Dat denk ik dus ook, ik geef toe dat ik de boot heb gemist maar durf nu zeker niet meer aan boord te klimmen. Te veel rare dingen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:10 schreef KapBak het volgende:
Ik ben bearish op Binance. Denk dat ze hard door autoriteiten aangepakt gaan worden.
Tja ik durf niet (als het al zou kunnen) short te gaan, dus zon sterke overtuiging heb ik ook niet. Maar toch overall denk ik dat het niet lang zo door kan gaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ik geef toe dat ik de boot heb gemist maar durf nu zeker niet meer aan boord te klimmen. Te veel rare dingen de laatste tijd.
Ik verwacht dat BNB nog veel verder kan stijgen, tenzij er ineens een SEC of Interpol oid voor de deur staat en BNB binnen no-time waardeloos wordt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:58 schreef KapBak het volgende:
[..]
Tja ik durf niet (als het al zou kunnen) short te gaan, dus zon sterke overtuiging heb ik ook niet. Maar toch overall denk ik dat het niet lang zo door kan gaan.
Is dit wel echt zo? Je eerste bron komt wel vaker met fake news. De exchange werkt gewoon nog, heb er zelfs net nog een trade op gedaan. Deposit/withdrawal kun je ook gewoon doen. Neemt niet weg dat het gewoon een kut exchange is. (Maar enige exchange met UNIVERSA ja toch)quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik verwacht dat BNB nog veel verder kan stijgen, tenzij er ineens een SEC of Interpol oid voor de deur staat en BNB binnen no-time waardeloos wordt.
Kijk maar wat er vandaag met Cobinhood is gebeurd. Exitscam (al zie ik dat niet bij binance gebeuren) en foetsie, weg is je geld.
https://beincrypto.com/co(...)ising-3m-last-month/
https://coinmarketcap.com/currencies/cobinhood/
Ik heb werkelijk geen flauw idee, heb er zelf nooit getrade maar gebruikte het meer als voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is dit wel echt zo? Je eerste bron komt wel vaker met fake news. De exchange werkt gewoon nog, heb er zelfs net nog een trade op gedaan. Deposit/withdrawal kun je ook gewoon doen. Neemt niet weg dat het gewoon een kut exchange is. (Maar enige exchange met UNIVERSA ja toch)
Ik heb er nog wel wat staan, dus als het echt zo is moet ik het even wegsluizen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee, heb er zelf nooit getrade maar gebruikte het meer als voorbeeld.
Dat zou ik dan gewoon proberen te doenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel wat staan, dus als het echt zo is moet ik het even wegsluizen.
Dat moet ik dan ook maar even doen, heb er ook nog wat klein spul op staan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel wat staan, dus als het echt zo is moet ik het even wegsluizen.
Hmm nouja, gratis geld.... 50 euro voor je KYC gegevens.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:13 schreef m.k het volgende:
30 pogingen later is het me ook op Android gelukt![]()
Gratis gelddd
46 euro volgens de blockchain.info berekeningquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm nouja, gratis geld.... 50 euro voor je KYC gegevens.
Ja ok okquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
46 euro volgens de blockchain.info berekening
Shitcoin.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:32 schreef metallicelmo het volgende:
Dat EOS doet ook maar helemaal niets eigenlijk he
Lijkt me tot nog toe onzin te zijn, maar ik ga nog even verder onderzoekenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik verwacht dat BNB nog veel verder kan stijgen, tenzij er ineens een SEC of Interpol oid voor de deur staat en BNB binnen no-time waardeloos wordt.
Kijk maar wat er vandaag met Cobinhood is gebeurd. Exitscam (al zie ik dat niet bij binance gebeuren) en foetsie, weg is je geld.
https://beincrypto.com/co(...)ising-3m-last-month/
https://coinmarketcap.com/currencies/cobinhood/
Is geen onzinquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt me tot nog toe onzin te zijn, maar ik ga nog even verder onderzoeken
Het is geen VET waarbij 12 dollah eoy 2018 belachelijk laag zou zijn nee, dát was pas onzinquote:
Mooie tijden waren dat. Mensen werden verketterd om die uitspraak. Look where we are nowquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is geen VET waarbij 12 dollah eoy 2018 belachelijk laag zou zijn nee, dát was pas onzin
Je was gewoon een troll van het ergste soort als je dat soort dingen durfde te beweren, dan verdiende je een banquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat. Mensen werden verketterd om die uitspraak. Look where we are now
Ath was 9 dollar, dus geheel bullshit was het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is geen VET waarbij 12 dollah eoy 2018 belachelijk laag zou zijn nee, dát was pas onzin
Universiwavesaaahahhhhhhajahjajajajaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat. Mensen werden verketterd om die uitspraak. Look where we are now
En wat was het eoy? 55 cent?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Ath was 9 dollar, dus geheel bullshit was het nou ook weer niet
VET heeft echte de beste bagholders ooit. But muh partnershipsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je was gewoon een troll van het ergste soort als je dat soort dingen durfde te beweren, dan verdiende je een ban
Sowieso klopt het al niet, maar ik las vorige week toch echt dat vechain nummer 3 is qua mainnet-adoptie met betaalde transacties.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:17 schreef Afwazig het volgende:
Massa adoptie jahahahahahaaaaaaa
https://explore.veforge.com/
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
Is helemaal geen haat jongens, ik gun jullie alles. Vind het soms gewoon leuk mensen zoals dima te trollen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Sowieso klopt het al niet, maar ik las vorige week toch echt dat vechain nummer 3 is qua mainnet-adoptie met betaalde transacties.
Snap de haat ook nooit zo, waarom?
Ja zag dit ook in een twitterpost van Vechainz.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Sowieso klopt het al niet, maar ik las vorige week toch echt dat vechain nummer 3 is qua mainnet-adoptie met betaalde transacties.
Snap de haat ook nooit zo, waarom?
,,!,,(-L-),,!,,quote:I saw Sunny this weekend and someone asked if he thought we would beat the consistent Tx volume we recently saw again. He answered “of course, it’s just gonna take a little time”. I know you know this as do we all, but it was good to see the conviction in his eyes when he said it. Got really good vibes from that man and the team. Cracking jokes but super knowledgable, friendly and determined. Told us how he got the gig with Givenchy through sheer persistence and now they’re expanding in to all leather goods and their ‘ready to wear’ range. Good to have a driven man like that in charge.
dat maakt je zelf alleen ook een troll, dus als dat je doel is ben je geslaagdquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Is helemaal geen haat jongens, ik gun jullie alles. Vind het soms gewoon leuk mensen zoals dima te trollen.
100%? Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef metallicelmo het volgende:
BSV bijna 100% omhoog ik prijs vandaag omdat, jawel, "Craig Wright has filed copyright registrations for the original Satoshi white paper and bitcoin code with the U.S. Copyright Office."
![]()
![]()
Aah is het dan toch zo!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef metallicelmo het volgende:
BSV bijna 100% omhoog ik prijs vandaag omdat, jawel, "Craig Wright has filed copyright registrations for the original Satoshi white paper and bitcoin code with the U.S. Copyright Office."
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:43 schreef fathank het volgende:
Het is nog niet te laat om op de Vetrain te stappen hoor dus jullie hoeven allemaal niet zo salty te doen![]()
Wat een gast.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef metallicelmo het volgende:
![]()
![]()
Wel grappig om te zien. Eigenlijk zijn al die shit coins gewoon de penny stocks van crypto. Precies dezelfde tactieken worden ook gebruikt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:22 schreef KapBak het volgende:
Oh god is die VeChain hype nog steeds gaande?
Meer een Arend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:30 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nou die Vechain is dan wel een soort Fyra dan
Lange weg broeder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol vechain is momenteel de enige coin die op weg is naar adoptie
Je moet specifieker zijn bij IOTA, nogal wat issues hequote:Op woensdag 22 mei 2019 10:52 schreef TimKuik het volgende:
hebben ze dat issue met tangle eindelijk kunnen tackelen?
https://explore.veforge.com/quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Je bags pumpen heet zoietsquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek heet zoiets
quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
SEAL gaat keihardquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:05 schreef KapBak het volgende:
Bestaat SEAL eigenlijk nog of is de exit scam afgerond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://coinmarketcap.com/currencies/seal-network/
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:05 schreef KapBak het volgende:
Bestaat SEAL eigenlijk nog of is de exit scam afgerond?
Oh ja dat heb je ook gedaan hoor. Dacht dat je het met een schuin oog nog wel zou volgen, dus was even nieuwsgierig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Randje v.d dood? Dnno.
Al maandje terug ofzo aangegeven hoe en wat
Wanneer gaan de Mensa broeders de bak in?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Randje v.d dood? Dnno.
Al maandje terug ofzo aangegeven hoe en wat
Volg het bijna echt 0 nog.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:09 schreef KapBak het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je ook gedaan hoor. Dacht dat je het met een schuin oog nog wel zou volgen, dus was even nieuwsgierig.
En het blijft toch een Nederlandse "onderneming" dus dat maakt het extra boeiend.
Wat zijn dat dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:10 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Volg het bijna echt 0 nog.
Meer bezig met UTK/QNT atm.
Uh... gewoon tokens.. net als SEAL ;-)quote:
Check Kyran's posts over Binance.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef ssjgoku het volgende:
Zijn hier nog nieuwe pareltjes voorbij gekomen dan al het bekende?
Zoek nog iets om in te investen
SNTR JAAAquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef ssjgoku het volgende:
QNT is ook een Idex gokje, net zoals MITx waar ik dan weer in zitquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:11 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Uh... gewoon tokens.. net als SEAL ;-)
Maar UTK ken je inmiddels toch wel? QNT is vrij nieuw
Viacoin staat op 9000 sat. Lightning Network is zo goed als klaar. Het wachten is veranderingen in de codebase wat ze door gaan voeren in de Core wallet. De Eclair (Lightning) wallet is al klaar. Heb geen idee wanneer ze dit helemaal afronden, maar VIA zou wel eens kunnen gaan pumpen bij Lightning release. Je zou nog kunnen wachten tot hij iets verder zakt, 8500 sat is buy.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef ssjgoku het volgende:
Nummer 3 qua betaalde transacties na Bitcoin en Ethereum, vind ik best hoopgevend. Het begin is er wat mij betreft, en dit gaat echt wel fors groeien in de toekomst (en dan bedoel ik niet de komende maanden, maar wel de komende jaren)quote:
Ja haha, maar het plaatje is wel gaafquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:30 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nou die Vechain is dan wel een soort Fyra dan
Bron?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Nummer 3 qua betaalde transacties na Bitcoin en Ethereum, vind ik best hoopgevend. Het begin is er wat mij betreft, en dit gaat echt wel fors groeien in de toekomst (en dan bedoel ik niet de komende maanden, maar wel de komende jaren)
Ik dacht dat je post reclame wasquote:
Minachting van de cryptohandelaar die een standaard korte termijn doelstelling heeft. Hoe durven zequote:Op woensdag 22 mei 2019 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat IOTA erg onderschat wordt. Dit team is echt next-level bezig en het komt op mij over alsof dat ook echt het doel is in plaats van het kunstmatig hoog houden van de waarde
Sunny Luquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat IOTA erg onderschat wordt. Dit team is echt next-level bezig en het komt op mij over alsof dat ook echt het doel is in plaats van het kunstmatig hoog houden van de waarde
Jaja ze gaan de boel effe flink disrupten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Nummer 3 qua betaalde transacties na Bitcoin en Ethereum, vind ik best hoopgevend. Het begin is er wat mij betreft, en dit gaat echt wel fors groeien in de toekomst (en dan bedoel ik niet de komende maanden, maar wel de komende jaren)
Nee, maar wel helpen bij adoptie. Blockchain zelf was al de disruptie, de rest is evolutiequote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja ze gaan de boel effe flink disrupten.
Deze man weet, Duitsers zijn fanatiek dus ik ben hoopgevend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Dan houden ze jou ook in de gatenquote:
De FIOD heeft een mixer aangepakt.quote:
Bestmixer.io was hetquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef illusions het volgende:
[..]
De FIOD heeft een mixer aangepakt.
Weet niet welke het was echter, was het die met wit rood design?
twitter:BreusMax twitterde op woensdag 22-05-2019 om 17:21:11Today we signed a listing agreement on a very good exchange, wait for official announcements in the very near future) https://t.co/IFJGQHCw6C reageer retweet
Het zal me benieuwentwitter:SilentNotary twitterde op woensdag 22-05-2019 om 17:47:00🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀 https://t.co/tmTzzMRDFL reageer retweet
Cryptopia, de listing fee was heel aantrekkelijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:BreusMax twitterde op woensdag 22-05-2019 om 17:21:11Today we signed a listing agreement on a very good exchange, wait for official announcements in the very near future) https://t.co/IFJGQHCw6C reageer retweet
Het zal me benieuwentwitter:SilentNotary twitterde op woensdag 22-05-2019 om 17:47:00🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀 https://t.co/tmTzzMRDFL reageer retweet
De koers reageert er iig goed op.
Silent Notary jaaaaaahaahahahaahahaaaaaaa. 12 dollar EOYquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Cryptopia, de listing fee was heel aantrekkelijk
¤0,01 en ik ben ook tevredenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Silent Notary jaaaaaahaahahahaahahaaaaaaa. 12 dollar EOY
Je ziet het verkeerd, ze berekenen een 25% financing fee. Je trade dus met geleend geld, en om dat geld te lenen berekenen ze die fee over het totale bedrag waarmee je trade.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:36 schreef ZetaOS het volgende:
Mannen, even een vraag. Na een discussie over het nut van bux.
Stel je koop bij BUX 1 btc, klopt het dan dat je als je het een jaar vasthoudt 25% fee hierover betaald, dus je gewoon een kwart verliest? En dan per verkoop nog eens 0.55% fee, right?
Kortom lekker voordelig?
Geen idee wat BUX is. Waarom zou je je BTC niet bij BTCdirect, Litebit, Bitonic, Kraken of soortgelijk kopen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:36 schreef ZetaOS het volgende:
Mannen, even een vraag. Na een discussie over het nut van bux.
Stel je koop bij BUX 1 btc, klopt het dan dat je als je het een jaar vasthoudt 25% fee hierover betaald, dus je gewoon een kwart verliest? En dan per verkoop nog eens 0.55% fee, right?
Kortom lekker voordelig?
Dus je leent geld met een rente van 25% om Bitcoins te kunnen kopen? Dat klinkt als een verstandige constructie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, ze berekenen een 25% financing fee. Je trade dus met geleend geld, en om dat geld te lenen berekenen ze die fee over het totale bedrag waarmee je trade.
Ah, dat is een stuk duidelijker. Maar wat is de fee dan voor het kopen van 1 btc en het een jaar vasthouden? 2x 0,55% ( 1x bij koop en 1x bij verkoop?)quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, ze berekenen een 25% financing fee. Je trade dus met geleend geld, en om dat geld te lenen berekenen ze die fee over het totale bedrag waarmee je trade.
Klopt helemaal, ik vind het bagger maar had een discussie met een familie lid. Ik zei dat hij Bitcoin niet begreep en bux niet de manier is en ik twijfel of ze wel een btc als tegenwaarde ergens in voorraad hadden. Al snel ging het over de naar mijn ogen hoge fees.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee wat BUX is. Waarom zou je je BTC niet bij BTCdirect, Litebit, Bitonic, Kraken of soortgelijk kopen?
Mag google het allemaal maar oppakkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus je leent geld met een rente van 25% om Bitcoins te kunnen kopen? Dat klinkt als een verstandige constructie.
Geen idee, maar als je gaat margin traden zou ik dat niet in crypto gaan doen want dan kan je weleens heel hard op je bek gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ah, dat is een stuk duidelijker. Maar wat is de fee dan voor het kopen van 1 btc en het een jaar vasthouden? 2x 0,55% ( 1x bij koop en 1x bij verkoop?)
Hell no! Je kan geen eens Bitcoin naar je eigen wallet boekenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je gaat margin traden zou ik dat niet in crypto gaan doen want dan kan je weleens heel hard op je bek gaan.
Kan je beter geld bij de bank lenen en op een 0.5% exchange traden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hell no! Je kan geen eens Bitcoin naar je eigen wallet boeken![]()
Fee voor Litecoin is trouwens best te doen ...1,50% per trade![]()
![]()
https://getbux.nl/tarieven
Grappig bedoeld, maar wel waar wat je zegt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Kan je beter geld bij de bank lenen en op een 0.5% exchange traden.
Dit staat op hun eigen website onderaan:quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef ZetaOS het volgende:
Klopt helemaal, ik vind het bagger maar had een discussie met een familie lid. Ik zei dat hij Bitcoin niet begreep en bux niet de manier is en ik twijfel of ze wel een btc als tegenwaarde ergens in voorraad hadden. Al snel ging het over de naar mijn ogen hoge fees.
Hele volksstammen schijnen toch echt op deze manier crypto te "kopen"quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:33 schreef Piva het volgende:
bezit helemaal niets eigenlijk buiten een IOU van waarin je gokt. Het bedrijf raakt geen enkele bitcoin of aandeel aan.
CFDs zijn de Craig Wright of Ver van Wall Street.
Vroeger wel eens naar affiliate programs voor dit soort bedrijven gekeken. Die betalen rustig 500 euro per aangemelde klant.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hele volksstammen schijnen toch echt op deze manier crypto te "kopen"
Oei, Mijn Kryptonietquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Piva het volgende:
[..]
Vroeger wel eens naar affiliate programs voor dit soort bedrijven gekeken. Die betalen rustig 500 euro per aangemelde klant.
Klinkt als een prima verdienmodel. Zo deden ze dat ook in de tijd van World Online. Henk en Ingrid de beurs op lokken met geleend geld en een paar jaar later was het huilen geblazen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus je leent geld met een rente van 25% om Bitcoins te kunnen kopen? Dat klinkt als een verstandige constructie.
FOK! Godencoinquote:Op donderdag 23 mei 2019 03:02 schreef Maikuuul het volgende:
Die SNTR gaat wel leuk nu. Bedankt voor de tip MagNet, mocht hij ooit op 1 cent komen stuur ik je een bos bloemen. Of een krat bier. Of een setje Australische peelers
En Bitcoin / crypto krijgt dan vast de schuldquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Klinkt als een prima verdienmodel. Zo deden ze dat ook in de tijd van World Online. Henk en Ingrid de beurs op lokken met geleend geld en een paar jaar later was het huilen geblazen.
MAKERDAO!quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je gaat margin traden zou ik dat niet in crypto gaan doen want dan kan je weleens heel hard op je bek gaan.
Hier 22 graden en weekend maatje.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:50 schreef illusions het volgende:
Zo goed is 'ie niet. Het regent tyfushard en het is ijskoud waar ik zit. En de koersen zijn ook kut.
Ben op reis, hier 7 graden en heb beloofd straks te helpen klussen (buiten), het boeit ze hier dus niet dat het regent ofzo. Gauw weg hier.quote:
op 12usdquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Wanneer moet ik SNTR verkopen
Gelist op KuCoin trouwens
MINIMAALquote:
Drugs are bad mkay?quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:09 schreef metallicelmo het volgende:
Ik vraag me nog wel eens af waarom ik niet in 2008 of 2009 van Bitcoin had gehoord. Ik kan me ook niet meer precies herinneren hoe ik er van hoorde dat het überhaupt bestond.
De ervaringsdeskundige heeft gesprokenquote:
Zou kunnen, militaire locaties werden in het verleden geblurred. Ik weet dat woensdrecht en gilze rijen nooit zichtbaar waren, nu kan ik ze wel zien op google maps alleen idd geen vliegtuigenquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:33 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom zijn er trouwens op Google Maps geen vliegtuigen te zien op JFK airport in New York laat staan geen enkele auto op de weg in de stad. Photoshoppen ze dat weg tegenwoordig?
net zoals het gat op de noordpool, de gateway naar hollow earthquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou kunnen, militaire locaties werden in het verleden geblurred. Ik weet dat woensdrecht en gilze rijen nooit zichtbaar waren, nu kan ik ze wel zien op google maps alleen idd geen vliegtuigen
Angst?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
Dat december-2017 gevoel op SNTR vandaag
HODL!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee. Lekker bijna over de kop in één dag. Nou is het wachten op de januari 2018 fase
En je had er 1000 ingestopt? Niet slecht opzich. Hoop dat het stabiel blijft.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:16 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb maar 74 miljoen SNTR blijkbaar, dacht dat het er 84 miljoen waren. Ahja...
Ja, net geen ¤1000 geloof ik. Is wat lastig na te gaan, heb destijds wat andere coins opgeruimd en omgezet en het is alweer even terug.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:22 schreef illusions het volgende:
[..]
En je had er 1000 ingestopt? Niet slecht opzich. Hoop dat het stabiel blijft.
25 cent? Nah... ik meer dan tevreden zijn als het naar ¤0,01 gaat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Stel zo'n SNTR doet een Verge na met 25 centdan mag je in je handjes wrijven.
Heb er slechts 13miljoen
Nooit op mijn tips vertrouwen, ik rommel maar wat aan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Same. Door jou shills ook enkele tientallen miljoen SNTR gekocht.
Onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Stel zo'n SNTR doet een Verge na met 25 centdan mag je in je handjes wrijven.
Heb er slechts 13miljoen
BNB niet listenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 06:56 schreef Rossdale het volgende:
https://www.investinblock(...)tter_impression=true
Geen BNB en Waves
Wel Vechain
Nuquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Wanneer moet ik SNTR verkopen
Gelist op KuCoin trouwens
Wat een shitcoinsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 06:56 schreef Rossdale het volgende:
https://www.investinblock(...)tter_impression=true
Geen BNB en Waves
Wel Vechain
En het voordeel daarvan is?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Pennycrypto topic misschien een idee. Dan loopt dit topic mooi leeg.
Mogen de amerikanen niet in investeren, de SEC ligt op de loerquote:
Dat is jammer voor zequote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mogen de amerikanen niet in investeren, de SEC ligt op de loer
Dat was mijn gedachte ook ongeveer.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:55 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij loont het nog steeds, op de lange termijn, om coins te zoeken die zo spotgoedkoop zijn dat je er een paar miljoen van kan kopen voor 50 of 100 euro. Sommige coins zullen echt nooit wat worden maar soms heb je er een coin tussen zitten die daadwerkelijk wat doet of ineens een goed devteam heeft. Bijna alle coins die ik heb gekocht in 2015 - 2016 zijn allemaal vele malen over de kop gegaan. Je zal er maar één bij hebben die gewoon naar een paar cent gaat dan tikt het snel aan. Daarom heb ik ook alle "shitcoins" gewoon bewaard. Verkopen heeft geen zin. Die 50 tot 100 euro hier en daar heeft gewoon nog steeds de potentie om veel meer waard te worden
Dat is de oude Git.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:44 schreef xaban06 het volgende:
Maar is SNTR dan aan het ontwikkelen? In ieder geval niet op https://github.com/SilentNotary
Top, het kan zakken maar ook stijgenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:16 schreef Kyran het volgende:
Als 8450 doorbroken wordt gaan we naar 9400 denk ik. Anders terug naar midden 6000. Wat op zich goed zal zijn. Even een retest nodig van wat support/resistance plekken.
Ja, dit is nu precies reden dat niemand hier TA post.quote:
Dat jij er niks mee kan wil natuurlijk niet zeggen dat iemand anders er ook niks mee kan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:30 schreef Blik het volgende:
Ik vind dit gewoon compleet nutteloze informatie. Maar that’s my 2 cents
Geef dan in ieder geval nog aan wat jij denkt wat er gaat gebeuren en waarom je dat denkt
Ik vind het wel fijn dat je deze informatie post hoor Kyran. Dan kan ik het vergelijken met wat anderen erover zeggen en als daar veel overeenkomsten in zitten een beetje naar handelen. Al heb je maar die paar procent meer kans dat het klopt, dan is dat toch meegenomen. Als ik merk dat iedereen iets anders zegt dan HODL ik gewoon.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat jij er niks mee kan wil natuurlijk niet zeggen dat iemand anders er ook niks mee kan.
Ben nu op werk, maar zal vanavond een voorbeeld posten van een trade die ik laatst deed gebaseerd op soortgelijke informatie.
In heel veel gevallen weet je gewoon niet wat de prijs gaat doen. Je kan hooguit klaarstaan om te reageren en er voordeel uit te halen, omdat je weet waar de resistance/support is.
Als ik wist wat de prijs daadwerkelijk ging doen zat ik niet op FOK! maar op een eilandje cocktails te drinken
quote:
Juni wordt er iets bekend gemaakt blijkbaarquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:03 schreef Zakzonderballen het volgende:
Gaat Vechain nog wat doen? Grote woorden van Sunny lijken steeds meer gebasseerd op gebakken lucht,helaas.
Blijf jij het lekker posten dan, en negeer me lekker als ik er iets over zeg (dit was namelijk de eerste keer dat ik er iets over zei)quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat jij er niks mee kan wil natuurlijk niet zeggen dat iemand anders er ook niks mee kan.
Ben nu op werk, maar zal vanavond een voorbeeld posten van een trade die ik laatst deed gebaseerd op soortgelijke informatie.
In heel veel gevallen weet je gewoon niet wat de prijs gaat doen. Je kan hooguit klaarstaan om te reageren en er voordeel uit te halen, omdat je weet waar de resistance/support is.
Als ik wist wat de prijs daadwerkelijk ging doen zat ik niet op FOK! maar op een eilandje cocktails te drinken
Wat is de beste plek om dit soort kleine coins aan te schaffen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:34 schreef metallicelmo het volgende:
Ach het blijft toch een soort van gokken hé, zojuist 1 miljard LTK gekocht (Litecoin Token) binnenkort meer exchanges dus wellicht doet dat dan nog iets leuks met de prijs
Dat ligt er helemaal aan waar ze worden getrade. Ik heb een jaar geleden op heel veel exchanges een account gemaakt, puur voor als ik daar een keer iets wil aanschaffen. Ik kijk gewoon via coinmarketcap naar welke exchange de meeste handel heeft. Klein beetje bitcoin kopen via ideal, direct daarheen sturen en omzetten naar een coin naar keuze als dat kan. In dit geval moest ik eerst van bitcoin naar true-usd. En vervolgens een coin of token kopen en die direct naar je eigen wallet versturen zodat het niet op de exchange blijft staan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:46 schreef GiertjeNL2013 het volgende:
[..]
Wat is de beste plek om dit soort kleine coins aan te schaffen?
Dat zei ik meer dan een jaar geleden ook, een aantal hier maakte mij daarom belachelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:55 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij loont het nog steeds, op de lange termijn, om coins te zoeken die zo spotgoedkoop zijn dat je er een paar miljoen van kan kopen voor 50 of 100 euro. Sommige coins zullen echt nooit wat worden maar soms heb je er een coin tussen zitten die daadwerkelijk wat doet of ineens een goed devteam heeft. Bijna alle coins die ik heb gekocht in 2015 - 2016 zijn allemaal vele malen over de kop gegaan. Je zal er maar één bij hebben die gewoon naar een paar cent gaat dan tikt het snel aan. Daarom heb ik ook alle "shitcoins" gewoon bewaard. Verkopen heeft geen zin. Die 50 tot 100 euro hier en daar heeft gewoon nog steeds de potentie om veel meer waard te worden
Ik ook niet hoor, ik hoop dat ie het ook goed doet. Zou toch mooi zijn voor de meesten hierquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:48 schreef Syphixx het volgende:
Ik ben vermoedelijk de enige die niet ingestapt is/heeft bij SNTR ?
verder zeer tevreden met LTC, hopelijk overtreft hij dit of volgend jaar de ATH van 360
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:48 schreef Syphixx het volgende:
Ik ben vermoedelijk de enige die niet ingestapt is/heeft bij SNTR
Behoorlijk weinigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:59 schreef Syphixx het volgende:
[..]
Behoorlijk weinig![]()
hier ziet er ook niet echt veel meer over
26 EOS, 25 ICX, 25k VET en 33k UTNP... met een beetje geluk kan ik me deze zomer een electrische fiets aanschaffen
Vergroot je kans op die elastische fiets en claim gratis zo'n 350 XLM bij Blockchain.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hmz...
Dat dat nog niet gruwelijk hard in elkaar gestort is, de tering zeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:19 schreef Kyran het volgende:
Hoppa, even 100 miljoen aan Tether gedrukt, pompen die handel.
Dat komt doordat mensen zoals jij de hele tijd in tether zaten. Zolang mensen die coin blijven kopen gaat dit nog wel door.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat dat nog niet gruwelijk hard in elkaar gestort is, de tering zeg.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:19 schreef Kyran het volgende:
Hoppa, even 100 miljoen aan Tether gedrukt, pompen die handel.
twitter:BTC_JackSparrow twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 19:17:14You all saw the $100M TetherUS print? https://t.co/sKqiihv7boIt's incorrect.Explorer does not lie.TetherUS issuer address changed on the 24'th of April.That day $300M was granted by the new issuance address, nothing has been granted since then. https://t.co/ILKNbIsy5Y reageer retweet
Mensen zoals ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat komt doordat mensen zoals jij de hele tijd in tether zaten. Zolang mensen die coin blijven kopen gaat dit nog wel door.
Dit gebeurt uiteindelijk met BTC. Omdat de waarde wordt bepaald door waardeloze ether, steeds meer.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat dat nog niet gruwelijk hard in elkaar gestort is, de tering zeg.
Ligt aan de tijdschaal en depth en nog een hoop dingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:56 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Welke chart is diten waar lijkt het op?
Had eigenlijk prijs moeten weghalen, maar anders was het onmogelijk
Edit: En nog belangrijker, zou je dit kopen, puur gebaseerd op de chart?
Wel of niet kopen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:23 schreef Kyran het volgende:
1 minuut TFUEL inderdaad
Nog nooit eerder zo'n duidelijke crash cycle gezien op de 1 minuut chart
twitter:TheCryptoconomy twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 18:37:33‼️#BCH /#bcash was hit by 51% attack from just 2 miners, https://t.co/gZNf6P1G3l & https://t.co/2gkV6KUcCt- & no one seems to be talking about it. 🤨Thread 👇🏻1/ What I've gathered from loose details:First, there was an unintentional split with the recent #BCH "upgrade." reageer retweet
Heb een kleine hoeveelheid gekocht op 186 eerder vandaag, 50% verkocht op 235, rest hou ik nog even.quote:
Vechain.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:17 schreef poebz het volgende:
[..]
Welke munt is dit en op welke exchange kan ik die kopen?
Nee, lees alles nu pas.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:00 schreef Kyran het volgende:
Nog iemand in TFUEL gestapt? Gaat lekker. Nog 25% eruit gehaald, laatste 25% rond 290 en dan ben ik er wel klaar mee voor nu.
Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestortquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:32 schreef Kyran het volgende:
Denk dat MATIC binnen nu en 2 uur een grote move omhoog/omlaag gaat maken. Denk zelf omhoog.
Ik koop nu op 298, S/L op 278, target 348
Niet mijn gaan bashen/slaan als het fout gaat
Oh boyquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestort
Beetje zonde van je fancy nieuwe badkamerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:43 schreef IrishBastard het volgende:
Nee joh, dan ga ik gewoon beetje krassen in de badkuip
Oh ja. Ik heb nog niet eens een badquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje zonde van je fancy nieuwe badkamer
Illusion heeft zich ingekochtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:18 schreef ssjgoku het volgende:
Iets raar aan de hand met SEAL... ineens krijgt het enigszins volume. oO
quote:
30 minuten later, sorry!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestort
Harvard in koffiepauze, MIT tijdens lunchpauze. Ez.quote:
Doe eens gek, kan je eens een analyze maken van UTK?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:33 schreef Kyran het volgende:
RVN
Buy 640-642
Sell 690-692
S/L 628
@:woxxel Die heeft al een flinke klap gehad, uit laten razen imo.
Edit: Deze is wel iets riskanter en daarom ook S/L niet al te ver van inkoop.
Als trend aanhoudt gaat die nu naar 920. Als die 920 doorbreekt zit volgende resistance rond 940 en daarna price discovery tijd. Wanneer gaan ze live? Kan flink dumpen natuurlijk als het "sell the news" weer eens om de hoe komt kijken. Ik vind chart in ieder geval niet heeeeeel bijzonderquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:00 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Doe eens gek, kan je eens een analyze maken van UTK?
Ze gaan soon live!
Kom hier toch even op terug. Ik neem dit terug, gewoon verkopen op aankoopprijs.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:33 schreef Kyran het volgende:
RVN
Buy 640-642
Sell 690-692
S/L 628
@:woxxel Die heeft al een flinke klap gehad, uit laten razen imo.
Edit: Deze is wel iets riskanter en daarom ook S/L niet al te ver van inkoop.
Vechain doet het toch niet zo verkeerd de laatste tijd?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:03 schreef Zakzonderballen het volgende:
Gaat Vechain nog wat doen? Grote woorden van Sunny lijken steeds meer gebasseerd op gebakken lucht,helaas.
Het slaat toch ook nergens op? Waarom zou een coin van 0,00001 dollar procentueel harder gaan stijgen dan één van 1 dollar? Leuk voor je dat je een klappertje hebt gemaakt met Verge, maar dit is (voor mij althans) niet voldoende om je gelijk te halen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zei ik meer dan een jaar geleden ook, een aantal hier maakte mij daarom belachelijk. Koop goedkope coins zodat je er een groot aantal hebt, als het dan al naar 1 cent komt maak je mooi winst. Toen vertelde geloof ik Nattekrant dat dit nergens op sloeg blablabla, heerlijk als mensen hun ongelijk krijgen.
Ik ben ingestapt, maar een paar weken later weer uitgestapt om in BNB te gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:48 schreef Syphixx het volgende:
Ik ben vermoedelijk de enige die niet ingestapt is/heeft bij SNTR ?
verder zeer tevreden met LTC, hopelijk overtreft hij dit of volgend jaar de ATH van 360
quote:Op zondag 26 mei 2019 12:10 schreef Blik het volgende:
Over TRX. Justin Sun doet een announcement van een mogelijke announcement met 70% slagingskans
En de koers stijgt direct 5%
Ik doe ook maar wat joh.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nooit op mijn tips vertrouwen, ik rommel maar wat aan.
Nouja misschien is dit wel kwakkelen en zien we over enkele maanden dat BTC elke week met een paar k stijgt.quote:Op maandag 27 mei 2019 07:28 schreef dimmak het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat BTC door zou kwakkelen richting de halving. Het ziet er nu anders uit.
Of er komt nu weer een drop naar 5k.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja misschien is dit wel kwakkelen en zien we over enkele maanden dat BTC elke week met een paar k stijgt.
Dat zou inderdaad ook kunnen.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja misschien is dit wel kwakkelen en zien we over enkele maanden dat BTC elke week met een paar k stijgt.
Dit denk ik ook. Alhoewel er nog wel wat economische omstandigheden zijn om rekening mee te houden.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
BTC gaat de aankomende bull run richting de $100.000. Dus iedereen is nu nog ruim op tijd om in te kopen
BTC lijkt zich tot nu toe redelijk onafhankelijk te bewegen van economische omstandigheden. Maar wie weet wat er gebeurd bij een grote crisis idd.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:48 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Alhoewel er nog wel wat economische omstandigheden zijn om rekening mee te houden.
Idd, dan gaan we meteen door naar de $1m.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:48 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Alhoewel er nog wel wat economische omstandigheden zijn om rekening mee te houden.
Zo kan je mijn post inderdaad ook lezenquote:Op maandag 27 mei 2019 11:14 schreef Piva het volgende:
[..]
Idd, dan gaan we meteen door naar de $1m.
Die fretten kunnen prima voorspellen zo te zien!quote:Op donderdag 13 december 2018 11:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik denk dat de bodem bereikt is en dat de totale marketcap (met ups en downs) in 2019 weer fors gaat groeien.
Ik verwacht een cap van $300 miljard in oktober 2019.
Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:15 schreef KapBak het volgende:
[..]
Zo kan je mijn post inderdaad ook lezen
Ik ben benieuwd
Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:16 schreef Piva het volgende:
[..]
Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.
Dit verwacht ik ook. Wat ik vooral denk is dat bitcoin nog lang als risicovol asset gezien zal worden door en daarom bij een crisis ook gewoon geraakt wordt (alhoewel het in feite een los asset is van de economie).quote:Op maandag 27 mei 2019 11:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.
Als het naar 0 gaat koop ik gewoon oneindig BTC.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:16 schreef Piva het volgende:
[..]
Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.
Waarom niet gewoon alle 15 miljoen dan?quote:Op maandag 27 mei 2019 11:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als het naar 0 gaat koop ik gewoon oneindig BTC.
Checkmate whales
Het wordt zeker gezien als risicovol maar ook als een asset met een enorm hoog potentieel rendement. Je hoort vaak dat mensen op zoek zijn naar rendement en dat dat soms moeilijk te vinden is omdat veel assets al aan hun top zitten. Als rendement op de beurs niet te vinden is, en in de huizenmarkt niet, dan is bitcoin één van de volgende assets waar men naar zal kijken.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:33 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit verwacht ik ook. Wat ik vooral denk is dat bitcoin nog lang als risicovol asset gezien zal worden door en daarom bij een crisis ook gewoon geraakt wordt (alhoewel het in feite een los asset is van de economie).
Nu nog wel. Als het op 100k staat wordt dat al veel minder.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
een enorm hoog potentieel rendement.
Oneindig is meer dan 15 miljoenquote:Op maandag 27 mei 2019 11:34 schreef KapBak het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon alle 15 miljoen dan?
Dit zijn van die rare scams, zag er een paar voorbij komen die een of ander automatische trading bot adviseren. Oa met Matthijs van Nieuwkerk en die Alexander Knuppel.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Moeders zit schimmige berichten door te sturen over Marco Borsato die iets met bitcoin doet
Bullmarkt confirmed
Wtf.. Maar eens vragen waar ze nu weer op heeft lopen klikken dan.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit zijn van die rare scams, zag er een paar voorbij komen die een of ander automatische trading bot adviseren. Oa met Matthijs van Nieuwkerk en die Alexander Knuppel.
Edit:
Dit is wat een maatje van me laatst doorgestuurd kreeg van zijn moeder:
[ afbeelding ]
Uiteraard. En dan krijgen we weer een gigantische daling naar een realistisch niveau en dan begint het feestje weer opnieuw. Dat is echter voor latere zorg.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:02 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nu nog wel. Als het op 100k staat wordt dat al veel minder.
Ja oke maar je begrijpt wat ik bedoel. Of je nu winst haalt uit rendement of uit waardevermeerdering maakt an sich niets uit.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:13 schreef KapBak het volgende:
Omdat Bitcoin geen cashflow ofzo genereert kan je niet echt spreken van rendement, maar meer van under/over valued door de markt imo.
EOS maanmissie gestartquote:Op zondag 26 mei 2019 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Mijn Idex winsten gepakt en heb EOS aangeschaft. Koers ziet er mooi uit en verwacht een goede stijging deze week.
Kijken hoe mijn gokje uitpakt.
Voel me wel een beetje vies, EOSBijna net zo erg als Trx...
Jep klopt, zet idd komende donderdag of vrijdag een SL. Even kijken hoe hoog we tot die tijd gaan komenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:01 schreef Kyran het volgende:
EOS heeft 1 juni een announcement.
Als het niks is klapt het weer in elkaar, dus SL plaatsen imo.
Zit er ook in sinds dip van gisteren.
Ja eens. Volgens mij zijn we het op grote lijnen wel met elkaar eens over hoe dit asset zich gaat ontwikkelen, het is hoe dan ook een geweldig experimentquote:Op maandag 27 mei 2019 14:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan krijgen we weer een gigantische daling naar een realistisch niveau en dan begint het feestje weer opnieuw. Dat is echter voor latere zorg.
[..]
Ja oke maar je begrijpt wat ik bedoel. Of je nu winst haalt uit rendement of uit waardevermeerdering maakt an sich niets uit.
that's my boiii !!quote:Op maandag 27 mei 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
Kom op LTC![]()
Verwacht nog minstens 5% vanaf hier als BTC zich gedraagt
Edit: EOS trouwens op een longterm R/S lijn nu. Kleine retrace zou niet raar zijn.
Lijkt me een prima verdelingquote:Op maandag 27 mei 2019 18:20 schreef TheInfamous het volgende:
Mijn wallet ziet er als volgt uit (Binance):
BTC 33%
BNB 10%
WAVES 6,5%
XRP 12,5%
TRX 10%
VET 25% (HODLer since jan '18)
Welke coins zijn eigenlijk overbodig in deze wallet, is de wallet een beetje op orde? Iemand nog suggesties?
Knalt nog eens 5% omhoog. Hij gaat parabolischquote:Op maandag 27 mei 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
Kom op LTC![]()
Verwacht nog minstens 5% vanaf hier als BTC zich gedraagt
Edit: EOS trouwens op een longterm R/S lijn nu. Kleine retrace zou niet raar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |