En Bitcoin / crypto krijgt dan vast de schuldquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Klinkt als een prima verdienmodel. Zo deden ze dat ook in de tijd van World Online. Henk en Ingrid de beurs op lokken met geleend geld en een paar jaar later was het huilen geblazen.
MAKERDAO!quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je gaat margin traden zou ik dat niet in crypto gaan doen want dan kan je weleens heel hard op je bek gaan.
Hier 22 graden en weekend maatje.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:50 schreef illusions het volgende:
Zo goed is 'ie niet. Het regent tyfushard en het is ijskoud waar ik zit. En de koersen zijn ook kut.
Ben op reis, hier 7 graden en heb beloofd straks te helpen klussen (buiten), het boeit ze hier dus niet dat het regent ofzo. Gauw weg hier.quote:
op 12usdquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Wanneer moet ik SNTR verkopen
Gelist op KuCoin trouwens
MINIMAALquote:
Drugs are bad mkay?quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:09 schreef metallicelmo het volgende:
Ik vraag me nog wel eens af waarom ik niet in 2008 of 2009 van Bitcoin had gehoord. Ik kan me ook niet meer precies herinneren hoe ik er van hoorde dat het überhaupt bestond.
De ervaringsdeskundige heeft gesprokenquote:
Zou kunnen, militaire locaties werden in het verleden geblurred. Ik weet dat woensdrecht en gilze rijen nooit zichtbaar waren, nu kan ik ze wel zien op google maps alleen idd geen vliegtuigenquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:33 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom zijn er trouwens op Google Maps geen vliegtuigen te zien op JFK airport in New York laat staan geen enkele auto op de weg in de stad. Photoshoppen ze dat weg tegenwoordig?
net zoals het gat op de noordpool, de gateway naar hollow earthquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou kunnen, militaire locaties werden in het verleden geblurred. Ik weet dat woensdrecht en gilze rijen nooit zichtbaar waren, nu kan ik ze wel zien op google maps alleen idd geen vliegtuigen
Angst?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
Dat december-2017 gevoel op SNTR vandaag
HODL!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee. Lekker bijna over de kop in één dag. Nou is het wachten op de januari 2018 fase
En je had er 1000 ingestopt? Niet slecht opzich. Hoop dat het stabiel blijft.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:16 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb maar 74 miljoen SNTR blijkbaar, dacht dat het er 84 miljoen waren. Ahja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |