abonnement Unibet Coolblue
pi_186999496


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
pi_186999512
Ik ben bearish op Binance. Denk dat ze hard door autoriteiten aangepakt gaan worden.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 10:20:35 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_186999649
Oh had ik de lapo. Niet gemerkt sry :)
  dinsdag 21 mei 2019 @ 10:53:26 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187000121
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:10 schreef KapBak het volgende:
Ik ben bearish op Binance. Denk dat ze hard door autoriteiten aangepakt gaan worden.
Dat denk ik dus ook, ik geef toe dat ik de boot heb gemist maar durf nu zeker niet meer aan boord te klimmen. Te veel rare dingen de laatste tijd.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187000181
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook, ik geef toe dat ik de boot heb gemist maar durf nu zeker niet meer aan boord te klimmen. Te veel rare dingen de laatste tijd.
Tja ik durf niet (als het al zou kunnen) short te gaan, dus zon sterke overtuiging heb ik ook niet. Maar toch overall denk ik dat het niet lang zo door kan gaan.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:01:10 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187000233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Tja ik durf niet (als het al zou kunnen) short te gaan, dus zon sterke overtuiging heb ik ook niet. Maar toch overall denk ik dat het niet lang zo door kan gaan.
Ik verwacht dat BNB nog veel verder kan stijgen, tenzij er ineens een SEC of Interpol oid voor de deur staat en BNB binnen no-time waardeloos wordt.

Kijk maar wat er vandaag met Cobinhood is gebeurd. Exitscam (al zie ik dat niet bij binance gebeuren) en foetsie, weg is je geld.

https://beincrypto.com/co(...)ising-3m-last-month/

https://coinmarketcap.com/currencies/cobinhood/
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187000377
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik verwacht dat BNB nog veel verder kan stijgen, tenzij er ineens een SEC of Interpol oid voor de deur staat en BNB binnen no-time waardeloos wordt.

Kijk maar wat er vandaag met Cobinhood is gebeurd. Exitscam (al zie ik dat niet bij binance gebeuren) en foetsie, weg is je geld.

https://beincrypto.com/co(...)ising-3m-last-month/

https://coinmarketcap.com/currencies/cobinhood/
Is dit wel echt zo? Je eerste bron komt wel vaker met fake news. De exchange werkt gewoon nog, heb er zelfs net nog een trade op gedaan. Deposit/withdrawal kun je ook gewoon doen. Neemt niet weg dat het gewoon een kut exchange is. (Maar enige exchange met UNIVERSA ja toch)
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:17:25 #8
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187000501
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Is dit wel echt zo? Je eerste bron komt wel vaker met fake news. De exchange werkt gewoon nog, heb er zelfs net nog een trade op gedaan. Deposit/withdrawal kun je ook gewoon doen. Neemt niet weg dat het gewoon een kut exchange is. (Maar enige exchange met UNIVERSA ja toch)
Ik heb werkelijk geen flauw idee, heb er zelf nooit getrade maar gebruikte het meer als voorbeeld.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187000523
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen flauw idee, heb er zelf nooit getrade maar gebruikte het meer als voorbeeld.
Ik heb er nog wel wat staan, dus als het echt zo is moet ik het even wegsluizen. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_187000935
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel wat staan, dus als het echt zo is moet ik het even wegsluizen. :P
Dat zou ik dan gewoon proberen te doen :P
pi_187001328
30 pogingen later is het me ook op Android gelukt _O-

Gratis gelddd ^O^
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_187001422
Ik vind dat Blockstack stiekem een heel tof project :P
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:29:27 #13
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_187002545
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel wat staan, dus als het echt zo is moet ik het even wegsluizen. :P
Dat moet ik dan ook maar even doen, heb er ook nog wat klein spul op staan.
Hmz...
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:42:37 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187002794
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:13 schreef m.k het volgende:
30 pogingen later is het me ook op Android gelukt _O-

Gratis gelddd ^O^
Hmm nouja, gratis geld.... 50 euro voor je KYC gegevens.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:49:47 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187002898
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hmm nouja, gratis geld.... 50 euro voor je KYC gegevens.
46 euro volgens de blockchain.info berekening
pi_187003149
Noem het beestje maar gewoon bij z'n naam hoor, 50 US dollar is het. :P
  dinsdag 21 mei 2019 @ 14:07:33 #17
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187003237
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

46 euro volgens de blockchain.info berekening
Ja ok ok
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187004887
Al die tokens en projecten die worden gelanceerd op Binance Chain hé. Doen die nou ook nog echt iets nuttigs of blijkt over een jaar dat BNB gewoon Bitconnect 2.0 is? Ik zie voor nu alleen maar speculatie omdat men nu weet dat elk project wat daar gelanceerd wordt gigantisch in prijs stijgt. Mensen houden dan krampachtig vast een BNB. Maar als dat afzwakt, wat voor nut heeft BNB dan zelf dan nog?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 15:47:01 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187004984
Listing of toelating tot de chain moet betaald worden in BNB. Dus wil je iets met Binance, dan moet je BNB kopen.

Zolang Binance een grote jongen in cryptoland blijft dan zal BNB het goed doen.

Ze krijgen langzaamaan een monopolie positie en daar ben ik niet zo voor, Cz heeft veel te veel macht
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187005686
Dat EOS doet ook maar helemaal niets eigenlijk he
pi_187005988
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 16:32 schreef metallicelmo het volgende:
Dat EOS doet ook maar helemaal niets eigenlijk he
Shitcoin.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 17:30:27 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187007172
Is dit hier al langsgekomen? Domme Amerikanen.

https://cryptobriefing.co(...)-bitcoin-whitepaper/
  dinsdag 21 mei 2019 @ 19:16:55 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187008704
BNB is echt een heerlijke coin zeg :)
  dinsdag 21 mei 2019 @ 19:50:16 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_187009580
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik verwacht dat BNB nog veel verder kan stijgen, tenzij er ineens een SEC of Interpol oid voor de deur staat en BNB binnen no-time waardeloos wordt.

Kijk maar wat er vandaag met Cobinhood is gebeurd. Exitscam (al zie ik dat niet bij binance gebeuren) en foetsie, weg is je geld.

https://beincrypto.com/co(...)ising-3m-last-month/

https://coinmarketcap.com/currencies/cobinhood/
Lijkt me tot nog toe onzin te zijn, maar ik ga nog even verder onderzoeken
pi_187009618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Lijkt me tot nog toe onzin te zijn, maar ik ga nog even verder onderzoeken
Is geen onzin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_187009730
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is geen onzin
Het is geen VET waarbij 12 dollah eoy 2018 belachelijk laag zou zijn nee, dát was pas onzin :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:02:44 #28
131603 Afwazig
Serious business
pi_187009871
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is geen VET waarbij 12 dollah eoy 2018 belachelijk laag zou zijn nee, dát was pas onzin :D
Mooie tijden waren dat. Mensen werden verketterd om die uitspraak. Look where we are now _O-
pi_187009912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Mooie tijden waren dat. Mensen werden verketterd om die uitspraak. Look where we are now _O-
Je was gewoon een troll van het ergste soort als je dat soort dingen durfde te beweren, dan verdiende je een ban _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:13:31 #30
62913 Blik
The one and Only!
pi_187010129
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is geen VET waarbij 12 dollah eoy 2018 belachelijk laag zou zijn nee, dát was pas onzin :D
Ath was 9 dollar, dus geheel bullshit was het nou ook weer niet
pi_187010136
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Mooie tijden waren dat. Mensen werden verketterd om die uitspraak. Look where we are now _O-
Universiwavesaaahahhhhhhajahjajajaja

Boven waves iig
pi_187010151
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:13 schreef Blik het volgende:

[..]

Ath was 9 dollar, dus geheel bullshit was het nou ook weer niet
En wat was het eoy? 55 cent? :D

Edit: nog geen 41 cent omgerekend :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:16:04 #33
131603 Afwazig
Serious business
pi_187010176
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je was gewoon een troll van het ergste soort als je dat soort dingen durfde te beweren, dan verdiende je een ban _O-
VET heeft echte de beste bagholders ooit. But muh partnerships
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:17:03 #34
131603 Afwazig
Serious business
pi_187010196
Massa adoptie jahahahahahaaaaaaa

https://explore.veforge.com/

0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:20:22 #35
62913 Blik
The one and Only!
pi_187010266
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:17 schreef Afwazig het volgende:
Massa adoptie jahahahahahaaaaaaa

https://explore.veforge.com/

0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
Sowieso klopt het al niet, maar ik las vorige week toch echt dat vechain nummer 3 is qua mainnet-adoptie met betaalde transacties.

Snap de haat ook nooit zo, waarom?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:20:53 #36
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187010280
Ik probeer al 3 dagen in contact te komen met Binance maar het lukt gewoon niet :'( Tickets reageren ze niet op en de android app chat kom ik niet voorbij de chatbot.
pi_187010289
wtf is er met BSV aan de hand?

holy shit
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:21:34 #38
131603 Afwazig
Serious business
pi_187010301
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:20 schreef Blik het volgende:

[..]

Sowieso klopt het al niet, maar ik las vorige week toch echt dat vechain nummer 3 is qua mainnet-adoptie met betaalde transacties.

Snap de haat ook nooit zo, waarom?
Is helemaal geen haat jongens, ik gun jullie alles. Vind het soms gewoon leuk mensen zoals dima te trollen. :@
pi_187010315
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:20 schreef Blik het volgende:

[..]

Sowieso klopt het al niet, maar ik las vorige week toch echt dat vechain nummer 3 is qua mainnet-adoptie met betaalde transacties.

Snap de haat ook nooit zo, waarom?
Ja zag dit ook in een twitterpost van Vechainz.
Vakman pur sang
pi_187010402
quote:
I saw Sunny this weekend and someone asked if he thought we would beat the consistent Tx volume we recently saw again. He answered “of course, it’s just gonna take a little time”. I know you know this as do we all, but it was good to see the conviction in his eyes when he said it. Got really good vibes from that man and the team. Cracking jokes but super knowledgable, friendly and determined. Told us how he got the gig with Givenchy through sheer persistence and now they’re expanding in to all leather goods and their ‘ready to wear’ range. Good to have a driven man like that in charge.
,,!,,(-L-),,!,,
pi_187010441
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:21 schreef illusions het volgende:
wtf is er met BSV aan de hand?

holy shit
https://cryptobriefing.co(...)-bitcoin-whitepaper/
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:26:58 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_187010469
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:21 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Is helemaal geen haat jongens, ik gun jullie alles. Vind het soms gewoon leuk mensen zoals dima te trollen. :@
dat maakt je zelf alleen ook een troll, dus als dat je doel is ben je geslaagd ^O^
pi_187012104
BSV bijna 100% omhoog ik prijs vandaag omdat, jawel, "Craig Wright has filed copyright registrations for the original Satoshi white paper and bitcoin code with the U.S. Copyright Office."
:') :') :')
pi_187012604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef metallicelmo het volgende:
BSV bijna 100% omhoog ik prijs vandaag omdat, jawel, "Craig Wright has filed copyright registrations for the original Satoshi white paper and bitcoin code with the U.S. Copyright Office."
:') :') :')
100%? Overdrijven is ook een vak. :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 mei 2019 @ 21:51:09 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187012744
Beetje opgeruimd
pi_187013050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef metallicelmo het volgende:
BSV bijna 100% omhoog ik prijs vandaag omdat, jawel, "Craig Wright has filed copyright registrations for the original Satoshi white paper and bitcoin code with the U.S. Copyright Office."
:') :') :')
Aah is het dan toch zo!

/s
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 mei 2019 @ 22:07:11 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187013156
Surprise!

https://www.theblockcrypt(...)reserves-in-bitcoin/

Noooooooooooit verwacht.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 22:43:08 #49
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187014017
Het is nog niet te laat om op de Vetrain te stappen hoor dus jullie hoeven allemaal niet zo salty te doen :* :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187017834
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 22:43 schreef fathank het volgende:
Het is nog niet te laat om op de Vetrain te stappen hoor dus jullie hoeven allemaal niet zo salty te doen :* :s)
pi_187018340
Oh god is die VeChain hype nog steeds gaande? :P
pi_187018414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef metallicelmo het volgende:
BSV bijna 100% omhoog ik prijs vandaag omdat, jawel, "Craig Wright has filed copyright registrations for the original Satoshi white paper and bitcoin code with the U.S. Copyright Office."
:') :') :')
Wat een gast. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_187018433
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 08:38 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou die Vechain is dan wel een soort Fyra dan
pi_187019551
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 09:22 schreef KapBak het volgende:
Oh god is die VeChain hype nog steeds gaande? :P
Wel grappig om te zien. Eigenlijk zijn al die shit coins gewoon de penny stocks van crypto. Precies dezelfde tactieken worden ook gebruikt.
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:40:38 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187019737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 09:30 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nou die Vechain is dan wel een soort Fyra dan
Meer een Arend.

Maar binnen een paar jaar een Japanse kogeltrein
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187019799
Lol vechain is momenteel de enige coin die op weg is naar adoptie

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2019 10:44:30 ]
pi_187019836
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol vechain is momenteel de enige coin die op weg is naar adoptie
Lange weg broeder.
Vakman pur sang
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:52:48 #58
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187019949
Adoptie voor Vechain is al aan het rollen. Heb geen spijt dat ik daar 2 jaar geleden ben ingestapt.

Hoewel ik geen fan ben van IOTA zie ik daar ook wel veel adoptie in, hebben ze dat issue met tangle eindelijk kunnen tackelen?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_187020081
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:52 schreef TimKuik het volgende:
hebben ze dat issue met tangle eindelijk kunnen tackelen?
Je moet specifieker zijn bij IOTA, nogal wat issues he
pi_187020128
Maar die coördinator van ze, die gerund wordt door IOTA foundation is nog niet weg. Ze zijn wel aan het onderzoeken of dat kan.
pi_187020162
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol vechain is momenteel de enige coin die op weg is naar adoptie
https://explore.veforge.com/

lol
pi_187020644
quote:
Scorebordjournalistiek heet zoiets
pi_187020738
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek heet zoiets
Je bags pumpen heet zoiets :P
pi_187020823
Ik denk dat het achteraf gezien geen zak uitmaakt welke coin je koopt, zolang je die maar zo vroeg en goedkoop mogelijk aanschaft en dan 4 jaar bewaard. Bitconnect uitgezonderd natuurlijk
pi_187020828
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol vechain is momenteel de enige coin die op weg is naar adoptie
:') :') :')
  woensdag 22 mei 2019 @ 11:47:35 #67
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187020912
Warriors!

Hoe is het hier!?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_187021231
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:47 schreef ssjgoku het volgende:
Warriors!

Hoe is het hier!?
Stormloop topics nu crypto weer in de lift zit.
pi_187021261
Bestaat SEAL eigenlijk nog of is de exit scam afgerond?
pi_187021507
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 12:05 schreef KapBak het volgende:
Bestaat SEAL eigenlijk nog of is de exit scam afgerond?
SEAL gaat keihard

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://coinmarketcap.com/currencies/seal-network/
  woensdag 22 mei 2019 @ 13:08:30 #71
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187022539
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 12:05 schreef KapBak het volgende:
Bestaat SEAL eigenlijk nog of is de exit scam afgerond?
Geen idee eigenlijk.
Randje v.d dood? Dnno.

Al maandje terug ofzo aangegeven hoe en wat :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_187022563
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2019 13:08 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.
Randje v.d dood? Dnno.

Al maandje terug ofzo aangegeven hoe en wat :D

Oh ja dat heb je ook gedaan hoor. Dacht dat je het met een schuin oog nog wel zou volgen, dus was even nieuwsgierig.

En het blijft toch een Nederlandse "onderneming" dus dat maakt het extra boeiend.
pi_187022566
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2019 13:08 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.
Randje v.d dood? Dnno.

Al maandje terug ofzo aangegeven hoe en wat :D

Wanneer gaan de Mensa broeders de bak in?
  woensdag 22 mei 2019 @ 13:10:08 #74
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187022572
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 13:09 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oh ja dat heb je ook gedaan hoor. Dacht dat je het met een schuin oog nog wel zou volgen, dus was even nieuwsgierig.

En het blijft toch een Nederlandse "onderneming" dus dat maakt het extra boeiend.
Volg het bijna echt 0 nog.
Meer bezig met UTK/QNT atm. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_187022588
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2019 13:10 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Volg het bijna echt 0 nog.
Meer bezig met UTK/QNT atm. :)
Wat zijn dat dan? :P
  woensdag 22 mei 2019 @ 13:11:36 #76
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187022602
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 13:10 schreef KapBak het volgende:

[..]

Wat zijn dat dan? :P
Uh... gewoon tokens.. net als SEAL ;-)

Maar UTK ken je inmiddels toch wel? QNT is vrij nieuw :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 22 mei 2019 @ 13:31:08 #77
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187022975
Zijn hier nog nieuwe pareltjes voorbij gekomen dan al het bekende?

Zoek nog iets om in te investen :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_187022996
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef ssjgoku het volgende:
Zijn hier nog nieuwe pareltjes voorbij gekomen dan al het bekende?

Zoek nog iets om in te investen :D
Check Kyran's posts over Binance.
pi_187023015
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef ssjgoku het volgende:
Zijn hier nog nieuwe pareltjes voorbij gekomen dan al het bekende?

Zoek nog iets om in te investen :D
SNTR JAAA
  woensdag 22 mei 2019 @ 13:58:13 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187023361
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2019 13:11 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Uh... gewoon tokens.. net als SEAL ;-)

Maar UTK ken je inmiddels toch wel? QNT is vrij nieuw :)
QNT is ook een Idex gokje, net zoals MITx waar ik dan weer in zit :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187023369
Chainlink is echt hard aan het pompen in aanloop naar hun mainnet launch _O-

Nou vind ik oracle solutions ook wel gaaf, maar LINK heeft me niet over de streep getrokken dat hun oplossing de juiste is.
pi_187023454
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef ssjgoku het volgende:
Zijn hier nog nieuwe pareltjes voorbij gekomen dan al het bekende?

Zoek nog iets om in te investen :D
Viacoin staat op 9000 sat. Lightning Network is zo goed als klaar. Het wachten is veranderingen in de codebase wat ze door gaan voeren in de Core wallet. De Eclair (Lightning) wallet is al klaar. Heb geen idee wanneer ze dit helemaal afronden, maar VIA zou wel eens kunnen gaan pumpen bij Lightning release. Je zou nog kunnen wachten tot hij iets verder zakt, 8500 sat is buy.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 22 mei 2019 @ 15:08:52 #83
62913 Blik
The one and Only!
pi_187024572
quote:
Nummer 3 qua betaalde transacties na Bitcoin en Ethereum, vind ik best hoopgevend. Het begin is er wat mij betreft, en dit gaat echt wel fors groeien in de toekomst (en dan bedoel ik niet de komende maanden, maar wel de komende jaren)
pi_187024614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 09:30 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nou die Vechain is dan wel een soort Fyra dan
Ja haha, maar het plaatje is wel gaaf
pi_187025281
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:08 schreef Blik het volgende:

[..]

Nummer 3 qua betaalde transacties na Bitcoin en Ethereum, vind ik best hoopgevend. Het begin is er wat mij betreft, en dit gaat echt wel fors groeien in de toekomst (en dan bedoel ik niet de komende maanden, maar wel de komende jaren)
Bron?
  woensdag 22 mei 2019 @ 15:55:46 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187025486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:43 schreef KapBak het volgende:

[..]

Bron?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187025606
Ik denk dat IOTA erg onderschat wordt. Dit team is echt next-level bezig en het komt op mij over alsof dat ook echt het doel is in plaats van het kunstmatig hoog houden van de waarde
  Eindredactie Games woensdag 22 mei 2019 @ 16:06:18 #88
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187025653
quote:
3s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht dat je post reclame was :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_187025806
Fantom _O_

  woensdag 22 mei 2019 @ 16:17:30 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187025930
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:06 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ik dacht dat je post reclame was :')
:D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 22 mei 2019 @ 16:17:51 #91
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187025944
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Fantom _O_

[ afbeelding ]
De volgende Binance pump and dump _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 22 mei 2019 @ 16:44:39 #92
62913 Blik
The one and Only!
pi_187026646
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat IOTA erg onderschat wordt. Dit team is echt next-level bezig en het komt op mij over alsof dat ook echt het doel is in plaats van het kunstmatig hoog houden van de waarde
Minachting van de cryptohandelaar die een standaard korte termijn doelstelling heeft. Hoe durven ze
  woensdag 22 mei 2019 @ 16:45:38 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_187026668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:43 schreef KapBak het volgende:

[..]

Bron?
Sunny Lu

Dus misschien niet helemaal objectief, er zit blijkbaar wel een bron achter maar ik weet niet welke...
pi_187026983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat IOTA erg onderschat wordt. Dit team is echt next-level bezig en het komt op mij over alsof dat ook echt het doel is in plaats van het kunstmatig hoog houden van de waarde
_O- _O- _O-

IOTA is echt de grootste rommel die er is. Die signatures van ze was een grote faal en niet sterk genoeg en toen een groep onderzoekers zo vriendelijk was dat aan te wijzen werden zo uitgescholden -> edit bron erbij: https://dci.mit.edu/resea(...)-iota-cryptocurrency

Nee dat is geen team waar ik vertrouwen in heb.

Daarnaast is de game theory van hun "fee less" model nogal twijfelachtig: https://conspirat.us/thoughts-on-iota-df7ef25bfc37 & https://twitter.com/AlexSkidanov/status/1130505820930695169
pi_187030141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:08 schreef Blik het volgende:

[..]

Nummer 3 qua betaalde transacties na Bitcoin en Ethereum, vind ik best hoopgevend. Het begin is er wat mij betreft, en dit gaat echt wel fors groeien in de toekomst (en dan bedoel ik niet de komende maanden, maar wel de komende jaren)
Jaja ze gaan de boel effe flink disrupten.
Vakman pur sang
  woensdag 22 mei 2019 @ 19:23:46 #96
62913 Blik
The one and Only!
pi_187030218
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jaja ze gaan de boel effe flink disrupten.
Nee, maar wel helpen bij adoptie. Blockchain zelf was al de disruptie, de rest is evolutie
pi_187030365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat IOTA erg onderschat wordt. Dit team is echt next-level bezig en het komt op mij over alsof dat ook echt het doel is in plaats van het kunstmatig hoog houden van de waarde
Deze man weet, Duitsers zijn fanatiek dus ik ben hoopgevend.
pi_187031515


_O_
pi_187031564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 20:16 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Plaatje werkt niet bij mij :(
  woensdag 22 mei 2019 @ 20:30:35 #100
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187031884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 20:18 schreef KapBak het volgende:

[..]

Plaatje werkt niet bij mij :(
Dan houden ze jou ook in de gaten

Zou onderduiken voordat ze je komen halen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187031893
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 20:18 schreef KapBak het volgende:

[..]

Plaatje werkt niet bij mij :(
De FIOD heeft een mixer aangepakt.

Weet niet welke het was echter, was het die met wit rood design?
pi_187032527
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef illusions het volgende:

[..]

De FIOD heeft een mixer aangepakt.

Weet niet welke het was echter, was het die met wit rood design?
Bestmixer.io was het :P
pi_187032593
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef KapBak het volgende:

[..]

Bestmixer.io was het :P
Joh.

Was dat die met wit rood design?
  woensdag 22 mei 2019 @ 21:22:53 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187033472
Bitmixer.io geloof ik

Weet niet of dat nou die ene was met rood-wit design
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187033848
BreusMax twitterde op woensdag 22-05-2019 om 17:21:11 Today we signed a listing agreement on a very good exchange, wait for official announcements in the very near future) https://t.co/IFJGQHCw6C reageer retweet
SilentNotary twitterde op woensdag 22-05-2019 om 17:47:00 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀 https://t.co/tmTzzMRDFL reageer retweet
Het zal me benieuwen :P

De koers reageert er iig goed op.
  woensdag 22 mei 2019 @ 22:08:36 #106
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187034878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
BreusMax twitterde op woensdag 22-05-2019 om 17:21:11 Today we signed a listing agreement on a very good exchange, wait for official announcements in the very near future) https://t.co/IFJGQHCw6C reageer retweet
SilentNotary twitterde op woensdag 22-05-2019 om 17:47:00 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀 https://t.co/tmTzzMRDFL reageer retweet
Het zal me benieuwen :P

De koers reageert er iig goed op.
Cryptopia, de listing fee was heel aantrekkelijk ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 22 mei 2019 @ 22:09:28 #107
131603 Afwazig
Serious business
pi_187034901
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Cryptopia, de listing fee was heel aantrekkelijk ^O^
Silent Notary jaaaaaahaahahahaahahaaaaaaa. 12 dollar EOY
pi_187035301
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:09 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Silent Notary jaaaaaahaahahahaahahaaaaaaa. 12 dollar EOY
¤0,01 en ik ben ook tevreden :+
pi_187035647
Mannen, even een vraag. Na een discussie over het nut van bux.

Stel je koop bij BUX 1 btc, klopt het dan dat je als je het een jaar vasthoudt 25% fee hierover betaald, dus je gewoon een kwart verliest? En dan per verkoop nog eens 0.55% fee, right?

Kortom lekker voordelig? :{
pi_187035767
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:36 schreef ZetaOS het volgende:
Mannen, even een vraag. Na een discussie over het nut van bux.

Stel je koop bij BUX 1 btc, klopt het dan dat je als je het een jaar vasthoudt 25% fee hierover betaald, dus je gewoon een kwart verliest? En dan per verkoop nog eens 0.55% fee, right?

Kortom lekker voordelig? :{
Je ziet het verkeerd, ze berekenen een 25% financing fee. Je trade dus met geleend geld, en om dat geld te lenen berekenen ze die fee over het totale bedrag waarmee je trade.
  woensdag 22 mei 2019 @ 22:42:36 #111
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187035797
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:36 schreef ZetaOS het volgende:
Mannen, even een vraag. Na een discussie over het nut van bux.

Stel je koop bij BUX 1 btc, klopt het dan dat je als je het een jaar vasthoudt 25% fee hierover betaald, dus je gewoon een kwart verliest? En dan per verkoop nog eens 0.55% fee, right?

Kortom lekker voordelig? :{
Geen idee wat BUX is. Waarom zou je je BTC niet bij BTCdirect, Litebit, Bitonic, Kraken of soortgelijk kopen?
  woensdag 22 mei 2019 @ 22:44:25 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187035835
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd, ze berekenen een 25% financing fee. Je trade dus met geleend geld, en om dat geld te lenen berekenen ze die fee over het totale bedrag waarmee je trade.
Dus je leent geld met een rente van 25% om Bitcoins te kunnen kopen? Dat klinkt als een verstandige constructie.
pi_187035838
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd, ze berekenen een 25% financing fee. Je trade dus met geleend geld, en om dat geld te lenen berekenen ze die fee over het totale bedrag waarmee je trade.
Ah, dat is een stuk duidelijker. Maar wat is de fee dan voor het kopen van 1 btc en het een jaar vasthouden? 2x 0,55% ( 1x bij koop en 1x bij verkoop?)
pi_187035877
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geen idee wat BUX is. Waarom zou je je BTC niet bij BTCdirect, Litebit, Bitonic, Kraken of soortgelijk kopen?
Klopt helemaal, ik vind het bagger maar had een discussie met een familie lid. Ik zei dat hij Bitcoin niet begreep en bux niet de manier is en ik twijfel of ze wel een btc als tegenwaarde ergens in voorraad hadden. Al snel ging het over de naar mijn ogen hoge fees.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dus je leent geld met een rente van 25% om Bitcoins te kunnen kopen? Dat klinkt als een verstandige constructie.
Mag google het allemaal maar oppakken
#BUX is duur

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2019 22:47:44 ]
pi_187035887
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:44 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ah, dat is een stuk duidelijker. Maar wat is de fee dan voor het kopen van 1 btc en het een jaar vasthouden? 2x 0,55% ( 1x bij koop en 1x bij verkoop?)
Geen idee, maar als je gaat margin traden zou ik dat niet in crypto gaan doen want dan kan je weleens heel hard op je bek gaan.
pi_187035947
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen idee, maar als je gaat margin traden zou ik dat niet in crypto gaan doen want dan kan je weleens heel hard op je bek gaan.
Hell no! Je kan geen eens Bitcoin naar je eigen wallet boeken |:(
Fee voor Litecoin is trouwens best te doen ...1,50% per trade :o :o
https://getbux.nl/tarieven
pi_187036119
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hell no! Je kan geen eens Bitcoin naar je eigen wallet boeken |:(
Fee voor Litecoin is trouwens best te doen ...1,50% per trade :o :o
https://getbux.nl/tarieven
Kan je beter geld bij de bank lenen en op een 0.5% exchange traden.
pi_187037519
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Kan je beter geld bij de bank lenen en op een 0.5% exchange traden.
Grappig bedoeld, maar wel waar wat je zegt.
pi_187037672
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:46 schreef ZetaOS het volgende:
Klopt helemaal, ik vind het bagger maar had een discussie met een familie lid. Ik zei dat hij Bitcoin niet begreep en bux niet de manier is en ik twijfel of ze wel een btc als tegenwaarde ergens in voorraad hadden. Al snel ging het over de naar mijn ogen hoge fees.
Dit staat op hun eigen website onderaan:
" Risk Warning: CFDs are complex instruments and come with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 77.7% of retail investor accounts lose money when trading CFDs with this provider."

Maar ik denk dat hun gemiddelde klanten amper (kunnen) lezen. Je bezit helemaal niets eigenlijk buiten een IOU van waarin je gokt. Het bedrijf raakt geen enkele bitcoin of aandeel aan.

CFDs zijn de Craig Wright of Ver van Wall Street.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2019 23:36:37 ]
pi_187038066
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:33 schreef Piva het volgende:
bezit helemaal niets eigenlijk buiten een IOU van waarin je gokt. Het bedrijf raakt geen enkele bitcoin of aandeel aan.

CFDs zijn de Craig Wright of Ver van Wall Street.
Hele volksstammen schijnen toch echt op deze manier crypto te "kopen" :N
pi_187038201
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:42 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hele volksstammen schijnen toch echt op deze manier crypto te "kopen" :N
Vroeger wel eens naar affiliate programs voor dit soort bedrijven gekeken. Die betalen rustig 500 euro per aangemelde klant. _O-
pi_187038344
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Piva het volgende:

[..]

Vroeger wel eens naar affiliate programs voor dit soort bedrijven gekeken. Die betalen rustig 500 euro per aangemelde klant. _O-
Oei, Mijn Kryptoniet
  donderdag 23 mei 2019 @ 03:02:49 #123
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_187040518
Die SNTR gaat wel leuk nu. Bedankt voor de tip MagNet, mocht hij ooit op 1 cent komen stuur ik je een bos bloemen. Of een krat bier. Of een setje Australische peelers ;)
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 23 mei 2019 @ 07:18:41 #124
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187041183
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dus je leent geld met een rente van 25% om Bitcoins te kunnen kopen? Dat klinkt als een verstandige constructie.
Klinkt als een prima verdienmodel. Zo deden ze dat ook in de tijd van World Online. Henk en Ingrid de beurs op lokken met geleend geld en een paar jaar later was het huilen geblazen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187041598
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 03:02 schreef Maikuuul het volgende:
Die SNTR gaat wel leuk nu. Bedankt voor de tip MagNet, mocht hij ooit op 1 cent komen stuur ik je een bos bloemen. Of een krat bier. Of een setje Australische peelers ;)
FOK! Godencoin _O_
pi_187042395
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2019 07:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Klinkt als een prima verdienmodel. Zo deden ze dat ook in de tijd van World Online. Henk en Ingrid de beurs op lokken met geleend geld en een paar jaar later was het huilen geblazen.
En Bitcoin / crypto krijgt dan vast de schuld :')
pi_187043118
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen idee, maar als je gaat margin traden zou ik dat niet in crypto gaan doen want dan kan je weleens heel hard op je bek gaan.
MAKERDAO! :D
  donderdag 23 mei 2019 @ 10:42:31 #128
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187043320
Goedemorgen beste warriors!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_187043385
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:42 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen beste warriors!
WARRIOR!
pi_187043425
Zo goed is 'ie niet. Het regent tyfushard en het is ijskoud waar ik zit. En de koersen zijn ook kut.
  donderdag 23 mei 2019 @ 10:55:43 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187043481
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:50 schreef illusions het volgende:
Zo goed is 'ie niet. Het regent tyfushard en het is ijskoud waar ik zit. En de koersen zijn ook kut.
Hier 22 graden en weekend maatje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187043544
quote:
6s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Hier 22 graden en weekend maatje.
Ben op reis, hier 7 graden en heb beloofd straks te helpen klussen (buiten), het boeit ze hier dus niet dat het regent ofzo. Gauw weg hier.
pi_187044141
Boys

Wanneer moet ik SNTR verkopen

Gelist op KuCoin trouwens
pi_187044286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys

Wanneer moet ik SNTR verkopen

Gelist op KuCoin trouwens
op 12usd :P
  donderdag 23 mei 2019 @ 11:57:51 #135
131603 Afwazig
Serious business
pi_187044610
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 11:39 schreef illusions het volgende:

[..]

op 12usd :P
MINIMAAL
pi_187045366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 11:39 schreef illusions het volgende:

[..]

op 12usd :P
Ik heb een goed plan

Ik verkoop op de top
pi_187045414
Mijn plan was om te kopen op de bodem, maar ik ben blijkbaar 10 jaar te laat :(
pi_187046713
Ik vraag me nog wel eens af waarom ik niet in 2008 of 2009 van Bitcoin had gehoord. Ik kan me ook niet meer precies herinneren hoe ik er van hoorde dat het überhaupt bestond.
pi_187046943
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:09 schreef metallicelmo het volgende:
Ik vraag me nog wel eens af waarom ik niet in 2008 of 2009 van Bitcoin had gehoord. Ik kan me ook niet meer precies herinneren hoe ik er van hoorde dat het überhaupt bestond.
Drugs are bad mkay?
Vakman pur sang
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:28:27 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187046966
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Drugs are bad mkay?
De ervaringsdeskundige heeft gesproken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187047037
Waarom zijn er trouwens op Google Maps geen vliegtuigen te zien op JFK airport in New York laat staan geen enkele auto op de weg in de stad. Photoshoppen ze dat weg tegenwoordig?
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:56:27 #142
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187047345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:33 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom zijn er trouwens op Google Maps geen vliegtuigen te zien op JFK airport in New York laat staan geen enkele auto op de weg in de stad. Photoshoppen ze dat weg tegenwoordig?
Zou kunnen, militaire locaties werden in het verleden geblurred. Ik weet dat woensdrecht en gilze rijen nooit zichtbaar waren, nu kan ik ze wel zien op google maps alleen idd geen vliegtuigen

-edit- Hmm wel chinooks te zien nu trouwens

https://www.google.com/ma(...).5682606!4d4.9389456
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 23 mei 2019 @ 15:53:37 #143
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_187048038
quote:
3s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zou kunnen, militaire locaties werden in het verleden geblurred. Ik weet dat woensdrecht en gilze rijen nooit zichtbaar waren, nu kan ik ze wel zien op google maps alleen idd geen vliegtuigen

net zoals het gat op de noordpool, de gateway naar hollow earth
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_187050039

*O*
  donderdag 23 mei 2019 @ 18:39:53 #145
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187050575
Dat december-2017 gevoel op SNTR vandaag O+
pi_187050678
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
Dat december-2017 gevoel op SNTR vandaag O+
Angst? :P
  donderdag 23 mei 2019 @ 19:11:17 #147
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187051177
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Angst? :P
_O-

Nee. Lekker bijna over de kop in één dag. Nou is het wachten op de januari 2018 fase :')
pi_187052940
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

_O-

Nee. Lekker bijna over de kop in één dag. Nou is het wachten op de januari 2018 fase :')
HODL!
pi_187053622
Ik heb maar 74 miljoen SNTR blijkbaar, dacht dat het er 84 miljoen waren. Ahja...
pi_187055132
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 21:16 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb maar 74 miljoen SNTR blijkbaar, dacht dat het er 84 miljoen waren. Ahja...
En je had er 1000 ingestopt? Niet slecht opzich. Hoop dat het stabiel blijft.
pi_187055865
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 22:22 schreef illusions het volgende:

[..]

En je had er 1000 ingestopt? Niet slecht opzich. Hoop dat het stabiel blijft.
Ja, net geen ¤1000 geloof ik. Is wat lastig na te gaan, heb destijds wat andere coins opgeruimd en omgezet en het is alweer even terug.
  donderdag 23 mei 2019 @ 23:00:05 #152
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_187056072
Stel zo'n SNTR doet een Verge na met 25 cent :7 dan mag je in je handjes wrijven.

Heb er slechts 13miljoen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_187056109
Ff 10k in SNTR stoppen brb
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_187056284
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Stel zo'n SNTR doet een Verge na met 25 cent :7 dan mag je in je handjes wrijven.

Heb er slechts 13miljoen
25 cent? Nah... ik meer dan tevreden zijn als het naar ¤0,01 gaat.
pi_187056888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

¤0,01 en ik ben ook tevreden :+
Same. Door jou shills ook enkele tientallen miljoen SNTR gekocht. :')
pi_187057593
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Same. Door jou shills ook enkele tientallen miljoen SNTR gekocht. :')
Nooit op mijn tips vertrouwen, ik rommel maar wat aan.
pi_187058252
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Stel zo'n SNTR doet een Verge na met 25 cent :7 dan mag je in je handjes wrijven.

Heb er slechts 13miljoen
Onwaarschijnlijk.
Kijk eens naar Circulating Supply en Total Supply van beide coins, wat valt je daar op.
pi_187058360
Waves effe lekker aan het pumpen zeg hé......
  vrijdag 24 mei 2019 @ 06:56:52 #159
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187058666
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 24 mei 2019 @ 07:31:25 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187058823
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 06:56 schreef Rossdale het volgende:
https://www.investinblock(...)tter_impression=true

Geen BNB en Waves :o

Wel Vechain :D
BNB niet listen :')
  vrijdag 24 mei 2019 @ 07:31:40 #161
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187058825
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys

Wanneer moet ik SNTR verkopen

Gelist op KuCoin trouwens
Nu
Ku(t)Coin is echt bagger. Ik heb mijn SNTR al geloosd voor BNB.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 07:33:14 #162
366734 dimmak
bitcoin
pi_187058832
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 06:56 schreef Rossdale het volgende:
https://www.investinblock(...)tter_impression=true

Geen BNB en Waves :o

Wel Vechain :D
Wat een shitcoins :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_187058958
Pennycrypto topic misschien een idee. Dan loopt dit topic mooi leeg.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 08:01:21 #164
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187058974
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 07:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Pennycrypto topic misschien een idee. Dan loopt dit topic mooi leeg.
En het voordeel daarvan is?
pi_187059058
Is het de bedoeling dat ik mijn UTNP verkoop voor SNTR?
pi_187059186
SNTR ging wel lekker de afgelopen dagen, sowieso was het de afgelopen maanden een heerlijke token om te swingtraden al hou ik daar nu mee op. Nu nog 40M SNTR met een aankoopprijs van ¤ -850, dus mijn winst heb ik al gemaakt de afgelopen maanden (met iets van 1000 euro begonnen) dit HODL ik nu lekker met het idee dat het of nog een aantal keer over de kop gaat of uiteindelijk kapot gaat maar ik dan toch nog steeds 80% rendement in een paar maanden heb :)

Nu mag UTNP weer omhoog gaan, daar is mijn rendement nu negatief van :P
  vrijdag 24 mei 2019 @ 09:02:36 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187059353
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 07:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

BNB niet listen :')
Mogen de amerikanen niet in investeren, de SEC ligt op de loer
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 24 mei 2019 @ 09:05:07 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187059399
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mogen de amerikanen niet in investeren, de SEC ligt op de loer
Dat is jammer voor ze :D
pi_187060057
Volgens mij loont het nog steeds, op de lange termijn, om coins te zoeken die zo spotgoedkoop zijn dat je er een paar miljoen van kan kopen voor 50 of 100 euro. Sommige coins zullen echt nooit wat worden maar soms heb je er een coin tussen zitten die daadwerkelijk wat doet of ineens een goed devteam heeft. Bijna alle coins die ik heb gekocht in 2015 - 2016 zijn allemaal vele malen over de kop gegaan. Je zal er maar één bij hebben die gewoon naar een paar cent gaat dan tikt het snel aan. Daarom heb ik ook alle "shitcoins" gewoon bewaard. Verkopen heeft geen zin. Die 50 tot 100 euro hier en daar heeft gewoon nog steeds de potentie om veel meer waard te worden
pi_187060100
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:55 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij loont het nog steeds, op de lange termijn, om coins te zoeken die zo spotgoedkoop zijn dat je er een paar miljoen van kan kopen voor 50 of 100 euro. Sommige coins zullen echt nooit wat worden maar soms heb je er een coin tussen zitten die daadwerkelijk wat doet of ineens een goed devteam heeft. Bijna alle coins die ik heb gekocht in 2015 - 2016 zijn allemaal vele malen over de kop gegaan. Je zal er maar één bij hebben die gewoon naar een paar cent gaat dan tikt het snel aan. Daarom heb ik ook alle "shitcoins" gewoon bewaard. Verkopen heeft geen zin. Die 50 tot 100 euro hier en daar heeft gewoon nog steeds de potentie om veel meer waard te worden
Dat was mijn gedachte ook ongeveer.
Kijken of er een actieve GitHub is, hoe ze overkomen op social media, of het gezicht van het team een goede reputatie heeft, of het überhaupt een project is met potentie.

En daarnaast 75% geluk.
pi_187060763
Maar is SNTR dan aan het ontwikkelen? In ieder geval niet op https://github.com/SilentNotary
pi_187060799
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 10:44 schreef xaban06 het volgende:
Maar is SNTR dan aan het ontwikkelen? In ieder geval niet op https://github.com/SilentNotary
Dat is de oude Git.

https://github.com/SilentNotaryEcosystem/Cil-core
pi_187061012
Mijn trendlines voorspellen een sprong naar 8.5 voor zondagavond. Daarna helaas een periode van daling.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2019 @ 11:16:23 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187061206
Als 8450 doorbroken wordt gaan we naar 9400 denk ik. Anders terug naar midden 6000. Wat op zich goed zal zijn. Even een retest nodig van wat support/resistance plekken.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 11:17:13 #175
62913 Blik
The one and Only!
pi_187061216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:16 schreef Kyran het volgende:
Als 8450 doorbroken wordt gaan we naar 9400 denk ik. Anders terug naar midden 6000. Wat op zich goed zal zijn. Even een retest nodig van wat support/resistance plekken.
Top, het kan zakken maar ook stijgen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2019 @ 11:20:30 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187061276
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:17 schreef Blik het volgende:

[..]

Top, het kan zakken maar ook stijgen
Ja, dit is nu precies reden dat niemand hier TA post.

TA kan nooit 100% voorspellen wat er gaat gebeuren. Als het boven 8400 komt zou je long kunnen gaan, terwijl als het 8400 niet doorbreekt en terug lijkt te gaan je kan shorten.

Gebruik TA om te reageren en niet alleen om te voorspellen. Dat is wat ik er mee doe en het gaat best lekker.

Zoals @EggsTC al aangaf gaan mensen niks posten hier als ze meteen dit soort opmerkingen krijgen :)

[ Bericht 19% gewijzigd door Evenstar op 24-05-2019 11:27:50 ]
  vrijdag 24 mei 2019 @ 11:30:25 #177
62913 Blik
The one and Only!
pi_187061469
Ik vind dit gewoon compleet nutteloze informatie. Maar that’s my 2 cents

Geef dan in ieder geval nog aan wat jij denkt wat er gaat gebeuren en waarom je dat denkt
pi_187061537
Ach het blijft toch een soort van gokken hé, zojuist 1 miljard LTK gekocht (Litecoin Token) binnenkort meer exchanges dus wellicht doet dat dan nog iets leuks met de prijs
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2019 @ 11:46:20 #179
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187061750
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:30 schreef Blik het volgende:
Ik vind dit gewoon compleet nutteloze informatie. Maar that’s my 2 cents

Geef dan in ieder geval nog aan wat jij denkt wat er gaat gebeuren en waarom je dat denkt
Dat jij er niks mee kan wil natuurlijk niet zeggen dat iemand anders er ook niks mee kan.

Ben nu op werk, maar zal vanavond een voorbeeld posten van een trade die ik laatst deed gebaseerd op soortgelijke informatie.

In heel veel gevallen weet je gewoon niet wat de prijs gaat doen. Je kan hooguit klaarstaan om te reageren en er voordeel uit te halen, omdat je weet waar de resistance/support is.

Als ik wist wat de prijs daadwerkelijk ging doen zat ik niet op FOK! maar op een eilandje cocktails te drinken :)
pi_187061872
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat jij er niks mee kan wil natuurlijk niet zeggen dat iemand anders er ook niks mee kan.

Ben nu op werk, maar zal vanavond een voorbeeld posten van een trade die ik laatst deed gebaseerd op soortgelijke informatie.

In heel veel gevallen weet je gewoon niet wat de prijs gaat doen. Je kan hooguit klaarstaan om te reageren en er voordeel uit te halen, omdat je weet waar de resistance/support is.

Als ik wist wat de prijs daadwerkelijk ging doen zat ik niet op FOK! maar op een eilandje cocktails te drinken :)
Ik vind het wel fijn dat je deze informatie post hoor Kyran. Dan kan ik het vergelijken met wat anderen erover zeggen en als daar veel overeenkomsten in zitten een beetje naar handelen. Al heb je maar die paar procent meer kans dat het klopt, dan is dat toch meegenomen. Als ik merk dat iedereen iets anders zegt dan HODL ik gewoon.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2019 @ 11:56:13 #181
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187061941
Ik hodl BTC sowieso. Ga er niet meer uit voorlopig, dus wat prijs doet boeit mij niet veel.

Gebruik TA op alts om meer BTC te verzamelen :)
  vrijdag 24 mei 2019 @ 11:56:23 #182
230730 Koelkastje
Mental Madness
  vrijdag 24 mei 2019 @ 11:58:36 #183
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187062069
Gaat Vechain nog wat doen? Grote woorden van Sunny lijken steeds meer gebasseerd op gebakken lucht,helaas.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:41:25 #185
62913 Blik
The one and Only!
pi_187062611
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:03 schreef Zakzonderballen het volgende:
Gaat Vechain nog wat doen? Grote woorden van Sunny lijken steeds meer gebasseerd op gebakken lucht,helaas.
Juni wordt er iets bekend gemaakt blijkbaar
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:42:43 #186
62913 Blik
The one and Only!
pi_187062631
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat jij er niks mee kan wil natuurlijk niet zeggen dat iemand anders er ook niks mee kan.

Ben nu op werk, maar zal vanavond een voorbeeld posten van een trade die ik laatst deed gebaseerd op soortgelijke informatie.

In heel veel gevallen weet je gewoon niet wat de prijs gaat doen. Je kan hooguit klaarstaan om te reageren en er voordeel uit te halen, omdat je weet waar de resistance/support is.

Als ik wist wat de prijs daadwerkelijk ging doen zat ik niet op FOK! maar op een eilandje cocktails te drinken :)
Blijf jij het lekker posten dan, en negeer me lekker als ik er iets over zeg (dit was namelijk de eerste keer dat ik er iets over zei)
  vrijdag 24 mei 2019 @ 13:04:28 #187
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_187063625
Goede tekst ook
pi_187065139
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:34 schreef metallicelmo het volgende:
Ach het blijft toch een soort van gokken hé, zojuist 1 miljard LTK gekocht (Litecoin Token) binnenkort meer exchanges dus wellicht doet dat dan nog iets leuks met de prijs
Wat is de beste plek om dit soort kleine coins aan te schaffen?
pi_187065207
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 15:46 schreef GiertjeNL2013 het volgende:

[..]

Wat is de beste plek om dit soort kleine coins aan te schaffen?
Dat ligt er helemaal aan waar ze worden getrade. Ik heb een jaar geleden op heel veel exchanges een account gemaakt, puur voor als ik daar een keer iets wil aanschaffen. Ik kijk gewoon via coinmarketcap naar welke exchange de meeste handel heeft. Klein beetje bitcoin kopen via ideal, direct daarheen sturen en omzetten naar een coin naar keuze als dat kan. In dit geval moest ik eerst van bitcoin naar true-usd. En vervolgens een coin of token kopen en die direct naar je eigen wallet versturen zodat het niet op de exchange blijft staan.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 15:51:30 #191
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_187065217
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:55 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij loont het nog steeds, op de lange termijn, om coins te zoeken die zo spotgoedkoop zijn dat je er een paar miljoen van kan kopen voor 50 of 100 euro. Sommige coins zullen echt nooit wat worden maar soms heb je er een coin tussen zitten die daadwerkelijk wat doet of ineens een goed devteam heeft. Bijna alle coins die ik heb gekocht in 2015 - 2016 zijn allemaal vele malen over de kop gegaan. Je zal er maar één bij hebben die gewoon naar een paar cent gaat dan tikt het snel aan. Daarom heb ik ook alle "shitcoins" gewoon bewaard. Verkopen heeft geen zin. Die 50 tot 100 euro hier en daar heeft gewoon nog steeds de potentie om veel meer waard te worden
Dat zei ik meer dan een jaar geleden ook, een aantal hier maakte mij daarom belachelijk :'). Koop goedkope coins zodat je er een groot aantal hebt, als het dan al naar 1 cent komt maak je mooi winst. Toen vertelde geloof ik Nattekrant dat dit nergens op sloeg blablabla, heerlijk als mensen hun ongelijk krijgen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_187066250
Ik ben vermoedelijk de enige die niet ingestapt is/heeft bij SNTR ?

verder zeer tevreden met LTC, hopelijk overtreft hij dit of volgend jaar de ATH van 360 :9~
pi_187066292
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 16:48 schreef Syphixx het volgende:
Ik ben vermoedelijk de enige die niet ingestapt is/heeft bij SNTR ?

verder zeer tevreden met LTC, hopelijk overtreft hij dit of volgend jaar de ATH van 360 :9~
Ik ook niet hoor, ik hoop dat ie het ook goed doet. Zou toch mooi zijn voor de meesten hier
  vrijdag 24 mei 2019 @ 16:50:51 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187066299
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 16:48 schreef Syphixx het volgende:
Ik ben vermoedelijk de enige die niet ingestapt is/heeft bij SNTR
Nee hoor
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2019 @ 16:51:00 #195
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187066303
Hier ook niet ingestapt. Ik hodl niks meer :D maar hoop dat het een dikke vette moon wordt voor iedereen die er wel in zit :D
pi_187066479
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 16:51 schreef Kyran het volgende:
Ik hodl niks meer :D
Behoorlijk weinig :P

hier ziet er ook niet echt veel meer over
26 EOS, 25 ICX, 25k VET en 33k UTNP... met een beetje geluk kan ik me deze zomer een electrische fiets aanschaffen _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 18:40:27 #197
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_187067973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 16:59 schreef Syphixx het volgende:

[..]

Behoorlijk weinig :P

hier ziet er ook niet echt veel meer over
26 EOS, 25 ICX, 25k VET en 33k UTNP... met een beetje geluk kan ik me deze zomer een electrische fiets aanschaffen _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergroot je kans op die elastische fiets en claim gratis zo'n 350 XLM bij Blockchain.com *O*!
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2019 @ 19:19:38 #198
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187068611
Hoppa, even 100 miljoen aan Tether gedrukt, pompen die handel.
pi_187068680
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:19 schreef Kyran het volgende:
Hoppa, even 100 miljoen aan Tether gedrukt, pompen die handel.
Dat dat nog niet gruwelijk hard in elkaar gestort is, de tering zeg.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 19:36:47 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187068941
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat dat nog niet gruwelijk hard in elkaar gestort is, de tering zeg.
Dat komt doordat mensen zoals jij de hele tijd in tether zaten. Zolang mensen die coin blijven kopen gaat dit nog wel door.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 24 mei 2019 @ 19:43:08 #201
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187069058
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:19 schreef Kyran het volgende:
Hoppa, even 100 miljoen aan Tether gedrukt, pompen die handel.
BTC_JackSparrow twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 19:17:14 You all saw the $100M TetherUS print? https://t.co/sKqiihv7boIt's incorrect.Explorer does not lie.TetherUS issuer address changed on the 24'th of April.That day $300M was granted by the new issuance address, nothing has been granted since then. https://t.co/ILKNbIsy5Y reageer retweet
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187069089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat komt doordat mensen zoals jij de hele tijd in tether zaten. Zolang mensen die coin blijven kopen gaat dit nog wel door.
Mensen zoals ik. :D
pi_187069132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat dat nog niet gruwelijk hard in elkaar gestort is, de tering zeg.
Dit gebeurt uiteindelijk met BTC. Omdat de waarde wordt bepaald door waardeloze ether, steeds meer.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2019 @ 19:56:07 #204
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187069267


Welke chart is dit :D en waar lijkt het op?

Had eigenlijk prijs moeten weghalen, maar anders was het onmogelijk :P

Edit: En nog belangrijker, zou je dit kopen, puur gebaseerd op de chart? :D
pi_187069384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:56 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

Welke chart is dit :D en waar lijkt het op?

Had eigenlijk prijs moeten weghalen, maar anders was het onmogelijk :P

Edit: En nog belangrijker, zou je dit kopen, puur gebaseerd op de chart? :D
Ligt aan de tijdschaal en depth en nog een hoop dingen natuurlijk.
pi_187069461
Tijdschaal 5 minuten.
Vakman pur sang
  vrijdag 24 mei 2019 @ 20:15:07 #207
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_187069476
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Tijdschaal 5 minuten.
TFUEL dus :P
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2019 @ 20:23:42 #208
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187069605
1 minuut TFUEL inderdaad :D

Nog nooit eerder zo'n duidelijke crash cycle gezien op de 1 minuut chart :D
  vrijdag 24 mei 2019 @ 20:28:41 #209
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_187069678
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 20:23 schreef Kyran het volgende:
1 minuut TFUEL inderdaad :D

Nog nooit eerder zo'n duidelijke crash cycle gezien op de 1 minuut chart :D
Wel of niet kopen?
Hmz...
pi_187069824
TheCryptoconomy twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 18:37:33 ‼️#BCH /#bcash was hit by 51% attack from just 2 miners, https://t.co/gZNf6P1G3l & https://t.co/2gkV6KUcCt- & no one seems to be talking about it. 🤨Thread 👇🏻1/ What I've gathered from loose details:First, there was an unintentional split with the recent #BCH "upgrade." reageer retweet
:')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2019 @ 20:38:28 #211
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187069834
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 20:28 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Wel of niet kopen?
Heb een kleine hoeveelheid gekocht op 186 eerder vandaag, 50% verkocht op 235, rest hou ik nog even.

Ook weer zo'n coin die een MATIC kan doen.
pi_187070818
Facebook gaat dus GlobalCoin lanceren :P
pi_187073469
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_187073672
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_187075811
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 23:51 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Welke munt is dit en op welke exchange kan ik die kopen?
  zaterdag 25 mei 2019 @ 09:02:54 #216
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187076693
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 02:17 schreef poebz het volgende:

[..]

Welke munt is dit en op welke exchange kan ik die kopen?
Vechain.

Te koop op binance.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187076996
BTC naar 12k daarna 50% correctie naar support @ ongeveer 6k. bye bye
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 11:00:16 #218
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187078186
Nog iemand in TFUEL gestapt? Gaat lekker. Nog 25% eruit gehaald, laatste 25% rond 290 en dan ben ik er wel klaar mee voor nu.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 12:30:35 #219
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187079216
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 11:00 schreef Kyran het volgende:
Nog iemand in TFUEL gestapt? Gaat lekker. Nog 25% eruit gehaald, laatste 25% rond 290 en dan ben ik er wel klaar mee voor nu.
Nee, lees alles nu pas.
Doe je wel goed zo dan :D
Een ekte warrior!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 13:32:29 #220
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187079980
Denk dat MATIC binnen nu en 2 uur een grote move omhoog/omlaag gaat maken. Denk zelf omhoog.

Ik koop nu op 298, S/L op 278, target 348

Niet mijn gaan bashen/slaan als het fout gaat :P
  zaterdag 25 mei 2019 @ 13:40:29 #221
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187080104
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:32 schreef Kyran het volgende:
Denk dat MATIC binnen nu en 2 uur een grote move omhoog/omlaag gaat maken. Denk zelf omhoog.

Ik koop nu op 298, S/L op 278, target 348

Niet mijn gaan bashen/slaan als het fout gaat :P

Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestort :7
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 13:42:01 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187080128
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:40 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestort :7
Oh boy :D Als deze misgaat krijg ik het vast nog lang te horen _O-
  zaterdag 25 mei 2019 @ 13:43:00 #223
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187080132
Nee joh, dan ga ik gewoon beetje krassen in de badkuip :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 13:44:11 #224
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187080147
Zal je zo net zien dat we een dikke break down krijgen nu ik een keer mijn trade post :+
pi_187080224
Kyran, had je pas goed gezien over tfuel! :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 13:54:46 #226
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187080251
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:43 schreef IrishBastard het volgende:
Nee joh, dan ga ik gewoon beetje krassen in de badkuip :')
Beetje zonde van je fancy nieuwe badkamer :(
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:02:15 #227
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187080373
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Beetje zonde van je fancy nieuwe badkamer :(
Oh ja. Ik heb nog niet eens een bad :'( *kras*
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:18:09 #228
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187080593
Iets raar aan de hand met SEAL... ineens krijgt het enigszins volume. oO
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:35:46 #229
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_187080830
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:18 schreef ssjgoku het volgende:
Iets raar aan de hand met SEAL... ineens krijgt het enigszins volume. oO
Illusion heeft zich ingekocht
Hmz...
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:45:28 #230
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187080945
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:35 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Illusion heeft zich ingekocht
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 14:50:37 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187081008
Magnet haal die sellwalls van je is weg bij MATIC :P

Komt net niet door resistance heen nu (op 312).
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 15:59:17 #232
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187082168
Als je MATIC hebt gekocht zou ik SL even rond (of net onder) break even zetten nu. Komt niet door resistance op 311. Heel veel selling pressure en als die nu niet snel breekt dan zie ik het weer onder 300 knallen.

Winst is winst.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 16:11:02 #233
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187082416
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:40 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestort :7
30 minuten later, sorry!

There we go :D

Edit: Ik pak +10% hier met 75% van mijn trade, andere 25% laat ik lopen met SL op 315

[ Bericht 6% gewijzigd door Evenstar op 25-05-2019 16:23:13 ]
pi_187082721
weeral instap gemist. ben er duidelijk véél te weinig mee bezig :(
ik hou me wel al klaar voor ONE een kans tegeven binne 3 dagen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 16:45:34 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187083079
Test, waarom lukt posten niet!

Edit: Ow, nu wel.
pi_187083259
Kyran, weer gelijk met mat nu.
pi_187083263
Wat wordt de volgende call?
pi_187083315
Kyranweetalles
pi_187083479
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:55 schreef woxxel het volgende:
Wat wordt de volgende call?
buy order van 332 hier dus hopelijk een drop
  zaterdag 25 mei 2019 @ 17:16:12 #240
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187083566
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 17:00 schreef poebz het volgende:
Kyranweetalles
_O- _O-

Harvard dit dat.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 17:30:22 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187083809
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 17:16 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

_O- _O-

Harvard dit dat.
Harvard in koffiepauze, MIT tijdens lunchpauze. Ez.

Ik kijk vooral naar RVN nu. Denk dat die ook 10% kan doen op korte termijn, maar chart ziet er vaag uit dus ik twijfel ....
pi_187083829
En t fueal?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 17:33:21 #243
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187083845
RVN
Buy 640-642
Sell 690-692
S/L 628

@woxxel Die heeft al een flinke klap gehad, uit laten razen imo.

Edit: Deze is wel iets riskanter en daarom ook S/L niet al te ver van inkoop.

[ Bericht 16% gewijzigd door Evenstar op 25-05-2019 17:39:18 ]
  zaterdag 25 mei 2019 @ 18:00:59 #244
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187084175
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 17:33 schreef Kyran het volgende:
RVN
Buy 640-642
Sell 690-692
S/L 628

@:woxxel Die heeft al een flinke klap gehad, uit laten razen imo.

Edit: Deze is wel iets riskanter en daarom ook S/L niet al te ver van inkoop.
Doe eens gek, kan je eens een analyze maken van UTK? :P
Ze gaan soon live! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 18:16:45 #245
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187084325
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 18:00 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Doe eens gek, kan je eens een analyze maken van UTK? :P
Ze gaan soon live! :D
Als trend aanhoudt gaat die nu naar 920. Als die 920 doorbreekt zit volgende resistance rond 940 en daarna price discovery tijd. Wanneer gaan ze live? Kan flink dumpen natuurlijk als het "sell the news" weer eens om de hoe komt kijken. Ik vind chart in ieder geval niet heeeeeel bijzonder :P

Zit wel al sinds september 2018 in uptrend, best netjes :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 18:24:07 #246
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187084396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 17:33 schreef Kyran het volgende:
RVN
Buy 640-642
Sell 690-692
S/L 628

@:woxxel Die heeft al een flinke klap gehad, uit laten razen imo.

Edit: Deze is wel iets riskanter en daarom ook S/L niet al te ver van inkoop.
Kom hier toch even op terug. Ik neem dit terug, gewoon verkopen op aankoopprijs.

Na nogmaals gekeken te hebben denk ik dat de trend al doorbroken is (naar beneden) en dat de support nu juist resistance is. Neem liever de gok niet, dus ben er weer uit. Zal straks in TA topic laten zien wat ik verkeerd deed.
pi_187086309
Voor wie nog WCT heeft ivm de Vostok airdrop: vergeet niet om ze op tijd te dumpen :P
  zaterdag 25 mei 2019 @ 20:48:29 #248
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187086836
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 12:03 schreef Zakzonderballen het volgende:
Gaat Vechain nog wat doen? Grote woorden van Sunny lijken steeds meer gebasseerd op gebakken lucht,helaas.
Vechain doet het toch niet zo verkeerd de laatste tijd?
  zaterdag 25 mei 2019 @ 20:54:04 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187086915
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 15:51 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dat zei ik meer dan een jaar geleden ook, een aantal hier maakte mij daarom belachelijk :'). Koop goedkope coins zodat je er een groot aantal hebt, als het dan al naar 1 cent komt maak je mooi winst. Toen vertelde geloof ik Nattekrant dat dit nergens op sloeg blablabla, heerlijk als mensen hun ongelijk krijgen.
Het slaat toch ook nergens op? Waarom zou een coin van 0,00001 dollar procentueel harder gaan stijgen dan één van 1 dollar? Leuk voor je dat je een klappertje hebt gemaakt met Verge, maar dit is (voor mij althans) niet voldoende om je gelijk te halen.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 20:55:03 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187086935
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 16:48 schreef Syphixx het volgende:
Ik ben vermoedelijk de enige die niet ingestapt is/heeft bij SNTR ?

verder zeer tevreden met LTC, hopelijk overtreft hij dit of volgend jaar de ATH van 360 :9~
Ik ben ingestapt, maar een paar weken later weer uitgestapt om in BNB te gaan _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 mei 2019 @ 21:00:47 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187087017
TFUEL zit in een soortgelijke situatie als MATIC vanmiddag. Zou voor 22:30 moeten uitbreken. Sowieos kan die eerst nog een keer naar 265 zonder problemen.

Stop Loss 235, target in eerste instantie 265.

Edit: Net te laat gepost. Ik zou even wachten nu en kijken wat die bij 265 doet. Zelf ingestapt op 245, nu 256 al. Wachten totdat die terugkomt.
  zondag 26 mei 2019 @ 10:10:41 #252
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187094217
Mijn Idex winsten gepakt en heb EOS aangeschaft. Koers ziet er mooi uit en verwacht een goede stijging deze week.

Kijken hoe mijn gokje uitpakt.

Voel me wel een beetje vies, EOS :r Bijna net zo erg als Trx...
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 26 mei 2019 @ 12:10:48 #253
62913 Blik
The one and Only!
pi_187095921
Over TRX. Justin Sun doet een announcement van een mogelijke announcement met 70% slagingskans :D

En de koers stijgt direct 5%
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 mei 2019 @ 12:17:12 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187096015
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 12:10 schreef Blik het volgende:
Over TRX. Justin Sun doet een announcement van een mogelijke announcement met 70% slagingskans :D

En de koers stijgt direct 5%
_O-

Man man man, announcement van een mogelijke announcement. Die is wel weer uniek hoor ..... de tering.
  zondag 26 mei 2019 @ 13:09:17 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187096620
Justin weet exact hoe hij de tradebots op Binance moet triggeren. Hij is goede vriendjes met cz
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 mei 2019 @ 21:39:42 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187106289
koekoek
pi_187106426
Knallen met BTC
pi_187107022
Net op tijd verkocht, ik zit in de lift van btc :)
Maar wat nu.
pi_187107067
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 00:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nooit op mijn tips vertrouwen, ik rommel maar wat aan.
Ik doe ook maar wat joh.
  zondag 26 mei 2019 @ 22:17:55 #260
62913 Blik
The one and Only!
pi_187107250
Mijn alts krijgen weer een oplawaai
pi_187108217
POA pump en dump aan de gang
  Eindredactie Games zondag 26 mei 2019 @ 23:27:14 #262
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187108472
ordinaire pump weer
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 27 mei 2019 @ 07:28:27 #263
366734 dimmak
bitcoin
pi_187110238
Ik was in de veronderstelling dat BTC door zou kwakkelen richting de halving. Het ziet er nu anders uit. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_187110353
NK stapt bijna in!
  maandag 27 mei 2019 @ 10:00:41 #265
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187111491
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 07:28 schreef dimmak het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat BTC door zou kwakkelen richting de halving. Het ziet er nu anders uit. :P
Nouja misschien is dit wel kwakkelen en zien we over enkele maanden dat BTC elke week met een paar k stijgt. :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187111538
quote:
3s.gif Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nouja misschien is dit wel kwakkelen en zien we over enkele maanden dat BTC elke week met een paar k stijgt. :P
Of er komt nu weer een drop naar 5k.
pi_187111539
Oh wacht ik ben een perma bull, OP NAAR DE 100K!!
pi_187111607
BTC gaat de aankomende bull run richting de $100.000. Dus iedereen is nu nog ruim op tijd om in te kopen :s)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 27 mei 2019 @ 10:32:37 #269
366734 dimmak
bitcoin
pi_187111784
quote:
3s.gif Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nouja misschien is dit wel kwakkelen en zien we over enkele maanden dat BTC elke week met een paar k stijgt. :P
Dat zou inderdaad ook kunnen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_187111980
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2019 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
BTC gaat de aankomende bull run richting de $100.000. Dus iedereen is nu nog ruim op tijd om in te kopen :s)
Dit denk ik ook. Alhoewel er nog wel wat economische omstandigheden zijn om rekening mee te houden.
pi_187112033
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 10:48 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit denk ik ook. Alhoewel er nog wel wat economische omstandigheden zijn om rekening mee te houden.
BTC lijkt zich tot nu toe redelijk onafhankelijk te bewegen van economische omstandigheden. Maar wie weet wat er gebeurd bij een grote crisis idd.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187112324
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 10:48 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit denk ik ook. Alhoewel er nog wel wat economische omstandigheden zijn om rekening mee te houden.
Idd, dan gaan we meteen door naar de $1m.
pi_187112353
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:14 schreef Piva het volgende:

[..]

Idd, dan gaan we meteen door naar de $1m.
Zo kan je mijn post inderdaad ook lezen :P

Ik ben benieuwd :D
pi_187112355
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik denk dat de bodem bereikt is en dat de totale marketcap (met ups en downs) in 2019 weer fors gaat groeien.

Ik verwacht een cap van $300 miljard in oktober 2019.
Die fretten kunnen prima voorspellen zo te zien!
pi_187112365
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:15 schreef KapBak het volgende:

[..]

Zo kan je mijn post inderdaad ook lezen :P

Ik ben benieuwd :D
Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.
pi_187112501
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:16 schreef Piva het volgende:

[..]

Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.
Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187112606
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.
Dit verwacht ik ook. Wat ik vooral denk is dat bitcoin nog lang als risicovol asset gezien zal worden door en daarom bij een crisis ook gewoon geraakt wordt (alhoewel het in feite een los asset is van de economie).
  maandag 27 mei 2019 @ 11:33:47 #278
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187112608
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:16 schreef Piva het volgende:

[..]

Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.
Als het naar 0 gaat koop ik gewoon oneindig BTC.

Checkmate whales :W
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_187112618
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:33 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Als het naar 0 gaat koop ik gewoon oneindig BTC.

Checkmate whales :W
Waarom niet gewoon alle 15 miljoen dan?
pi_187112813
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit verwacht ik ook. Wat ik vooral denk is dat bitcoin nog lang als risicovol asset gezien zal worden door en daarom bij een crisis ook gewoon geraakt wordt (alhoewel het in feite een los asset is van de economie).
Het wordt zeker gezien als risicovol maar ook als een asset met een enorm hoog potentieel rendement. Je hoort vaak dat mensen op zoek zijn naar rendement en dat dat soms moeilijk te vinden is omdat veel assets al aan hun top zitten. Als rendement op de beurs niet te vinden is, en in de huizenmarkt niet, dan is bitcoin één van de volgende assets waar men naar zal kijken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187113267
Moeders zit schimmige berichten door te sturen over Marco Borsato die iets met bitcoin doet :')

Bullmarkt confirmed
pi_187113843
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
een enorm hoog potentieel rendement.
Nu nog wel. Als het op 100k staat wordt dat al veel minder.
pi_187114038
Omdat Bitcoin geen cashflow ofzo genereert kan je niet echt spreken van rendement, maar meer van under/over valued door de markt imo.
  maandag 27 mei 2019 @ 14:11:06 #284
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187114846
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:34 schreef KapBak het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon alle 15 miljoen dan?
Oneindig is meer dan 15 miljoen :{w
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 27 mei 2019 @ 14:12:20 #285
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187114872
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Moeders zit schimmige berichten door te sturen over Marco Borsato die iets met bitcoin doet :')

Bullmarkt confirmed
Dit zijn van die rare scams, zag er een paar voorbij komen die een of ander automatische trading bot adviseren. Oa met Matthijs van Nieuwkerk en die Alexander Knuppel.

Edit:

Dit is wat een maatje van me laatst doorgestuurd kreeg van zijn moeder:



[ Bericht 11% gewijzigd door TimKuik op 27-05-2019 14:17:46 ]
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_187115263
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2019 14:12 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Dit zijn van die rare scams, zag er een paar voorbij komen die een of ander automatische trading bot adviseren. Oa met Matthijs van Nieuwkerk en die Alexander Knuppel.

Edit:

Dit is wat een maatje van me laatst doorgestuurd kreeg van zijn moeder:

[ afbeelding ]
Wtf.. Maar eens vragen waar ze nu weer op heeft lopen klikken dan.
pi_187115344
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 13:02 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nu nog wel. Als het op 100k staat wordt dat al veel minder.
Uiteraard. En dan krijgen we weer een gigantische daling naar een realistisch niveau en dan begint het feestje weer opnieuw. Dat is echter voor latere zorg.

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 13:13 schreef KapBak het volgende:
Omdat Bitcoin geen cashflow ofzo genereert kan je niet echt spreken van rendement, maar meer van under/over valued door de markt imo.
Ja oke maar je begrijpt wat ik bedoel. Of je nu winst haalt uit rendement of uit waardevermeerdering maakt an sich niets uit.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 27 mei 2019 @ 14:59:07 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187115566
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Mijn Idex winsten gepakt en heb EOS aangeschaft. Koers ziet er mooi uit en verwacht een goede stijging deze week.

Kijken hoe mijn gokje uitpakt.

Voel me wel een beetje vies, EOS :r Bijna net zo erg als Trx...
EOS maanmissie gestart :o Klapt hard mee omhoog met BTC
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 mei 2019 @ 15:01:59 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187115637
EOS heeft 1 juni een announcement.

Als het niks is klapt het weer in elkaar, dus SL plaatsen imo.

Zit er ook in sinds dip van gisteren.
  maandag 27 mei 2019 @ 15:03:50 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187115673
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 15:01 schreef Kyran het volgende:
EOS heeft 1 juni een announcement.

Als het niks is klapt het weer in elkaar, dus SL plaatsen imo.

Zit er ook in sinds dip van gisteren.
Jep klopt, zet idd komende donderdag of vrijdag een SL. Even kijken hoe hoog we tot die tijd gaan komen :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 27 mei 2019 @ 15:15:25 #291
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187115911
klik om te spelen
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 27 mei 2019 @ 15:20:40 #292
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187115977
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187116365
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 14:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Uiteraard. En dan krijgen we weer een gigantische daling naar een realistisch niveau en dan begint het feestje weer opnieuw. Dat is echter voor latere zorg.
[..]

Ja oke maar je begrijpt wat ik bedoel. Of je nu winst haalt uit rendement of uit waardevermeerdering maakt an sich niets uit.
Ja eens. Volgens mij zijn we het op grote lijnen wel met elkaar eens over hoe dit asset zich gaat ontwikkelen, het is hoe dan ook een geweldig experiment :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 mei 2019 @ 17:24:30 #294
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187117626
Kom op LTC *O*

Verwacht nog minstens 5% vanaf hier als BTC zich gedraagt :P

Edit: EOS trouwens op een longterm R/S lijn nu. Kleine retrace zou niet raar zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door Evenstar op 27-05-2019 17:37:04 ]
pi_187117828
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
Kom op LTC *O*

Verwacht nog minstens 5% vanaf hier als BTC zich gedraagt :P

Edit: EOS trouwens op een longterm R/S lijn nu. Kleine retrace zou niet raar zijn.
that's my boiii !! _O_ *O*

verder ga ik mijn utnp's en icx van de handdoen, die 2 gaan helemaal niks meer doen
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 mei 2019 @ 18:10:11 #296
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187118270

LTC *O*

Nu even volhouden aub :D
  maandag 27 mei 2019 @ 18:20:47 #297
484886 TheInfamous
You heard of us...
pi_187118448
Mijn wallet ziet er als volgt uit (Binance):

BTC 33%
BNB 10%
WAVES 6,5%
XRP 12,5%
TRX 10%
VET 25% (HODLer since jan '18 :) )

Welke coins zijn eigenlijk overbodig in deze wallet, is de wallet een beetje op orde? Iemand nog suggesties?
  maandag 27 mei 2019 @ 18:29:24 #298
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187118586
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 18:20 schreef TheInfamous het volgende:
Mijn wallet ziet er als volgt uit (Binance):

BTC 33%
BNB 10%
WAVES 6,5%
XRP 12,5%
TRX 10%
VET 25% (HODLer since jan '18 :) )

Welke coins zijn eigenlijk overbodig in deze wallet, is de wallet een beetje op orde? Iemand nog suggesties?
Lijkt me een prima verdeling ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 27 mei 2019 @ 18:30:05 #299
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187118598
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
Kom op LTC *O*

Verwacht nog minstens 5% vanaf hier als BTC zich gedraagt :P

Edit: EOS trouwens op een longterm R/S lijn nu. Kleine retrace zou niet raar zijn.
Knalt nog eens 5% omhoog. Hij gaat parabolisch :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 mei 2019 @ 18:33:23 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187118648
EOS denkt fuck resistance, t00t t00t
pi_187118818
MCO gaat ook lekker jongens, de tering. Jammer dat ik dat niet zag aankomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')