Doet me goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ondanks de pesterijen kan ik jou als user wel waarderen
Knuffelen is lekker. Een prostituee met het perfekte lichaam lekker aan friemelen en knuffelen. Heel even is ze dan mn vriendin. Denk ik dan. En ze lachen ook nog omdat ze ervoor betaald worden. Een heel klein beetje paradijs. 'it's 50 euro baby'quote:
🥺quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Knuffelen is lekker. Een prostituee met het perfekte lichaam lekker aan friemelen en knuffelen. Heel even is ze dan mn vriendin. Denk ik dan. En ze lachen ook nog omdat ze ervoor betaald worden. Een heel klein beetje paradijs. 'it's 50 euro baby'
UitStraling?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een of andere rare gast zei dat net.
Is wel wat vreemds aan de hand met Aziaten en seks.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef McGrath het volgende:
aah zomaar-een-chinees, zal wel het kloontje van zosk zijn waar hij wel edgy dingen durft te zeggen
Oh dacht even dat het om jou gingquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een of andere rare gast zei dat net.
Dat lijkt me wel erg sterk hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef McGrath het volgende:
aah zomaar-een-chinees, zal wel het kloontje van zosk zijn waar hij wel edgy dingen durft te zeggen
Vraag dat lekker aan fem of crackquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten jongens?
Ik vraag het ook aan jou.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vraag dat lekker aan fem of crack
Gewoon interesse vriend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom vind je dat boeiend om van een ander te weten
Alsof ik ooit een hoer zou neukenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dacht even dat het om jou ging
Zou hij het ook een relatie noemen wanneer hij haar vaker ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |