Ik niet, werken enzo.quote:
Ah Opa Mo ...quote:Op zondag 26 mei 2019 22:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga Baardaap aansporen, als ik opa wordt mag ik dat ook.
Ik had verdomme vroeger collega's die jonger waren dan ik nu ben, en in de VUT gingen, ik wil dat ook.quote:
Ja niet eerlijk iddquote:Op zondag 26 mei 2019 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had verdomme vroeger collega's die jonger waren dan ik nu ben, en in de VUT gingen, ik wil dat ook.
Als jij niet oppast doe ik jou.quote:
En nu doen ze alsof ik nog piepjong ben....quote:
OK.. ja ik volg het verder niet.. geen idee waar het over gaatquote:Op zondag 26 mei 2019 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En nu doen ze alsof ik nog piepjong ben....
Dat SBE ineens van de mannenliefde is wel ja.quote:
Tot je 67e.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. ja ik volg het verder niet.. geen idee waar het over gaat
Herkenbaar. Kreeg ook te horen, 'maar je bent nog haske jong!'quote:Op zondag 26 mei 2019 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En nu doen ze alsof ik nog piepjong ben....
Misschien was het niet zo 'ineens'quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat SBE ineens van de mannenliefde is wel ja.
Heb je L2B wel eens gezien, lekkere vent hoor.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat SBE ineens van de mannenliefde is wel ja.
Dat zou inderdaad ook kunnen.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien was het niet zo 'ineens'
Weten wij veel
En hoge laarzen,staat je vast goed.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik voor, zo'n kont wil ik graag hebben.
Flikker op zeg, ben een ouwe zak.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Herkenbaar. Kreeg ook te horen, 'maar je bent nog haske jong!'
Maar natuurlijk.
En ik heb mij net omgekleed.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, FF, het gaat 'm niet worden met dat rollenspel.
Als kind dacht je vroeger over dertigers al 'oh wat oud héé!'. Nu vind ik 60 nog redelijk jong.quote:
Dank jequote:Op zondag 26 mei 2019 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als kind dacht je vroeger over dertigers al 'oh wat oud héé!'. Nu vind ik 60 nog redelijk jong.
*deed superman pakje aan?quote:
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, FF, het gaat 'm niet worden met dat rollenspel.
Ik vind mezelf altijd jongquote:Op zondag 26 mei 2019 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als kind dacht je vroeger over dertigers al 'oh wat oud héé!'. Nu vind ik 60 nog redelijk jong.
Als Pinokkio, een beetje liegen maakt de boel wat langer.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had ooit in UTO het idee om een Roasttopic te openen,dat liep volledig uit de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |