Het leven van de gemiddelde vrouw is denk ik makkelijker dan van de gemiddelde man.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, weet ik niet. Dit is toch een beetje op het leven op easy mode spelen.
En ligt ook een beetje aan de invulling van je leven natuurlijk.
Ik heb het idee dat als je als vrouw serieus genomen wil worden door mannen dat je daar veel harder voor moet knokken, dan mening man denkt. Zeker als iemand die zelfstandig wil zijn. Maar goed. Wederom, is maar net wat je met je leven wil.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het leven van de gemiddelde vrouw is denk ik makkelijker dan van de gemiddelde man.
Als vrouw is het elleen wel moeilijker om uit te blinken op carrieregebied.
Hosti OP beste OPquote:Op maandag 20 mei 2019 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met mate)
o Speciaalbier
o Minder gejank
Ben sowieso de beste. Dat moge duidelijk zijn.quote:
Doe je ook snel.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, weer in NL. Nu wachten op de trein.
Ik mis de cevapcici en burek nu al.
Wat? In Eindhoven zijn of t eten missenquote:
Nu met OV naar huis? Of auto?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? In Eindhoven zijn of t eten missen.
Nee hoor. Ging op de heenweg ook goedquote:
Kinderen maken nou eenmaal een bendequote:Op maandag 20 mei 2019 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Moest vooral een beetje huilen om de bank.
Is schattig toch.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinderen maken nou eenmaal een bende
Mijn moeder had me flinke tikken gegeven als ik dit had gedaan, die was al mad toen ik een sticker van 2cm op het behang geplakt had.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinderen maken nou eenmaal een bende
Terecht. Weet je hoe duur fatsoenlijk behang isquote:Op maandag 20 mei 2019 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder had me flinke tikken gegeven als ik dit had gedaan, die was al mad toen ik een sticker van 2cm op het behang geplakt had.
Hoezo? Heenweg ook gedaan. Lekker chill serietje kijken, beetje snacken.quote:
Misschien ligt het gewoon aan mij. Vorige week 3x met de trein. 1 trein vertraging van 15 minuten en 1 trein uitgevallen.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ging op de heenweg ook goed. Heb sowieso goed treinkarma over t algemeen.
Daarnaast, voor wat ik voor de shuttle en de trein betaal (retour) kom ik niet van Zeeland naar Eindhoven en terug incl. parkeren van de auto voor een week.
Niet echt gelukkig.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. Weet je hoe duur fatsoenlijk behang is.
Slecht treinkarma.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan mij. Vorige week 3x met de trein. 1 trein vertraging van 15 minuten en 1 trein uitgevallen.
Fair enough. Zelf ook nooit zo veel problemen mee. Maar als ik van vakantie terug kom wil ik zo snel mogelijk thuis zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Heenweg ook gedaan. Lekker chill serietje kijken, beetje snacken.
Zeeland en zo snel mogelijk gaan niet samen.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fair enough. Zelf ook nooit zo veel problemen mee. Maar als ik van vakantie terug kom wil ik zo snel mogelijk thuis zijn.
Omdat ik altijd negatief over het OV praat. Verdiende loon zou je zeggen. Maar zo komt het nooit goed natuurlijk.quote:
Groetjes aan Lilian.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:51 schreef Samzz het volgende:
Enige nadeel is dat er mensen naast je zitten. Lilian is op zoek naar Rick hoor ik net.
Het was best een coole sticker. Van een lachende zon met een zonnebril op, vond ik goed passen bij het strandbehang in mijn slaapkamer.quote:
Je moet je eigen instelling veranderenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik altijd negatief over het OV praat. Verdiende loon zou je zeggen. Maar zo komt het nooit goed natuurlijk.
Dat zeg ik niet. Maar je weet toch gewoon dat het gebeurt... Gewoon geen dure bank aanschaffenquote:
Je weet toch gewoon dat kinderen dat doen....quote:Op maandag 20 mei 2019 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder had me flinke tikken gegeven als ik dit had gedaan, die was al mad toen ik een sticker van 2cm op het behang geplakt had.
I know. Daarom wil ik geen kinderen. Ik kan met dat soort gedrag niet omgaan.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar je weet toch gewoon dat het gebeurt... Gewoon geen dure bank aanschaffen
[..]
Je weet toch gewoon dat kinderen dat doen....Alsof die snappen hoe geld enzo werkt op jonge leeftijd....Tuurlijk moet je ze dat leren enzo, maar het is niet alsof je het ook 100% kan voorkomen
Positiever dan wij stapte niemand in de trein dus dat is bullpoepquote:Op maandag 20 mei 2019 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet je eigen instelling veranderen.
Omgaan met kleine tegenslagen is ook onderdeel van het opbouwen van treinkarma.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Positiever dan wij stapte niemand in de trein dus dat is bullpoep
Dat hangt ook sterk van het traject af.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan mij. Vorige week 3x met de trein. 1 trein vertraging van 15 minuten en 1 trein uitgevallen.
Slim. Vriendin van mij die ook redelijk zo was heeft toen ze zwanger werd (ongelukje) het allemaal laten varen zo van, het is nu eenmaal zo... Wel goede instelling en dat merk je ook heel erg nu. Stuk meer ontspannen dan eerst. Ik heb die instelling ook wel, maar ik heb mijn eigen redenen om geen kinderen te willenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Daarom wil ik geen kinderen. Ik kan met dat soort gedrag niet omgaan.
*proest*quote:Op maandag 20 mei 2019 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omgaan met kleine tegenslagen is ook onderdeel van het opbouwen van treinkarma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |