Oké nou helaas want is niet gebeurdquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik hou juist van onverantwoorde dingen
Ja vandaar dus jammer maar ja zo ver waren we al hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké nou helaas want is niet gebeurd
Ben een keer bij je blijven slapen toen mijn trein niet meer reed, weet je nog?quote:
Vogelsquote:
Hey Ettoquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ben een keer bij je blijven slapen toen mijn trein niet meer reed, weet je nog?
Oooooh. Jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ben een keer bij je blijven slapen toen mijn trein niet meer reed, weet je nog?
uiteindelik weinig van slapen terecht gekomenquote:
Lekker intelligent gesprek weer ditquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja vandaar dus jammer maar ja zo ver waren we al haha
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
uiteindelik weinig van slapen terecht gekomenhehe maar dat is privee ga ik verder ook nix over zeggen,
Waar ging het mis denk jequote:Op woensdag 22 mei 2019 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker intelligent gesprek weer dit
Lekker hoor Trollquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
uiteindelik weinig van slapen terecht gekomenhehe maar dat is privee ga ik verder ook nix over zeggen,
Bij mij op mn 2e, bij jou?quote:
Wow, hoezo? Was je een couveusebaby?quote:
lekker was het zekerquote:
Snap ik broer, gentleman als jij vertelt dat soort dingen niet door jwz. wel veilig gedaan hoop ik?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lekker was het zekermaar meer wil ik dr ook niet over kwijt ivm privee
Denk dat dit alleen fysiek kan bij haarquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zij moet af en toe gewoon even op dr plek gewezen worden
nee sorry ik weet niet hoe je een condoom omdoetquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap ik broer, gentleman als jij vertelt dat soort dingen niet door jwz. wel veilig gedaan hoop ik?![]()
![]()
Vergeet je sok nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Thuis, eindelijk, broek uit, muziekje, wijntje, relaxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |