Hoezo is de nummer 4 van 2013 een onbekend nummerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Wat was de bedoeling van deze lijst? Zijn er alleen onbekende dingen ingestuurd?Want deze nummers ken ik allemaal niet eigenlijk.
Wij hebben een top 10 ingestuurd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Wat was de bedoeling van deze lijst? Zijn er alleen onbekende dingen ingestuurd?Want deze nummers ken ik allemaal niet eigenlijk.
Dat vind ik wel leuk juist. Ook dat iedereen behalve ik dan bij 3 maten al hoort wat het is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Moet je toch een keer terug kijken, mooie blonde dame die het sterk uitvoerde.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Voor mensen die geen diehard zijn is dat wel een onbekend nummer denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoezo is de nummer 4 van 2013 een onbekend nummer?
Dan ken je niet veel ESF-nummersquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik luister pas vanaf vorig jaar (+ 2015) alles vantevoren. Andere edities keek ik alleen op de avond zelf.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ken je niet veel ESF-nummersWat onbekend is en wat niet, is natuurlijk ook relatief
ik denk het welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
Mogen we constateren dat alle nummer #1-nummers die deze top 50 niet gehaald hebben onterecht gewonnen hebben?
Ja, deze is zonder de stem van Eimear schijnbaar. Wel heel mooi hoor, ook zonder zangquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Andere versie dit? Wel een van mijn alltime favourites![]()
![]()
![]()
Ik luister alles pas op de avonden zelf. En onthou over het algemeen alleen de NLse inzending en soms de winnaarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik luister pas vanaf vorig jaar (+ 2015) alles vantevoren. Andere edities keek ik alleen op de avond zelf.
Nah, dit is gewoon onze persoonlijke gemiddelde smaakquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
Mogen we constateren dat alle nummer #1-nummers die deze top 50 niet gehaald hebben onterecht gewonnen hebben?
Scherpquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:32 schreef Dave het volgende:
Goedgekeurd door John de Mol?
Iets met The Voice? Linda?
Nou dat dus, plus hier en daar een favorietje die ik onthou.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik luister alles pas op de avonden zelf. En onthou over het algemeen alleen de NLse inzending en soms de winnaar
Ja, dingen als We are the winners...van Litouwen ofzo, dat blijft nog wel hangenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat dus, plus hier en daar een favorietje die ik onthou.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, ook eindelijk thuis.
Kan ik iig nog iets meepikken.
Patricia Kaas is al gweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, ook eindelijk thuis.
Kan ik iig nog iets meepikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |