Moet je ook vanaf blijven, is slecht voor jequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja Crack heeft de hele middag kapot gemaakt
Succceeeeesquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
Nu ga ik studeren, doei vrienden tot de volgende keer
succes zoskquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
Succes doeiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
Tot zoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
ik zou toch verder gaan zoekenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Sletje, sletje, wat ben je gulzig, sletje lust je nog wat zaad, dans wat voor me en laat maar zien die natte naad, sletje sletje doe eens nu eens kalm, je lijkt wel hysterisch en uit je mond komt een onbekende zaadwalm.
Soms denk ik wel eens dat er een groot schrijver in me zit.
fingers crossedquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:01 schreef Cronometer het volgende:
Oke ik ga slapen. Als ik sterf is t maar zo. Xoxo
Je hebt toch een prachtig en rijk leven gehad, kan jou het ballen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:01 schreef Cronometer het volgende:
Oke ik ga slapen. Als ik sterf is t maar zo. Xoxo
Zo danquote:
Misschien een keer echt gaan sporten omaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:57 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb pijn bij het inademen. Is dat erg? Ik ga dood
kan ze dat het beste op blote voeten doen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien een keer echt gaan sporten oma
Seks is ook sporten, soms.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien een keer echt gaan sporten oma
Ja, neuken doe je op blote voetenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan ze dat het beste op blote voeten doen?
Met sokken is ok wel lekker, zeker als die van haar wat langer zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, neuken doe je op blote voeten
Jij met je sokken ook altijd hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met sokken is ok wel lekker, zeker als die van haar wat langer zijn
maar zeesterren is geen sportquote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, neuken doe je op blote voeten
Zou dat mijn nieuwe fetisj zijn?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij met je sokken ook altijd haha
Volgens mij word jij nog geil van een zwemband zolang deze zich rond de middel van een vrouw bevindt.quote:
Als de vrouw in kwestie adembenemend genoeg is dan lukt het nog wel op haar blote oksel of nekhaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij word jij nog geil van een zwemband zolang deze zich rond de middel van een vrouw bevindt.
Jij hebt ook niet veel nodig hequote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de vrouw in kwestie adembenemend genoeg is dan lukt het nog wel op haar blote oksel of nekhaar.
Yup, is al jaren een van mijn leukste eigenschappen, klein zoentje in de nek en een half uur later lig je in een plas geil zweet na te hijgen als een dol schaap.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, is al jaren een van mijn leukste eigenschappen, klein zoentje in de nek en een half uur later lig je in een plas geil zweet na te hijgen als een dol schaap.
Het duurt al naar gelang je eigen karakter jaren voordat je een beetje aan me went en daarna wil je me alleen nog maar knuffelen, plagerig bijten, liefkozen, vasthouden en van me houden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is een bijzondere verschijning, ja
Maar toch gaat iedereen weg bij je.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het duurt al naar gelang je eigen karakter jaren voordat je een beetje aan me went en daarna wil je me alleen nog maar knuffelen, plagerig bijten, liefkozen, vasthouden en van me houden.
Dat noemen ze ook wel het stockholmsyndroom, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het duurt al naar gelang je eigen karakter jaren voordat je een beetje aan me went en daarna wil je me alleen nog maar knuffelen, plagerig bijten, liefkozen, vasthouden en van me houden.
Hoi Amarantha, ik hoop dat je lekker in je vel zit en dat er veel goede dingen op je pad komen.quote:
Logisch toch, ik geef ze geen ongelijk, na zeven jaar dansen, lol trappen, liefkozen en genieten daalt alles naar een normaal niveau en dan blijft er ook maar een Jimmy over.quote:
Nou dankjewel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:17 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hoi Amarantha, ik hoop dat je lekker in je vel zit en dat er veel goede dingen op je pad komen.
Gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |