Ik wacht wel even tot iemand het mij kan vertellenquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
ff serieus, letterlijk na de eerste post die ik hier maakte, is toch niet zo moeilijk
Hey Monopoly, welkom terugquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
ff serieus, letterlijk na de eerste post die ik hier maakte, is toch niet zo moeilijk
Wie o wie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot iemand het mij kan vertellen
Hopelijk kan iemand jou snel in WETENSCHAP stellen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot iemand het mij kan vertellen
wat is er met driepink gebeurd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Wel blij dat hier drie moderators zijn om de vier overige users en drie berichten per uur te modereren.
ik ook niet, maar door jouw opmerking vroeg ik het me ineens afquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik kan me er ook niet druk om maken.
Echt lief van je. Ik hoop dat het met Zosk net zo goed gaat als met mij, dan ben jij hopelijk weer in je nopjes.quote:
Niks an. Kwil zomer.quote:
Lekker veilig slowchatten vriendquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Wel blij dat hier drie moderators zijn om de vier overige users en drie berichten per uur te modereren.
*Vier moderatorsquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker veilig slowchatten vriend
dankjewel vriend, is goed om te horenquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt lief van je. Ik hoop dat het met Zosk net zo goed gaat als met mij, dan ben jij hopelijk weer in je nopjes.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Hopelijk minstens zo goed inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt lief van je. Ik hoop dat het met Zosk net zo goed gaat als met mij, dan ben jij hopelijk weer in je nopjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |