Het leven van de gemiddelde vrouw is denk ik makkelijker dan van de gemiddelde man.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, weet ik niet. Dit is toch een beetje op het leven op easy mode spelen.
En ligt ook een beetje aan de invulling van je leven natuurlijk.
Ik heb het idee dat als je als vrouw serieus genomen wil worden door mannen dat je daar veel harder voor moet knokken, dan mening man denkt. Zeker als iemand die zelfstandig wil zijn. Maar goed. Wederom, is maar net wat je met je leven wil.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het leven van de gemiddelde vrouw is denk ik makkelijker dan van de gemiddelde man.
Als vrouw is het elleen wel moeilijker om uit te blinken op carrieregebied.
Hosti OP beste OPquote:Op maandag 20 mei 2019 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met mate)
o Speciaalbier
o Minder gejank
Ben sowieso de beste. Dat moge duidelijk zijn.quote:
Doe je ook snel.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, weer in NL. Nu wachten op de trein.
Ik mis de cevapcici en burek nu al.
Wat? In Eindhoven zijn of t eten missenquote:
Nu met OV naar huis? Of auto?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? In Eindhoven zijn of t eten missen.
Nee hoor. Ging op de heenweg ook goedquote:
Kinderen maken nou eenmaal een bendequote:Op maandag 20 mei 2019 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Moest vooral een beetje huilen om de bank.
Is schattig toch.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinderen maken nou eenmaal een bende
Mijn moeder had me flinke tikken gegeven als ik dit had gedaan, die was al mad toen ik een sticker van 2cm op het behang geplakt had.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinderen maken nou eenmaal een bende
Terecht. Weet je hoe duur fatsoenlijk behang isquote:Op maandag 20 mei 2019 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder had me flinke tikken gegeven als ik dit had gedaan, die was al mad toen ik een sticker van 2cm op het behang geplakt had.
Hoezo? Heenweg ook gedaan. Lekker chill serietje kijken, beetje snacken.quote:
Misschien ligt het gewoon aan mij. Vorige week 3x met de trein. 1 trein vertraging van 15 minuten en 1 trein uitgevallen.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ging op de heenweg ook goed. Heb sowieso goed treinkarma over t algemeen.
Daarnaast, voor wat ik voor de shuttle en de trein betaal (retour) kom ik niet van Zeeland naar Eindhoven en terug incl. parkeren van de auto voor een week.
Niet echt gelukkig.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. Weet je hoe duur fatsoenlijk behang is.
Slecht treinkarma.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan mij. Vorige week 3x met de trein. 1 trein vertraging van 15 minuten en 1 trein uitgevallen.
Fair enough. Zelf ook nooit zo veel problemen mee. Maar als ik van vakantie terug kom wil ik zo snel mogelijk thuis zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Heenweg ook gedaan. Lekker chill serietje kijken, beetje snacken.
Zeeland en zo snel mogelijk gaan niet samen.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fair enough. Zelf ook nooit zo veel problemen mee. Maar als ik van vakantie terug kom wil ik zo snel mogelijk thuis zijn.
Omdat ik altijd negatief over het OV praat. Verdiende loon zou je zeggen. Maar zo komt het nooit goed natuurlijk.quote:
Groetjes aan Lilian.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:51 schreef Samzz het volgende:
Enige nadeel is dat er mensen naast je zitten. Lilian is op zoek naar Rick hoor ik net.
Het was best een coole sticker. Van een lachende zon met een zonnebril op, vond ik goed passen bij het strandbehang in mijn slaapkamer.quote:
Je moet je eigen instelling veranderenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik altijd negatief over het OV praat. Verdiende loon zou je zeggen. Maar zo komt het nooit goed natuurlijk.
Dat zeg ik niet. Maar je weet toch gewoon dat het gebeurt... Gewoon geen dure bank aanschaffenquote:
Je weet toch gewoon dat kinderen dat doen....quote:Op maandag 20 mei 2019 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder had me flinke tikken gegeven als ik dit had gedaan, die was al mad toen ik een sticker van 2cm op het behang geplakt had.
I know. Daarom wil ik geen kinderen. Ik kan met dat soort gedrag niet omgaan.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar je weet toch gewoon dat het gebeurt... Gewoon geen dure bank aanschaffen
[..]
Je weet toch gewoon dat kinderen dat doen....Alsof die snappen hoe geld enzo werkt op jonge leeftijd....Tuurlijk moet je ze dat leren enzo, maar het is niet alsof je het ook 100% kan voorkomen
Positiever dan wij stapte niemand in de trein dus dat is bullpoepquote:Op maandag 20 mei 2019 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet je eigen instelling veranderen.
Omgaan met kleine tegenslagen is ook onderdeel van het opbouwen van treinkarma.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Positiever dan wij stapte niemand in de trein dus dat is bullpoep
Dat hangt ook sterk van het traject af.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan mij. Vorige week 3x met de trein. 1 trein vertraging van 15 minuten en 1 trein uitgevallen.
Slim. Vriendin van mij die ook redelijk zo was heeft toen ze zwanger werd (ongelukje) het allemaal laten varen zo van, het is nu eenmaal zo... Wel goede instelling en dat merk je ook heel erg nu. Stuk meer ontspannen dan eerst. Ik heb die instelling ook wel, maar ik heb mijn eigen redenen om geen kinderen te willenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Daarom wil ik geen kinderen. Ik kan met dat soort gedrag niet omgaan.
*proest*quote:Op maandag 20 mei 2019 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omgaan met kleine tegenslagen is ook onderdeel van het opbouwen van treinkarma.
Ik hoop het. Voor nu struinen ze lekker op het strand met mijn vader en moeder.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hondjes zullen wel een gat in de lucht springen van blijdschap als ze Samzz weer zien.
Ja dan heb je geen keuze idd. Behalve m'n interieur heb ik ook wel meer redenen om geen kinderen te willenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Slim. Vriendin van mij die ook redelijk zo was heeft toen ze zwanger werd (ongelukje) het allemaal laten varen zo van, het is nu eenmaal zo... Wel goede instelling en dat merk je ook heel erg nu. Stuk meer ontspannen dan eerst. Ik heb die instelling ook wel, maar ik heb mijn eigen redenen om geen kinderen te willen
Ik 100% welquote:Op maandag 20 mei 2019 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben op zich wel geduldig, maar vrees soms of ik niet te lui ben om moeder te zijn.
Vond het wel mooi om te zien dat ze zelf ook doorhad van joh....Kinderen zijn nu eenmaal onvoorspelbaar dus laat ik dat maar accepteren. Heb het idee dat een andere vriendin die er wat minder tegen kan er ook zelf erg gestrest van wordt en dan dan leef je ook opeens heel anders ofzo...quote:Op maandag 20 mei 2019 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan heb je geen keuze idd. Behalve m'n interieur heb ik ook wel meer redenen om geen kinderen te willen.
Blije hondjesquote:Op maandag 20 mei 2019 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hondjes zullen wel een gat in de lucht springen van blijdschap als ze Samzz weer zien.
Dat lijkt me wel lastig. Stress krijgen van je eigen kinderen. Je doet ze niet even weg.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Vond het wel mooi om te zien dat ze zelf ook doorhad van joh....Kinderen zijn nu eenmaal onvoorspelbaar dus laat ik dat maar accepteren. Heb het idee dat een andere vriendin die er wat minder tegen kan er ook zelf erg gestrest van wordt en dan dan leef je ook opeens heel anders ofzo...
Gewoon een kleedje eroverheen gooien.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel lastig. Stress krijgen van je eigen kinderen. Je doet ze niet even weg.
Of opsluiten in de kelder.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een kleedje eroverheen gooien.
Jij woont al te lang bij België in de buurtquote:
En dan je loodzware koffietafel er op?quote:Op maandag 20 mei 2019 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een kleedje eroverheen gooien.
Dit kloptquote:Op maandag 20 mei 2019 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij woont al te lang bij België in de buurt
quote:Op maandag 20 mei 2019 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben op zich wel geduldig, maar vrees soms of ik niet te lui ben om moeder te zijn.
Hondje van C.E moest even wennen maar uiteindelijk ben ik compleet ondergekwijldquote:Op maandag 20 mei 2019 16:28 schreef Samzz het volgende:
Nog een paar uur en dan m'n mannen weer knuffelen.
Aww, gewoon omkopen met snoepjes tochquote:Op maandag 20 mei 2019 16:36 schreef Samzz het volgende:
Mier kon nog wel eens boos/beledigd zijn omdat ik m een week 'alleen' heb gelaten.
Ben benieuwd.
CE?quote:Op maandag 20 mei 2019 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hondje van C.E moest even wennen maar uiteindelijk ben ik compleet ondergekwijldheerlijk als dieren uiteindelijk zo blij zijn
Is dit een algemene opmerking of doel je ergens specifiek op?quote:
Hij weet vast wel waar het over gaat.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit een algemene opmerking of doel je ergens specifiek op?
Hij is weer onaardig aan het doen ergens anders.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit een algemene opmerking of doel je ergens specifiek op?
En dan een foto maken waarbij je aantoont t wel grappig te vinden.quote:
O dearquote:Op maandag 20 mei 2019 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is weer onaardig aan het doen ergens anders.
Niemand zou een C&A vest moeten dragen.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij weet vast wel waar het over gaat.
Laatste tijd heeft die ook zoveel vrouwen over de vloer. Ook lastig voor dat hondje.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hondje van C.E moest even wennen maar uiteindelijk ben ik compleet ondergekwijldheerlijk als dieren uiteindelijk zo blij zijn
Ik moest lachenquote:
Nou ja ik overdrijf licht.quote:
Werken in jouw fabriek vrouwen?quote:Op maandag 20 mei 2019 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wijdbeens rondstampen omdat die ballen zoveel plek in beslag nemen
Ik heb geen idee want heb nog nooit in een mannenomgeving gewerkt.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja ik overdrijf licht.
Maar iedereen die dit type heeft meegemaakt weet wat ik bedoel.
Overal ja op zeggen maar niet doen. Erg bang zijn de leiding te verliezen en daarvoor nietszeggende vergaderingen te organiseren. Etc..
Vraag Dino maar, die heeft er nu een zitten.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want heb nog nooit in een mannenomgeving gewerkt.
Maar het klinkt wel ergerlijk zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |