Ik vind het zo'n niemendal...quote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Greys het volgende:
We gaan toch niet echt naar Macedonië? Hoe dan? Ik gier. Van de zenuwen
Ik niet, ik snap juries nooit. En dat zijn dan juries.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd moment om dat te zeggen
Dat nummer vond ik nog beterquote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was met Jamala toen ook omdat Oekraïne zielig was
Je zei het net na twee keer twaalf punten.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:40 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik niet, ik snap juries nooit. En dat zijn dan juries.
Ik snap deze dus ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap dat met Macedonië echt niet... schijtlied
maar echt hoor, maar ik trek het ook niet meer in het livetopicquote:Op zondag 19 mei 2019 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik type gewoon nu mee, omdat ik het anders niet trek. Ik had me voorgenomen niet te fokken
echt hequote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef Greys het volgende:
Pleur Griekenland en Cyprus toch uit het esf joh.
Ik wilde helemaal niet op interent, maar de tering joh, ik kan niet andersquote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar echt hoor, maar ik trek het ook niet meer in het livetopic
ik had graag nu samen willen lijdenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niet op interent, maar de tering joh, ik kan niet andersIk moet steun
Dat was beter geweest ja, achterafquote:
Ja ditquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Het kan nog hoor want Macedonië zal de televote vast niet winnen.
Dat denk ik ook nietquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik weet wel zeker van nietquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |