Dan moet je dat maar even doen iddquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik ben net thuis en moet nog even bijkomen
Doe ik ook lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar even doen idd
Dat is toch normaal?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:45 schreef Voxs het volgende:
Ow, vraagje: mijn wifi verbinding wordt op mijn laptop steeds onderbroken na slaapstand etc. Mogelijke oorzaak?
Dat is ook eng...quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Over haar gesproken, ik heb morgen een afspraak bij de kapper, niet zo heel bijzonder zou je denken, maar het is de eerste keer bij een andere kapsalon en ik vind dat best spannend.
#liefdagboek
Ja, ik vergat het probleem: ik heb hem op automatisch verbinden staan, en dat doet hij dus niet. Soms vliegt hij er ook zomaar uit.quote:
Doe je wel een beetje voorzichtig!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik spring even onder de douche tot laters!
Mja, mijn haar wordt al meer dan 10 jaar geknipt door mijn nichtje, maar zij is langdurig ziek, dus de laatste maanden mocht haar collega het doen, maar door door omstandigheden toch maar besloten naar de kapper hier te gaan. Ik heb eerst mijn zus gestuurd om te kijken of zij tevreden isquote:
Ja, als ze dan iets verknallen, beter het haar van je zus dan dat van jouquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, mijn haar wordt al meer dan 10 jaar geknipt door mijn nichtje, maar zij is langdurig ziek, dus de laatste maanden mocht haar collega het doen, maar door door omstandigheden toch maar besloten naar de kapper hier te gaan. Ik heb eerst mijn zus gestuurd om te kijken of zij tevreden is
Mijn haar al 35 jaar door dezelfde kapster, tussendoor kort een tijdje een ander gehad, eentje door mijn ex aangedragen, maar kwam er snel op terug.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, mijn haar wordt al meer dan 10 jaar geknipt door mijn nichtje, maar zij is langdurig ziek, dus de laatste maanden mocht haar collega het doen, maar door door omstandigheden toch maar besloten naar de kapper hier te gaan. Ik heb eerst mijn zus gestuurd om te kijken of zij tevreden is
Precies!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, als ze dan iets verknallen, beter het haar van je zus dan dat van jou
Nou ja, valt eigenlijk niet veel te verpesten aan mijn kapsel, behalve mijn rode lok.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar al 35 jaar door dezelfde kapster, tussendoor kort een tijdje een ander gehad, eentje door mijn ex aangedragen, maar kwam er snel op terug.
Epische foto.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, valt eigenlijk niet veel te verpesten aan mijn kapsel, behalve mijn rode lok.
[ afbeelding ]
En sindsdien is het je ex?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar al 35 jaar door dezelfde kapster, tussendoor kort een tijdje een ander gehad, eentje door mijn ex aangedragen, maar kwam er snel op terug.
Nee, ik mijn eigen kapster en zij de hare, mijn ex werd ze pas veel later.quote:
Lekker pittig!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, valt eigenlijk niet veel te verpesten aan mijn kapsel, behalve mijn rode lok.
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Epische foto.![]()
Dat kadertje maakt het helemaal af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |