijd met mijn huidskleur schermen om maar mijn zin te krijgen
We hadden de Molukse militairen ook gewoon op Nederlands Indie achter kunnen laten en ze het verder maar laten uitzoeken... Maar ja, je hoeft geen Einstein te zijn om te weten wat er dan met ze gebeurd was.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:38 schreef Oceanier het volgende:
Oke dat kan, maar ik ben het nog steeds niet met je eens dat Nederland feitelijk helemaal niets verkeerds heeft gedaan. Er is namelijk een hele waslijst aan foute dingen die de Nederlandse staat geflikt heeft t.o.v. de Molukse militairen. Dus ik ben het vooralsnog niet met je eens.
change: daarom zei ik dus dat ik het kort door de bocht vind.
Blijkbaar niet moe genoeg om lekker agressief te doen lolquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja misschien moet je ermee stoppen. Je maakt Molukkers ook moe met die huidskleurengedoe lol
ja dat was 'niet netjes' van onsquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hadden de Molukse militairen ook gewoon op Nederlands Indie achter kunnen laten en ze het verder maar laten uitzoeken... Maar ja, je hoeft geen Einstein te zijn om te weten wat er dan met ze gebeurd was.
Dat wilde de Nederlandse staat ook doen, maar dat mocht niet van de rechter. Oh my God, snap je het nou? Wanneer gaat het kwartje vallen met dat de Nederlandse staat helemaal niet zo onschuldig is als jij gelooft?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hadden de Molukse militairen ook gewoon op Nederlands Indie achter kunnen laten en ze het verder maar laten uitzoeken... Maar ja, je hoeft geen Einstein te zijn om te weten wat er dan met ze gebeurd was.
Ja nog steeds niet over die ruit heenquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Blijkbaar niet moe genoeg om lekker agressief te doen lol
Ook foutquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:35 schreef Jigzoz het volgende:
Old-school racisme.
'Cultureel erfgoed'? Maak daar maar 'zuivere bloedlijn' van, want dat is wat ze bedoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |