SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hoop is altijd welkom, al lijkt het hier vervlogenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb ooit nog eens een hooptopic geopend, maar dit is een ander soort hopen
twitter:MattESCunited twitterde op zondag 19-05-2019 om 00:31:21 I think this is the current feeling in the #eurovision press center https://t.co/oKvteAFCMf reageer retweet
JE MOET! Zelfs ik ga dat doenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een rollercoaster dit, maar als NL nu niet wint weet ik niet of ik ooit nog ga kijken
Ik heb precies hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een rollercoaster dit, maar als NL nu niet wint weet ik niet of ik ooit nog ga kijken
Matt lieverdquote:Op zondag 19 mei 2019 00:37 schreef Greys het volgende:twitter:MattESCunited twitterde op zondag 19-05-2019 om 00:31:21 I think this is the current feeling in the #eurovision press center https://t.co/oKvteAFCMf reageer retweet
Ik vind het een vreemd moment om dat te zeggenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:37 schreef lrishCassidy het volgende:
WTF hoe?
Waarom zo weinig van de juries, wie zitten daar in?
Snertjuries.
omdat zielig want ze hadden ruzie met griekenland en moesten hun naam veranderenquote:
Gemiddeld genomen stemmen de Baltische staten wel op ons.quote:
Ik ook niet....quote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap dat met Macedonië echt niet... schijtlied
Dan zijn ze maar zieligquote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
omdat zielig want ze hadden ruzie met griekenland en moesten hun naam veranderen
Dat was met Jamala toen ook omdat Oekraïne zielig wasquote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het zo'n niemendal...quote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Greys het volgende:
We gaan toch niet echt naar Macedonië? Hoe dan? Ik gier. Van de zenuwen
Ik niet, ik snap juries nooit. En dat zijn dan juries.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd moment om dat te zeggen
Dat nummer vond ik nog beterquote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was met Jamala toen ook omdat Oekraïne zielig was
Je zei het net na twee keer twaalf punten.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:40 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik niet, ik snap juries nooit. En dat zijn dan juries.
Ik snap deze dus ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
maar echt hoor, maar ik trek het ook niet meer in het livetopicquote:Op zondag 19 mei 2019 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik type gewoon nu mee, omdat ik het anders niet trek. Ik had me voorgenomen niet te fokken
echt hequote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef Greys het volgende:
Pleur Griekenland en Cyprus toch uit het esf joh.
Ik wilde helemaal niet op interent, maar de tering joh, ik kan niet anders Ik moet steunquote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar echt hoor, maar ik trek het ook niet meer in het livetopic
ik had graag nu samen willen lijdenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niet op interent, maar de tering joh, ik kan niet anders Ik moet steun
Dat was beter geweest ja, achterafquote:
Ja ditquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Het kan nog hoor want Macedonië zal de televote vast niet winnen.
Dat denk ik ook nietquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik weet wel zeker van nietquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Maar Zweden wellicht wel?quote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik zit nu met internationals die niet per se voor Nederland wapperen hoewel ze het ermee eens zijn dat dat het beste nr wasquote:
Ik dacht altijd dat de blockvoting van de televoting kwam. Maar de laatste jaren merk ik dat de televoting gewoon eerlijker stemt dan de jury.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Guanabana het volgende:
Die jury's maken het wel een weirde bende hoor, doe voortaan maar weer alleen televotes, helemaal klaar met dit systeem.
En Rusland en Azerbeidzjan?quote:Op zondag 19 mei 2019 00:43 schreef Greys het volgende:
Juryleden van Griekenland en Cyprus zijn elk jaar zo corrupt als de tering. Hoe mag dit nog steeds joh.
Dat zou niet verrassend zijn.quote:
Ik was geen beter alternatief hoor; ik schreeuw me doodquote:Op zondag 19 mei 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit nu met internationals die niet per se voor Nederland wapperen hoewel ze het ermee eens zijn dat dat het beste nr was
Eurovisionquote:Op zondag 19 mei 2019 00:43 schreef Greys het volgende:
Juryleden van Griekenland en Cyprus zijn elk jaar zo corrupt als de tering. Hoe mag dit nog steeds joh.
Ja, maar, dat is beter dan mensen die niet geïnvesteerd zijnquote:Op zondag 19 mei 2019 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was geen beter alternatief hoor; ik schreeuw me dood
Ja ik ben wel de hooligan natuurlijk Voor mij betekent dit echt veel....quote:Op zondag 19 mei 2019 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar, dat is beter dan mensen die niet geïnvesteerd zijn
Altijd. En niemand die het erover heeft. Altijd klagen op Oost-Europa, terwijl er bijna geen sterker blok is dan het noorden.quote:
Ik vind het een heel mooi nummer en goed gezongen, maar dat durf ik nu niet meer te zeggenquote:
Die zijn nog erger inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2019 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd. En niemand die het erover heeft. Altijd klagen op Oost-Europa, terwijl er bijna geen sterker blok is dan het noorden.
I feel youquote:Op zondag 19 mei 2019 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Ben zo blij dat jullie er zijn. Ik kijk vooral hier omdat ik het anders niet kan.
Maar er valt niets op 12 punten aan Zweden op te merken. Als het nou een afschuwelijk nummer was, ja.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd. En niemand die het erover heeft. Altijd klagen op Oost-Europa, terwijl er bijna geen sterker blok is dan het noorden.
Het is wel een echt juryliedje, maar normaal gesproken gaat dat amper op bij de jury. Denk haast wel dat dit gewoon een bewuste keuze is om niet op een concurrent te stemmen.quote:
Feminisme mijn holquote:Op zondag 19 mei 2019 00:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er zat een feministische boodschap achter het lied
Eh ja. Waarbij ik overigens elke keer gelijk heb gehadquote:
Ik hoor hier de stem van Ayolt Kloosterboer bij.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 19 mei 2019 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb op Israël gestemd, KARMA DOES ITS WORK
Laten we hopen op een herhaling van vorig jaar.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:48 schreef Greys het volgende:
Ben alleen beetje bang voor Zweden televotes. Niet voor Macedonië.
Daar heb je gelijk in. Maar ze doen het ook als het niet terecht is. Altijd twaalf punten naar het beste Scandinavische land.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar er valt niets op 12 punten aan Zweden op te merken. Als het nou een afschuwelijk nummer was, ja.
We waarderen je medelevenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
mijn internet viel weg @:aoibhin maar ik ben nog steeds aan het lijden
Van het begin af aan gezegd. Zweden gaat niet winnen!!! Ik geloof het nog steeds. Echt een nietszeggend nummerquote:Op zondag 19 mei 2019 00:48 schreef Greys het volgende:
Ben alleen beetje bang voor Zweden televotes. Niet voor Macedonië.
quote:Op zondag 19 mei 2019 00:49 schreef kwakz0r het volgende:
Host: hoe heet je?
John: *zingt refrein*
Host: maar hoe voe je je
Asssssholequote:Op zondag 19 mei 2019 00:49 schreef kwakz0r het volgende:
Host: hoe heet je?
Host: maar hoe voe je je
Natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2019 00:50 schreef Bamba het volgende:
Het zijn maar 8 punten verschil, kan toch nog?
Makkelijkquote:Op zondag 19 mei 2019 00:50 schreef Bamba het volgende:
De hele top zes kan nog makkelijk winnnen.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:50 schreef Bamba het volgende:
Ja, zo’n vrolijk nummer en niet slecht gezongen.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:50 schreef Greys het volgende:
Spanje laatste vind ik echt zielig. En onverdiend.
Ik heb nog voor ze gebeld.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:50 schreef Greys het volgende:
Spanje laatste vind ik echt zielig. En onverdiend.
Ik kan het nu al niet meer aanquote:
JIJ BENT NIET EENS ESF FANquote:
JA MAAR JA MAAR, nu ben ik geïnvesteerdquote:
Ik ook niet echt, moet ik eerlijk toegeven.quote:
JE HOORT ERBIJ HOOR I FEEL YOUR PAINquote:Op zondag 19 mei 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA MAAR JA MAAR, nu ben ik geïnvesteerd
Zweden, dat is wat @Fred_B had voorspeld en zijn voorspellingen komen uitquote:Op zondag 19 mei 2019 00:53 schreef Guanabana het volgende:
Wat denken jullie jongens? Iemand? help me
Ik weet het echt niet, maar de hoop is er nogquote:Op zondag 19 mei 2019 00:53 schreef Guanabana het volgende:
Wat denken jullie jongens? Iemand? help me
Voor de jury. Nu komt NL er overheen.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zweden, dat is wat @:fred_b had voorspeld en zijn voorspellingen komen uit
Ik ergens wel, televoters.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, moet ik eerlijk toegeven.
Daar komen wel wel overheen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |