Eén van ons moet de stomste zijn.quote:
Dat is sneu.quote:
Mag jij de volgende doenquote:Op zondag 26 mei 2019 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
TT had harder moeten zijn, i.p.v. tempo.
Waar kijk jij naar?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil graag dat meisje met ruitjes spencer zijn.
Een oude OP.Ineens was die weg.quote:
Ik doe het iig nooit, al duurt het een kwartier.quote:
Maar waarom wil je een meisje in een geruite spencer zijn?quote:
Waarom dan weer op Fann afgeven?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe het iig nooit, al duurt het een kwartier.
En ik mijn tuinbroek met slipje.quote:
Dan ben jij Voxs,is dat goed?quote:
Soury.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik mijn tuinbroek met slipje.
Daar ga ik voor, zo'n kont wil ik graag hebben.quote:
Oudere mensen hebben juist minder slaap nodig.quote:
Ik heb toch iets gemist geloof ikquote:Op zondag 26 mei 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik voor, zo'n kont wil ik graag hebben.
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oudere mensen hebben juist minder slaap nodig.
Liefste meisje van de klas.quote:
Ik slaap wanneer ik wil en kan.quote:
Ik niet, werken enzo.quote:
Ah Opa Mo ...quote:Op zondag 26 mei 2019 22:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga Baardaap aansporen, als ik opa wordt mag ik dat ook.
Ik had verdomme vroeger collega's die jonger waren dan ik nu ben, en in de VUT gingen, ik wil dat ook.quote:
Ja niet eerlijk iddquote:Op zondag 26 mei 2019 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had verdomme vroeger collega's die jonger waren dan ik nu ben, en in de VUT gingen, ik wil dat ook.
Als jij niet oppast doe ik jou.quote:
En nu doen ze alsof ik nog piepjong ben....quote:
OK.. ja ik volg het verder niet.. geen idee waar het over gaatquote:Op zondag 26 mei 2019 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En nu doen ze alsof ik nog piepjong ben....
Dat SBE ineens van de mannenliefde is wel ja.quote:
Tot je 67e.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. ja ik volg het verder niet.. geen idee waar het over gaat
Herkenbaar. Kreeg ook te horen, 'maar je bent nog haske jong!'quote:Op zondag 26 mei 2019 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En nu doen ze alsof ik nog piepjong ben....
Misschien was het niet zo 'ineens'quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat SBE ineens van de mannenliefde is wel ja.
Heb je L2B wel eens gezien, lekkere vent hoor.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat SBE ineens van de mannenliefde is wel ja.
Dat zou inderdaad ook kunnen.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien was het niet zo 'ineens'
Weten wij veel
En hoge laarzen,staat je vast goed.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik voor, zo'n kont wil ik graag hebben.
Flikker op zeg, ben een ouwe zak.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Herkenbaar. Kreeg ook te horen, 'maar je bent nog haske jong!'
Maar natuurlijk.
En ik heb mij net omgekleed.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, FF, het gaat 'm niet worden met dat rollenspel.
Als kind dacht je vroeger over dertigers al 'oh wat oud héé!'. Nu vind ik 60 nog redelijk jong.quote:
Dank jequote:Op zondag 26 mei 2019 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als kind dacht je vroeger over dertigers al 'oh wat oud héé!'. Nu vind ik 60 nog redelijk jong.
*deed superman pakje aan?quote:
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, FF, het gaat 'm niet worden met dat rollenspel.
Ik vind mezelf altijd jongquote:Op zondag 26 mei 2019 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als kind dacht je vroeger over dertigers al 'oh wat oud héé!'. Nu vind ik 60 nog redelijk jong.
Als Pinokkio, een beetje liegen maakt de boel wat langer.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.
Ik heb al een oudje laten zienquote:
47 is heul niet oud.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is toch geen lol aan, je komt iedere keer weer bovendrijven.
Ja dochter.quote:
Doe dat hier maar niet, sommigen trekken dat niet....quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan hoor je allang op bed te liggen.quote:
Wie ging er dan op de roast?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:
Choco.quote:
Er werd toen heel volwassen en met slimme humor mee omgegaan. Niemand werd persoonlijk en niemand voelde zich aangevallenquote:
Ja nu je het zegt ..quote:Op zondag 26 mei 2019 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Choco.
Waar is ze eigenlijk, ik mis haar.
Linkje?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Er werd toen heel volwassen en met slimme humor mee omgegaan. Niemand werd persoonlijk en niemand voelde zich aangevallen
Dat is soms best lastig.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Er werd toen heel volwassen en met slimme humor mee omgegaan. Niemand werd persoonlijk en niemand voelde zich aangevallen
Oh. Gemist. Even kijken of ik het terug kan kijkenquote:Op zondag 26 mei 2019 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh. Gemist. Even kijken of ik het terug kan kijken
Daar dus ook niet,binnen een uur ging er slotje op.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe dat hier maar niet, sommigen trekken dat niet....
Ze zitten mij te plagen, doe er eens wat aan.quote:
Dat dus.quote:
Wat een zeikerdsquote:Op zondag 26 mei 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar dus ook niet,binnen een uur ging er slotje op.
*zee leeg laat lopen*quote:Op zondag 26 mei 2019 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*Sbe op boot skopt met zeep in krent*
Dat is wel heel rap. Onnodig te zeggen wat er dan zo'n beetje gepost werd.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kon Users roasten,was geen goed plan.quote:
quote:
Die blauwen ook altijdquote:Op zondag 26 mei 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kon Users roasten,was geen goed plan.
Da's je eigen dingetje.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zitten mij te plagen, doe er eens wat aan.
Komt goed uit, sindsdien was hij ook de weg kwijtquote:Op zondag 26 mei 2019 22:45 schreef sacha het volgende:
[..]
dat ben ik kwijtgeraakt in de jaren tachtig
Komt door die white.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Komt goed uit, sindsdien was hij ook de weg kwijt
Wadlopert.quote:
* Superbadeendje rent er achter aan.quote:
Zo'n dinkie had ik ooit op mijn fiets.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doen niets hoor
Enkel confronteren en reflecteren
Misschien ben ik daardoor nogal wazig.quote:
*kuil graaft voor een ander*quote:Op zondag 26 mei 2019 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje rent er achter aan.
White was altijd mijn favo.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien ben ik daardoor nogal wazig.
Ik had zo'n ehh....quote:Op zondag 26 mei 2019 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n dinkie had ik ooit op mijn fiets.
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik Pix een boks geef krijg ik er een.
Verrek! Dat herken ik.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had zo'n ehh....
*plaatje zoekt
Deze!![]()
[ afbeelding ]
Ja ja, OK, ze wil ook wat te vreten nu...quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had zo'n ehh....
*plaatje zoekt
Deze!![]()
[ afbeelding ]
Waarnaar?quote:
Zit nu aan een jonko. ik wissel soms af.quote:
Afwisselingquote:Op zondag 26 mei 2019 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit nu aan een jonko. ik wissel soms af.
Eg nie.quote:
Tijden geleden mee gestopt maar soms denk ik het zal best wel weer eens lekker zijn om er eentje op te steken.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik las hier eerder vanavond al over uit de kast komen, maar dit is wel verrassend.
Dat heb jij sneller dan ik.quote:
Ik ga binnenkort ook maar weer eens proberen.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shark Shock.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook maar weer eens proberen.
Hou eens op.quote:
Heb jij een egel?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vorige week mijn 'schoondochter' (Française), ze draaide hem zelf.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook maar weer eens proberen.
Dat is een mooie foto ! Compositie, scherpte, diepte, iso, diafragma en en en enquote:
Ik ruik lekker want ik ben vanavond onder de douche geweest.quote:
Binnenstebuiten gedraaid ook nog.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is een mooie foto ! Compositie, scherpte, diepte, iso, diafragma en en en en![]()
Ja, ik moest even toelichten voor 549quote:
Ik mis nog wel iets wit in de ogen.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is een mooie foto ! Compositie, scherpte, diepte, iso, diafragma en en en en![]()
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mis nog wel iets wit in de ogen.
Was wel een feestje zeker?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ruik lekker want ik ben vanavond onder de douche geweest.
[..]
Ik sla deze over en prefereer mijn eigen.quote:
Het feit dat dat noemenswaardig is zegt genoegquote:Op zondag 26 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ruik lekker want ik ben vanavond onder de douche geweest.
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Ligt er een beetje doods bij jaquote:Op zondag 26 mei 2019 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit twee keer ééntje geprobeerd, weet niet eens meer hoe ze eruit zagen, ik moest eraan trekken en inhaleren, nou dat was wat.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sla deze over en prefereer mijn eigen.
Nee de lampjes in mijn douchekop doen het niet meer.quote:
Da's ook niet sociaalquote:Op zondag 26 mei 2019 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sla deze over en prefereer mijn eigen.
Waren ze homo?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er ooit twee keer ééntje geprobeerd, weet niet eens meer hoe ze eruit zagen, ik moest eraan trekken en inhaleren, nou dat was wat.
Dat jaquote:Op zondag 26 mei 2019 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat dat noemenswaardig is zegt genoeg
Ik blow al 40+ jaar.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er ooit twee keer ééntje geprobeerd, weet niet eens meer hoe ze eruit zagen, ik moest eraan trekken en inhaleren, nou dat was wat.
Je weet zeker dat het joint was?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.quote:
Is wiet hetzelfde?quote:
Je mag een hijs hoor, ben niet zo.quote:
quote:
Het was wel een inkoppertje..quote:
Ik hoefde niets te slikken, maar ik moest er wel van spugen, zegt dat iets?quote:
Nee, kan nog alle kanten opquote:Op zondag 26 mei 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hoefde niets te slikken, maar ik moest er wel van spugen, zegt dat iets?
quote:Op zondag 26 mei 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Geen details over je plezierige avond graag.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Moet even scheren en de oven aanzetten voor een halve pizza.quote:
Als je na 2 haaltjes al moet kotsen snap ik datquote:Op zondag 26 mei 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoef dat spul echt nooit meer. Ik neem wat anders.
Miele,er is geen beter.quote:
Ik kreeg een hele voor mezelf, rookte het als een sigaret, na vele drankjes een bbq, dat liep leuk af, voor de anderen, die lagen krom. Ik trouwens ook, maar dan anders.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je na 2 haaltjes al moet kotsen snap ik dat
Geen wonder, als ik bel, ben ik links kaalquote:
Eén van de eerste keren, ik heb de boel onder gekotst. Gouden ervaring.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat ik er niet vrolijk van werd...
quote:Op zondag 26 mei 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele voor mezelf, rookte het als een sigaret, na vele drankjes een bbq, dat liep leuk af, voor de anderen, die lagen krom. Ik trouwens ook, maar dan anders.
quote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen wonder, als ik bel, ben ik links kaal
Nèh.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:10 schreef D. het volgende:
Oja, we naderen het eind van het topic
L2B opent de nieuwe
Nee nooit moeten kotsen of zo... maar ongemakkelijk gevoelquote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén van de eerste keren, ik heb de boel onder gekotst. Gouden ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |