quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:19 schreef Kyran het volgende:
Hoppa, even 100 miljoen aan Tether gedrukt, pompen die handel.
twitter:BTC_JackSparrow twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 19:17:14You all saw the $100M TetherUS print? https://t.co/sKqiihv7boIt's incorrect.Explorer does not lie.TetherUS issuer address changed on the 24'th of April.That day $300M was granted by the new issuance address, nothing has been granted since then. https://t.co/ILKNbIsy5Y reageer retweet
Mensen zoals ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat komt doordat mensen zoals jij de hele tijd in tether zaten. Zolang mensen die coin blijven kopen gaat dit nog wel door.
Dit gebeurt uiteindelijk met BTC. Omdat de waarde wordt bepaald door waardeloze ether, steeds meer.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat dat nog niet gruwelijk hard in elkaar gestort is, de tering zeg.
Ligt aan de tijdschaal en depth en nog een hoop dingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:56 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Welke chart is diten waar lijkt het op?
Had eigenlijk prijs moeten weghalen, maar anders was het onmogelijk
Edit: En nog belangrijker, zou je dit kopen, puur gebaseerd op de chart?
Wel of niet kopen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:23 schreef Kyran het volgende:
1 minuut TFUEL inderdaad
Nog nooit eerder zo'n duidelijke crash cycle gezien op de 1 minuut chart
twitter:TheCryptoconomy twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 18:37:33‼️#BCH /#bcash was hit by 51% attack from just 2 miners, https://t.co/gZNf6P1G3l & https://t.co/2gkV6KUcCt- & no one seems to be talking about it. 🤨Thread 👇🏻1/ What I've gathered from loose details:First, there was an unintentional split with the recent #BCH "upgrade." reageer retweet
Heb een kleine hoeveelheid gekocht op 186 eerder vandaag, 50% verkocht op 235, rest hou ik nog even.quote:
Vechain.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:17 schreef poebz het volgende:
[..]
Welke munt is dit en op welke exchange kan ik die kopen?
Nee, lees alles nu pas.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:00 schreef Kyran het volgende:
Nog iemand in TFUEL gestapt? Gaat lekker. Nog 25% eruit gehaald, laatste 25% rond 290 en dan ben ik er wel klaar mee voor nu.
Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestortquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:32 schreef Kyran het volgende:
Denk dat MATIC binnen nu en 2 uur een grote move omhoog/omlaag gaat maken. Denk zelf omhoog.
Ik koop nu op 298, S/L op 278, target 348
Niet mijn gaan bashen/slaan als het fout gaat
Oh boyquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestort
Beetje zonde van je fancy nieuwe badkamerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:43 schreef IrishBastard het volgende:
Nee joh, dan ga ik gewoon beetje krassen in de badkuip
Oh ja. Ik heb nog niet eens een badquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje zonde van je fancy nieuwe badkamer
Illusion heeft zich ingekochtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:18 schreef ssjgoku het volgende:
Iets raar aan de hand met SEAL... ineens krijgt het enigszins volume. oO
quote:
30 minuten later, sorry!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Derde hypotheek afgesloten en volledig in MATIC gestort
Harvard in koffiepauze, MIT tijdens lunchpauze. Ez.quote:
Doe eens gek, kan je eens een analyze maken van UTK?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:33 schreef Kyran het volgende:
RVN
Buy 640-642
Sell 690-692
S/L 628
@:woxxel Die heeft al een flinke klap gehad, uit laten razen imo.
Edit: Deze is wel iets riskanter en daarom ook S/L niet al te ver van inkoop.
Als trend aanhoudt gaat die nu naar 920. Als die 920 doorbreekt zit volgende resistance rond 940 en daarna price discovery tijd. Wanneer gaan ze live? Kan flink dumpen natuurlijk als het "sell the news" weer eens om de hoe komt kijken. Ik vind chart in ieder geval niet heeeeeel bijzonderquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:00 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Doe eens gek, kan je eens een analyze maken van UTK?
Ze gaan soon live!
Kom hier toch even op terug. Ik neem dit terug, gewoon verkopen op aankoopprijs.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:33 schreef Kyran het volgende:
RVN
Buy 640-642
Sell 690-692
S/L 628
@:woxxel Die heeft al een flinke klap gehad, uit laten razen imo.
Edit: Deze is wel iets riskanter en daarom ook S/L niet al te ver van inkoop.
Vechain doet het toch niet zo verkeerd de laatste tijd?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:03 schreef Zakzonderballen het volgende:
Gaat Vechain nog wat doen? Grote woorden van Sunny lijken steeds meer gebasseerd op gebakken lucht,helaas.
Het slaat toch ook nergens op? Waarom zou een coin van 0,00001 dollar procentueel harder gaan stijgen dan één van 1 dollar? Leuk voor je dat je een klappertje hebt gemaakt met Verge, maar dit is (voor mij althans) niet voldoende om je gelijk te halen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zei ik meer dan een jaar geleden ook, een aantal hier maakte mij daarom belachelijk. Koop goedkope coins zodat je er een groot aantal hebt, als het dan al naar 1 cent komt maak je mooi winst. Toen vertelde geloof ik Nattekrant dat dit nergens op sloeg blablabla, heerlijk als mensen hun ongelijk krijgen.
Ik ben ingestapt, maar een paar weken later weer uitgestapt om in BNB te gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:48 schreef Syphixx het volgende:
Ik ben vermoedelijk de enige die niet ingestapt is/heeft bij SNTR ?
verder zeer tevreden met LTC, hopelijk overtreft hij dit of volgend jaar de ATH van 360
quote:Op zondag 26 mei 2019 12:10 schreef Blik het volgende:
Over TRX. Justin Sun doet een announcement van een mogelijke announcement met 70% slagingskans
En de koers stijgt direct 5%
Ik doe ook maar wat joh.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nooit op mijn tips vertrouwen, ik rommel maar wat aan.
Nouja misschien is dit wel kwakkelen en zien we over enkele maanden dat BTC elke week met een paar k stijgt.quote:Op maandag 27 mei 2019 07:28 schreef dimmak het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat BTC door zou kwakkelen richting de halving. Het ziet er nu anders uit.
Of er komt nu weer een drop naar 5k.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja misschien is dit wel kwakkelen en zien we over enkele maanden dat BTC elke week met een paar k stijgt.
Dat zou inderdaad ook kunnen.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja misschien is dit wel kwakkelen en zien we over enkele maanden dat BTC elke week met een paar k stijgt.
Dit denk ik ook. Alhoewel er nog wel wat economische omstandigheden zijn om rekening mee te houden.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
BTC gaat de aankomende bull run richting de $100.000. Dus iedereen is nu nog ruim op tijd om in te kopen
BTC lijkt zich tot nu toe redelijk onafhankelijk te bewegen van economische omstandigheden. Maar wie weet wat er gebeurd bij een grote crisis idd.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:48 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Alhoewel er nog wel wat economische omstandigheden zijn om rekening mee te houden.
Idd, dan gaan we meteen door naar de $1m.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:48 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Alhoewel er nog wel wat economische omstandigheden zijn om rekening mee te houden.
Zo kan je mijn post inderdaad ook lezenquote:Op maandag 27 mei 2019 11:14 schreef Piva het volgende:
[..]
Idd, dan gaan we meteen door naar de $1m.
Die fretten kunnen prima voorspellen zo te zien!quote:Op donderdag 13 december 2018 11:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik denk dat de bodem bereikt is en dat de totale marketcap (met ups en downs) in 2019 weer fors gaat groeien.
Ik verwacht een cap van $300 miljard in oktober 2019.
Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:15 schreef KapBak het volgende:
[..]
Zo kan je mijn post inderdaad ook lezen
Ik ben benieuwd
Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:16 schreef Piva het volgende:
[..]
Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.
Dit verwacht ik ook. Wat ik vooral denk is dat bitcoin nog lang als risicovol asset gezien zal worden door en daarom bij een crisis ook gewoon geraakt wordt (alhoewel het in feite een los asset is van de economie).quote:Op maandag 27 mei 2019 11:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.
Als het naar 0 gaat koop ik gewoon oneindig BTC.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:16 schreef Piva het volgende:
[..]
Geen idee hoor, of we gaan gewoon echt naar nul. Iedereen verkoopt zijn bitcoin om nog wat brood te kunnen kopen.
Waarom niet gewoon alle 15 miljoen dan?quote:Op maandag 27 mei 2019 11:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als het naar 0 gaat koop ik gewoon oneindig BTC.
Checkmate whales
Het wordt zeker gezien als risicovol maar ook als een asset met een enorm hoog potentieel rendement. Je hoort vaak dat mensen op zoek zijn naar rendement en dat dat soms moeilijk te vinden is omdat veel assets al aan hun top zitten. Als rendement op de beurs niet te vinden is, en in de huizenmarkt niet, dan is bitcoin één van de volgende assets waar men naar zal kijken.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:33 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit verwacht ik ook. Wat ik vooral denk is dat bitcoin nog lang als risicovol asset gezien zal worden door en daarom bij een crisis ook gewoon geraakt wordt (alhoewel het in feite een los asset is van de economie).
Nu nog wel. Als het op 100k staat wordt dat al veel minder.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
een enorm hoog potentieel rendement.
Oneindig is meer dan 15 miljoenquote:Op maandag 27 mei 2019 11:34 schreef KapBak het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon alle 15 miljoen dan?
Dit zijn van die rare scams, zag er een paar voorbij komen die een of ander automatische trading bot adviseren. Oa met Matthijs van Nieuwkerk en die Alexander Knuppel.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Moeders zit schimmige berichten door te sturen over Marco Borsato die iets met bitcoin doet
Bullmarkt confirmed
Wtf.. Maar eens vragen waar ze nu weer op heeft lopen klikken dan.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit zijn van die rare scams, zag er een paar voorbij komen die een of ander automatische trading bot adviseren. Oa met Matthijs van Nieuwkerk en die Alexander Knuppel.
Edit:
Dit is wat een maatje van me laatst doorgestuurd kreeg van zijn moeder:
[ afbeelding ]
Uiteraard. En dan krijgen we weer een gigantische daling naar een realistisch niveau en dan begint het feestje weer opnieuw. Dat is echter voor latere zorg.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:02 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nu nog wel. Als het op 100k staat wordt dat al veel minder.
Ja oke maar je begrijpt wat ik bedoel. Of je nu winst haalt uit rendement of uit waardevermeerdering maakt an sich niets uit.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:13 schreef KapBak het volgende:
Omdat Bitcoin geen cashflow ofzo genereert kan je niet echt spreken van rendement, maar meer van under/over valued door de markt imo.
EOS maanmissie gestartquote:Op zondag 26 mei 2019 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Mijn Idex winsten gepakt en heb EOS aangeschaft. Koers ziet er mooi uit en verwacht een goede stijging deze week.
Kijken hoe mijn gokje uitpakt.
Voel me wel een beetje vies, EOSBijna net zo erg als Trx...
Jep klopt, zet idd komende donderdag of vrijdag een SL. Even kijken hoe hoog we tot die tijd gaan komenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:01 schreef Kyran het volgende:
EOS heeft 1 juni een announcement.
Als het niks is klapt het weer in elkaar, dus SL plaatsen imo.
Zit er ook in sinds dip van gisteren.
Ja eens. Volgens mij zijn we het op grote lijnen wel met elkaar eens over hoe dit asset zich gaat ontwikkelen, het is hoe dan ook een geweldig experimentquote:Op maandag 27 mei 2019 14:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan krijgen we weer een gigantische daling naar een realistisch niveau en dan begint het feestje weer opnieuw. Dat is echter voor latere zorg.
[..]
Ja oke maar je begrijpt wat ik bedoel. Of je nu winst haalt uit rendement of uit waardevermeerdering maakt an sich niets uit.
that's my boiii !!quote:Op maandag 27 mei 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
Kom op LTC![]()
Verwacht nog minstens 5% vanaf hier als BTC zich gedraagt
Edit: EOS trouwens op een longterm R/S lijn nu. Kleine retrace zou niet raar zijn.
Lijkt me een prima verdelingquote:Op maandag 27 mei 2019 18:20 schreef TheInfamous het volgende:
Mijn wallet ziet er als volgt uit (Binance):
BTC 33%
BNB 10%
WAVES 6,5%
XRP 12,5%
TRX 10%
VET 25% (HODLer since jan '18)
Welke coins zijn eigenlijk overbodig in deze wallet, is de wallet een beetje op orde? Iemand nog suggesties?
Knalt nog eens 5% omhoog. Hij gaat parabolischquote:Op maandag 27 mei 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
Kom op LTC![]()
Verwacht nog minstens 5% vanaf hier als BTC zich gedraagt
Edit: EOS trouwens op een longterm R/S lijn nu. Kleine retrace zou niet raar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |