Ik moet vaker oefenen, teken je alleen op dinsdag?quote:
Yep, zal ik je op mijn spamlijstje zetten? Dan krijg je elke dinsdag een dm met een reminder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet vaker oefenen, teken je alleen op dinsdag?
Je tekent goed, ik hoef niet op het lijstje, maar zal het wel in de gaten gaan houden...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, zal ik je op mijn spamlijstje zetten? Dan krijg je elke dinsdag een dm met een reminder.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je tekent goed, ik hoef niet op het lijstje, maar zal het wel in de gaten gaan houden...
Ja vind ik leuk, ik hou sowieso van spelletjes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, zal ik je op mijn spamlijstje zetten? Dan krijg je elke dinsdag een dm met een reminder.
Oké, dan zet ik dat erbijquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vind ik leuk, ik hou sowieso van spelletjes.
Maar ik kan pas half juni
Je eerste had ik binnen 1 minuut meteen raak, maar hey, dat is jouw verdienste.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je eerste had ik binnen 1 minuut meteen raak, maar hey, dat is jouw verdienste.
Sneltekenares.quote:
Leuk!quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Kan ik ondertussen alvast oefenen op Youtube
Ik vind je nu al een leukere user dan....quote:
quote:
Whaahahahaha, zie het nu pasquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even voor de lol.
Ik vermoed dat dat best een hoge lat is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Er is iemand nodig die Pearlbitch eens verslaat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |