Neem Cool Edit Pro voor dit soort bewerkingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier zit een fout in:
[ afbeelding ]
Ah streepjes, tonja zou het meteen zienquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier zit een fout in:
[ afbeelding ]
Daar ergens in het midden ja...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier zit een fout in:
[ afbeelding ]
Ik zie het gelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier zit een fout in:
[ afbeelding ]
Tilly!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:40 schreef TillyB het volgende:
[..]hoe was ehh.. ja.. wat ging je ook alweer doen vandaag
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Tilly!
Verjaardag bij m'n ouwe tante, werd 85. Was gezellig
En intussen is de kleine cafca aangenomen op de kunstacademie
En hoe is het met jouw klauw?
Gevonden:quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem Cool Edit Pro voor dit soort bewerkingen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah streepjes, tonja zou het meteen zien
quote:
Dank allen!quote:
Top!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
intussen is de kleine cafca aangenomen op de kunstacademie
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
plamuurlullen natuukquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:51 schreef Soury het volgende:
En wat Cafca doen daar? Een beetje lullige tekeningetjes maken of wat verf gooien
Ketjap manis in de pan niet op het staartje.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ketjap ja! Of sojasaus, vissaus.
Ahh good job yung cafquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Tilly!
Dat is wel iets waar je wat mee kanquote:
Kunst met een grote K, handgemakt!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:51 schreef Soury het volgende:
En wat Cafca doen daar? Een beetje lullige tekeningetjes maken of wat verf gooien
Nou succesquote:
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:51 schreef Soury het volgende:
Muren hebben plamuur nodigquote:
Uhh ????quote:
Oud zijn is wel relatief ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, die zitten in het bejaardentehuis.
Ohquote:
Dat kan als je lelijk bentquote:
Leuk zeg, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Tilly!
Daar reken ik mezelf ook zeer zeker onder.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier zitten wel de wat ervarenere, wijzere fok!kers, dat wel
Te laatquote:
Graag gedaanquote:
Feli en zo met kleine cafca.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Tilly!
30 jaar geleden misschien, tegenwoordig zitten er echt mooie richtingen bij voor grafisch vormgeversquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:51 schreef Soury het volgende:
Ja echt he? Ik peer umquote:
quote:
Ik ga dit vaker doenquote:
28 jaar geleden ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
30 jaar geleden misschien, tegenwoordig zitten er echt mooie richtingen bij voor grafisch vormgevers
Jij?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar reken ik mezelf ook zeer zeker onder.
Ja & hik. Het gaat maar om een zeer minimaal stukje, maar dat zal en moet er dan uit.quote:
Ja en wat moet je er mee ?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
30 jaar geleden misschien, tegenwoordig zitten er echt mooie richtingen bij voor grafisch vormgevers
Dat stukje stil (silence) maken, stilte valt minder op dan ruis, en haal niks weg want dat gaat ten koste van de tel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja & hik. Het gaat maar om een zeer minimaal stukje, maar dat zal en moet er dan uit.
Neuh.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jonguh, fossiel dat je er bent, heb je gemist wel
Dat is best een kunstquote:
Stukje verder van dezelfde grootte gekopieerd en foute stukje weggedaan. Vloeiend!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat stukje stil (silence) maken, stilte valt minder op dan ruis, en haal niks weg want dat gaat ten koste van de tel.
Nooit weghalen, altijd opvullen of leeg laten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stukje verder van dezelfde grootte gekopieerd en foute stukje weggedaan. Vloeiend!
Doe je best!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eten klaar voor twee dagen, alleen nog maar een kwestie van in de oven duwen.
Tijd voor een jonko, nee geen bong, ga voor een jonko met goede wiet.
Is dit aap op het account van Sasquote:
Emmers water tegenaan flikkeren, sjekkie paffen, behang van de muur rossen. Klaar. Vastzittend tapijt door volhardende lijmsoort, idem dito. Geen dank.quote:
Tapijt moet je losweken met Cola.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Emmers water tegenaan flikkeren, sjekkie paffen, behang van de muur rossen. Klaar. Vastzittend tapijt door volhardende lijmsoort, idem dito. Geen dank.
Yep. Haalde het weg en deed daar een stukje gekopieerd materiaal voor in de plaats.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit weghalen, altijd opvullen of leeg laten.
Het brengt wel nogal wat geld in het laatje. Lijkt me wel handigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Emmers water tegenaan flikkeren, sjekkie paffen, behang van de muur rossen. Klaar. Vastzittend tapijt door volhardende lijmsoort, idem dito. Geen dank.
te vroeg gejogen, daar istie weerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die is naar een feestje, ik heb even vrij
Ah ja, dat zal best willen, maar dan mag je een beste hoeveelheid halen in een beetje huis van formaat.quote:
Ja en mij negerenquote:
Jaquote:
Ja, maar Soury is nogal kieskeurig.quote:
Gelukkig ben jij er.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar Soury is nogal kieskeurig.
Dat beslis jijquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is Soury best een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ja maar bidden veur brune bonen zit er niet inquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is Soury best een leuke vrouw.
Wat staat hier nu weer?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar bidden veur brune bonen zit er niet in
Ze komt niet uit Drenthe.quote:
Hoi D.quote:
Jij komt hier met een mening over haar , neem aan dat je meegelezen hebt ..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bartje dus, maar hoe slaat dit op haar dan?
Die komt zo wel weer stom doen. Wij hebben Sas en die is tof.quote:
TT & starter ook gelezen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die komt zo wel weer stom doen. Wij hebben Sas en die is tof.
Oooh, je vind haar (te) boers dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt hier met een mening over haar , neem aan dat je meegelezen hebt ..
Zit ik te slijmen kom jij het weer even verpesten.quote:
Is heul nie nodig nie. Jij kan niet meer stuk bij Sas.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit ik te slijmen kom jij het weer even verpesten.
Zou het niet durven, constateer dat alleen, je wees die ene gast af omdat ie je om 10% vroeg....quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is heul nie nodig nie. Jij kan niet meer stuk bij Sas.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je gaat nog je zin krijgen ook lijkt het wel.
Alles kan kapot!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is heul nie nodig nie. Jij kan niet meer stuk bij Sas.
Als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bartje dus, maar hoe slaat dit op haar dan?
Ze wilt integreren dus ja ..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh, je vind haar (te) boers dus.
Dan gaat ze het moeilijk krijgen in Limburg.quote:
If you say soquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit niet. Is al in een vergevorderd stadium.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit niet. Is al in een vergevorderd stadium.
Zeeland toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan gaat ze het moeilijk krijgen in Limburg.
Ik weet niet of ik hier wel blij mee ben.quote:
Beetje als de BONGOquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal dat een beetje klinken met een erectie?
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
We hebben alleen ruzie waar we ons gaan settelen.
Pijporgel.quote:
Gadver....quote:
Het is zeker weer weekend?quote:
Deze is van een Pygmee.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een piemel is toch twee keer zo groot?
Dit is sleutelhanger versie.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is op zakformaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, niets aan de hand. Dat ding is op z'n hoogst 15 cm.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Schrok al, dacht dat ik mismaakt was of zo.
Nouquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, niets aan de hand. Dat ding is op z'n hoogst 15 cm.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Roosje van wc-papier.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:56 schreef TillyB het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)k-indringer-inbreker
on my way to @:Recce
Waarom mocht ik niet mee?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
Ik was laatst in een kroeg in Den Haag met @:prisha @:oma-nijn @:espri en @:zucht.... en daar hing dit aan de muur.
Men kon mij vertellen dat glazenwassers het gebruikten, maar waarvoor...
Iemand hier een idee wat het precies is?
[ afbeelding ]
Als ik zo'n bong krijg aangeboden dan draai ik mij een jonko.quote:
Thx.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
Ik was laatst in een kroeg in Den Haag met @:prisha @:oma-nijn @:espri en @:zucht.... en daar hing dit aan de muur.
[ afbeelding ]
In Den Haag?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Ik las net dat jij je gaat settelen met Sas. Ik denk dat ze de Mod niet jaloers willen maken....quote:
Neem dan voor de zekerheid maar een plamuurlul mee.quote:
Nee, hij zat in de trein.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon op zijn gesloten afdeling, mag ik hopen
Die woont hier geeneens. Ergens in de buurt van Eindhoven meen ik.quote:
Want dat gaat nog eens een bitchfoodfight worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik las net dat jij je gaat settelen met Sas. Ik denk dat ze de Mod niet jaloers willen maken....
Het lijkt mij een speaker.Geen idee waar glazenwassers die voor gebruiken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.quote:
Ik heb nog de hele avond en nacht.quote:
Nope, doe vandaag rustig aan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen idee, maar wil het nu wel wetenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Een grote passerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Ik las plasser.quote:
Doe ik even een dansje mee.quote:
Ik zag ze ooit live featuring Bootsy.quote:
Had ik ook wel gewild.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag ze ooit live featuring Bootsy.
@Charmian vindt dit leukquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Er was ooit een feestje van Mac&Maggie waar ze ook live waren.Jammer dat ik toen niet ben gegaan.Ik had vrijkaarten.quote:
Waar heb je op gezocht dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt niks te vinden online over dat ding
Nee, dit was legendarisch, meerdere bands, de mensen met wie ik was, en ik heb de button nog.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh echt .. je heb gewoon een database van al je concerten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na Iggy, nee na een stukje Sting nog, toen ie Police nummers speelde, daarna ben ik pleitte gegaan..."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zat ook al te Googlenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt niks te vinden online over dat ding
Misschien Brenda Steunbeer?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Window cleaner antique en van alles
Jij reageert gewoon niet als ik je mentionquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Window cleaner antique en van alles
Oh ik heb een insulated dat is een thermos versie Grijs met wit, maar mijn Aap heeft die dingen altijd voor school die van 12.50 ideaal lekken nooit kunnen in de vaatwasserquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij reageert gewoon niet als ik je mention![]()
Wat is jouw argument om een dopper te kopen?
En welke kleur heb je?
Kopje koffie glazenwasser?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dit was legendarisch, meerdere bands, de mensen met wie ik was, en ik heb de button nog.OK je houdt het bij via de posters die je hebt vastgelegd dan .. als amateur fotograafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na Iggy, nee na een stukje Sting nog, toen ie Police nummers speelde, daarna ben ik pleitte gegaan...![]()
Waarom insulated, jij drinkt toch altijd koffie bij Appie?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik heb een insulated dat is een thermos versie Grijs met wit, maar mijn Aap heeft die dingen altijd voor school die van 12.50 ideaal lekken nooit kunnen in de vaatwasser
Nou, dat sla ik niet af.quote:
quote:
Ken je klassiekers.quote:
Hebben ze ook gifgroen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij reageert gewoon niet als ik je mention![]()
Wat is jouw argument om een dopper te kopen?
En welke kleur heb je?
Weet ik heus wel.quote:
Nee, jij niet, moet nu wel ineens aan appeltjesshampoo denken, die gebruikte ik als puber.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel appeltjesgroen.
Je vindt mij giftig?
De tijden dat het stil was op straat.quote:
Ik ga wel eens verder ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom insulated, jij drinkt toch altijd koffie bij Appie?
Jij bent bekend met het dopper-kleurenspectrum?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel appeltjesgroen.
Je vindt mij giftig?
TMIquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]verder dan een kopje koffie? Bij Albert Heijn?
Ja die had ik ook, met zo'n groene bal als dop, wat rook dat heerlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, jij niet, moet nu wel ineens aan appeltjesshampoo denken, die gebruikte ik als puber.
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
Cola in je dopper?quote:
Ik heb Googlequote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent bekend met het dopper-kleurenspectrum?
Nee deze is luchtdichtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cola in je dopper?Dan gaat het koolzuur er toch af, nou hou ik helemaal niet van koolzuur, maar cola zonder prik lijkt me helemaal niet te drinken.
Living on the edge.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
Die smaakt niet eens beroerd die van de Jumboquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb gewoon een flesje 0,5 ltr cola van het jumbo huismerk nu as we speak.
Ik kan het wel afkraken, maar heb geen flauw idee hoe het smaaktquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja ik had bijna blauw gekocht toen zag ik die thermo versiequote:
Ik heb eenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik overweeg toch zo'n dopper voor naar de sportschool, vind ik wel een stuk chiquer staan dan mijn flesje water van Lidlquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik had bijna blauw gekocht toen zag ik die thermo versie
Fijne dingenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg toch zo'n dopper voor naar de sportschool, vind ik wel een stuk chiquer staan dan mijn flesje water van Lidl
Ik drink geen cola, dus ik doe niet mee aan die strijdquote:
Ik ben de enige met een supermarktflesjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg toch zo'n dopper voor naar de sportschool, vind ik wel een stuk chiquer staan dan mijn flesje water van Lidl
Ah, jij bent Zwitserlandquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink geen cola, dus ik doe niet mee aan die strijd
24 cent voor een halve liter.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die smaakt niet eens beroerd die van de Jumbo
Zo meteen krijgen we ook nog een patat/friet discussie hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink geen cola, dus ik doe niet mee aan die strijd
Dan mag je ook wel eens een Dopper kopenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben de enige met een supermarktflesje
Iedereen heeft bidons en hippe drinkflessen, of pakken een bekertje bij de watertap
Ben ik niet hip genoeg voorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel eens een Dopper kopen
Natuurlijk niet, iedereen hier weet dat het patat is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo meteen krijgen we ook nog een patat/friet discussie hier.
Nu pizza erbij, mij hoor je niet klagen, straks weer een biertje.quote:
patat-frite is hetquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, iedereen hier weet dat het patat is.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, iedereen hier weet dat het patat is.
Hier zeggen we frites, spreek uit als friet.quote:
Aviko anders weer hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zeggen we frites, spreek uit als friet.
Vooral de Thermos versie 35 euroquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:50 schreef D. het volgende:
Maar, los van hoe handig die Doppers zijn, ze zijn natuurlijk wel belachelijk duur
En lelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:50 schreef D. het volgende:
Maar, los van hoe handig die Doppers zijn, ze zijn natuurlijk wel belachelijk duur
850 mlquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Damn
En die is ook zo klein als de anderen?
Ik hoor ook goede berichten over de Jumbo cola, van echte Coca Cola liefhebbers zelfs.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu pizza erbij, mij hoor je niet klagen, straks weer een biertje.
quote:
Ja hij is echt goedquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor ook goede berichten over de Jumbo cola, van echte Coca Cola liefhebbers zelfs.
Bij jou op het plein? Gezellig feestje, draait Piet?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die idiote Arubanen zijn weer aan het schreeuwen, ja OK, zij noemen het zingen...dat dan weer wel..
Alsof ik die dure shit ga kopen, i'm on a budget, heb geen rijke ouders van wiens geld ik kan filantroperen en hoog van de ivoren toren kan blazen, ik ben van de huismerken.quote:
Zo lusteloos as hellquote:
Heb ik ook allemaal niet, maar ik koop toch echt de rosti van Avikoquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik die dure shit ga kopen, i'm on a budget, heb geen rijke ouders van wiens geld ik kan filantroperen en hoog van de ivoren toren kan blazen, ik ben van de huismerken.![]()
Ik stel niet zulke hoge eisen aan zulks, spul smaakt prima.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor ook goede berichten over de Jumbo cola, van echte Coca Cola liefhebbers zelfs.
Je kan Petzi om een donatie vragen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik die dure shit ga kopen, i'm on a budget, heb geen rijke ouders van wiens geld ik kan filantroperen en hoog van de ivoren toren kan blazen, ik ben van de huismerken.![]()
Petzi heeft je die naam aangemeten, dus die zal je vast willen sponsorenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde er al niet over beginnenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan Petzi om een donatie vragen.
Ik ben ook niet van de merkdingen je betaald er alleen maar meer voor.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, schuin onder met open raam.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij jou op het plein? Gezellig feestje, draait Piet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |