Heel veel plezier vanavond tijdens de finale!quote:Deze live-topics gaan tijdens de uitzendingen vaak erg snel. Om het voor iedereen die het ESF wil volgen leuk te houden rekenen we op jullie medewerking! Hou het gezellig en leesbaar. Plaats alleen posts die gaan over de uitzending. Mensen die moedwillig de topics om zeep helpen (gifjesbommen, offtopic meuk, politieke discussies, trollen) belanden in een speciaal akelig keldertje waar ze 24/7 naar Shalalie kunnen gaan luisteren. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben! Dank!
Zo klinkt hij altijdquote:
Ja hoe is de vraag.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:42 schreef Isane het volgende:
Wacht, dit is door de halve finale gekomen?
Dan kan je op de Facebook van 3fm kijken met live commentaar van Mark en Ramon.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:40 schreef Treinhoer het volgende: Ik moet eigenlijk nog wel even poepen. Heb ik 10 minuten zonder goede nummers?
't is een Turk. En Turkije doet zelf dit jaar niet mee dus alle export Turken stemmen massaal op ditquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:42 schreef Isane het volgende:
Wacht, dit is door de halve finale gekomen?
Welkomquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:42 schreef bjanaan het volgende:
Goedenavond Foks! Ook even ingeschakeld..
Even quoten hehequote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:43 schreef IriYe het volgende:
Oh dear... Zul je meemaken dat dit de grote winnaar wordt.Dan gooi ik mijn hele inboedel de straat op
Haha echt he?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:43 schreef Schuimpjes het volgende:
"Oeh, you touch my nanana, my ding ding dong"
Allebeiquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
Is hij schoor of kan hij gewoon niet zingen?
GUNTERGODquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:43 schreef Schuimpjes het volgende:
"Oeh, you touch my nanana, my ding ding dong"
7quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef madeliefff het volgende:
Hoeveelste nummer speelt nu? Ik ga kijken vanaf nmr 11 zodat ik op tijd ben voor duncan
Men zegt dat het tussen Duitsland en San Marino zal gaan. Aangezien Serhat dankzij televotes in de finale zit en Duitsland niet, gok ik dat hij een-na-laatste wordtquote:
Hoeveelste nummer speelt nu? Ik ga kijken vanaf nmr 11 zodat ik op tijd ben voor duncan
Wowquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Het is zelfs zo erg dat ik buiten klb kom
Gelukkig hebben we Noorwegen nogquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat het hoogtepunt na zeven nummers al achter de rug is.
Volgensmij telde die ook tot 3 in het Turksquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Er zitten zelfs turkse zinnetjes in
Duitsland was echt slecht zoals gewoonlijk (volgens mij?) 😂quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Men zegt dat het tussen Duitsland en San Marino zal gaan. Aangezien Serhat dankzij televotes in de finale zit en Duitsland niet, gok ik dat hij een-na-laatste wordt
Niet via NPO extra kijken, gemiste kansquote:
Ik heb ook een korte broek aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef DonnaRush het volgende:
En waarom hebben die dansers korte broeken. Wtf.
Sandra Kim is idd een stuk ouder nuquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef roos94 het volgende:
Voor mijn gevoel waren de deelnemers vroeger een stuk ouder gemiddeld dan nu. Klopt dit?
waarom zijn die automatisch in de finale?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Duitsland was echt slecht zoals gewoonlijk (volgens mij?) 😂
Vind je het niet gay dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom vinden zoveel homo's dit leuk eigenlijk?
Geen idee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Niet via NPO extra kijken, gemiste kans
Ziggo kanaal 128
Via het web: https://www.npostart.nl/live/npo-1-extra
KPN: geen idee, wie weet daar het kanaal?
er is ook geen zuid-brabantquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef Schuimpjes het volgende:
JA MENSEN HET IS NOORD MACEDONIE TEGENWOORDIG
EN NEE ER IS GEEN ZUID MACEDONIE
west en oost macedonie?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef Schuimpjes het volgende:
JA MENSEN HET IS NOORD MACEDONIE TEGENWOORDIG
EN NEE ER IS GEEN ZUID MACEDONIE
Toen was je zelf jongerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef roos94 het volgende:
Voor mijn gevoel waren de deelnemers vroeger een stuk ouder gemiddeld dan nu. Klopt dit?
Turkse diaspora vanuit veel landen, denk het ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Men zegt dat het tussen Duitsland en San Marino zal gaan. Aangezien Serhat dankzij televotes in de finale zit en Duitsland niet, gok ik dat hij een-na-laatste wordt
Grote sponsor ofzo, weten veel mensen hier beter dan ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom zijn die automatisch in de finale?
groot land of prestaties?
Geldschietersquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom zijn die automatisch in de finale?
groot land of prestaties?
Ik geef bier de schuld.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Messi gaat hier faliekant de mist in.
The true northquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:46 schreef -Chakotay- het volgende:
Noord macedonie
Bureaucratische naam
Voor mij blijven jullie altijd Macedonië
Doe jezelf een plezier en switch naar die Weblink, geniale toevoegingquote:
Helaas niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jij hebt wss geen jasje aan en staat niet bij Eurovison op het podium denk ik?
Ja.quote:
Waar was jij donderdag??quote:
Mensen waren vroeger sneller wel ouwelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ik die filmpjes zie van de jaren 70 lijken de deelnemers veel ouder
PiafGodinquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:47 schreef Nepthys het volgende:
Leuke meerling, ze kunnen gaan daten met al die identieke Russen
FTFYquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:46 schreef -Chakotay- het volgende:
Noord macedonie
Bureaucratische naam
Voor mij blijven jullie altijd Macedonië Voormalige Joegoslavische Republiek Macedonië
Ridder Jan.quote:
Ze mogen blij zijn dat ze nog Macedonie mogen heten, stelletje slaven die doen alsof ze afstammelingen zijn van Alexander de Grote.quote:
En een klein jointjequote:
In Miniworld met junior. De baas betaalde.quote:
Griekenland is het al sinds de jaren 90 een doorn in het oog. Macedonie is namelijk een regio van Griekenland, zo zeggen zij.quote:
Eerst was het Macedonië. vond Griekenland niet goed, want er bestond al een Macedonië in Griekenland en toen werd het Noord Macedoniëquote:
Er won ooit schreeuwdrama. Daar ben ik nog steeds niet overheen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:48 schreef Perrin het volgende:
Schreeuwdrama ligt me niet zo, maar kwalitatief in orde.
Ja maar zo zal het wel niet begonnen zijn ooit.. Waarom houden homo's van kutmuziek en verkleedpartijen?quote:
Die is wel scherper.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:46 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en switch naar die Weblink, geniale toevoeging
vraag het Johan Derksenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja maar zo zal het wel niet begonnen zijn ooit.. Waarom houden homo's van kutmuziek en verkleedpartijen?
Waar slaat dat nou weer opquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat ze het van Ekdom en Veenstra hebben geleerd, hun commentaar tijdens die wedstrijden van Nederland tegen oa Frankrijk en Italië destijds was echt geniaal
Je mist niks.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:48 schreef GerritHiemgod het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk. Ik doe niet aan drugs en alcohol. Spijt van, op het moment.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh ja, ze lagen in de clinge met Griekenland om de naam Macedonië
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Overly attached girlfriend alarm ging af.
Om over die Serhat maar te zwijgen
André Kloot Kyvon van Duin doet ook mee?quote:
Ah, een bekende, moet die Hollander nog?quote:
Vooruit dan maar..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
In Miniworld met junior. De baas betaalde.
https://www.instagram.com/lucyayoub21/?hl=nlquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:49 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik ben verliefd op presentatrice met zwarte haren.
Mooie wenkbrauwen en fantastische lach
Iemand een foto?
tsjechiëquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:50 schreef Dotteke het volgende:
Nou heb er tot nu toe niets tussen zitten wat de moeite waard is.
Wat ging er door je heen?quote:
Ja, nog 3 andere nummers eerstquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:50 schreef NanKing het volgende:
Heb ik nog tijd om even te piesen voordat duncan begint?
Zoiets hoor en vergeet je snel weer, maar wist het toch nogquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:49 schreef Lola69 het volgende:
[..]![]()
Griekenland hield ze met een veto uit de NAVO omdat ze het niet eens waren met de naam
Dus hebben ze er maar Noord Macadonië van gemaakt.
Ja hoe zou je dat niet halenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:50 schreef NanKing het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:50 schreef NanKing het volgende:
Hangt er vanaf hoe lang je erover doet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:50 schreef NanKing het volgende:
Ja als nr 12, nu begint nr 9quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, een bekende, moet die Hollander nog?
Goede omschrijving van Jan Smit.quote:
Perfectiequote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:50 schreef Lola69 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/lucyayoub21/?hl=nl
Nogal ja, en misschien een heel groot huis met maar 1 wcquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:51 schreef GerritHiemgod het volgende:
[..]
Flinke blaas moet je hebben dan
Ok Sjaak.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:51 schreef Adames het volgende:
Maar wacht, het is dus echt dat je dus finaleplekken kunt kopen voor je land?
Ik hoop dat ze allemaal degraderen
sowquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
zweden krijgt een blackout *fingers crossed*
Zlatangod vergeten...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:52 schreef TLC het volgende:
Zweden heeft de IKEA, ABBA en Pippi Langkous al, vanavond is voor Duncan
Thank you, slinger ik de bende zo even aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |