Wat een gast.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef metallicelmo het volgende:
BSV bijna 100% omhoog ik prijs vandaag omdat, jawel, "Craig Wright has filed copyright registrations for the original Satoshi white paper and bitcoin code with the U.S. Copyright Office."
![]()
![]()
Wel grappig om te zien. Eigenlijk zijn al die shit coins gewoon de penny stocks van crypto. Precies dezelfde tactieken worden ook gebruikt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:22 schreef KapBak het volgende:
Oh god is die VeChain hype nog steeds gaande?
Meer een Arend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:30 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nou die Vechain is dan wel een soort Fyra dan
Lange weg broeder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol vechain is momenteel de enige coin die op weg is naar adoptie
Je moet specifieker zijn bij IOTA, nogal wat issues hequote:Op woensdag 22 mei 2019 10:52 schreef TimKuik het volgende:
hebben ze dat issue met tangle eindelijk kunnen tackelen?
https://explore.veforge.com/quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Je bags pumpen heet zoietsquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek heet zoiets
quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
SEAL gaat keihardquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:05 schreef KapBak het volgende:
Bestaat SEAL eigenlijk nog of is de exit scam afgerond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://coinmarketcap.com/currencies/seal-network/
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:05 schreef KapBak het volgende:
Bestaat SEAL eigenlijk nog of is de exit scam afgerond?
Oh ja dat heb je ook gedaan hoor. Dacht dat je het met een schuin oog nog wel zou volgen, dus was even nieuwsgierig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Randje v.d dood? Dnno.
Al maandje terug ofzo aangegeven hoe en wat
Wanneer gaan de Mensa broeders de bak in?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:08 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Randje v.d dood? Dnno.
Al maandje terug ofzo aangegeven hoe en wat
Volg het bijna echt 0 nog.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:09 schreef KapBak het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je ook gedaan hoor. Dacht dat je het met een schuin oog nog wel zou volgen, dus was even nieuwsgierig.
En het blijft toch een Nederlandse "onderneming" dus dat maakt het extra boeiend.
Wat zijn dat dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:10 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Volg het bijna echt 0 nog.
Meer bezig met UTK/QNT atm.
Uh... gewoon tokens.. net als SEAL ;-)quote:
Check Kyran's posts over Binance.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef ssjgoku het volgende:
Zijn hier nog nieuwe pareltjes voorbij gekomen dan al het bekende?
Zoek nog iets om in te investen
SNTR JAAAquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef ssjgoku het volgende:
QNT is ook een Idex gokje, net zoals MITx waar ik dan weer in zitquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:11 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Uh... gewoon tokens.. net als SEAL ;-)
Maar UTK ken je inmiddels toch wel? QNT is vrij nieuw
Viacoin staat op 9000 sat. Lightning Network is zo goed als klaar. Het wachten is veranderingen in de codebase wat ze door gaan voeren in de Core wallet. De Eclair (Lightning) wallet is al klaar. Heb geen idee wanneer ze dit helemaal afronden, maar VIA zou wel eens kunnen gaan pumpen bij Lightning release. Je zou nog kunnen wachten tot hij iets verder zakt, 8500 sat is buy.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef ssjgoku het volgende:
Nummer 3 qua betaalde transacties na Bitcoin en Ethereum, vind ik best hoopgevend. Het begin is er wat mij betreft, en dit gaat echt wel fors groeien in de toekomst (en dan bedoel ik niet de komende maanden, maar wel de komende jaren)quote:
Ja haha, maar het plaatje is wel gaafquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:30 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nou die Vechain is dan wel een soort Fyra dan
Bron?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Nummer 3 qua betaalde transacties na Bitcoin en Ethereum, vind ik best hoopgevend. Het begin is er wat mij betreft, en dit gaat echt wel fors groeien in de toekomst (en dan bedoel ik niet de komende maanden, maar wel de komende jaren)
Ik dacht dat je post reclame wasquote:
Minachting van de cryptohandelaar die een standaard korte termijn doelstelling heeft. Hoe durven zequote:Op woensdag 22 mei 2019 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat IOTA erg onderschat wordt. Dit team is echt next-level bezig en het komt op mij over alsof dat ook echt het doel is in plaats van het kunstmatig hoog houden van de waarde
Sunny Luquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat IOTA erg onderschat wordt. Dit team is echt next-level bezig en het komt op mij over alsof dat ook echt het doel is in plaats van het kunstmatig hoog houden van de waarde
Jaja ze gaan de boel effe flink disrupten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Nummer 3 qua betaalde transacties na Bitcoin en Ethereum, vind ik best hoopgevend. Het begin is er wat mij betreft, en dit gaat echt wel fors groeien in de toekomst (en dan bedoel ik niet de komende maanden, maar wel de komende jaren)
Nee, maar wel helpen bij adoptie. Blockchain zelf was al de disruptie, de rest is evolutiequote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja ze gaan de boel effe flink disrupten.
Deze man weet, Duitsers zijn fanatiek dus ik ben hoopgevend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Dan houden ze jou ook in de gatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |