Hey trollquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik vind jou wel leuk anders <3
Klopt, had een raam open gelaten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar die van jou gaan toch helemaal niet naar buiten zei je toch laatst
Gelukkig is er niets gebeurdquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt, had een raam open gelaten.
Lag ook in bed van Godver kut katten van de buren maken veel lawaai man, maar waren dus mn eigen.Hoorde allemaal heen en weer geren en gepiep.
haha maakte je poes lawaai hahahahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt, had een raam open gelaten.
Lag ook in bed van Godver kut katten van de buren maken veel lawaai man, maar waren dus mn eigen.Hoorde allemaal heen en weer geren en gepiep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, heel lief van je.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Knappe vent moest er nog achter.
Wat leuk! Laat je me weten hoe de film is?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed. Nu op mijn werk en vanavond naar Aladdin in de bioscoop.
Hoe gaat het met jou?
Meer bro.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey kijk 5k per jaar is er ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |