Waarom was je weg dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:24 schreef Marsani het volgende:
Als ik teruglees ben ik niet zo blij met dat jullie helemaal niet over me praten als ik tijden weg ben.
Dan moet je hier langs waaien dan vrolijk je weer een beetje op.quote:
Silly eerder.quote:
Ben juist heel vrolijk. En jij, alles goed in je nieuwe baan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je hier langs waaien dan vrolijk je weer een beetje op.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:24 schreef Marsani het volgende:
Als ik teruglees ben ik niet zo blij met dat jullie helemaal niet over me praten als ik tijden weg ben.
Niet meer...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit na een nacht wilde seks?
Op zich wel maar omdat het een andere manier van werken is heb ik te lang over mijn vorige opdracht gedaan. Ik hoop dat ik het met mijn nieuwe opdracht goed kan maken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben juist heel vrolijk. En jij, alles goed in je nieuwe baan?
Ligt er aan wat te lang is natuurlijk. Een beetje begrip in het begin moeten ze toch hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zich wel maar omdat het een andere manier van werken is heb ik te lang over mijn vorige opdracht gedaan. Ik hoop dat ik het met mijn nieuwe opdracht goed kan maken.
Ja dat. Inwerken hoort er ook bij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ligt er aan wat te lang is natuurlijk. Een beetje begrip in het begin moeten ze toch hebben.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef Marsani het volgende:
Ik ga even Obese kijken met een stuk blauwe kaas en een pak toastjes.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef Marsani het volgende:
Ik ga even Obese kijken met een stuk blauwe kaas en een pak toastjes.
Dat hebben ze wel, het is meer dat ik het zelf vind. Maar ja, ik kreeg ook al gelijk een opdracht die de dag ervoor al klaar had moeten zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ligt er aan wat te lang is natuurlijk. Een beetje begrip in het begin moeten ze toch hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |