Het leven van de gemiddelde vrouw is denk ik makkelijker dan van de gemiddelde man.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, weet ik niet. Dit is toch een beetje op het leven op easy mode spelen.
En ligt ook een beetje aan de invulling van je leven natuurlijk.
Ik heb het idee dat als je als vrouw serieus genomen wil worden door mannen dat je daar veel harder voor moet knokken, dan mening man denkt. Zeker als iemand die zelfstandig wil zijn. Maar goed. Wederom, is maar net wat je met je leven wil.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het leven van de gemiddelde vrouw is denk ik makkelijker dan van de gemiddelde man.
Als vrouw is het elleen wel moeilijker om uit te blinken op carrieregebied.
Hosti OP beste OPquote:Op maandag 20 mei 2019 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met mate)
o Speciaalbier
o Minder gejank
Ben sowieso de beste. Dat moge duidelijk zijn.quote:
Doe je ook snel.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, weer in NL. Nu wachten op de trein.
Ik mis de cevapcici en burek nu al.
Wat? In Eindhoven zijn of t eten missenquote:
Nu met OV naar huis? Of auto?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? In Eindhoven zijn of t eten missen.
Nee hoor. Ging op de heenweg ook goedquote:
Kinderen maken nou eenmaal een bendequote:Op maandag 20 mei 2019 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Moest vooral een beetje huilen om de bank.
Is schattig toch.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinderen maken nou eenmaal een bende
Mijn moeder had me flinke tikken gegeven als ik dit had gedaan, die was al mad toen ik een sticker van 2cm op het behang geplakt had.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinderen maken nou eenmaal een bende
Terecht. Weet je hoe duur fatsoenlijk behang isquote:Op maandag 20 mei 2019 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder had me flinke tikken gegeven als ik dit had gedaan, die was al mad toen ik een sticker van 2cm op het behang geplakt had.
Hoezo? Heenweg ook gedaan. Lekker chill serietje kijken, beetje snacken.quote:
Misschien ligt het gewoon aan mij. Vorige week 3x met de trein. 1 trein vertraging van 15 minuten en 1 trein uitgevallen.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ging op de heenweg ook goed. Heb sowieso goed treinkarma over t algemeen.
Daarnaast, voor wat ik voor de shuttle en de trein betaal (retour) kom ik niet van Zeeland naar Eindhoven en terug incl. parkeren van de auto voor een week.
Niet echt gelukkig.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. Weet je hoe duur fatsoenlijk behang is.
Slecht treinkarma.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan mij. Vorige week 3x met de trein. 1 trein vertraging van 15 minuten en 1 trein uitgevallen.
Fair enough. Zelf ook nooit zo veel problemen mee. Maar als ik van vakantie terug kom wil ik zo snel mogelijk thuis zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Heenweg ook gedaan. Lekker chill serietje kijken, beetje snacken.
Zeeland en zo snel mogelijk gaan niet samen.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fair enough. Zelf ook nooit zo veel problemen mee. Maar als ik van vakantie terug kom wil ik zo snel mogelijk thuis zijn.
Omdat ik altijd negatief over het OV praat. Verdiende loon zou je zeggen. Maar zo komt het nooit goed natuurlijk.quote:
Groetjes aan Lilian.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:51 schreef Samzz het volgende:
Enige nadeel is dat er mensen naast je zitten. Lilian is op zoek naar Rick hoor ik net.
Het was best een coole sticker. Van een lachende zon met een zonnebril op, vond ik goed passen bij het strandbehang in mijn slaapkamer.quote:
Je moet je eigen instelling veranderenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik altijd negatief over het OV praat. Verdiende loon zou je zeggen. Maar zo komt het nooit goed natuurlijk.
Dat zeg ik niet. Maar je weet toch gewoon dat het gebeurt... Gewoon geen dure bank aanschaffenquote:
Je weet toch gewoon dat kinderen dat doen....quote:Op maandag 20 mei 2019 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder had me flinke tikken gegeven als ik dit had gedaan, die was al mad toen ik een sticker van 2cm op het behang geplakt had.
I know. Daarom wil ik geen kinderen. Ik kan met dat soort gedrag niet omgaan.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar je weet toch gewoon dat het gebeurt... Gewoon geen dure bank aanschaffen
[..]
Je weet toch gewoon dat kinderen dat doen....Alsof die snappen hoe geld enzo werkt op jonge leeftijd....Tuurlijk moet je ze dat leren enzo, maar het is niet alsof je het ook 100% kan voorkomen
Positiever dan wij stapte niemand in de trein dus dat is bullpoepquote:Op maandag 20 mei 2019 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet je eigen instelling veranderen.
Omgaan met kleine tegenslagen is ook onderdeel van het opbouwen van treinkarma.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Positiever dan wij stapte niemand in de trein dus dat is bullpoep
Dat hangt ook sterk van het traject af.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan mij. Vorige week 3x met de trein. 1 trein vertraging van 15 minuten en 1 trein uitgevallen.
Slim. Vriendin van mij die ook redelijk zo was heeft toen ze zwanger werd (ongelukje) het allemaal laten varen zo van, het is nu eenmaal zo... Wel goede instelling en dat merk je ook heel erg nu. Stuk meer ontspannen dan eerst. Ik heb die instelling ook wel, maar ik heb mijn eigen redenen om geen kinderen te willenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Daarom wil ik geen kinderen. Ik kan met dat soort gedrag niet omgaan.
*proest*quote:Op maandag 20 mei 2019 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omgaan met kleine tegenslagen is ook onderdeel van het opbouwen van treinkarma.
Ik hoop het. Voor nu struinen ze lekker op het strand met mijn vader en moeder.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hondjes zullen wel een gat in de lucht springen van blijdschap als ze Samzz weer zien.
Ja dan heb je geen keuze idd. Behalve m'n interieur heb ik ook wel meer redenen om geen kinderen te willenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Slim. Vriendin van mij die ook redelijk zo was heeft toen ze zwanger werd (ongelukje) het allemaal laten varen zo van, het is nu eenmaal zo... Wel goede instelling en dat merk je ook heel erg nu. Stuk meer ontspannen dan eerst. Ik heb die instelling ook wel, maar ik heb mijn eigen redenen om geen kinderen te willen
Ik 100% welquote:Op maandag 20 mei 2019 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben op zich wel geduldig, maar vrees soms of ik niet te lui ben om moeder te zijn.
Vond het wel mooi om te zien dat ze zelf ook doorhad van joh....Kinderen zijn nu eenmaal onvoorspelbaar dus laat ik dat maar accepteren. Heb het idee dat een andere vriendin die er wat minder tegen kan er ook zelf erg gestrest van wordt en dan dan leef je ook opeens heel anders ofzo...quote:Op maandag 20 mei 2019 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan heb je geen keuze idd. Behalve m'n interieur heb ik ook wel meer redenen om geen kinderen te willen.
Blije hondjesquote:Op maandag 20 mei 2019 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hondjes zullen wel een gat in de lucht springen van blijdschap als ze Samzz weer zien.
Dat lijkt me wel lastig. Stress krijgen van je eigen kinderen. Je doet ze niet even weg.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Vond het wel mooi om te zien dat ze zelf ook doorhad van joh....Kinderen zijn nu eenmaal onvoorspelbaar dus laat ik dat maar accepteren. Heb het idee dat een andere vriendin die er wat minder tegen kan er ook zelf erg gestrest van wordt en dan dan leef je ook opeens heel anders ofzo...
Gewoon een kleedje eroverheen gooien.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel lastig. Stress krijgen van je eigen kinderen. Je doet ze niet even weg.
Of opsluiten in de kelder.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een kleedje eroverheen gooien.
Jij woont al te lang bij België in de buurtquote:
En dan je loodzware koffietafel er op?quote:Op maandag 20 mei 2019 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een kleedje eroverheen gooien.
Dit kloptquote:Op maandag 20 mei 2019 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij woont al te lang bij België in de buurt
quote:Op maandag 20 mei 2019 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben op zich wel geduldig, maar vrees soms of ik niet te lui ben om moeder te zijn.
Hondje van C.E moest even wennen maar uiteindelijk ben ik compleet ondergekwijldquote:Op maandag 20 mei 2019 16:28 schreef Samzz het volgende:
Nog een paar uur en dan m'n mannen weer knuffelen.
Aww, gewoon omkopen met snoepjes tochquote:Op maandag 20 mei 2019 16:36 schreef Samzz het volgende:
Mier kon nog wel eens boos/beledigd zijn omdat ik m een week 'alleen' heb gelaten.
Ben benieuwd.
CE?quote:Op maandag 20 mei 2019 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hondje van C.E moest even wennen maar uiteindelijk ben ik compleet ondergekwijldheerlijk als dieren uiteindelijk zo blij zijn
Is dit een algemene opmerking of doel je ergens specifiek op?quote:
Hij weet vast wel waar het over gaat.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit een algemene opmerking of doel je ergens specifiek op?
Hij is weer onaardig aan het doen ergens anders.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit een algemene opmerking of doel je ergens specifiek op?
En dan een foto maken waarbij je aantoont t wel grappig te vinden.quote:
O dearquote:Op maandag 20 mei 2019 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is weer onaardig aan het doen ergens anders.
Niemand zou een C&A vest moeten dragen.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij weet vast wel waar het over gaat.
Laatste tijd heeft die ook zoveel vrouwen over de vloer. Ook lastig voor dat hondje.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hondje van C.E moest even wennen maar uiteindelijk ben ik compleet ondergekwijldheerlijk als dieren uiteindelijk zo blij zijn
Ik moest lachenquote:
Nou ja ik overdrijf licht.quote:
Werken in jouw fabriek vrouwen?quote:Op maandag 20 mei 2019 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wijdbeens rondstampen omdat die ballen zoveel plek in beslag nemen
Ik heb geen idee want heb nog nooit in een mannenomgeving gewerkt.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja ik overdrijf licht.
Maar iedereen die dit type heeft meegemaakt weet wat ik bedoel.
Overal ja op zeggen maar niet doen. Erg bang zijn de leiding te verliezen en daarvoor nietszeggende vergaderingen te organiseren. Etc..
Vraag Dino maar, die heeft er nu een zitten.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want heb nog nooit in een mannenomgeving gewerkt.
Maar het klinkt wel ergerlijk zo.
Kwam je vrouw nog tegen in Eager Eagles vol. 5quote:Op maandag 20 mei 2019 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij werkt toch bij een seksblaadjes drukker?
Lekker traditoneelquote:Op maandag 20 mei 2019 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op kantoor vooral. De schoonmaaksters zijn van een extern bedrijf.
Je werkt toch niet bij die tabaksfabriek in boz?quote:Op maandag 20 mei 2019 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker de hele dag chillen in de airco, terwijl de mannen mogen zweten en vies worden.
Nee?quote:Op maandag 20 mei 2019 17:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Je werkt toch niet bij die tabaksfabriek in boz?
Herkenbaarquote:Op maandag 20 mei 2019 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen gaan vaak overcompenseren om serieus genomen te worden zakelijk.
En dat is zo jammer want dat maakt het zo tenenkrommend weerzinwekkend.
Dit zijn de types dames die steevast "de koningin" genoemd worden in vnl mannenomgevingen.
Zo'n geëmancipeerd trutje die haar plaats niet kent tussen de big boys?quote:Op maandag 20 mei 2019 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen gaan vaak overcompenseren om serieus genomen te worden zakelijk.
En dat is zo jammer want dat maakt het zo tenenkrommend weerzinwekkend.
Dit zijn de types dames die steevast "de koningin" genoemd worden in vnl mannenomgevingen.
Jij bent af.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zo'n geëmancipeerd trutje die haar plaats niet kent tussen de big boys?
Spannend he, treinenquote:Op maandag 20 mei 2019 17:44 schreef Samzz het volgende:
Er is iemand hardop aan het zingen in de trein. En het klinkt niet zo goed.
Je doet er langer over om met de trein naar huis te gaan dan de rest van de reis.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:44 schreef Samzz het volgende:
Er is iemand hardop aan het zingen in de trein. En het klinkt niet zo goed.
quote:Op maandag 20 mei 2019 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je doet er langer over om met de trein naar huis te gaan dan de rest van de reis.
En het kaartje bij Wizzair was vast ook nog eens goedkoperquote:Op maandag 20 mei 2019 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je doet er langer over om met de trein naar huis te gaan dan de rest van de reis.
Half om half. Vliegtuig 2,5 uur, trein 2,5 uur.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ongeveer zoiets als een pik in je reet.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben nog altijd benieuwd hoe een horzelsteek voelt
Ja wel begrijpelijk. Geen idee welke vrouwen nu wel of niet weer bij het ontbijt zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste tijd heeft die ook zoveel vrouwen over de vloer. Ook lastig voor dat hondje.
Laatst zat je nog te pochen over je anaal ervaringen.quote:
Weet je meteen dat ie liegtquote:Op maandag 20 mei 2019 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laatst zat je nog te pochen over je anaal ervaringen.
Vastwel, prijzen voor de trein zijn echt idioot hoog en die voor vliegen idioot laag voor bepaalde vluchten.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:53 schreef MCH het volgende:
[..]
En het kaartje bij Wizzair was vast ook nog eens goedkoper
Nicequote:Op maandag 20 mei 2019 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit geven en nemen maar in deze kwestie uitsluitend gevenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nooit een Adotje gedaan met je vrouwtje?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit geven en nemen maar in deze kwestie uitsluitend geven
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit een Adotje gedaan met je vrouwtje?
Ben jij degene die daar over mag oordelen?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
Saaiquote:Op maandag 20 mei 2019 18:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit geven en nemen maar in deze kwestie uitsluitend geven
Via spoordeel wel een leuke deal gescoord. Maar de trein is idd duur.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vastwel, prijzen voor de trein zijn echt idioot hoog en die voor vliegen idioot laag voor bepaalde vluchten.
Haha dat vraagt men bij jou bij elke vraag die je stelt af.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
Denk dat je geweldige orgasmes bent misgelopenquote:
Ik ook, eerst effe opwarmen met een buttplug hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen bij een voorbinddildo.
Ken je klassiekersquote:Op maandag 20 mei 2019 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat vraagt men bij jou bij elke vraag die je stelt af.
Zo uitgebreid hoeft het niet meteen.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen bij een voorbinddildo. Zou me denk ik al schamen voor hij uit het nachtkastje zou komen. #preuts
Gewoon zorgen voor korte, ronde nagels, dan kom je al ver.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen bij een voorbinddildo. Zou me denk ik al schamen voor hij uit het nachtkastje zou komen. #preuts
Doe je ook handschoentjes aan?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor korte, ronde nagels, dan kom je al ver.
Haha, als je het als een doktersbezoek beschouwd wordt het er niet geiler op tochquote:Op maandag 20 mei 2019 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, dat doet de dokter toch ook.
Ah een kennerquote:Op maandag 20 mei 2019 18:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor korte, ronde nagels, dan kom je al ver.
Beetje rollenspel tochquote:Op maandag 20 mei 2019 18:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, als je het als een doktersbezoek beschouwd wordt het er niet geiler op toch
'Zuster, wat doet u nu?'quote:Op maandag 20 mei 2019 18:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, als je het als een doktersbezoek beschouwd wordt het er niet geiler op toch
Hmm, niet zo mijn ding. Ooit eens iemand gedate die daar te hard op gingquote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pas maar op, anders heb je een Samuel24 situatie waarin hij op je poept.
Wait whutquote:Op maandag 20 mei 2019 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pas maar op, anders heb je een Samuel24 situatie waarin hij op je poept.
Zou je een Arcee pakje aandoen?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, niet zo mijn ding. Ooit eens iemand gedate die daar te hard op ging
In SEX is een topic over genante seksuele ervaringen.quote:
Hmm, niet echt mijn ding.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou je een Arcee pakje aandoen?![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou je een Arcee pakje aandoen?![]()
[ afbeelding ]
Was het buitenseks of zo?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In SEX is een topic over genante seksuele ervaringen.
Samuel24 postte daar dat hij seks had met een vent die erg ruw was met zijn lange nagels in zijn anus. Uiteindelijk poepte hij op hem en moest die jongen onder de poep terugfietsen.
Lange nagels is sowieso een no goquote:Op maandag 20 mei 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samuel24 postte daar dat hij seks had met een vent die erg ruw was met zijn lange nagels in zijn anus. Uiteindelijk poepte hij op hem en moest die jongen onder de poep terugfietsen.
Dat werkt bij een ielig ventje zoals koffiemeneer maar niet als er een normale gast op je ligt toch terwijl jij op je buik ligtquote:Op maandag 20 mei 2019 18:42 schreef Debsterr het volgende:
Echt, als het pijn doet heb je 3 seconden om er mee te kappen en doe je dat niet, dan hoek ik je er wel af.
En ik hoef niet te vertellen dat je dat goed voelt.
quote:Op maandag 20 mei 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat werkt bij een ielig ventje zoals koffiemeneer maar niet als er een normale gast op je ligt toch terwijl jij op je buik ligt
Ik heb er toch nog een ontopic vraag uit weten te persenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een auto dacht ik.
SEX / Gênantste sekservaring
Dank je.quote:
Nee, op een ander gebied, waar ik hem een dm voor heb gestuurd.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Want je denkt dat hij expert is op dit gebied?
Want anders eet je elke dag rode soep met mediterraanse bol?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een vrouw nodig die voor me kookt.
Oei, nu heb je het gedaan hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een vrouw nodig die voor me kookt.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Want anders eet je elke dag rode soep met mediterraanse bol?
Man mag ook, zo lang die maar niet bij mij in bed slaapt.quote:
?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:02 schreef MissMSX het volgende:
Wat is dat toch met mannen en hun angst voor andere mannen
air heeft dit niet?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:02 schreef MissMSX het volgende:
Oei je maakt het niet beterquote:Op maandag 20 mei 2019 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
[..]
Man mag ook, zo lang die maar niet bij mij in bed slaapt.
Dat ies natoerrrrquote:Op maandag 20 mei 2019 19:02 schreef MissMSX het volgende:
Vinniie heeft gewoon een vriendin hoor, je bent duidelijk niet up to datequote:Op maandag 20 mei 2019 19:04 schreef MissMSX het volgende:
Ieuw, straks gaat hij aan me zitten!!!1112!!
Geen vrouw weten te strikken, maar wel denken dat elke man je wil
Homo's zijn makkelijkerquote:Op maandag 20 mei 2019 19:04 schreef MissMSX het volgende:
Gaat ie lekker...quote:Op maandag 20 mei 2019 19:04 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2019 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
Zou miss jaloers zijn dat er meer mannen bij Air in bed liggen dan bij haar?
Beetje gay is okay.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Homo's zijn makkelijker
Aantal vrouwen dat mij wilde is op de vingers van 1 hand te tellen.
Aantal mannen niet meer
Nog leuke rellen?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks chatten met de SP.
Hopelijk leuker dan gisteren met GL.
Niet dat ik zag.quote:
Dit doet echt elke policitusquote:Op maandag 20 mei 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik zag.
Was wat commentaar op dat die gasten moeilijke vragen uit de weg gingen en op andere vragen maar vaagjes antwoord gaven.
Laat ik het zo zeggen: als je twijfelde, ben je hierdoor niet overgehaald.
Ah. Beetje zoals verwacht dan.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik zag.
Was wat commentaar op dat die gasten moeilijke vragen uit de weg gingen en op andere vragen maar vaagjes antwoord gaven.
Laat ik het zo zeggen: als je twijfelde, ben je hierdoor niet overgehaald.
Poepte hij toevallig op het fietszadel van die jongen?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opeens hebben ze geen moeite meer om consent te begrijpen.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:04 schreef MissMSX het volgende:
Heb jij in je leven ook veel last gehad van airwinnetjes die dachten dat ze jou wel ff hetero konden maken?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Opeens hebben ze geen moeite meer om consent te begrijpen.
Airwin zou dat nooit denken, maar heb wel gemerkt dat er mannen zijn die het niet zo serieus nemen nee.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij in je leven ook veel last gehad van airwinnetjes die dachten dat ze jou wel ff hetero konden maken?
Maar in de kerk zijn ze ook gekuister dus als mannen weten dat je met iemand gaat doen ze zoiets nietquote:Op maandag 20 mei 2019 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dat echt nooit meer gehad sinds ik me niet romantisch benaderbaar opstel.
Dat is wel zo. Ook zijn de meeste mannen daar 60+.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar in de kerk zijn ze ook gekuister dus als mannen weten dat je met iemand gaat doen ze zoiets niet
Dat zou je wel denken hè?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niks.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Ook zijn de meeste mannen daar 60+.
Help jij even Air's reputatie om zeep.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Airwin zou dat nooit denken, maar heb wel gemerkt dat er mannen zijn die het niet zo serieus nemen nee.
Jammerquote:Op maandag 20 mei 2019 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dat echt nooit meer gehad sinds ik me niet romantisch benaderbaar opstel.
Denk dat het meer de 'wat als?' vraag is die in het ene geval wel problematisch is, en in het andere nietquote:Op maandag 20 mei 2019 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huhquote:Op maandag 20 mei 2019 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat het meer de 'wat als?' vraag is die in het ene geval wel problematisch is, en in het andere niet
Dan moet je iets verder teruglezen. Daar wordt de vergelijking voor je gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Snap niet welke vergelijking je nu precies maakt. Wat als wat?
Gentleman ben je ook.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je iets verder teruglezen. Daar wordt de vergelijking voor je gemaakt.
Wat als een man aan me zit versus wat als een vrouw aan me zit?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je iets verder teruglezen. Daar wordt de vergelijking voor je gemaakt.
Geef jij anders even je verklaring waarom kerels meer een probleem hebben met naast een andere kerel liggen dan naast een vrouw. En nee, vrouwen zagen ook hele bossen om. En die jatten je dekens ook nog eens. Dus dat is het niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat als een man aan me zit versus wat als een vrouw aan me zit?
't Is patatquote:Op maandag 20 mei 2019 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
NWS / Frituur Basic Frit opent naast fitnessketen Basic-Fit
Waarom zou je naast een kerel liggen?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef jij anders even je verklaring waarom kerels meer een probleem hebben met naast een andere kerel liggen dan naast een vrouw. En nee, vrouwen zagen ook hele bossen om. En die jatten je dekens ook nog eens. Dus dat is het niet.
Ik ben geen man.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef jij anders even je verklaring waarom kerels meer een probleem hebben met naast een andere kerel liggen dan naast een vrouw. En nee, vrouwen zagen ook hele bossen om. En die jatten je dekens ook nog eens. Dus dat is het niet.
quote:Op maandag 20 mei 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat werkt bij een ielig ventje zoals koffiemeneer maar niet als er een normale gast op je ligt toch terwijl jij op je buik ligt
Als hij graag met een heel hoog stemmetje wil pratenquote:
Ja dat is zoquote:Op maandag 20 mei 2019 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als hij graag met een heel hoog stemmetje wil pratenmaar voorlopig durft hij niet eens mensen te benaderen dus ach
En ik maar denken dat MCH een man van de wereld was.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als hij graag met een heel hoog stemmetje wil pratenmaar voorlopig durft hij niet eens mensen te benaderen dus ach
Debsterr kan 10 push-ups doen met KM liggend op haar rug.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Hahaha, misschien eens proberen.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Debsterr kan 10 push-ups doen met KM liggend op haar rug.
Je bent vlg mij wel een liefhebster.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha, misschien eens proberen.
Nee, zo sterk ben ik niet hoor.
Een liefdebsterquote:Op maandag 20 mei 2019 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vlg mij wel een liefhebster.
Van wat?quote:Op maandag 20 mei 2019 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vlg mij wel een liefhebster.
Ik weet niet wat hier staat.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:43 schreef Elvi het volgende:
Kan iemand mij een update geven van de hele Tati vs James vs Jeffree situatie?
Neequote:Op maandag 20 mei 2019 20:43 schreef Elvi het volgende:
Jaquote:Op maandag 20 mei 2019 20:43 schreef Elvi het volgende:
Waar doe jij het wel goed op dan?quote:Op maandag 20 mei 2019 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon niet voor mij, kan toch.
Hommoquote:Op maandag 20 mei 2019 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon niet voor mij, kan toch.
Nouja, ik heb mijn handen weleens op de billen van een fokster gelegd, zonder seksuele bijbedoelingen.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:01 schreef MCH het volgende:
Overdreven
Tegenover de publieke omroep SVT bevestigt ze dat ze op de bewuste bijeenkomst was en dat ze met de vrouw in kwestie over het incident heeft gesproken. Dat gesprek nam ze zelfs op op haar mobiele telefoon, maar die is naderhand gestolen. Verder wil ze er niet op ingaan.
Lijsttrekker Lundgren vindt de ophef overdreven. Hij bevestigt dat hij zijn handen op de borsten van de vrouw heeft gelegd, maar hij was dronken en had geen seksuele bijbedoelingen, zegt hij tegen de Zweedse radio.
Naar eigen zeggen heeft hij de vrouw niet betast en is hij nog altijd bevriend met haar. Volgens hem heeft het vertrek van Winberg niets met het voorval te maken. Partijleider Akesson heeft zijn steun betuigd aan Lundgren.
https://nos.nl/artikel/22(...)ag-lijsttrekker.html
Ja tijdens de afwas bij Loka.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb mijn handen weleens op de billen van een fokster gelegd, zonder seksuele bijbedoelingen.
Lief dat je aan me dachtquote:Op maandag 20 mei 2019 20:54 schreef MCH het volgende:
[..]
waarom bedank je mij niet voor m'n geweldige kortingscodetip
Ik heb een roddel gemist zo te zien.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef MCH het volgende:
@:Faxie hoe komen ze nou aan die roddels dat jij met samzz had
Was jij het?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef MCH het volgende:
Ze?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef MCH het volgende:
Proost. Ik heb een Coronaquote:Op maandag 20 mei 2019 21:21 schreef Californium het volgende:
Cocktails drinken op maandagavond![]()
Goede shit
Ook een alcoholist, gok ik zo.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik al een alcoholist ben, dan vraag ik me af wat sommige hier zijn.
Eensquote:Op maandag 20 mei 2019 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik al een alcoholist ben, dan vraag ik me af wat sommige hier zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |