Ben tot de eerste checkpoint gekomen. Heeft me best veel levens gekost, maar nu gaat het eerste stukje me vrij makkelijk af. Dus inderdaad zoals je zegt, je wordt wel beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet doen, dit soort levels maken je beterWel al één van de CPs gehaald?
Pittig maar redelijk fair is wel een goede omschrijving.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:14 schreef seto het volgende:
Heb voor het eerst een level gemaakt, heb me erg laten inspireren door Begone Rotten Mushroom uit de story mode:
Heb hem wel pittig gemaakt maar nog redelijk fair (in mijn ogen), code is:
MIschievous Mushrooms
LR0-386-BNG
Kritiek is welkom
Die heb ik ook gister gespeeldquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:55 schreef Diamond3d het volgende:
Gisteren wat levels gespeeld onder 'populair', man man man wat zijn mensen creatief.
Zelfs Zelda OoT Deku Tree gespeeld, heel orgineel gedaan.
als hetm aar duidelijker is dan het einde van je 1e level dan komt dat vast goed (Y)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een leuk idee voor een level, maar of het gaat werken weet ik pas na uren bouwen en testen.
Of het zo leuk is als ik denk weet ik ook pas als ik het level speel
En of het duidelijk is voor de speler weet ik helemaal niet.
Wat een toestand.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als hetm aar duidelijker is dan het einde van je 1e level dan komt dat vast goed (Y)
Airship is een tof level. Goede balans. Puzzel level is goed over nagedacht maar werd me voor nu even te lastig.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:55 schreef SarCastro het volgende:
Dit zijn mijn eerste levels.
Een airship level: 0Q0-37J-GKF
Een puzzel level:QW9-PM0-BXG
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt voor de feedback.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:08 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Airship is een tof level. Goede balans. Puzzel level is goed over nagedacht maar werd me voor nu even te lastig.
Je kan bij de 2e Thwomp die je tegenkomt de liaan pakken en zo omhoog komen, dat is niet de bedoeling denk ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:39 schreef Diamond3d het volgende:
Wie wilt mijn speedrun level proberen en testen van 20sec?
Short POW Twomp Speedrun
02J-V6K-XMF
Gvd .. je moet ook overal rekening mee houden 😛. Ik ga het morgen checken. Thnx.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan bij de 2e Thwomp die je tegenkomt de liaan pakken en zo omhoog komen, dat is niet de bedoeling denk ik?
Scheelt maar 1 seconde uiteindelijk overigens.
Je kan als je uit de pijp komt direct het dak op om een gedeelte van het level over te slaan..quote:
Kun je de levels nog wijzigen als je ze geupload hebt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan als je uit de pijp komt direct het dak op om een gedeelte van het level over te slaan..
Wel leuk level.![]()
Nee, dat kan helaas niet. Dan moet je hem deleten en opnieuw uploaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:46 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Kun je de levels nog wijzigen als je ze geupload hebt?
Ik dacht dat ik alles wel in orde had.
Het heeft me trouwens een half uur geduurd om die clown car goed te krijgen.
Iedere keer was hij weg als ik het level speelde.
Ik had niet in de gaten dat hij omlaag valt als er niks onder staat.
Waarvan 1.998.969 hot garbagequote:
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.quote:
Zolangj e in populair e.d. blijft valt t goed mee jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.
Maar wellicht denk ik dat omdat deze game nog zo nieuw is.
Je Spinjumping 101 gehaald. Wel 500x dood geweest maar na 18 minuten gehaald 😛. (Moet wel erbij zeggen dat ik voor het eerst spin jumping doe)quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.
Maar wellicht denk ik dat omdat deze game nog zo nieuw is.
Nicequote:Op woensdag 10 juli 2019 18:11 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je Spinjumping 101 gehaald. Wel 500x dood geweest maar na 18 minuten gehaald 😛. (Moet wel erbij zeggen dat ik voor het eerst spin jumping doe)
Het weekend genoeg tijd om wat levels te spelen, kom maar op!quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:31 schreef GGMM het volgende:
Dit weekend ga ik Walljumping 101 uploaden.
Als het me lukt hem uit te spelen that is.
Man, jullie kunnen waarschijnlijk niet wachten! Wat een teaser.
Je mag de grond niet raken en je mag geen schade oplopen zouden altijd te kiezen moeten zijn. Je kan alleen kiezen voor de opties die in jouw gemaakte level mogelijk zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:55 schreef Diamond3d het volgende:
Een andere vraag... soms zie je doelen in levels zoals verzamel 100 munten, verzamel 5 rode munten, je mag de grond niet raken, je mag geen schade oplopen etc.
Veel van die opties kan ik niet kiezen bij het maken van een level, wanneer kan dat wel?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
Vandaag ook MM2 aangeschaft. Kijk uit naar de levels van vriend @:GGMM
Nee, dat kan niet. Switch en Wii-U hebben een verschillend scherm.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
Tevens, even een (mogelijk stom) vraagje: is het een goed idee om de Wii U stylus te gebruiken op de Switch? Levels maken met de joycons lijkt me niet optimaal..
Ahh held. Logisch ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag de grond niet raken en je mag geen schade oplopen zouden altijd te kiezen moeten zijn. Je kan alleen kiezen voor de opties die in jouw gemaakte level mogelijk zijn.
Je kan bijvoorbeeld niet voor "dood alle goomba's" kiezen als er geen goomba in je level zit, of voor 'verzamel alle munten" in een level zonder munten. Waarschijnlijk heb je een clear condition willen kiezen voordat je met bouwen begon.
Zo herkenbaar ditquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
jaaa jaquote:
Zeer creatief hoelang doe je over het maken van zo'n level?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een nieuw puzzle level gemaakt: MCS-X7K-RWG.
Het heeft even geduurd voordat ik hem heb geupload.
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
Je vorige level was ook smullen ben weer benieuwdquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:31 schreef GGMM het volgende:
Dit weekend ga ik Walljumping 101 uploaden.
Als het me lukt hem uit te spelen that is.
Man, jullie kunnen waarschijnlijk niet wachten! Wat een teaser.
Hier ben ik wel een paar uur mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Zeer creatief hoelang doe je over het maken van zo'n level?
Je kan gewoon een stylus bij action halen, kost 70 cent ofzo. Werken prima!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
Tevens, even een (mogelijk stom) vraagje: is het een goed idee om de Wii U stylus te gebruiken op de Switch? Levels maken met de joycons lijkt me niet optimaal..
nee, ik kon mn gemaakte lvls niet overzetten en nu heb ik geen zin meer gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou al levels dan. Vorig weekend niet.
Checkpoints saven je keys nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een nieuw puzzle level gemaakt: MCS-X7K-RWG.
Het heeft even geduurd voordat ik hem heb geupload.
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
Dat meen je niet. Weer een les voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Checkpoints saven je keys niet
Morgen verder.
zolang je een capacitive stylus neemt maakt het niet uit welke je neemt iddquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:39 schreef afca87 het volgende:
[..]
Je kan gewoon een stylus bij action halen, kost 70 cent ofzo. Werken prima!
Mijn nieuwste level:quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:00 schreef Diamond3d het volgende:
Allen... morgen genoeg tijd om jullie levels te spelen.
Dus zet 1 van jouw favo eigen gemaakte level in een quote onder dit bericht dan ga ik hem morgen spelen.
Overigens vanmorgen een "slide" level gemaakt. Dit is mijn favo gemaakte level tot nu toe. Probeer hem eens uit zou ik zeggen... zeker als je van "slides" houdt 😊.
The Fun Dessert Slide
5GT-BHX-RSG
Code werkt nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:00 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Mijn nieuwste level:
Robbing Riverside Village: 37X-FMR-R26.
Ga nu jouw level proberen.
Orgineel gemaakt!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:31 schreef SarCastro het volgende:
Dat krijg je met een dokters handschrift.
De code is : 37X-FMR-R2G
Wat een moeilijk level.. kwam aardig ver. Irritant dat die hammer bros soms niet naar beneden springen op de "wipwap".quote:Op zondag 14 juli 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
Weer een leveltje gemaakt. Beetje gebaseerd op
Cuphead genot.
79J-CKP-XKF
Je kan ze ook doden door zelf omhoog te springen. (Al is dat ook niet makkelijkquote:Op zondag 14 juli 2019 22:27 schreef Diamond3d het volgende:
Wat een moeilijk level.. kwam aardig ver. Irritant dat die hammer bros soms niet naar beneden springen op de "wipwap".
Ga morgen weer proberen. Ik weet wel als je in het begin snel en ver springt dat je zo 3 obstakels voorbij bent... alhoewel je daarvoor wel goed moet timen.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ze ook doden door zelf omhoog te springen. (Al is dat ook niet makkelijk)
Morgen die van jou spelen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 00:47 schreef GGMM het volgende:
Gamexplain goden hebben mijn level gespeeld
Vanaf 01:20:40
Cool om iemand je level te zien spelen
Ja tof is dat he.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:47 schreef GGMM het volgende:
Gamexplain goden hebben mijn level gespeeld
Vanaf 01:20:40
Cool om iemand je level te zien spelen
Ja, klopt. Soms zie je bij het bouwen door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 15 juli 2019 08:16 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja tof is dat he.
Soms add ik hem weleens op een twitch kanaal en dan gaat die persoon hem spelen.
Dan zie je pas dat iemand hem heel anders speelt en dan zie je soms dingen die je liever eerder had gezien.
Ja precies, dat soort dingen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Soms zie je bij het bouwen door de bomen het bos niet meerIk zie zo vaak hele simpele dingen over het hoofd.
En het is ook grappig dat hij dingen anders oplost dan ik ze bedoeld heb. Op 01:23:24 spingt hij direct op die plant, terwijl mijn intentie juist was dat hij langs de muur naar beneden zou glijden en vanaf de muur zou spinjumpen
Je level laten playtesten door een ander is erg waardevol inderdaad, je hebt de neiging om alleen de 'happy flow' te testen, en het is ook nuttig om te zien of je het niet te lastig hebt gemaakt wat je niet meer door hebt omdat je het level als je broekzak kent.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:10 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja precies, dat soort dingen.
Gisteren ook uren aan een level gebouwd, zit ik te kijken hoe iemand hem speelt en dan heb ik een softlock over het hoofd gezien. Op zich geen grote want het als een speler de overduidelijke pijlen niet volgt voor een sleutel, tjaaa... ;-)
Maar wel jammer.
Evenals on/off switches die na een checkpoint anders staan dan wanneer je het level vanaf het begin start, omdat ze na een checkpont weer vanuit standaard posities beginnen.
Mooi ontworpen level, was leuk om te spelenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:31 schreef SarCastro het volgende:
Dat krijg je met een dokters handschrift.
De code is : 37X-FMR-R2G
Ik heb 'm een beetje aangepast omdat aan de failure points te zien je beter geen pijlen plaatst naar doodlopende routes, mensen lopen daar blind achteraan. Nieuwe code: TDK-CDD-RDFquote:Op maandag 15 juli 2019 23:04 schreef Henno het volgende:
Zo, het was even een werkje, maar m'n tweede level staat:
Lost Between Worlds
FDN-YYB-D5G
Een puur exploration level dit keer.
Binnenkort even proberen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:44 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik heb 'm een beetje aangepast omdat aan de failure points te zien je beter geen pijlen plaatst naar doodlopende routes, mensen lopen daar blind achteraan. Nieuwe code: TDK-CDD-RDF
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:52 schreef Qunix het volgende:
Even voor hier... je kan veel en snel produceren maar probeer eens meer diepte erin te krijgen.
Kthnxbye
Leuk level. In het begin moet je yoshi pakken en heb je die on/off switches om Yoshi naar je toe te laten komen maar Mario kan er gewoon naar toe springenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:29 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een level gemaakt waarbij Yoshi centraal staat.
1DP-2XS-XHF
Ga nu wat van jullie levels proberen.
Dan krijg je hem er toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:42 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Leuk level. In het begin moet je yoshi pakken en heb je die on/off switches om Yoshi naar je toe te laten komen maar Mario kan er gewoon naar toe springen
Ikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:27 schreef Groentespecialist het volgende:
Wie durft de uitdaging van mijn eerste speedrun aan?
KNT-DNV-GXG
Dat laatste haha.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:03 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dan krijg je hem er toch niet meer uit.
Of heb ik dat weer over het hoofd gezien?
Nice! Finish en WR met 17.5squote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:27 schreef Groentespecialist het volgende:
Wie durft de uitdaging van mijn eerste speedrun aan?
KNT-DNV-GXG
Knap gemaakt, niks aan.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:53 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een level gemaakt waarbij je niet naar rechts mag kijken.
Wie kan hem uitspelen.
0TQ-3NL-WNF
Toevallig gisteren gespeeld en nu lees ik je bericht.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef Qunix het volgende:
Is Frank88 een Fok!ker!?
Die Think Fast level...
Ja dat wel, maar ik snapte hier niks vanquote:Op zondag 21 juli 2019 22:40 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zoiets wel zou waarderen.
Jij houdt toch wel van een uitdaging?
Naar links blijven kijken.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik snapte hier niks van
Je moet toch naar rechts uiteindelijk.
Maar misschien deze week eens opnieuw proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |