die staat vast zijn haar te kammen en zijn tanden te poetsenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
die staat vast zijn haar te kammen en zijn tanden te poetsen
Ik hoor hem nu luid en duidelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Hopelijk geen verbroken verbinding ofzo. Dat het nou bij Jan Smit gebeurde afgelopen week; ach.
Huh, waar dan?quote:
Ja hoor spijkerbroekquote:
Ik had hem al hoor; moest pagina verversen.quote:
Fixed.quote:
Ja oké, ik bedoelde meer in de zin van een nieuwe versiequote:
IJsbeer commentaarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:09 schreef ijs_beer het volgende:
38) Apres toi - Vicky Leandros
[info]In 1972 het winnende liedje van het Eurovisie Songfestival. Vicky's vader, Leandros Papathanasiou, schreef mee aan het nummer, onder het synoniem Mario Panas. In Engeland brengt Leandros een engelstalige versie getiteld 'Come What May' uit.[/info]
Je hebt alleen Vicky Leandros - Apres toi gemistquote:
Wel toepasselijke titel dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt alleen Vicky Leandros - Apres toi gemist
Ik dacht dat ik naar nummer 50 luisterde.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:09 schreef ijs_beer het volgende:
[info]In 1972 het winnende liedje van het Eurovisie Songfestival. Vicky's vader, Leandros Papathanasiou, schreef mee aan het nummer, onder het synoniem Mario Panas. In Engeland brengt Leandros een engelstalige versie getiteld 'Come What May' uit.[/info]
Dit is wel de hekkensluiter toch? Of klopt het plaatje nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:09 schreef ijs_beer het volgende:
50 nummers in 2 uren wordt krap denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik naar nummer 50 luisterde.
Of is het een keuze uit de top 50?
KLOPT.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dit is wel de hekkensluiter toch? Of klopt het plaatje niet?
Daar is wel een lijst van neem ik aan; die wordt dan nog wel gepost hierquote:
Naatje heeft geen enkel probleem met verlengen. Die gaat rustig tot 02.00 's nachts door.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
50 nummers in 2 uren wordt krap denk ik
Lekker IJsbeerquote:
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij nog naar een of ander gala moetquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Naatje heeft geen enkel probleem met verlengen. Die gaat rustig tot 02.00 's nachts door.
Werd nog 3e, Duitsland won.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:15 schreef ijs_beer het volgende:
48) Playing with fire - Paulea Selling & Orivi - Roemenië 2010
Ja? Ook als je aan morgen denkt?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:16 schreef Guanabana het volgende:
ALLES AAN DIT NUMMER IS GENOT.
Oke ben weer rustig.
Dat was zo'n blamage.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
Playing With Fire![]()
Dat nummer waar ze in 2014 mee terugkwamen vind ik dan weer zwaar kut
Ja, ik hoop dat ik Lena ook nog wel hoor in deze top 50quote:
welkomquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:16 schreef De_Nater het volgende:
Topicreeks: Radio 49
hier meepraten mag ook trouwens
3equote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik was dit nummer een beetje vergeten, maar wat een genot is dit![]()
Hoe hoog is dit ook alweer geeindigd?
Lena - Satellitequote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wie won er dat jaar? Kan het zo opzoeken, maar oke
Lena met Sattelitequote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Deutchland mit Lenaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had hoger moeten eindigen, live uitvoering was zeer sterk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
47) No one - Maja Keuc
[info]Keuc werd bekend bij het grote publiek door haar deelname aan Slovenija Ima Talent, de Sloveense versie van Britain's Got Talent 2010. Ze strandde in de finale op de tweede plaats. Een jaar later deed ze met dit nummer mee aan het Eurovisie Songfestival, ze kwam uit op een 13e plaats. [/info]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:23 schreef De_Nater het volgende:
Heeft u vragen, welke dan ook, stuur mij een DM
We worden verrast!quote:
Ik ken niet zoveel ESF-nummers die typisch crematiemuzak zijn..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat er op 1 staat is natuurlijk nog een verassing
Moet een beetje eer verrassing blijven natuurlijk. Maar de toplijst wordt naderhand gepubliceerd. Samen met een opname.quote:
Ik vond de uitvoering in de Roemeense finale stukken beter.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Deze werd ook zo ondergewaardeerd! Ik vond wel de versie volledig in het Roemeens beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |