Ligt aan de tijdschaal en depth en nog een hoop dingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:56 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Welke chart is diten waar lijkt het op?
Had eigenlijk prijs moeten weghalen, maar anders was het onmogelijk
Edit: En nog belangrijker, zou je dit kopen, puur gebaseerd op de chart?
Wel of niet kopen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:23 schreef Kyran het volgende:
1 minuut TFUEL inderdaad
Nog nooit eerder zo'n duidelijke crash cycle gezien op de 1 minuut chart
twitter:TheCryptoconomy twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 18:37:33‼️#BCH /#bcash was hit by 51% attack from just 2 miners, https://t.co/gZNf6P1G3l & https://t.co/2gkV6KUcCt- & no one seems to be talking about it. 🤨Thread 👇🏻1/ What I've gathered from loose details:First, there was an unintentional split with the recent #BCH "upgrade." reageer retweet
Heb een kleine hoeveelheid gekocht op 186 eerder vandaag, 50% verkocht op 235, rest hou ik nog even.quote:
Vechain.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:17 schreef poebz het volgende:
[..]
Welke munt is dit en op welke exchange kan ik die kopen?
Nee, lees alles nu pas.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:00 schreef Kyran het volgende:
Nog iemand in TFUEL gestapt? Gaat lekker. Nog 25% eruit gehaald, laatste 25% rond 290 en dan ben ik er wel klaar mee voor nu.
Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestortquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:32 schreef Kyran het volgende:
Denk dat MATIC binnen nu en 2 uur een grote move omhoog/omlaag gaat maken. Denk zelf omhoog.
Ik koop nu op 298, S/L op 278, target 348
Niet mijn gaan bashen/slaan als het fout gaat
Oh boyquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestort
Beetje zonde van je fancy nieuwe badkamerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:43 schreef IrishBastard het volgende:
Nee joh, dan ga ik gewoon beetje krassen in de badkuip
Oh ja. Ik heb nog niet eens een badquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje zonde van je fancy nieuwe badkamer
Illusion heeft zich ingekochtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:18 schreef ssjgoku het volgende:
Iets raar aan de hand met SEAL... ineens krijgt het enigszins volume. oO
quote:
30 minuten later, sorry!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestort
Harvard in koffiepauze, MIT tijdens lunchpauze. Ez.quote:
Doe eens gek, kan je eens een analyze maken van UTK?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:33 schreef Kyran het volgende:
RVN
Buy 640-642
Sell 690-692
S/L 628
@:woxxel Die heeft al een flinke klap gehad, uit laten razen imo.
Edit: Deze is wel iets riskanter en daarom ook S/L niet al te ver van inkoop.
Als trend aanhoudt gaat die nu naar 920. Als die 920 doorbreekt zit volgende resistance rond 940 en daarna price discovery tijd. Wanneer gaan ze live? Kan flink dumpen natuurlijk als het "sell the news" weer eens om de hoe komt kijken. Ik vind chart in ieder geval niet heeeeeel bijzonderquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:00 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Doe eens gek, kan je eens een analyze maken van UTK?
Ze gaan soon live!
Kom hier toch even op terug. Ik neem dit terug, gewoon verkopen op aankoopprijs.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:33 schreef Kyran het volgende:
RVN
Buy 640-642
Sell 690-692
S/L 628
@:woxxel Die heeft al een flinke klap gehad, uit laten razen imo.
Edit: Deze is wel iets riskanter en daarom ook S/L niet al te ver van inkoop.
Vechain doet het toch niet zo verkeerd de laatste tijd?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:03 schreef Zakzonderballen het volgende:
Gaat Vechain nog wat doen? Grote woorden van Sunny lijken steeds meer gebasseerd op gebakken lucht,helaas.
Het slaat toch ook nergens op? Waarom zou een coin van 0,00001 dollar procentueel harder gaan stijgen dan één van 1 dollar? Leuk voor je dat je een klappertje hebt gemaakt met Verge, maar dit is (voor mij althans) niet voldoende om je gelijk te halen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zei ik meer dan een jaar geleden ook, een aantal hier maakte mij daarom belachelijk. Koop goedkope coins zodat je er een groot aantal hebt, als het dan al naar 1 cent komt maak je mooi winst. Toen vertelde geloof ik Nattekrant dat dit nergens op sloeg blablabla, heerlijk als mensen hun ongelijk krijgen.
Ik ben ingestapt, maar een paar weken later weer uitgestapt om in BNB te gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:48 schreef Syphixx het volgende:
Ik ben vermoedelijk de enige die niet ingestapt is/heeft bij SNTR ?
verder zeer tevreden met LTC, hopelijk overtreft hij dit of volgend jaar de ATH van 360
quote:Op zondag 26 mei 2019 12:10 schreef Blik het volgende:
Over TRX. Justin Sun doet een announcement van een mogelijke announcement met 70% slagingskans
En de koers stijgt direct 5%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |