quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, niets aan de hand. Dat ding is op z'n hoogst 15 cm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, niets aan de hand. Dat ding is op z'n hoogst 15 cm.
Roosje van wc-papier.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:56 schreef TillyB het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)k-indringer-inbreker
on my way to @:Recce
Waarom mocht ik niet mee?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
Ik was laatst in een kroeg in Den Haag met @:prisha @:oma-nijn @:espri en @:zucht.... en daar hing dit aan de muur.
Men kon mij vertellen dat glazenwassers het gebruikten, maar waarvoor...
Iemand hier een idee wat het precies is?
[ afbeelding ]
Als ik zo'n bong krijg aangeboden dan draai ik mij een jonko.quote:
Thx.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
Ik was laatst in een kroeg in Den Haag met @:prisha @:oma-nijn @:espri en @:zucht.... en daar hing dit aan de muur.
[ afbeelding ]
In Den Haag?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Ik las net dat jij je gaat settelen met Sas. Ik denk dat ze de Mod niet jaloers willen maken....quote:
Neem dan voor de zekerheid maar een plamuurlul mee.quote:
Nee, hij zat in de trein.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon op zijn gesloten afdeling, mag ik hopen
Die woont hier geeneens. Ergens in de buurt van Eindhoven meen ik.quote:
Want dat gaat nog eens een bitchfoodfight worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik las net dat jij je gaat settelen met Sas. Ik denk dat ze de Mod niet jaloers willen maken....
Het lijkt mij een speaker.Geen idee waar glazenwassers die voor gebruiken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.quote:
Ik heb nog de hele avond en nacht.quote:
Nope, doe vandaag rustig aan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen idee, maar wil het nu wel wetenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Een grote passerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Ik las plasser.quote:
Doe ik even een dansje mee.quote:
Ik zag ze ooit live featuring Bootsy.quote:
Had ik ook wel gewild.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag ze ooit live featuring Bootsy.
@Charmian vindt dit leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |