Herkenbaar. Kreeg ook te horen, 'maar je bent nog haske jong!'quote:Op zondag 26 mei 2019 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En nu doen ze alsof ik nog piepjong ben....
Misschien was het niet zo 'ineens'quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat SBE ineens van de mannenliefde is wel ja.
Heb je L2B wel eens gezien, lekkere vent hoor.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat SBE ineens van de mannenliefde is wel ja.
Dat zou inderdaad ook kunnen.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien was het niet zo 'ineens'
Weten wij veel
En hoge laarzen,staat je vast goed.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik voor, zo'n kont wil ik graag hebben.
Flikker op zeg, ben een ouwe zak.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Herkenbaar. Kreeg ook te horen, 'maar je bent nog haske jong!'
Maar natuurlijk.
En ik heb mij net omgekleed.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, FF, het gaat 'm niet worden met dat rollenspel.
Als kind dacht je vroeger over dertigers al 'oh wat oud héé!'. Nu vind ik 60 nog redelijk jong.quote:
Dank jequote:Op zondag 26 mei 2019 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als kind dacht je vroeger over dertigers al 'oh wat oud héé!'. Nu vind ik 60 nog redelijk jong.
*deed superman pakje aan?quote:
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, FF, het gaat 'm niet worden met dat rollenspel.
Ik vind mezelf altijd jongquote:Op zondag 26 mei 2019 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als kind dacht je vroeger over dertigers al 'oh wat oud héé!'. Nu vind ik 60 nog redelijk jong.
Als Pinokkio, een beetje liegen maakt de boel wat langer.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |