Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:16 schreef Piva het volgende:
[..]
Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.
Dit verwacht ik ook. Wat ik vooral denk is dat bitcoin nog lang als risicovol asset gezien zal worden door en daarom bij een crisis ook gewoon geraakt wordt (alhoewel het in feite een los asset is van de economie).quote:Op maandag 27 mei 2019 11:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.
Als het naar 0 gaat koop ik gewoon oneindig BTC.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:16 schreef Piva het volgende:
[..]
Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.
Waarom niet gewoon alle 15 miljoen dan?quote:Op maandag 27 mei 2019 11:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als het naar 0 gaat koop ik gewoon oneindig BTC.
Checkmate whales
Het wordt zeker gezien als risicovol maar ook als een asset met een enorm hoog potentieel rendement. Je hoort vaak dat mensen op zoek zijn naar rendement en dat dat soms moeilijk te vinden is omdat veel assets al aan hun top zitten. Als rendement op de beurs niet te vinden is, en in de huizenmarkt niet, dan is bitcoin één van de volgende assets waar men naar zal kijken.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:33 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit verwacht ik ook. Wat ik vooral denk is dat bitcoin nog lang als risicovol asset gezien zal worden door en daarom bij een crisis ook gewoon geraakt wordt (alhoewel het in feite een los asset is van de economie).
Nu nog wel. Als het op 100k staat wordt dat al veel minder.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
een enorm hoog potentieel rendement.
Oneindig is meer dan 15 miljoenquote:Op maandag 27 mei 2019 11:34 schreef KapBak het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon alle 15 miljoen dan?
Dit zijn van die rare scams, zag er een paar voorbij komen die een of ander automatische trading bot adviseren. Oa met Matthijs van Nieuwkerk en die Alexander Knuppel.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Moeders zit schimmige berichten door te sturen over Marco Borsato die iets met bitcoin doet
Bullmarkt confirmed
Wtf.. Maar eens vragen waar ze nu weer op heeft lopen klikken dan.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit zijn van die rare scams, zag er een paar voorbij komen die een of ander automatische trading bot adviseren. Oa met Matthijs van Nieuwkerk en die Alexander Knuppel.
Edit:
Dit is wat een maatje van me laatst doorgestuurd kreeg van zijn moeder:
[ afbeelding ]
Uiteraard. En dan krijgen we weer een gigantische daling naar een realistisch niveau en dan begint het feestje weer opnieuw. Dat is echter voor latere zorg.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:02 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nu nog wel. Als het op 100k staat wordt dat al veel minder.
Ja oke maar je begrijpt wat ik bedoel. Of je nu winst haalt uit rendement of uit waardevermeerdering maakt an sich niets uit.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:13 schreef KapBak het volgende:
Omdat Bitcoin geen cashflow ofzo genereert kan je niet echt spreken van rendement, maar meer van under/over valued door de markt imo.
EOS maanmissie gestartquote:Op zondag 26 mei 2019 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Mijn Idex winsten gepakt en heb EOS aangeschaft. Koers ziet er mooi uit en verwacht een goede stijging deze week.
Kijken hoe mijn gokje uitpakt.
Voel me wel een beetje vies, EOSBijna net zo erg als Trx...
Jep klopt, zet idd komende donderdag of vrijdag een SL. Even kijken hoe hoog we tot die tijd gaan komenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:01 schreef Kyran het volgende:
EOS heeft 1 juni een announcement.
Als het niks is klapt het weer in elkaar, dus SL plaatsen imo.
Zit er ook in sinds dip van gisteren.
Ja eens. Volgens mij zijn we het op grote lijnen wel met elkaar eens over hoe dit asset zich gaat ontwikkelen, het is hoe dan ook een geweldig experimentquote:Op maandag 27 mei 2019 14:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan krijgen we weer een gigantische daling naar een realistisch niveau en dan begint het feestje weer opnieuw. Dat is echter voor latere zorg.
[..]
Ja oke maar je begrijpt wat ik bedoel. Of je nu winst haalt uit rendement of uit waardevermeerdering maakt an sich niets uit.
that's my boiii !!quote:Op maandag 27 mei 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
Kom op LTC![]()
Verwacht nog minstens 5% vanaf hier als BTC zich gedraagt
Edit: EOS trouwens op een longterm R/S lijn nu. Kleine retrace zou niet raar zijn.
Lijkt me een prima verdelingquote:Op maandag 27 mei 2019 18:20 schreef TheInfamous het volgende:
Mijn wallet ziet er als volgt uit (Binance):
BTC 33%
BNB 10%
WAVES 6,5%
XRP 12,5%
TRX 10%
VET 25% (HODLer since jan '18)
Welke coins zijn eigenlijk overbodig in deze wallet, is de wallet een beetje op orde? Iemand nog suggesties?
Knalt nog eens 5% omhoog. Hij gaat parabolischquote:Op maandag 27 mei 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
Kom op LTC![]()
Verwacht nog minstens 5% vanaf hier als BTC zich gedraagt
Edit: EOS trouwens op een longterm R/S lijn nu. Kleine retrace zou niet raar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |