Hou eens op.quote:
Heb jij een egel?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit nu aan een jonko. ik wissel soms af.
Vorige week mijn 'schoondochter' (Française), ze draaide hem zelf.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook maar weer eens proberen.
Dat is een mooie foto ! Compositie, scherpte, diepte, iso, diafragma en en en enquote:
Ik ruik lekker want ik ben vanavond onder de douche geweest.quote:
Binnenstebuiten gedraaid ook nog.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is een mooie foto ! Compositie, scherpte, diepte, iso, diafragma en en en en![]()
Ja, ik moest even toelichten voor 549quote:
Ik mis nog wel iets wit in de ogen.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is een mooie foto ! Compositie, scherpte, diepte, iso, diafragma en en en en![]()
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik mis nog wel iets wit in de ogen.
Was wel een feestje zeker?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ruik lekker want ik ben vanavond onder de douche geweest.
[..]
Ik sla deze over en prefereer mijn eigen.quote:
Het feit dat dat noemenswaardig is zegt genoegquote:Op zondag 26 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ruik lekker want ik ben vanavond onder de douche geweest.
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Ligt er een beetje doods bij jaquote:Op zondag 26 mei 2019 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit twee keer ééntje geprobeerd, weet niet eens meer hoe ze eruit zagen, ik moest eraan trekken en inhaleren, nou dat was wat.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sla deze over en prefereer mijn eigen.
Nee de lampjes in mijn douchekop doen het niet meer.quote:
Da's ook niet sociaalquote:Op zondag 26 mei 2019 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sla deze over en prefereer mijn eigen.
Waren ze homo?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er ooit twee keer ééntje geprobeerd, weet niet eens meer hoe ze eruit zagen, ik moest eraan trekken en inhaleren, nou dat was wat.
Dat jaquote:Op zondag 26 mei 2019 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat dat noemenswaardig is zegt genoeg
Ik blow al 40+ jaar.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er ooit twee keer ééntje geprobeerd, weet niet eens meer hoe ze eruit zagen, ik moest eraan trekken en inhaleren, nou dat was wat.
Je weet zeker dat het joint was?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.quote:
Is wiet hetzelfde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |