abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2019 @ 17:06:38 #201
163650 Greys
pi_187258278
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:02 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Heerlijk hoe zij het duffe Nederland tegen de haren in strijkt... alleen daarom zou ze eigenlijk al moeten presenteren :)
Geef haar dan lekker een eigen programma. Met dingen waar ze goed in is. Als je puur duffe mensen dwars wilt liggen - wat ik heus begrijp en ik neem het niet persoonlijk :+ - hoeven we daar niet het hele songfestival voor op te offeren toch. Duf of niet, geen zin om na 44 jaar straks met kromme tenen te gaan zitten kijken. _O-

Ik ben all about lekker jong en frisse wind enzo, het hoeft zeker niet stijf en statig en truttig, maar neem dan Duncan gewoon als presentator. Prima tussenweg lijkt me. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187258922
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Geef haar dan lekker een eigen programma. Met dingen waar ze goed in is. Als je puur duffe mensen dwars wilt liggen - wat ik heus begrijp en ik neem het niet persoonlijk :+ - hoeven we daar niet het hele songfestival voor op te offeren toch. Duf of niet, geen zin om na 44 jaar straks met kromme tenen te gaan zitten kijken. _O-

Ik ben all about lekker jong en frisse wind enzo, het hoeft zeker niet stijf en statig en truttig, maar neem dan Duncan gewoon als presentator. Prima tussenweg lijkt me. :7
Het gaat mij meer om hoe zij met een beetje bovengemiddeld enthousiasme en een bijdehante opmerking over Madonna gelijk half Nederland tegen zich in het harnas jaagt... dat vind ik typisch Hollands. In de UK vonden ze haar een hoogtepuntje van de avond.
pi_187325923
Gezien de uitstraling van het songfestival in de UK vind ik dat eerlijk gezegd niet echt verrassend. Met Graham Norton als presentator wordt het daar nog altijd niet serieus genomen.

Ik moet het haar nageven, ze was enthousiast. Maar ik ben bang dat ze, als ze op vergelijkbare wijze presenteerd als ze nu de punten gaf, ze de stereotypen van het festival herbevestigd.

Nu is de algemene indruk van het songfestival in Nederland door de komst van Anouk wel omhoog gegaan, maar de reputatie bij het grote publiek is nog altijd niet geweldig. Een serieuzere presentator zou, denk ik, het festival in Nederland meer goed doen.
pi_187326134
Gaat ze straks tijdens de show zeker ook mensen afkraken, no thanks :P
pi_187327118
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:00 schreef Sableheart het volgende:
Gezien de uitstraling van het songfestival in de UK vind ik dat eerlijk gezegd niet echt verrassend. Met Graham Norton als presentator wordt het daar nog altijd niet serieus genomen.

Ik moet het haar nageven, ze was enthousiast. Maar ik ben bang dat ze, als ze op vergelijkbare wijze presenteerd als ze nu de punten gaf, ze de stereotypen van het festival herbevestigd.

Nu is de algemene indruk van het songfestival in Nederland door de komst van Anouk wel omhoog gegaan, maar de reputatie bij het grote publiek is nog altijd niet geweldig. Een serieuzere presentator zou, denk ik, het festival in Nederland meer goed doen.
Nederland is songfestivalgek, weinig landen waar het zó leeft als hier. En ook zo serieus wordt genomen. Ik ben het dus niet met je eens.

Ik vind natuurlijk niet echt dat Emma Wortelboer moet presenteren, maar Engelsen zagen haar licht-hysterische rol voor wat het is, namelijk iemand die zichzelf niet al te serieus neemt. In de polder valt dat wat minder goed.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juni 2019 @ 22:03:17 #206
368283 ato
pi_187327231
Nee geen Emma aub.
Ik vind haarprima bij bv Jeroen Pauw. Maar ik ergerde mij een beetje aan haar met dat hysterisch gedoe
Life can be a bitch, so like it..
pi_187330237
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Nederland is songfestivalgek, weinig landen waar het zó leeft als hier. En ook zo serieus wordt genomen. Ik ben het dus niet met je eens.

Ik vind natuurlijk niet echt dat Emma Wortelboer moet presenteren, maar Engelsen zagen haar licht-hysterische rol voor wat het is, namelijk iemand die zichzelf niet al te serieus neemt. In de polder valt dat wat minder goed.
We zijn in 10 jaar tijd van een lachertje naar een Zweden 2.0 gegaan (aangezien het daar nét iets populairder en serieuzer is dan hier).
pi_187404517
Dionne Stax gaat van de NOS naar de AVROTROS..
pi_187404674
quote:
Stax zal later dit jaar al bij AvroTros ook het tv-programma DNA Onbekend gaan presenteren. Ze neemt dan de rol over van Caroline Tensen die eerder de overstap maakte naar RTL. Stax gaat ‘exclusief’ aan de slag voor AvroTros, waardoor het voor de hand ligt dat zij volgend jaar het Songfestival presenteert, dat dan in Nederland plaatsvindt. Ze zal overigens wel Van Onschatbare Waarde voor Omroep MAX blijven maken.
https://www.ad.nl/show/di(...)oprogramma~ad8165a4/
pi_187404786
pi_187405165
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 14:09 schreef Em31 het volgende:
Dionne Stax gaat van de NOS naar de AVROTROS..
Ja, kans is groot dat hierbij ook meteen een van de presentatrices voor het ESF bekend is.
pi_187405255
Prima presentatrice. Jan Smit kan je ook gewoon al invullen ( al word ik daar nu niet echt warm van).

Zal toch echt uit de NPO stal gaan komen vrees ik..
pi_187405274
Ohja en als die Wortelboer daar komt te staan ga ik het niet eens kijken.

Hoe kut zou dat zijn zeg.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 15:05:30 #214
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187405369
Dionne lijkt me een zekerheidje nu ja. Ach. Kan slechter.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juni 2019 @ 15:06:50 #215
163650 Greys
pi_187405389
Dionne en Duncan samen.
Niks mis mee.

(Dionne is niet m'n nummer 1 keuze want ik hoop echt heel hard dat ze het dan niet te deftig/statig gaat presenteren, maar het kan stukken minder denk ik...)

[ Bericht 50% gewijzigd door Greys op 13-06-2019 15:39:35 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187405484
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
Dionne lijkt me een zekerheidje nu ja. Ach. Kan slechter.
Zeker, prima keuze, en misschien samen met Rik vd Westelaken. Zullen ze alleen de opnames voor WIDM een keertje naar juni moeten verschuiven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 13 juni 2019 @ 15:13:52 #217
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_187405499
Ik vind dat Dionne presenteert als een robot en slecht kan omgaan met dingen die net ff anders lopen, maar goed.... ik bedenk me maar dat het ook nog veel slechter had gekund. :')

Hoeveel presentatoren denken jullie dat ze nemen? Want de organisatie is een gezamenlijk AVROTROS/NOS-dingetje toch? Neemt Dionne de AVROTROS-plek van Jan Smit in? Zo ja, dan go Dionne! ^O^ B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_187405746
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 14:51 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Ja, kans is groot dat hierbij ook meteen een van de presentatrices voor het ESF bekend is.
blegh
pi_187405875
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2019 15:06 schreef Greys het volgende:
Dionne en Duncan samen.
Niks mis mee.

(Dionne is niet m'n nummer 1 keuze want ik hoop echt heel hard dat ze het dan niet te deftig/statig gaat presenteren, maar het kan stukken minder denk ik...)
Ik zou Duncan echt een topper vinden om te presenteren. Die jongen loopt over van charisma en zijn Engels klinkt nagenoeg vlekkeloos. Dat wordt vanzelf leuk en losjes (ondanks dat het natuurlijk tot uit den treure wordt gerepeteerd).
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juni 2019 @ 15:58:26 #220
163650 Greys
pi_187406029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 15:47 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Ik zou Duncan echt een topper vinden om te presenteren. Die jongen loopt over van charisma en zijn Engels klinkt nagenoeg vlekkeloos. Dat wordt vanzelf leuk en losjes (ondanks dat het natuurlijk tot uit den treure wordt gerepeteerd).
Ja daarom, leuke tegenhanger voor Deftige Dionne dan om het geheel wat losser te maken. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 16:08:27 #221
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187406184
Doe maar Duncan en NikkieTutorials eventueel voor de green room. Dionne kan prima als presentatrice, denk dat Rik van Westelaken daar ook wel goed bij past. Humberto als commerciële kan waarschijnlijk niet maar lijkt mij ook prima w/
AUB geen Jan Smit met palingen Engels of een of andere BN-er zonder echte presentatie of Engels skills
pi_187406201
NikkieTutorials :{
Hopelijk gaan ze voor mensen met ervaring en niet voor vloggers.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 16:12:18 #223
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187406235
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:09 schreef KoningPils het volgende:
NikkieTutorials :{
Hopelijk gaan ze voor mensen met ervaring en niet voor vloggers.
Voor in de greenroom is toch prima, en wat zei doet in videos is toch eigenlijk ook presenteren? En ze kan goed Engels, en heeft charisma, en heeft veel internationale fans.
pi_187406250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja en als die Wortelboer daar komt te staan ga ik het niet eens kijken.

Hoe kut zou dat zijn zeg.
Nou, ze is in elk geval niet saai, in tegenstelling tot al die Avrotrossers. Wat is er mis met een beetje karakter?

Ik bedoel, Dionne Stax, niks mis mee hoor, maar ik zet m'n tv er niet voor aan.
pi_187406702
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:13 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Nou, ze is in elk geval niet saai, in tegenstelling tot al die Avrotrossers. Wat is er mis met een beetje karakter?

Ik bedoel, Dionne Stax, niks mis mee hoor, maar ik zet m'n tv er niet voor aan.
Liever saai als vervelend/hysterisch.

Geef mij dan maar Frits Sissing.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juni 2019 @ 16:53:17 #226
163650 Greys
pi_187406910
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:12 schreef Momo... het volgende:

[..]

Voor in de greenroom is toch prima, en wat zei doet in videos is toch eigenlijk ook presenteren? En ze kan goed Engels, en heeft charisma, en heeft veel internationale fans.
Als je niks met make-up vlogs hebt heb je toch geen idee wie Nikkie Tutorials is? :@

Moet ook eerlijk zeggen dat ik haar nog nooit iets anders heb zien doen dan dat, zo'n make-up video heb ik weleens gezien en dat doet ze leuk, maar wat doet ze verder dan? Ooit iets gepresenteerd?

(En nee, Duncan ook niet, maar die heeft het ESF gewonnen. :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 juni 2019 @ 16:54:17 #227
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187406930
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Geef mij dan maar Frits Sissing.
Godnondeju, nee.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juni 2019 @ 16:54:31 #228
163650 Greys
pi_187406933
Heb zelf bv echt liever bv een Tim Douwsma in de greenroom dan Nikkie.

Denk zelf dat de presentatie Dionne en Jan wordt en dan Duncan in de greenroom, of Dionne en Duncan en dan Jan in de greenroom, of Dionne en Jan en dan Tim in de greenroom.

En nee van mij hoeft Jan niet maar ik denk dat dat wel al bijna een zekerheidje is. Want AvroTros.

Romy ipv Dionne kan ook. Maar gezien de berichten van vandaag..

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 13-06-2019 17:28:11 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 17:00:36 #229
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187407032
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je niks met make-up vlogs hebt heb je toch geen idee wie Nikkie Tutorials is? :@

Moet ook eerlijk zeggen dat ik haar nog nooit iets anders heb zien doen dan dat, zo'n make-up video heb ik weleens gezien en dat doet ze leuk, maar wat doet ze verder dan? Ooit iets gepresenteerd?

(En nee, Duncan ook niet, maar die heeft het ESF gewonnen. :P )
Ik heb ook niks perse met Make Up vlogs maar die van haar kijk ik dan wel eens gewoon omdat het een gekke challenge is of met een beroemdheid. Ze vooral zo succesvol hierin hoe ze zich zelf presenteert. Voor buitenlanders is ze een van de Nederlanders die ze eventueel kennen en ze heeft ook veel fans die dan bewust gaan kijken en gratis reclame maken. Tim zou ik ook goed vinden hoor als je ziet de meiden op hem reageerde als spokesperson. :D
pi_187407056
Vind dat echt weer zo typisch Nederland he. In plaats van de beste presentatoren kiezen voor een Jan Smit en anderen die bij de AvroTros werken. Vind dat echt zo jammer.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juni 2019 @ 17:07:12 #231
163650 Greys
pi_187407114
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 17:02 schreef Em31 het volgende:
Vind dat echt weer zo typisch Nederland he. In plaats van de beste presentatoren kiezen voor een Jan Smit en anderen die bij de AvroTros werken. Vind dat echt zo jammer.
Ik weet niet of het typisch Nederlands is eerlijk gezegd, of dat vele voorgaande organiserende/betalende omroepen de presentatoren ook zo veel mogelijk gewoon uit eigen stal haalden? Zij betalen er immers voor, voor de organisatie. Is daar ergens iets over te lezen ofzo? :P

Edit: ff opgezocht, zo te zien waren alle vier de hosts in Portugal ook van RTP. Even nog wat andere steekproeven, ben nu zelf ook wel benieuwd..

(En we weten nog helemaal niet wie er in NL gaan presenteren. ;) )

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 13-06-2019 17:12:31 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187407175
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niet of het typisch Nederlands is eerlijk gezegd, of dat vele voorgaande organiserende/betalende omroepen de presentatoren ook zo veel mogelijk gewoon uit eigen stal haalden? Of is daar ergens iets over te lezen ofzo? :P

(En we weten nog helemaal niet wie er in NL gaan presenteren. ;) )
Denemarken, Portugal en Israël lieten in ieder geval al zien een grotere naam erbij te willen. Het zou me verbazen als ze in Nederland zo denken eerlijk gezegd, na die uitspraak over dat het sowieso mensen van de publieke omroep moeten worden.

Ik zal maar gewoon geen hoogte verwachtingen hebben, dan kan het alleen meer meevallen :+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juni 2019 @ 17:17:30 #233
163650 Greys
pi_187407236
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 17:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

Denemarken, Portugal en Israël lieten in ieder geval al zien een grotere naam erbij te willen. Het zou me verbazen als ze in Nederland zo denken eerlijk gezegd, na die uitspraak over dat het sowieso mensen van de publieke omroep moeten worden.

Ik zal maar gewoon geen hoogte verwachtingen hebben, dan kan het alleen meer meevallen :+
Maar Duncan zou bv toch wel een grote naam zijn nu? :P Zeker in Eurovisieland internationaal bekend. Men vond het toen ook zo tof dat Mans het deed.

En - maar dat is echt persoonlijk hoor - ik weet niet of bv een bekende naam als Michiel Huisman nou heel veel meer zou toevoegen dan bv Tim Douwsma met z'n prima kop en daarvan gingen de tongen ook flink van los nadat ie de punten mocht geven dus die viel ook in de smaak. Ik noemde Michiel bv eerst ook zelf hoor als internationale 'kop' maar denk dat ik Duncan zelf toch leuker zou vinden. Jij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187407309
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2019 17:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar Duncan zou bv toch wel een grote naam zijn nu? :P Zeker in Eurovisieland internationaal bekend. Men vond het toen ook zo tof dat Mans het deed.

En - maar dat is echt persoonlijk hoor - ik weet niet of bv een bekende naam als Michiel Huisman nou heel veel meer zou toevoegen dan bv Tim Douwsma met z'n prima kop en daarvan gingen de tongen ook flink van los nadat ie de punten mocht geven dus die viel ook in de smaak. Ik noemde Michiel bv eerst ook zelf hoor als internationale 'kop' maar denk dat ik Duncan zelf toch leuker zou vinden. Jij?
Ik zou beide leuk vinden. Duncan zou ik persoonlijk vooral leuk vinden voor de greenroom.

En in ieder geval mensen die goed Engels spreken. Geen idee of Tim Douwsma dat bijvoorbeeld kan. Alles wordt meteen ongemakkelijk als het helemaal ingestudeerd moet worden omdat de presentator niet spontaan kan zijn in het Engels.
  donderdag 13 juni 2019 @ 17:24:02 #235
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187407314
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:54 schreef Greys het volgende:
Dionne en Jan wordt en dan Duncan in de greenroom, of Dionne en Jan en dan Duncan in de greenroom
Grappig dat jij deze héél verschillende samenstellingen toch allebei als optie ziet :+ :D

Wanneer zouden ze het eigenlijk bekend maken?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juni 2019 @ 17:26:34 #236
163650 Greys
pi_187407347
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2019 17:24 schreef Meke het volgende:

[..]

Grappig dat jij deze héél verschillende samenstellingen toch allebei als optie ziet :+ :D

Wanneer zouden ze het eigenlijk bekend maken?
Oh die ene moest andersom idd, Dionne en Duncan en dan Jan in greenroom. :@ :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 13-06-2019 18:00:20 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juni 2019 @ 17:27:26 #237
163650 Greys
pi_187407367
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 17:23 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zou beide leuk vinden. Duncan zou ik persoonlijk vooral leuk vinden voor de greenroom.

En in ieder geval mensen die goed Engels spreken. Geen idee of Tim Douwsma dat bijvoorbeeld kan. Alles wordt meteen ongemakkelijk als het helemaal ingestudeerd moet worden omdat de presentator niet spontaan kan zijn in het Engels.
Eens hoor! Van Tim en Jan weet ik dat niet. Van Dionne trouwens ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 13-06-2019 18:00:29 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 juni 2019 @ 17:36:15 #238
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187407487
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 17:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh die ene moest andersom idd, Dionne en Duncan en dan Jan is greenroom. :@ :D
:D

Ik heb liefst Duncan in de Green Room denk ik :Y

En ik vind twee of drie meer dan genoeg. Dan heb je ook een binding met de presentatie, van afgelopen jaar heb ik nog steeds geen idee wie nou wie was :@
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 13 juni 2019 @ 17:43:53 #239
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_187407589
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens hoor! Van Tim en Jan weet ik dat niet. Van Dionne trouwens ook niet.
Journalistieke achtergrond + universitair geschoold. Ik ga er vanuit dat haar Engels geen probleem is.
pi_187408347
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:53 schreef Greys het volgende:

[..]

(En nee, Duncan ook niet, maar die heeft het ESF gewonnen. :P )
Duncan is gewoon een natuurtalent. Kijk naar hoe hij daar op Pinkpop stond, alsof hij al jaren niets anders doet. En de flair waarmee hij alle interviews deed in de aanloop naar - en in Tel Aviv. Die jongen is zo zichzelf, heeft humor, flirt met de camera.
Hij moet gewoon een Mansje doen en volgend jaar presenteren. Dat gaan de fans all over Europe enorm waarderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 13-06-2019 19:00:37 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')