die staat vast zijn haar te kammen en zijn tanden te poetsenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
die staat vast zijn haar te kammen en zijn tanden te poetsen
Ik hoor hem nu luid en duidelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Hopelijk geen verbroken verbinding ofzo. Dat het nou bij Jan Smit gebeurde afgelopen week; ach.
Huh, waar dan?quote:
Ja hoor spijkerbroekquote:
Ik had hem al hoor; moest pagina verversen.quote:
Fixed.quote:
Ja oké, ik bedoelde meer in de zin van een nieuwe versiequote:
IJsbeer commentaarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:09 schreef ijs_beer het volgende:
38) Apres toi - Vicky Leandros
[info]In 1972 het winnende liedje van het Eurovisie Songfestival. Vicky's vader, Leandros Papathanasiou, schreef mee aan het nummer, onder het synoniem Mario Panas. In Engeland brengt Leandros een engelstalige versie getiteld 'Come What May' uit.[/info]
Je hebt alleen Vicky Leandros - Apres toi gemistquote:
Wel toepasselijke titel dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt alleen Vicky Leandros - Apres toi gemist
Ik dacht dat ik naar nummer 50 luisterde.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:09 schreef ijs_beer het volgende:
[info]In 1972 het winnende liedje van het Eurovisie Songfestival. Vicky's vader, Leandros Papathanasiou, schreef mee aan het nummer, onder het synoniem Mario Panas. In Engeland brengt Leandros een engelstalige versie getiteld 'Come What May' uit.[/info]
Dit is wel de hekkensluiter toch? Of klopt het plaatje nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:09 schreef ijs_beer het volgende:
50 nummers in 2 uren wordt krap denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik naar nummer 50 luisterde.
Of is het een keuze uit de top 50?
KLOPT.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dit is wel de hekkensluiter toch? Of klopt het plaatje niet?
Daar is wel een lijst van neem ik aan; die wordt dan nog wel gepost hierquote:
Naatje heeft geen enkel probleem met verlengen. Die gaat rustig tot 02.00 's nachts door.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
50 nummers in 2 uren wordt krap denk ik
Lekker IJsbeerquote:
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij nog naar een of ander gala moetquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Naatje heeft geen enkel probleem met verlengen. Die gaat rustig tot 02.00 's nachts door.
Werd nog 3e, Duitsland won.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:15 schreef ijs_beer het volgende:
48) Playing with fire - Paulea Selling & Orivi - Roemenië 2010
Ja? Ook als je aan morgen denkt?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:16 schreef Guanabana het volgende:
ALLES AAN DIT NUMMER IS GENOT.
Oke ben weer rustig.
Dat was zo'n blamage.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Playing With Fire![]()
Dat nummer waar ze in 2014 mee terugkwamen vind ik dan weer zwaar kut
Ja, ik hoop dat ik Lena ook nog wel hoor in deze top 50quote:
welkomquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:16 schreef De_Nater het volgende:
Topicreeks: Radio 49
hier meepraten mag ook trouwens
3equote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik was dit nummer een beetje vergeten, maar wat een genot is dit![]()
Hoe hoog is dit ook alweer geeindigd?
Lena - Satellitequote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wie won er dat jaar? Kan het zo opzoeken, maar oke
Lena met Sattelitequote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Deutchland mit Lenaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had hoger moeten eindigen, live uitvoering was zeer sterk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
47) No one - Maja Keuc
[info]Keuc werd bekend bij het grote publiek door haar deelname aan Slovenija Ima Talent, de Sloveense versie van Britain's Got Talent 2010. Ze strandde in de finale op de tweede plaats. Een jaar later deed ze met dit nummer mee aan het Eurovisie Songfestival, ze kwam uit op een 13e plaats. [/info]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:23 schreef De_Nater het volgende:
Heeft u vragen, welke dan ook, stuur mij een DM
We worden verrast!quote:
Ik ken niet zoveel ESF-nummers die typisch crematiemuzak zijn..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat er op 1 staat is natuurlijk nog een verassing
Moet een beetje eer verrassing blijven natuurlijk. Maar de toplijst wordt naderhand gepubliceerd. Samen met een opname.quote:
Ik vond de uitvoering in de Roemeense finale stukken beter.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Deze werd ook zo ondergewaardeerd! Ik vond wel de versie volledig in het Roemeens beter
Hoezo is de nummer 4 van 2013 een onbekend nummerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Wat was de bedoeling van deze lijst? Zijn er alleen onbekende dingen ingestuurd?Want deze nummers ken ik allemaal niet eigenlijk.
Wij hebben een top 10 ingestuurd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Wat was de bedoeling van deze lijst? Zijn er alleen onbekende dingen ingestuurd?Want deze nummers ken ik allemaal niet eigenlijk.
Dat vind ik wel leuk juist. Ook dat iedereen behalve ik dan bij 3 maten al hoort wat het is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Moet je toch een keer terug kijken, mooie blonde dame die het sterk uitvoerde.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Voor mensen die geen diehard zijn is dat wel een onbekend nummer denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoezo is de nummer 4 van 2013 een onbekend nummer?
Dan ken je niet veel ESF-nummersquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik luister pas vanaf vorig jaar (+ 2015) alles vantevoren. Andere edities keek ik alleen op de avond zelf.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ken je niet veel ESF-nummersWat onbekend is en wat niet, is natuurlijk ook relatief
ik denk het welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
Mogen we constateren dat alle nummer #1-nummers die deze top 50 niet gehaald hebben onterecht gewonnen hebben?
Ja, deze is zonder de stem van Eimear schijnbaar. Wel heel mooi hoor, ook zonder zangquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Andere versie dit? Wel een van mijn alltime favourites![]()
![]()
![]()
Ik luister alles pas op de avonden zelf. En onthou over het algemeen alleen de NLse inzending en soms de winnaarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik luister pas vanaf vorig jaar (+ 2015) alles vantevoren. Andere edities keek ik alleen op de avond zelf.
Nah, dit is gewoon onze persoonlijke gemiddelde smaakquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
Mogen we constateren dat alle nummer #1-nummers die deze top 50 niet gehaald hebben onterecht gewonnen hebben?
Scherpquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:32 schreef Dave het volgende:
Goedgekeurd door John de Mol?
Iets met The Voice? Linda?
Nou dat dus, plus hier en daar een favorietje die ik onthou.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik luister alles pas op de avonden zelf. En onthou over het algemeen alleen de NLse inzending en soms de winnaar
Ja, dingen als We are the winners...van Litouwen ofzo, dat blijft nog wel hangenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat dus, plus hier en daar een favorietje die ik onthou.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, ook eindelijk thuis.
Kan ik iig nog iets meepikken.
Patricia Kaas is al gweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, ook eindelijk thuis.
Kan ik iig nog iets meepikken.
Groeten terugquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:35 schreef Dave het volgende:
Hallo, met Dave.
Ik wil graag de groeten doen aan Aibodinges.
quote:
Zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik vind dit echt om te gieren, Naatje heeft humor![]()
!
Ja mamaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerVaker naar Radio 49 luisteren Cinderelladreamer
quote:
nouja zeg, ik ben er wel gewoon hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Oh poep. Ik moet eventjes weg.....
De opname loopt gewoon door,
Vond ik ook en wat ee ijskoude uitstraling. Zingen deed zij wel goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Dit vind ik nog altijd een van de meest overgewaardeerde ESF nummers ooit
Wat was dit voor ninja-spoilerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Oh poep. Ik moet eventjes weg.....
De opname loopt gewoon door,
De wc is de 2e deur rechts.quote:
Pracht liedje ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Nou ja, ook geen ramp, dan zet ik die vanavond zelf gewoon nog ff op.
Toch wel even snel de top10 kunnen zienquote:
Nee tochquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:40 schreef Dave het volgende:
Gelukkig las ik net Aoibhin's post en kon ik de post met 'dit is eigenlijk best lekker' nog terugtrekken.
Niet dat ik dat doe overigens.
Eugent Bushpepa - Mallquote:
Oh is gewoon vorig jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eugent Bushpepa - Mall
Albanië vorig jaar
Live is hij ook zo geniaalquote:
Zijn beide heel goedquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, dit vonden sommigen toch een betere vocalist dan Waylon toch?
Zit je in chrome?quote:
Moet wel mee kunnen doen met een songfestival hequote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:45 schreef Guanabana het volgende:
En dit is dan weer een nummer dat eigenlijk geen vocalen heeft, maar in deze versie weer wel?
JAquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:45 schreef Guanabana het volgende:
En dit is dan weer een nummer dat eigenlijk geen vocalen heeft, maar in deze versie weer wel?
Daar hoor je de violen veel beterquote:
Huh watte?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:36 schreef DevK het volgende:
MIJN OREN, HET LIJKT OF IK ELKE KEER DOOF WORDT EN DAN WEER GOED HOOR
Een paar vocalen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:45 schreef Guanabana het volgende:
Ok, die schijnt iig het beste te werken hiermee.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ikzelf niet, maar dat is wel de browser die ik gebruik ja.
Grotendeels wel hoor, m.u.v. een zinnetje in het begin en aan het eindquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet niet wat jullie in 1995 deden, maar er won echt geen instrumentaal nummer hoor
Zijn hierna de regels aangepast, of zou dat theoretisch nog steeds mogen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
De ESF versie heeft alleen vocalen (in het Noors) aan het begin en einde, en verder instrumentaal
Al op bed liggenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet niet wat jullie in 1995 deden
Nee, aangepastquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Zijn hierna de regels aangepast, of zou dat theoretisch nog steeds mogen?
Volgens mij liep ik stage in Amerika, en was niet in NL tijdens het ESF.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet niet wat jullie in 1995 deden, maar er won echt geen instrumentaal nummer hoor
quote:
RESTECPquote:
Dat doet ie goedquote:
Ehm, nee, volgens mij ken ik die persoon nietquote:
gezondheidquote:
Thanksquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dit leuker vind dan Hatari, of word ik dan gelynched?
Ik vind allebei leuk dus dat mag zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
Ik vind het beiden leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
Ja wat een geweldige showquote:
Die heb ik net niet in mijn lijstje kunnen includenquote:
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
Ik heb die volgens mij wat lager in de lijst gezetquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik net niet in mijn lijstje kunnen includen
Eurovisie is gewoon een soort Game of Thronesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Een lamp die niet kapot zal gaan, foreshadowing, alles.
We laten het maar gewoon lekker over ons heen komen Davequote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef Dave het volgende:
Is dit de top 10? Ik kreeg even niet mee of de boel inderdaad werd omgegooid.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Gras. Voeten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:54 schreef Greys het volgende:
We laten het maar gewoon lekker over ons heen komen Dave
(inb4 een Krea mention)
Ja en onze IJsbeer is ook nog steeds foetsiequote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef Dave het volgende:
Is dit de top 10? Ik kreeg even niet mee of de boel inderdaad werd omgegooid.
Toen hadden we het al kunnen wetenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:54 schreef Guanabana het volgende:
Het is een moeilijke bevalling op de potquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en onze IJsbeer is ook nog steeds foetsie
Fixed.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en onze IJsbeer is ook nog steeds foetsie poepsie:o
Paul had toen nog met haar gebeld toch, hebben ze samen aan de telefoon gezongenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:54 schreef ato het volgende:
Ruth was eigenlijk de Anouk van 1993, zij bracht de populariteit van het ESF weer terug samen Paul de leeuw.
Dat wordt de foetus die we morgen de schuld kunnen geven als we niet winnenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het is een moeilijke bevalling op de pot
Die kan inmiddels de act van Australië nadoenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het is een moeilijke bevalling op de pot
Klopt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Paul had toen nog met haar gebeld toch, hebben ze samen aan de telefoon gezongen
Ik wel. Het is een nummer dat ik ook uit mezelf nog wel regelmatig luister.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:57 schreef ato het volgende:
België 2015, goede uitvoering. Maar ben niet zo kapot van het liedje.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:57 schreef Greys het volgende:
Ondertussen zit Carlo B net bij M te bepalen dat Glennis onze wraak interval act wordt volgend jaar omdat ze de finale niet haalde. Maar dat even tussendoor. Oh en Willeke Alberti.
Moeten we wel willen winnen jongens.![]()
Nou, nou..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:57 schreef Dave het volgende:
Loic en Eliot mogen beiden langskomen voor euh, haren in m'n doucheputje.
Een intervalact met alle "losers" van het damptijdperk 2005 - 2012 zou me wel leuk lijken. Maar die zelfspot zullen de artiesten niet hebben, zeker Glennisquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:57 schreef Greys het volgende:
Ondertussen zit Carlo B net bij M te bepalen dat Glennis onze wraak interval act wordt volgend jaar omdat ze de finale niet haalde. Maar dat even tussendoor. Oh en Willeke Alberti.
Moet je even afsluiten en opnieuw connecten. Gebeurt wel eens vaker.quote:
Och, de odds hebben het de afgelopen jaar 7 van de 12 keer goed gehad.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:57 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |