Dan moet je dat maar even doen iddquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik ben net thuis en moet nog even bijkomen
Doe ik ook lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar even doen idd
Dat is toch normaal?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:45 schreef Voxs het volgende:
Ow, vraagje: mijn wifi verbinding wordt op mijn laptop steeds onderbroken na slaapstand etc. Mogelijke oorzaak?
Dat is ook eng...quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Over haar gesproken, ik heb morgen een afspraak bij de kapper, niet zo heel bijzonder zou je denken, maar het is de eerste keer bij een andere kapsalon en ik vind dat best spannend.
#liefdagboek
Ja, ik vergat het probleem: ik heb hem op automatisch verbinden staan, en dat doet hij dus niet. Soms vliegt hij er ook zomaar uit.quote:
Doe je wel een beetje voorzichtig!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik spring even onder de douche tot laters!
Mja, mijn haar wordt al meer dan 10 jaar geknipt door mijn nichtje, maar zij is langdurig ziek, dus de laatste maanden mocht haar collega het doen, maar door door omstandigheden toch maar besloten naar de kapper hier te gaan. Ik heb eerst mijn zus gestuurd om te kijken of zij tevreden isquote:
Ja, als ze dan iets verknallen, beter het haar van je zus dan dat van jouquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, mijn haar wordt al meer dan 10 jaar geknipt door mijn nichtje, maar zij is langdurig ziek, dus de laatste maanden mocht haar collega het doen, maar door door omstandigheden toch maar besloten naar de kapper hier te gaan. Ik heb eerst mijn zus gestuurd om te kijken of zij tevreden is
Mijn haar al 35 jaar door dezelfde kapster, tussendoor kort een tijdje een ander gehad, eentje door mijn ex aangedragen, maar kwam er snel op terug.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, mijn haar wordt al meer dan 10 jaar geknipt door mijn nichtje, maar zij is langdurig ziek, dus de laatste maanden mocht haar collega het doen, maar door door omstandigheden toch maar besloten naar de kapper hier te gaan. Ik heb eerst mijn zus gestuurd om te kijken of zij tevreden is
Precies!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, als ze dan iets verknallen, beter het haar van je zus dan dat van jou
Nou ja, valt eigenlijk niet veel te verpesten aan mijn kapsel, behalve mijn rode lok.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar al 35 jaar door dezelfde kapster, tussendoor kort een tijdje een ander gehad, eentje door mijn ex aangedragen, maar kwam er snel op terug.
Epische foto.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, valt eigenlijk niet veel te verpesten aan mijn kapsel, behalve mijn rode lok.
[ afbeelding ]
En sindsdien is het je ex?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar al 35 jaar door dezelfde kapster, tussendoor kort een tijdje een ander gehad, eentje door mijn ex aangedragen, maar kwam er snel op terug.
Nee, ik mijn eigen kapster en zij de hare, mijn ex werd ze pas veel later.quote:
Lekker pittig!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, valt eigenlijk niet veel te verpesten aan mijn kapsel, behalve mijn rode lok.
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Epische foto.![]()
Dat kadertje maakt het helemaal af.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je!
Ja dat rondje past goed bij de vorm van mijn gezicht.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oei, oh fuck ik dacht verkeerdquote:
Speciaal voor de foto al mijn kettinkjes omgehangen ook.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sluwquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het SBE was, zonder wc-rol.
Verkeerde richting, laat ik het daar op houdenquote:
Smeerpijp.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Verkeerde richting, laat ik het daar op houden
Windrichting?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Verkeerde richting, laat ik het daar op houden
Met wc-rolquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het SBE was, zonder wc-rol.
Daar staat tegenover dat ik hier de tandarts als eerst heb uitgeprobeerdquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat ik hier de tandarts als eerst heb uitgeprobeerd
Ik proef altijd het bier voor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plee figuurquote:
ow, da’s een goede verdelingquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar is die parkiet gebleven?quote:
Ik heb meer angst van de kapper dan van de tandarts.quote:
Oh fuck het stond er ook gewoonquote:
Je gezelschap neemt het zekere voor het onzekere?quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen, na het zien van die fotoquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb meer angst van de kapper dan van de tandarts.
Kapper ben ik al 15 jaar niet meer geweest. Opzouten met die schaarquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb meer angst van de kapper dan van de tandarts.
Op mijn aanraden is zij dus ook overgestapt naar mijn nieuwe tandarts, dat duurde een half jaar, nu zijn we allebei weer terug bij de tandarts in onze oude woonplaats
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen, na het zien van die foto
"Mooi haar, is het allang dood?"quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapper ben ik al 15 jaar niet meer geweest. Opzouten met die schaar
Ik doe het zelfquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Mooi haar, is het allang dood?"
Of knip je zelf de puntjes af en toe bij?
Te lang vind ik te lastig en dat is te hippie-achtig, daarbij is het gezond om te punten af en toe even bij te knippen, dus om en nabij elk half jaar laat ik het rondom, alles heeft voor, achter en zijkanten dezelfde lengte weer even inkorten tot de beginlengte, en dan groeit het weer een half jaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapper ben ik al 15 jaar niet meer geweest. Opzouten met die schaar
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te lang vind ik te lastig en dat is te hippie-achtig, daarbij is het gezond om te punten af en toe even bij te knippen, dus om en nabij elk half jaar laat ik het rondom, alles heeft voor, achter en zijkanten dezelfde lengte weer even inkorten tot de beginlengte, en dan groeit het weer een half jaar.
Het is een kwestie van rondom op één lengte knippen.quote:
De laatste paar keren dat ik bij de kapper was vonden ze het "leuk" om in lang haar te knippen en er model in te brengen. Rot op ik zat een kwartier erna al met mijn hoofd onder de kraan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te lang vind ik te lastig en dat is te hippie-achtig, daarbij is het gezond om te punten af en toe even bij te knippen, dus om en nabij elk half jaar laat ik het rondom, alles heeft voor, achter en zijkanten dezelfde lengte weer even inkorten tot de beginlengte, en dan groeit het weer een half jaar.
Goedenavond.quote:
Ja, en dat is dus mijn probleem, ik wil geen model, daarom als 35 jaar mijn eigen vertrouwde kapster, die doet wat ik wil en ze weet wat ik wil.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste paar keren dat ik bij de kapper was vonden ze het "leuk" om in lang haar te knippen en er model in te brengen. Rot op ik zat een kwartier erna al met mijn hoofd onder de kraan.
Ik moet vaker oefenen, teken je alleen op dinsdag?quote:
Yep, zal ik je op mijn spamlijstje zetten? Dan krijg je elke dinsdag een dm met een reminder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet vaker oefenen, teken je alleen op dinsdag?
Je tekent goed, ik hoef niet op het lijstje, maar zal het wel in de gaten gaan houden...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, zal ik je op mijn spamlijstje zetten? Dan krijg je elke dinsdag een dm met een reminder.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je tekent goed, ik hoef niet op het lijstje, maar zal het wel in de gaten gaan houden...
Ja vind ik leuk, ik hou sowieso van spelletjes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, zal ik je op mijn spamlijstje zetten? Dan krijg je elke dinsdag een dm met een reminder.
Oké, dan zet ik dat erbijquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vind ik leuk, ik hou sowieso van spelletjes.
Maar ik kan pas half juni
Je eerste had ik binnen 1 minuut meteen raak, maar hey, dat is jouw verdienste.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je eerste had ik binnen 1 minuut meteen raak, maar hey, dat is jouw verdienste.
Sneltekenares.quote:
Leuk!quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Kan ik ondertussen alvast oefenen op Youtube
Ik vind je nu al een leukere user dan....quote:
quote:
Whaahahahaha, zie het nu pasquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even voor de lol.
Ik vermoed dat dat best een hoge lat is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Er is iemand nodig die Pearlbitch eens verslaat
quote:
Ik vond het wel een leuk idee om ze even snel te combineren.quote:
Plaspauzequote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even voor de lol.
is dat plassen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even voor de lol.
Yep dat vermoed ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat best een hoge lat is.
NP.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat vermoed ik ookEn zeker in het begin moet je aan mijn 'stijl' wennen.
Zeer geslaagdquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk idee om ze even snel te combineren.
Heeft tonja net getekend.quote:
Jij weet beterquote:
Doe er nog eens een!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat sneltekenares
Komt allemaal uit mijn archief hoor
Nou en?quote:
Het is over datum.quote:
Pffffffffffquote:
Neequote:
Wijsneusquote:
Die is opvallend aanwezig ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal wel iets met neus te maken hebben...
Ik reken mijn inzending goed.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen klap voor de neus waard zijn.quote:
Nee, dat is (g)een knipquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geen klap voor de neus waard zijn.
Het is toch knipquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert heeft een gezicht met een halve beerd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert heeft een gezicht met een halve beerd.
[..]
[..]
Neus sprayquote:
Da's niet aardig...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Daarom post ik het ookquote:
corrigerende tik op de neusquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga hinten.
Wat is vaak het doel van straf?
Het is een lastige idd. Maar hij klopt welquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze laat ik aan mijn neus voorbijgaan.
Neus op de feiten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga hinten.
Wat is vaak het doel van straf?
Een liedjequote:
Jesusquote:
Jij maakt leuke plaatjes, daar kan ik wel wat mee.quote:
Leukquote:
Is echt geweldig,vooral met commentaar er bij.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij maakt leuke plaatjes, daar kan ik wel wet mee.
[ afbeelding ]
[..]
Jij maakt leuke plaatjes, daar kan ik wel wet mee.
[ afbeelding ]
Dat van de chatters jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is echt geweldig,vooral met commentaar er bij.
[..]
Jij maakt leuke plaatjes, daar kan ik wel wat mee.
[ afbeelding ]
Ah, duidelijkquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tevens uitsmijter want ik ga er meteen weer vandoor.
Die van vannacht was uiteraard kouwe kak.
Oke doei!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tevens uitsmijter want ik ga er meteen weer vandoor.
Die van vannacht was uiteraard kouwe kak.
Wil je op mijn spamlijstje? Dan stuur ik je elke dinsdag een dm.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, duidelijk
Vroeg het me al af, had vorige week op jouw linkje geklikt, maar dat gaf niet veel duidelijkheid
Ik val wel even voor Deisyy in tot ze terug is van vakantiequote:Op woensdag 22 mei 2019 19:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Wil je op mijn spamlijstje? Dan stuur ik je elke dinsdag een dm.
Genoteerdquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik val wel even voor Deisyy in tot ze terug is van vakantie
Staat in mijn foboquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een uur, van 8 tot 9.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het meestal, dan houd ik daar ruimte voor
quote:
Aandacht is altijd leukquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik had al gehoopt dat je hem kon waarderen.
[..]
[ afbeelding ]
Zeikerd.quote:
Ik kon het niet laten.quote:
Het is even een redelijke bende in jou land.quote:
Goedenavond.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is even een redelijke bende in jou land.
Waarom was je weg dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:24 schreef Marsani het volgende:
Als ik teruglees ben ik niet zo blij met dat jullie helemaal niet over me praten als ik tijden weg ben.
Dan moet je hier langs waaien dan vrolijk je weer een beetje op.quote:
Silly eerder.quote:
Ben juist heel vrolijk. En jij, alles goed in je nieuwe baan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je hier langs waaien dan vrolijk je weer een beetje op.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:24 schreef Marsani het volgende:
Als ik teruglees ben ik niet zo blij met dat jullie helemaal niet over me praten als ik tijden weg ben.
Niet meer...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit na een nacht wilde seks?
Op zich wel maar omdat het een andere manier van werken is heb ik te lang over mijn vorige opdracht gedaan. Ik hoop dat ik het met mijn nieuwe opdracht goed kan maken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben juist heel vrolijk. En jij, alles goed in je nieuwe baan?
Ligt er aan wat te lang is natuurlijk. Een beetje begrip in het begin moeten ze toch hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zich wel maar omdat het een andere manier van werken is heb ik te lang over mijn vorige opdracht gedaan. Ik hoop dat ik het met mijn nieuwe opdracht goed kan maken.
Ja dat. Inwerken hoort er ook bij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ligt er aan wat te lang is natuurlijk. Een beetje begrip in het begin moeten ze toch hebben.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef Marsani het volgende:
Ik ga even Obese kijken met een stuk blauwe kaas en een pak toastjes.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef Marsani het volgende:
Ik ga even Obese kijken met een stuk blauwe kaas en een pak toastjes.
Dat hebben ze wel, het is meer dat ik het zelf vind. Maar ja, ik kreeg ook al gelijk een opdracht die de dag ervoor al klaar had moeten zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ligt er aan wat te lang is natuurlijk. Een beetje begrip in het begin moeten ze toch hebben.
Veedersquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:36 schreef Marsani het volgende:
Die vent is in zijn relatie 80 kilo aangekomen.Nah, dan is het een heel andere man. Ik ging er vanaf denk ik.
Nee man, ben er gewoon nog. Ik heb de laptop voor de t.v .staan. Multitasken enzo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, die is weg. Wat een vreetzak met die stinkkaas hè.![]()
Ik vind eigenlijk alleen maar Live of Brian van ze leuk.quote:
Ik andersom, ik heb mijn tv schuin achter mijn beeldscherm staan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee man, ben er gewoon nog. Ik heb de laptop voor de t.v .staan. Multitasken enzo.
Ja jézus!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee man, ben er gewoon nog. Ik heb de laptop voor de t.v .staan. Multitasken enzo.
We hebben ook niet over je geroddeld, wees blij...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:24 schreef Marsani het volgende:
zie je de tv dan wel?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Daar zijn anderen voorquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben ook niet over je geroddeld, wees blij...
Ik zie twee schermen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook denk ik. Eethoekje, laptop erop en en de verte de t.v. Die staat een beetje schuin zodat ik 's avonds ook vanuit mijn nest kan kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik andersom, ik heb mijn tv schuin achter mijn beeldscherm staan.
Is dat wel goed?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij klapt steeds het scherm dicht.
Ja, en dan ziet ie ons dus niet meerquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij klapt steeds het scherm dicht.
Och...Misschien. Weet niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben ook niet over je geroddeld, wees blij...
Jij weet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook denk ik. Eethoekje, laptop erop en en de verte de t.v. Die staat een beetje schuin zodat ik 's avonds ook vanuit mijn nest kan kijken.
Mijn tv zit aan een muurbeugel dij ik alle kanten op kan draaien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook denk ik. Eethoekje, laptop erop en en de verte de t.v. Die staat een beetje schuin zodat ik 's avonds ook vanuit mijn nest kan kijken.
Ik lees ook nooit meer dan een pagina terug om even het actuele onderwerp te checken zodat ik in of af kan haken, verder boeit mij niet.quote:
Waarom.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef cafca het volgende:
[..]
En de écht pikante roddels gaan natuurlijk gewoon via dm
Goedenavond.quote:
Nee, da's ook waarquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar mis je ook niet bijster veel aan.
Mij ook niet, wel hoe het met iedereen gaat maar trammelant is saai.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lees ook nooit meer dan een pagina terug om even het actuele onderwerp te checken zodat ik in of af kan haken, verder boeit mij niet.
Navond.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kon geen gepaste smiley vinden dus deze kwam tevoorschijn zonder enige bedoelingen
Dat had ik ook niet verwacht, gepast begroeten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kon geen gepaste smiley vinden dus deze kwam tevoorschijn zonder enige bedoelingen
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mij ook niet, wel hoe het met iedereen gaat maar trammelant is saai.
Oh is het zo ernstig met mij gesteld ja?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht, gepast begroeten.
Idd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Oh is het zo ernstig met mij gesteld ja?
Best wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Oh is het zo ernstig met mij gesteld ja?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Sommige mensen doen aan geplast begroeten
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik snap die tekening niet. Waarom zou je een matras onder je w.c. pot leggen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik snap die tekening niet. Waarom zou je een matras onder je w.c. pot leggen.
Het zijn 'planken', ook wel podium genoemd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jaaa! Als Tonja het getekend heeft dan is het dat! Punt voor jou nu.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Misschien is het een pissebed.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor als je eens zo dronken bent dat je een zachte landing hebt als je dan toch moet kotsen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zo, jij bent helder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is lekker zacht als je van de pot gerukt wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef Marsani het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lekker zacht als je van de pot gerukt wordt.
Och bah, kotsen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Voor als je eens zo dronken bent dat je een zachte landing hebt als je dan toch moet kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |