850 mlquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Damn
En die is ook zo klein als de anderen?
Ik hoor ook goede berichten over de Jumbo cola, van echte Coca Cola liefhebbers zelfs.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu pizza erbij, mij hoor je niet klagen, straks weer een biertje.
quote:
Ja hij is echt goedquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor ook goede berichten over de Jumbo cola, van echte Coca Cola liefhebbers zelfs.
Bij jou op het plein? Gezellig feestje, draait Piet?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die idiote Arubanen zijn weer aan het schreeuwen, ja OK, zij noemen het zingen...dat dan weer wel..
Alsof ik die dure shit ga kopen, i'm on a budget, heb geen rijke ouders van wiens geld ik kan filantroperen en hoog van de ivoren toren kan blazen, ik ben van de huismerken.quote:
Zo lusteloos as hellquote:
Heb ik ook allemaal niet, maar ik koop toch echt de rosti van Avikoquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik die dure shit ga kopen, i'm on a budget, heb geen rijke ouders van wiens geld ik kan filantroperen en hoog van de ivoren toren kan blazen, ik ben van de huismerken.![]()
Ik stel niet zulke hoge eisen aan zulks, spul smaakt prima.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor ook goede berichten over de Jumbo cola, van echte Coca Cola liefhebbers zelfs.
Je kan Petzi om een donatie vragen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik die dure shit ga kopen, i'm on a budget, heb geen rijke ouders van wiens geld ik kan filantroperen en hoog van de ivoren toren kan blazen, ik ben van de huismerken.![]()
Petzi heeft je die naam aangemeten, dus die zal je vast willen sponsorenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde er al niet over beginnenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan Petzi om een donatie vragen.
Ik ben ook niet van de merkdingen je betaald er alleen maar meer voor.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |