Ik heb meer angst van de kapper dan van de tandarts.quote:
Oh fuck het stond er ook gewoonquote:
Je gezelschap neemt het zekere voor het onzekere?quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen, na het zien van die fotoquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb meer angst van de kapper dan van de tandarts.
Kapper ben ik al 15 jaar niet meer geweest. Opzouten met die schaarquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb meer angst van de kapper dan van de tandarts.
Op mijn aanraden is zij dus ook overgestapt naar mijn nieuwe tandarts, dat duurde een half jaar, nu zijn we allebei weer terug bij de tandarts in onze oude woonplaats
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen, na het zien van die foto
"Mooi haar, is het allang dood?"quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapper ben ik al 15 jaar niet meer geweest. Opzouten met die schaar
Ik doe het zelfquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Mooi haar, is het allang dood?"
Of knip je zelf de puntjes af en toe bij?
Te lang vind ik te lastig en dat is te hippie-achtig, daarbij is het gezond om te punten af en toe even bij te knippen, dus om en nabij elk half jaar laat ik het rondom, alles heeft voor, achter en zijkanten dezelfde lengte weer even inkorten tot de beginlengte, en dan groeit het weer een half jaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapper ben ik al 15 jaar niet meer geweest. Opzouten met die schaar
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te lang vind ik te lastig en dat is te hippie-achtig, daarbij is het gezond om te punten af en toe even bij te knippen, dus om en nabij elk half jaar laat ik het rondom, alles heeft voor, achter en zijkanten dezelfde lengte weer even inkorten tot de beginlengte, en dan groeit het weer een half jaar.
Het is een kwestie van rondom op één lengte knippen.quote:
De laatste paar keren dat ik bij de kapper was vonden ze het "leuk" om in lang haar te knippen en er model in te brengen. Rot op ik zat een kwartier erna al met mijn hoofd onder de kraan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te lang vind ik te lastig en dat is te hippie-achtig, daarbij is het gezond om te punten af en toe even bij te knippen, dus om en nabij elk half jaar laat ik het rondom, alles heeft voor, achter en zijkanten dezelfde lengte weer even inkorten tot de beginlengte, en dan groeit het weer een half jaar.
Goedenavond.quote:
Ja, en dat is dus mijn probleem, ik wil geen model, daarom als 35 jaar mijn eigen vertrouwde kapster, die doet wat ik wil en ze weet wat ik wil.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste paar keren dat ik bij de kapper was vonden ze het "leuk" om in lang haar te knippen en er model in te brengen. Rot op ik zat een kwartier erna al met mijn hoofd onder de kraan.
Ik moet vaker oefenen, teken je alleen op dinsdag?quote:
Yep, zal ik je op mijn spamlijstje zetten? Dan krijg je elke dinsdag een dm met een reminder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet vaker oefenen, teken je alleen op dinsdag?
Je tekent goed, ik hoef niet op het lijstje, maar zal het wel in de gaten gaan houden...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, zal ik je op mijn spamlijstje zetten? Dan krijg je elke dinsdag een dm met een reminder.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je tekent goed, ik hoef niet op het lijstje, maar zal het wel in de gaten gaan houden...
Ja vind ik leuk, ik hou sowieso van spelletjes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, zal ik je op mijn spamlijstje zetten? Dan krijg je elke dinsdag een dm met een reminder.
Oké, dan zet ik dat erbijquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vind ik leuk, ik hou sowieso van spelletjes.
Maar ik kan pas half juni
Je eerste had ik binnen 1 minuut meteen raak, maar hey, dat is jouw verdienste.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je eerste had ik binnen 1 minuut meteen raak, maar hey, dat is jouw verdienste.
Sneltekenares.quote:
Leuk!quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Kan ik ondertussen alvast oefenen op Youtube
Ik vind je nu al een leukere user dan....quote:
quote:
Whaahahahaha, zie het nu pasquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even voor de lol.
Ik vermoed dat dat best een hoge lat is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Er is iemand nodig die Pearlbitch eens verslaat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |