SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ja vind ik ook.quote:
Top!quote:Op zondag 19 mei 2019 02:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ga wel even een topic in elkaar knutselen.
En Cornaldquote:
twitter:ESF_FOK twitterde op zondag 19-05-2019 om 02:22:57Wij gunnen @cornaldm ook zó deze overwinning. Cornald, die het ESF al zo lang met hart en ziel verdedigt tegen het 'Oostbloklanden winnen'-geleuter en 'freakshows winnen, kap er maar mee'-geneuzel. Kunnen we daar nu dan EIN-DE-LIJK mee ophouden jongens, met die uitspraken? ❤️🇳🇱🙏 reageer retweet
Ook wel mooi om te zien aangezien Nederland natuurlijk echt het roer totaal heeft omgegooid in de aanpak qua inzendingen, wat begon bij Anouk.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:19 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland het best presterende ESF land van alle landen van de laatste 10 jaar KOEKOEK
Alleen heeft Zweden de afgelopen tien jaar twee keer gewonnen hequote:Op zondag 19 mei 2019 02:19 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland het best presterende ESF land van alle landen van de laatste 10 jaar KOEKOEK
En Waylon en iedereen, ook hieroquote:Op zondag 19 mei 2019 02:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En Cornaldtwitter:ESF_FOK twitterde op zondag 19-05-2019 om 02:22:57Wij gunnen @:cornaldm ook zó deze overwinning. Cornald, die het ESF al zo lang met hart en ziel verdedigt tegen het 'Oostbloklanden winnen'-geleuter en 'freakshows winnen, kap er maar mee'-geneuzel. Kunnen we daar nu dan EIN-DE-LIJK mee ophouden jongens, met die uitspraken? ❤️🇳🇱🙏 reageer retweet
Als ik hem tegenkom met boodschappen zal ik in zn oor likken voor jequote:Op zondag 19 mei 2019 02:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En Cornaldtwitter:ESF_FOK twitterde op zondag 19-05-2019 om 02:22:57Wij gunnen @:cornaldm ook zó deze overwinning. Cornald, die het ESF al zo lang met hart en ziel verdedigt tegen het 'Oostbloklanden winnen'-geleuter en 'freakshows winnen, kap er maar mee'-geneuzel. Kunnen we daar nu dan EIN-DE-LIJK mee ophouden jongens, met die uitspraken? ❤️🇳🇱🙏 reageer retweet
Jamala's nummer is nooit politiek getint geweest, mensen moeten echt af van die gedachte.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen van Jamala ook en daar was ik het ook niet mee eens
Ik had het ergens in de middenmoot iig, genoeg andere nummers die ik leuker vond die de top 10 vulden
Hou op over ons joh. Geniet van het moment.quote:
klopt, die winst destijds was puur om Rusland te bashen.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had het ergens in de middenmoot iig, genoeg andere nummers die ik leuker vond die de top 10 vulden
Macedonië had ik ook hoog staan en Jamala luister ik ook nog wel eens terug.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar haar winst welquote:Op zondag 19 mei 2019 02:24 schreef Nexum het volgende:
[..]
Jamala's nummer is nooit politiek getint geweest, mensen moeten echt af van die gedachte.
Ik geniet ^^quote:Op zondag 19 mei 2019 02:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hou op over ons joh. Geniet van het moment.
Heel goed.quote:
Als het even kan luister ik ze beiden nooit meer iig.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Macedonië had ik ook hoog staan en Jamala luister ik ook nog wel eens terug.
Ik vond Albanië leuker dan Macedonië. Dat was tenminste nog authentiek.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het even kan luister ik ze beiden nooit meer iig.
Niet dat ik Macedonië vreselijk vond hoor, vind er gewoon niet zo veel aan. Jamala vond ik wel vreselijk.
En zijn er drie landen die wonnen met meer punten.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen heeft Zweden de afgelopen tien jaar twee keer gewonnen he
That's the spiritquote:Op zondag 19 mei 2019 02:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
44 jaar geleden bestond FOK! nog niet DUS DIT IS NIEUW VOOR ONS ALLEMAAL
Mja daar zijn verder toch ook weinig peilen op te trekken met die verschillende puntentellingen?quote:Op zondag 19 mei 2019 02:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En zijn er drie landen die wonnen met meer punten.
Het is mooi om te zien dat Arcade enorm breed wordt gesteund. Overal 6-7-8 puntjes sprokkelenquote:Op zondag 19 mei 2019 02:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja daar zijn verder toch ook weinig peilen op te trekken met die verschillende puntentellingen?
denk dat je daar redelijk eenzaam in staatquote:Op zondag 19 mei 2019 02:26 schreef Nexum het volgende:
Jamala is voor mij de beste winnaar van dit decennium en dat gaat voorlopig ook niet veranderen![]()
Maar goed, genoeg over Jamala. Amsterdam 2020 is happening
Who cares?quote:Op zondag 19 mei 2019 02:27 schreef Nexum het volgende:
Zie trouwens al wel veel negatieve reacties op Twitter met dat we de juryvote en de televote niet hebben gewonnen
Dan luister ik ze lekker allebei twee keer terug en doe ik het geestelijk een keer namens jou.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het even kan luister ik ze beiden nooit meer iig.
Niet dat ik Macedonië vreselijk vond hoor, vind er gewoon niet zo veel aan. Jamala vond ik wel vreselijk.
Hier misschien. Want niemand begrijpt het nummer. Is ook niet zo gek.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat je daar redelijk eenzaam in staat
Als je puur naar behaalde punten kijkt is David Coulthard nog een tijdje de meest succersvolle Britse F1-coureur geweest. Alleen heeft hij nul wereldtitels, terwijl Jim Clark en Jackie Stewart er meerdere hebbenquote:Op zondag 19 mei 2019 02:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En zijn er drie landen die wonnen met meer punten.
Dat boeit uiteindelijk niemand. Het gaat erom die beker te pakken.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:27 schreef Nexum het volgende:
Zie trouwens al wel veel negatieve reacties op Twitter met dat we de juryvote en de televote niet hebben gewonnen
Handje in de broek genotttttquote:Op zondag 19 mei 2019 02:28 schreef Andromache het volgende:
Ik ga gewoon niet slapen. Ik kijk nu de persconferentie terug. Ik ga Matt nog kijken. Ik ga alle livetopcis teruglezen. Godsamme wat is dit? Ik wil alles herbeleven. En ik ga ook zeker nog eens de finale terugkijken.
Niet ok.quote:
Wel als die landen in dezelfde soort telling zitten.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja daar zijn verder toch ook weinig peilen op te trekken met die verschillende puntentellingen?
Ik wilde eigenlijk Graham morgen terugkijken maar als ik echt niet kan slapen wordt het gewoon vannachtquote:Op zondag 19 mei 2019 02:28 schreef Andromache het volgende:
Ik ga gewoon niet slapen. Ik kijk nu de persconferentie terug. Ik ga Matt nog kijken. Ik ga alle livetopcis teruglezen. Godsamme wat is dit? Ik wil alles herbeleven. En ik ga ook zeker nog eens de finale terugkijken.
Ik kijk altijd naar gevoel, nooit naar punten. DC was leuk hoor, maar geen Mika ^^quote:Op zondag 19 mei 2019 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je puur naar behaalde punten kijkt is David Coulthard nog een tijdje de meest succersvolle Britse F1-coureur geweest. Alleen heeft hij nul wereldtitels, terwijl Jim Clark en Jackie Stewart er meerdere hebben
Oh en nu heb je ineens weer een broek aan? Uren geleden waren mensen die nog een onderbroek aan hadden maar sukkels!quote:
Goddank valt dat wat minder op op deze manier dan in 2016quote:Op zondag 19 mei 2019 02:27 schreef Nexum het volgende:
Ja begon koud te worden manquote:Op zondag 19 mei 2019 02:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh en nu heb je ineens weer een broek aan? Uren geleden waren mensen die nog een onderbroek aan hadden maar sukkels!
Ja leuk, ik houd me aanbevolen. Was het op BBC 1? Dan kan ik misschien nog iets met terugkijkenquote:Op zondag 19 mei 2019 02:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Graham morgen terugkijken maar als ik echt niet kan slapen wordt het gewoon vannacht
Iemand misschien een linkje van de BBC uitzending? Of hoe kan ik dat het beste terugkijken?
Vrij pijnlijk ook als je in de middenmoot eindigt.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef Greys het volgende:
Ik kan nog ff niet uit over de onbeschoftheid van Hatari. Vallen die even door de mand zeg.
Dat is een soort Sky qua F1, als je hem hebt post even. Ik ben nu teveel bezig met .. eigenlijk niks. Ik laat het even inzinken. Genietenquote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef Redefine het volgende:
Duurt meestal wel even voordat de BBC versie online staat.
Dan vergeef ik het jequote:
Vallen behoorlijk door de mand, de dansers van Madonna ook trouwens.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef Greys het volgende:
Ik kan nog ff niet uit over de onbeschoftheid van Hatari. Vallen die even door de mand zeg.
Jaquote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef Greys het volgende:
MAND!quote:Op zondag 19 mei 2019 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vallen behoorlijk door de mand, de dansers van Madonna ook trouwens.
Bedankt, top!quote:Op zondag 19 mei 2019 02:30 schreef Redefine het volgende:
ESF / Puntenverdeling, analyses en overzichten
Ik zal zo nog wel even kijken naar wat losse opvallende zaken. Maar het overzetten van de uitslagen naar FOK! is niet het meest prettige.
Laat ons lekkerquote:
Nope. Zweden.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef Fred_B het volgende:
Het ESF begint weer op TV.
Hopelijk winnen we nu weer.
Met die vlag?quote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef Greys het volgende:
Madonna zelf, zou die daar niets van geweten hebben? Nee he? Dat kan niet denk ik gezien haar Israël liefde.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vallen behoorlijk door de mand, de dansers van Madonna ook trouwens.
Ik liet jullie totaal los hoor deze avondquote:Op zondag 19 mei 2019 02:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ons lekker![]()
Het was heelijk, alles. En zelfs ik van #TeamKomtgoed zat vanavond bij de eerste 15 landen met de juryvotes echt van OEI OEI OEI hoor.
Ook pontificaal op Instagram nu bij ze, een grote vlag verdeeld over zes foto's. Wauw. Helemaal vooropgezet dus wrs.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met die vlag?
Even onbeschoft als Madonna, al zong de laatste ook nog vals waar ik persoonlijk meer last van had.
Dat gaat spannend worden.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef Fred_B het volgende:
Het ESF begint weer op TV.
Hopelijk winnen we nu weer.
1,3 miljoen in de tas en ze geeft geen neukquote:Op zondag 19 mei 2019 02:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook pontificaal op Instagram nu bij ze, een grote vlag verdeeld over zes foto's. Wauw. Helemaal vooropgezet dus wrs.
Gelukkkigquote:Op zondag 19 mei 2019 02:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik liet jullie totaal los hoor deze avond
BIZAR HEquote:Op zondag 19 mei 2019 02:35 schreef grazz het volgende:
Ik kan niet slapen, nog steeds hyper. DuncanGod dit it mensen
Die kreeg ook nog eens een miljoen dollar? ervoor.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met die vlag?
Even onbeschoft als Madonna, al zong de laatste ook nog vals waar ik persoonlijk meer last van had.
Heb even gemist hoe en wat? Palestina vlaggen? Is er ergens iets te zien/lezen?quote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 mei 2019 02:36 schreef Cee het volgende:
Oké ben nu thuis en in bed maar klaarwakker nu wil ik alles teruglezen en kijken. Jongens jongens.
oh bedankt.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik liet jullie totaal los hoor deze avond
Kan me voorstellen dat IJsland wordt uitgesloten van deelname volgend jaar.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef Greys het volgende:
Ik las op Twitter dat ze zo uitgedost eens door die streek die ze zo steunen moeten wandelenquote:Op zondag 19 mei 2019 02:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook pontificaal op Instagram nu bij ze, een grote vlag verdeeld over zes foto's. Wauw. Helemaal vooropgezet dus wrs.
Is een dagtaakquote:Op zondag 19 mei 2019 02:36 schreef Cee het volgende:
Oké ben nu thuis en in bed maar klaarwakker nu wil ik alles teruglezen en kijken. Jongens jongens.
Dit ja. Ik loop maar heen en weer met m’n mobielquote:Op zondag 19 mei 2019 02:37 schreef Greys het volgende:
[..]
BIZAR HE
Ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet
Ik heb vanavond echt alle emoties wel gehad, Ik zag het helemaal niet meer zitten .quote:Op zondag 19 mei 2019 02:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ons lekker![]()
Het was heelijk, alles. En zelfs ik van #TeamKomtgoed zat vanavond bij de eerste 15 landen met de juryvotes echt van OEI OEI OEI hoor.
Wawa Gertjuh dankjewel!quote:Op zondag 19 mei 2019 02:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg feliciteer ik jullie met de wint. Natuurlijk is het voor mij wat zuur dat België niet eens in de Finale zat...
Maar gefeliciteerd !
zou me niks verbazen iddquote:Op zondag 19 mei 2019 02:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat IJsland wordt uitgesloten van deelname volgend jaar.
Ik heb me ingehouden dit jaar, maar ik had de top 4 goed. Al vanaf het begin.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkkig
Want soms durven mensen het ook niet te geloven vooraf uit zelfbescherming. Heel menselijk.
Het was kennelijk een danser met een Israëlische en een danser met een Palestijnse vlag. Heb het nog niet teruggeven. Was op de jasjes genaaid, dus niet een sticker of zo.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Madonna zelf, zou die daar niets van geweten hebben? Nee he? Dat kan niet denk ik gezien haar Israël liefde.
quote:Op zondag 19 mei 2019 02:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb even gemist hoe en wat? Palestina vlaggen? Is er ergens iets te zien/lezen?
Kon toch niet anders dat dat we gingen winnen. Gewoon het beste nummer.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden dit jaar, maar ik had de top 4 goed. Al vanaf het begin.
Ik kan gewoon niet zo goed omgaan met als jullie negatief zijn en ik het anders zie.
Gelukkig hadden we dit jaar Duncan.
Hoe bedoel je dat? Ze zetten zich al vanaf het begin af tegen het organiseren van ESF in Israël.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef Greys het volgende:
Bedankt, aardig van je!quote:Op zondag 19 mei 2019 02:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg feliciteer ik jullie met de wint. Natuurlijk is het voor mij wat zuur dat België niet eens in de Finale zat...
Maar gefeliciteerd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |