Moet je ook vanaf blijven, is slecht voor jequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja Crack heeft de hele middag kapot gemaakt
Succceeeeesquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
Nu ga ik studeren, doei vrienden tot de volgende keer
succes zoskquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
Succes doeiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
Tot zoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
ik zou toch verder gaan zoekenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Sletje, sletje, wat ben je gulzig, sletje lust je nog wat zaad, dans wat voor me en laat maar zien die natte naad, sletje sletje doe eens nu eens kalm, je lijkt wel hysterisch en uit je mond komt een onbekende zaadwalm.
Soms denk ik wel eens dat er een groot schrijver in me zit.
fingers crossedquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:01 schreef Cronometer het volgende:
Oke ik ga slapen. Als ik sterf is t maar zo. Xoxo
Je hebt toch een prachtig en rijk leven gehad, kan jou het ballen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:01 schreef Cronometer het volgende:
Oke ik ga slapen. Als ik sterf is t maar zo. Xoxo
Zo danquote:
Misschien een keer echt gaan sporten omaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:57 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb pijn bij het inademen. Is dat erg? Ik ga dood
kan ze dat het beste op blote voeten doen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien een keer echt gaan sporten oma
Seks is ook sporten, soms.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, neuken doe je op blote voetenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan ze dat het beste op blote voeten doen?
Met sokken is ok wel lekker, zeker als die van haar wat langer zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, neuken doe je op blote voeten
Jij met je sokken ook altijd hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met sokken is ok wel lekker, zeker als die van haar wat langer zijn
maar zeesterren is geen sportquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, neuken doe je op blote voeten
Zou dat mijn nieuwe fetisj zijn?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij met je sokken ook altijd haha
Volgens mij word jij nog geil van een zwemband zolang deze zich rond de middel van een vrouw bevindt.quote:
Als de vrouw in kwestie adembenemend genoeg is dan lukt het nog wel op haar blote oksel of nekhaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij word jij nog geil van een zwemband zolang deze zich rond de middel van een vrouw bevindt.
Jij hebt ook niet veel nodig hequote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de vrouw in kwestie adembenemend genoeg is dan lukt het nog wel op haar blote oksel of nekhaar.
Yup, is al jaren een van mijn leukste eigenschappen, klein zoentje in de nek en een half uur later lig je in een plas geil zweet na te hijgen als een dol schaap.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, is al jaren een van mijn leukste eigenschappen, klein zoentje in de nek en een half uur later lig je in een plas geil zweet na te hijgen als een dol schaap.
Het duurt al naar gelang je eigen karakter jaren voordat je een beetje aan me went en daarna wil je me alleen nog maar knuffelen, plagerig bijten, liefkozen, vasthouden en van me houden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is een bijzondere verschijning, ja
Maar toch gaat iedereen weg bij je.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het duurt al naar gelang je eigen karakter jaren voordat je een beetje aan me went en daarna wil je me alleen nog maar knuffelen, plagerig bijten, liefkozen, vasthouden en van me houden.
Dat noemen ze ook wel het stockholmsyndroom, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het duurt al naar gelang je eigen karakter jaren voordat je een beetje aan me went en daarna wil je me alleen nog maar knuffelen, plagerig bijten, liefkozen, vasthouden en van me houden.
Hoi Amarantha, ik hoop dat je lekker in je vel zit en dat er veel goede dingen op je pad komen.quote:
Logisch toch, ik geef ze geen ongelijk, na zeven jaar dansen, lol trappen, liefkozen en genieten daalt alles naar een normaal niveau en dan blijft er ook maar een Jimmy over.quote:
Nou dankjewel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:17 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hoi Amarantha, ik hoop dat je lekker in je vel zit en dat er veel goede dingen op je pad komen.
Gr
Hier ga ik over nadenken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel het stockholmsyndroom, geloof ik.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:00 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hahahaha, het is: “Zout eens op en niet zout is op.”
Hahaha, lol, what, grappig!!!!1einz!!
Heb bronchitis opa.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha te laat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 02:14 schreef Catkiller het volgende:
KLB / Collega dik genoemd nadat zij mij meerdere malen duntje noemde
Kom kliekje lach deze topickopierende eikel uit
Weet niet?!quote:Op woensdag 22 mei 2019 02:32 schreef Catkiller het volgende:
Waarom noemen we een huisarts nog een huisarts als die onderhand nog niet langs komt als iemand ligt te sterven Ama?
Ja gewoonquote:
Ben veel te lelijk om vreemd te gaan hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:02 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nee, dit is niet een gewone vraag. Beken kleur, ouwe schuinsmarcheerder.
Jij bent iig eerlijk. Dat is ook veel waard.quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben veel te lelijk om vreemd te gaan hoor.
Het stikt van de lelijke vrouwen dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben veel te lelijk om vreemd te gaan hoor.
Si.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, weer hard aan het werk?
Klopt, zat in Duitsland, agenda zit aardig vol straks ook weer op padquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Si.
We waren je kwijt gister
Leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, zat in Duitsland, agenda zit aardig vol straks ook weer op pad
Lekker hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe autootje, zag op de teler gister, heb alweer 1600 km gereden in 2 week
Goedzo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja en super zuinig, ben er erg blij mee
Hey kijk 5k per jaar is er ook weerquote:
Hahahahquote:Op woensdag 22 mei 2019 08:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey kijk 5k per jaar is er ook weer
topquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal even aan @:HPLC vragen of ik ze ook met jou mag delen
Moet jij wetenquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mod zijn zou mij geen enkele voldoening geven.
Ja echt he vooral als types als Haags, vk, fem en Gianni postenquote:
Vooral fem.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja echt he vooral als types als Haags, vk, fem en Gianni posten
Dan sterf je gewoon van saaiheid
Gianni is er gelukkig niet meer zo vaak na zijn nieuwe baanquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja echt he vooral als types als Haags, vk, fem en Gianni posten
Dan sterf je gewoon van saaiheid
En hij is meestal met de vrouwtjes bezig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gianni is er gelukkig niet meer zo vaak na zijn nieuwe baan
Ja die is echt dodelijk saai pffffquote:
Hey trollquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik vind jou wel leuk anders <3
Klopt, had een raam open gelaten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar die van jou gaan toch helemaal niet naar buiten zei je toch laatst
Gelukkig is er niets gebeurdquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt, had een raam open gelaten.
Lag ook in bed van Godver kut katten van de buren maken veel lawaai man, maar waren dus mn eigen.Hoorde allemaal heen en weer geren en gepiep.
haha maakte je poes lawaai hahahahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt, had een raam open gelaten.
Lag ook in bed van Godver kut katten van de buren maken veel lawaai man, maar waren dus mn eigen.Hoorde allemaal heen en weer geren en gepiep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, heel lief van je.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Knappe vent moest er nog achter.
Wat leuk! Laat je me weten hoe de film is?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed. Nu op mijn werk en vanavond naar Aladdin in de bioscoop.
Hoe gaat het met jou?
Meer bro.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey kijk 5k per jaar is er ook weer
Ze kunnen de straat niet op dus op zich niet heel erg als ze een keer buiten zijn. Vind het gewoon chill om bij kattenoverlast door te verwijzen naar de buren.quote:
maar kreeg je dat dan niet bovenop je studiefinanciering+lening?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach ik heb ook weleens stage gelopen.
Waarvan akte vriend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
mmmm lekkertje bij de "traiteur" (soort van slager die ook zelfgemaakte gerechten zoals pastasalade, kippenragout, "duvelkesvleis" (soort van stoofpotje met vlees en een pittige smaak, van origine limburgs) verkoopt)
Ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar kreeg je dat dan niet bovenop je studiefinanciering+lening?
waarom is jou naam blauw?quote:
jouquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom is jou naam blauw?![]()
![]()
sorry ben nieuw hier snap niet hoe dit "topic" werkt
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ging je toen ook ineens champagne drinken in de club?
Ah dat scheelt idd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze kunnen de straat niet op dus op zich niet heel erg als ze een keer buiten zijn. Vind het gewoon chill om bij kattenoverlast door te verwijzen naar de buren.![]()
Ohquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als je wist wie ik was zou je niet zo gemeen doen hoop ik
Ik wacht wel even tot iemand het mij kan vertellenquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
ff serieus, letterlijk na de eerste post die ik hier maakte, is toch niet zo moeilijk
Hey Monopoly, welkom terugquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
ff serieus, letterlijk na de eerste post die ik hier maakte, is toch niet zo moeilijk
Wie o wie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot iemand het mij kan vertellen
Hopelijk kan iemand jou snel in WETENSCHAP stellen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot iemand het mij kan vertellen
wat is er met driepink gebeurd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Wel blij dat hier drie moderators zijn om de vier overige users en drie berichten per uur te modereren.
ik ook niet, maar door jouw opmerking vroeg ik het me ineens afquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik kan me er ook niet druk om maken.
Echt lief van je. Ik hoop dat het met Zosk net zo goed gaat als met mij, dan ben jij hopelijk weer in je nopjes.quote:
Niks an. Kwil zomer.quote:
Lekker veilig slowchatten vriendquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Wel blij dat hier drie moderators zijn om de vier overige users en drie berichten per uur te modereren.
*Vier moderatorsquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker veilig slowchatten vriend
dankjewel vriend, is goed om te horenquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt lief van je. Ik hoop dat het met Zosk net zo goed gaat als met mij, dan ben jij hopelijk weer in je nopjes.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Hopelijk minstens zo goed inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt lief van je. Ik hoop dat het met Zosk net zo goed gaat als met mij, dan ben jij hopelijk weer in je nopjes.
Doet me goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ondanks de pesterijen kan ik jou als user wel waarderen
Knuffelen is lekker. Een prostituee met het perfekte lichaam lekker aan friemelen en knuffelen. Heel even is ze dan mn vriendin. Denk ik dan. En ze lachen ook nog omdat ze ervoor betaald worden. Een heel klein beetje paradijs. 'it's 50 euro baby'quote:
🥺quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Knuffelen is lekker. Een prostituee met het perfekte lichaam lekker aan friemelen en knuffelen. Heel even is ze dan mn vriendin. Denk ik dan. En ze lachen ook nog omdat ze ervoor betaald worden. Een heel klein beetje paradijs. 'it's 50 euro baby'
UitStraling?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een of andere rare gast zei dat net.
Is wel wat vreemds aan de hand met Aziaten en seks.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef McGrath het volgende:
aah zomaar-een-chinees, zal wel het kloontje van zosk zijn waar hij wel edgy dingen durft te zeggen
Oh dacht even dat het om jou gingquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een of andere rare gast zei dat net.
Dat lijkt me wel erg sterk hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef McGrath het volgende:
aah zomaar-een-chinees, zal wel het kloontje van zosk zijn waar hij wel edgy dingen durft te zeggen
Vraag dat lekker aan fem of crackquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten jongens?
Ik vraag het ook aan jou.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vraag dat lekker aan fem of crack
Gewoon interesse vriend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom vind je dat boeiend om van een ander te weten
Alsof ik ooit een hoer zou neukenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dacht even dat het om jou ging
Zou hij het ook een relatie noemen wanneer hij haar vaker ziet?
Ook niet als ze de laatste vrouw op aarde is?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een hoer zou neuken
Alleen van het idee word ik al bijna impotent.
Dan ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet als ze de laatste vrouw op aarde is?
Weet ik veelquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:02 schreef HPLC het volgende:
R&P / Vrouwen rijpen als melk, mannen als wijn?
Is dit Ash denken jullie?
Niet gekliktquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:02 schreef HPLC het volgende:
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je durft te stellen, gast?
100% dat het onze Alex isquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:02 schreef HPLC het volgende:
Geen ervaring meequote:Op woensdag 22 mei 2019 16:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Knuffelen is lekker. Een prostituee met het perfekte lichaam lekker aan friemelen en knuffelen. Heel even is ze dan mn vriendin. Denk ik dan. En ze lachen ook nog omdat ze ervoor betaald worden. Een heel klein beetje paradijs. 'it's 50 euro baby'
Zij moet af en toe gewoon even op dr plek gewezen wordenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer lekker vrienden aan het maken meid
Nee want ik zit binnen hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:05 schreef Chloroform het volgende:
Worden jullie ook zo hitsig van dit weer
Spijtigquote:
Zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:05 schreef Chloroform het volgende:
Heb me laten castrerenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:05 schreef Chloroform het volgende:
Ja heeft er één op mijn jas gekakt en toen ik terug fietste bijna weer.quote:
Je was zeker bij de McDonald'squote:Op woensdag 22 mei 2019 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heeft er één op mijn jas gekakt en toen ik terug fietste bijna weer.!
Ben om 16 uur weggegaan ajoooquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Helaas zit ik hele dag tussen kinderen en lelijke collega's.
Hehehe nicequote:Op woensdag 22 mei 2019 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heeft er één op mijn jas gekakt en toen ik terug fietste bijna weer.!
Waaromquote:
Scheelde niet veel, maar dan in de autoquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even lekker vingeren in de trein.
Ah ja, ruimte- en energiebesparend, slimquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga de boel toch nooit gebruiken en hangt alleen maar in de weg
Weet nog wel hoe het was toen ik 14-15 was.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Scheelde niet veel, maar dan in de auto
Onverantwoordquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Scheelde niet veel, maar dan in de auto
Haha godtyfusquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog wel hoe het was toen ik 14-15 was.
Snel naar huis, 3 keer klaarkomen op het Cu2 profiel van mijn crush en daarna naar het winkelcentrum
Deed het toch niet manquote:
Is gewoon een beetje grappig, lachen mag dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee is niet nice.! Normaal doen Zosk.
Nee, cu2 bestaat niet echt meer toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha godtyfusDoe je dat nu nog wel eens?
Zo wispelturig jijquote:
Duw je vriendin gewoon ff over de eettafel heen danquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
En als ik nu klaar ben gekomen, duurt het wel even voordat ie nog een keer kan.
En vriendin is thuis als ik thuis kom. Dus dat is beetje raar.
Oké nou helaas want is niet gebeurdquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik hou juist van onverantwoorde dingen
Ja vandaar dus jammer maar ja zo ver waren we al hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké nou helaas want is niet gebeurd
Ben een keer bij je blijven slapen toen mijn trein niet meer reed, weet je nog?quote:
Vogelsquote:
Hey Ettoquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ben een keer bij je blijven slapen toen mijn trein niet meer reed, weet je nog?
Oooooh. Jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ben een keer bij je blijven slapen toen mijn trein niet meer reed, weet je nog?
uiteindelik weinig van slapen terecht gekomenquote:
Lekker intelligent gesprek weer ditquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja vandaar dus jammer maar ja zo ver waren we al haha
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
uiteindelik weinig van slapen terecht gekomenhehe maar dat is privee ga ik verder ook nix over zeggen,
Waar ging het mis denk jequote:Op woensdag 22 mei 2019 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker intelligent gesprek weer dit
Lekker hoor Trollquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
uiteindelik weinig van slapen terecht gekomenhehe maar dat is privee ga ik verder ook nix over zeggen,
Bij mij op mn 2e, bij jou?quote:
Wow, hoezo? Was je een couveusebaby?quote:
lekker was het zekerquote:
Snap ik broer, gentleman als jij vertelt dat soort dingen niet door jwz. wel veilig gedaan hoop ik?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lekker was het zekermaar meer wil ik dr ook niet over kwijt ivm privee
Denk dat dit alleen fysiek kan bij haarquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zij moet af en toe gewoon even op dr plek gewezen worden
nee sorry ik weet niet hoe je een condoom omdoetquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap ik broer, gentleman als jij vertelt dat soort dingen niet door jwz. wel veilig gedaan hoop ik?![]()
![]()
Vergeet je sok nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Thuis, eindelijk, broek uit, muziekje, wijntje, relaxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |