Ik heb al een oudje laten zienquote:
47 is heul niet oud.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is toch geen lol aan, je komt iedere keer weer bovendrijven.
Ja dochter.quote:
Doe dat hier maar niet, sommigen trekken dat niet....quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.
Als je jonger bent dan hoor je allang op bed te liggen.quote:
Wie ging er dan op de roast?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.
quote:
Choco.quote:
Er werd toen heel volwassen en met slimme humor mee omgegaan. Niemand werd persoonlijk en niemand voelde zich aangevallenquote:
Ja nu je het zegt ..quote:Op zondag 26 mei 2019 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Choco.
Waar is ze eigenlijk, ik mis haar.
Linkje?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Er werd toen heel volwassen en met slimme humor mee omgegaan. Niemand werd persoonlijk en niemand voelde zich aangevallen
Dat is soms best lastig.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Er werd toen heel volwassen en met slimme humor mee omgegaan. Niemand werd persoonlijk en niemand voelde zich aangevallen
Oh. Gemist. Even kijken of ik het terug kan kijkenquote:Op zondag 26 mei 2019 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |