Ik overweeg toch zo'n dopper voor naar de sportschool, vind ik wel een stuk chiquer staan dan mijn flesje water van Lidlquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik had bijna blauw gekocht toen zag ik die thermo versie
Fijne dingenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg toch zo'n dopper voor naar de sportschool, vind ik wel een stuk chiquer staan dan mijn flesje water van Lidl
Ik drink geen cola, dus ik doe niet mee aan die strijdquote:
Ik ben de enige met een supermarktflesjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg toch zo'n dopper voor naar de sportschool, vind ik wel een stuk chiquer staan dan mijn flesje water van Lidl
Ah, jij bent Zwitserlandquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink geen cola, dus ik doe niet mee aan die strijd
24 cent voor een halve liter.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die smaakt niet eens beroerd die van de Jumbo
Zo meteen krijgen we ook nog een patat/friet discussie hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink geen cola, dus ik doe niet mee aan die strijd
Dan mag je ook wel eens een Dopper kopenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben de enige met een supermarktflesje
Iedereen heeft bidons en hippe drinkflessen, of pakken een bekertje bij de watertap
Ben ik niet hip genoeg voorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel eens een Dopper kopen
Natuurlijk niet, iedereen hier weet dat het patat is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo meteen krijgen we ook nog een patat/friet discussie hier.
Nu pizza erbij, mij hoor je niet klagen, straks weer een biertje.quote:
patat-frite is hetquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, iedereen hier weet dat het patat is.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, iedereen hier weet dat het patat is.
Hier zeggen we frites, spreek uit als friet.quote:
Aviko anders weer hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zeggen we frites, spreek uit als friet.
Vooral de Thermos versie 35 euroquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:50 schreef D. het volgende:
Maar, los van hoe handig die Doppers zijn, ze zijn natuurlijk wel belachelijk duur
En lelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:50 schreef D. het volgende:
Maar, los van hoe handig die Doppers zijn, ze zijn natuurlijk wel belachelijk duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |