Gouden tip!quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:11 schreef murp het volgende:
Neus dichtknijpen, dan kan je m dieper inrammen
Dat leergeld heb ik ook betaald Bleef ze maar rondhangen dus ik dacht "Ze geeft om mij" Moest er nog afgerekend wordenquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Questular het volgende:
Je kunt ze na de daad ook gewoon betalen TS gaan ze vanzelf weg, je weet toch wel dat je ze per uur moet betalen?
Is dat wat neusneuken? Krijg ze daar op een gegeven moment niet een enorm opgerekte neus van?quote:
Die moeten ze zelfs afdoppen omdat het zaad er anders uitloopt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:30 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Is dat wat neusneuken? Krijg ze daar op een gegeven moment niet een enorm opgerekte neus van?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die moeten ze zelfs afdoppen omdat het zaad er anders uitloopt.
[ afbeelding ]
Wat is in jouw optiek dan dat 'gedoe eromheen'?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:11 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Op zich best een chille bezigheid, maar het gedoe eromheen vind ik zo vermoeiend. Kan er ook slecht tegen als je naast zo'n snurkende chick ligt.
Klacht: gesnurk.
Knuffelen is lekker. Een prostituee met het perfekte lichaam lekker aan friemelen en knuffelen. Heel even is ze dan mn vriendin. Denk ik dan. En ze lachen ook nog omdat ze ervoor betaald worden. Een heel klein beetje paradijs. 'it's 50 euro baby'quote:
Gastquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:10 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Knuffelen is lekker. Een prostituee met het perfekte lichaam lekker aan friemelen en knuffelen. Heel even is ze dan mn vriendin. Denk ik dan. En ze lachen ook nog omdat ze ervoor betaald worden. Een heel klein beetje paradijs. 'it's 50 euro baby'
Alleen aftellen tot het uur (vaak korter) voorbij isquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gast
Hoeren tellen niet, ook niet als je ze knuffelt.
Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Alleen aftellen tot het uur (vaak korter) voorbij is
quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:14 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ziejenouwel dat mannen geen goede persoonlijkheid hoeven te hebben om vrouwen aan te trekken.
De leugen debunked. RIP.
Natuurlijk wel. Ze zijn echt en ik raak ze aan. Waarom telt dat niet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gast
Hoeren tellen niet, ook niet als je ze knuffelt.
Begint al met aanspreken in de kroeg, versieren, overhalen. Na afloop ontbijten, wachten tot ze weer gaat etc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat is in jouw optiek dan dat 'gedoe eromheen'?
Omdat ze het voor geld doen, niet voor jou.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ze zijn echt en ik raak ze aan. Waarom telt dat niet?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:10 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Knuffelen is lekker. Een prostituee met het perfekte lichaam lekker aan friemelen en knuffelen. Heel even is ze dan mn vriendin. Denk ik dan. En ze lachen ook nog omdat ze ervoor betaald worden. Een heel klein beetje paradijs. 'it's 50 euro baby'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |