quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
Ik was laatst in een kroeg in Den Haag met @:prisha @:oma-nijn @:espri en @:zucht.... en daar hing dit aan de muur.
Men kon mij vertellen dat glazenwassers het gebruikten, maar waarvoor...
Iemand hier een idee wat het precies is?
[ afbeelding ]
Er was ooit een feestje van Mac&Maggie waar ze ook live waren.Jammer dat ik toen niet ben gegaan.Ik had vrijkaarten.quote:
Waar heb je op gezocht dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt niks te vinden online over dat ding
Nee, dit was legendarisch, meerdere bands, de mensen met wie ik was, en ik heb de button nog.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh echt .. je heb gewoon een database van al je concerten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na Iggy, nee na een stukje Sting nog, toen ie Police nummers speelde, daarna ben ik pleitte gegaan..."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zat ook al te Googlenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt niks te vinden online over dat ding
Misschien Brenda Steunbeer?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Window cleaner antique en van alles
Jij reageert gewoon niet als ik je mentionquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Window cleaner antique en van alles
Oh ik heb een insulated dat is een thermos versie Grijs met wit, maar mijn Aap heeft die dingen altijd voor school die van 12.50 ideaal lekken nooit kunnen in de vaatwasserquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij reageert gewoon niet als ik je mention![]()
Wat is jouw argument om een dopper te kopen?
En welke kleur heb je?
Kopje koffie glazenwasser?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dit was legendarisch, meerdere bands, de mensen met wie ik was, en ik heb de button nog.OK je houdt het bij via de posters die je hebt vastgelegd dan .. als amateur fotograafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na Iggy, nee na een stukje Sting nog, toen ie Police nummers speelde, daarna ben ik pleitte gegaan...![]()
Waarom insulated, jij drinkt toch altijd koffie bij Appie?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik heb een insulated dat is een thermos versie Grijs met wit, maar mijn Aap heeft die dingen altijd voor school die van 12.50 ideaal lekken nooit kunnen in de vaatwasser
Nou, dat sla ik niet af.quote:
quote:
Ken je klassiekers.quote:
Hebben ze ook gifgroen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij reageert gewoon niet als ik je mention![]()
Wat is jouw argument om een dopper te kopen?
En welke kleur heb je?
Weet ik heus wel.quote:
Nee, jij niet, moet nu wel ineens aan appeltjesshampoo denken, die gebruikte ik als puber.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel appeltjesgroen.
Je vindt mij giftig?
De tijden dat het stil was op straat.quote:
Ik ga wel eens verder ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom insulated, jij drinkt toch altijd koffie bij Appie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |