7quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef madeliefff het volgende:
Hoeveelste nummer speelt nu? Ik ga kijken vanaf nmr 11 zodat ik op tijd ben voor duncan
Men zegt dat het tussen Duitsland en San Marino zal gaan. Aangezien Serhat dankzij televotes in de finale zit en Duitsland niet, gok ik dat hij een-na-laatste wordtquote:
Hoeveelste nummer speelt nu? Ik ga kijken vanaf nmr 11 zodat ik op tijd ben voor duncan
Wowquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Het is zelfs zo erg dat ik buiten klb kom
Gelukkig hebben we Noorwegen nogquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat het hoogtepunt na zeven nummers al achter de rug is.
Volgensmij telde die ook tot 3 in het Turksquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Er zitten zelfs turkse zinnetjes in
Duitsland was echt slecht zoals gewoonlijk (volgens mij?) 😂quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Men zegt dat het tussen Duitsland en San Marino zal gaan. Aangezien Serhat dankzij televotes in de finale zit en Duitsland niet, gok ik dat hij een-na-laatste wordt
Niet via NPO extra kijken, gemiste kansquote:
Ik heb ook een korte broek aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef DonnaRush het volgende:
En waarom hebben die dansers korte broeken. Wtf.
Sandra Kim is idd een stuk ouder nuquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef roos94 het volgende:
Voor mijn gevoel waren de deelnemers vroeger een stuk ouder gemiddeld dan nu. Klopt dit?
waarom zijn die automatisch in de finale?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Duitsland was echt slecht zoals gewoonlijk (volgens mij?) 😂
Vind je het niet gay dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom vinden zoveel homo's dit leuk eigenlijk?
Geen idee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Niet via NPO extra kijken, gemiste kans
Ziggo kanaal 128
Via het web: https://www.npostart.nl/live/npo-1-extra
KPN: geen idee, wie weet daar het kanaal?
er is ook geen zuid-brabantquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef Schuimpjes het volgende:
JA MENSEN HET IS NOORD MACEDONIE TEGENWOORDIG
EN NEE ER IS GEEN ZUID MACEDONIE
west en oost macedonie?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef Schuimpjes het volgende:
JA MENSEN HET IS NOORD MACEDONIE TEGENWOORDIG
EN NEE ER IS GEEN ZUID MACEDONIE
Toen was je zelf jongerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef roos94 het volgende:
Voor mijn gevoel waren de deelnemers vroeger een stuk ouder gemiddeld dan nu. Klopt dit?
Turkse diaspora vanuit veel landen, denk het ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Men zegt dat het tussen Duitsland en San Marino zal gaan. Aangezien Serhat dankzij televotes in de finale zit en Duitsland niet, gok ik dat hij een-na-laatste wordt
Grote sponsor ofzo, weten veel mensen hier beter dan ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom zijn die automatisch in de finale?
groot land of prestaties?
Geldschietersquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom zijn die automatisch in de finale?
groot land of prestaties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |